2008/01/05

2007 年度煲劇回顧

子大人攪了個07日劇回顧,咁我又接來回顧一下去年煲了多少劇唷。印象中單計07年播放的日劇數量應該不多,那末就加埋煲的的其他劇集,來個總總總結…

1. 日劇類
冬季

ハケンの品格 (外派員的品格) emotion
有說是繼《Anego》的OL第二步曲,篠原角色卻來個三百六十度大轉移,從總熱心助人的Anego變成乜都唔理的冷漠外派員,很正點﹗男主角由赤西仁變成大泉洋,和篠原大姐火花四淺,超好笑的說。唔知會唔會有機會拍續集呢?

[日劇]居安(不)思危@《外派員的條件》

拝啓、父上様 emotion
本來我睇了一集就放下,之後才失驚無神拎番起睇的,卻出奇的看得津津有味,可能是因為很多由細去到大的舊街道一一被拆,此劇的神樂坂將遇上同一命運,特別感 同身受。這套據說是倉本老師在《溫柔時光》之後看重二宮再開俾佢做主角的,這類小子角色他十分拿手…不過搶鏡的反倒是演佢粗枝大葉師弟橫山裕…好鬼好笑的說﹗

[日劇]倉本聰的《父子》上@《優しい時間》
[日劇]倉本聰的《父子》下@《拝啓、父上様》

華麗なる一族 (四集) emotion
都說我對木村大神是有免疫力的,這套其實我覺得好精彩,但就係沒心機追看下去…倒是去日劇天王度看他圖文並茂的每周評劇當睇完算了…(這裡是有mention到少少的…)

春季

プロポーズ大作戦 (求婚大作戰) emotion
這季開始每星期追,於是看似睇咗好多劇,其實全套睇晒的只有兩套。《求婚》是衝著山下智久來的,不過…我實在頂唔順佢演的健三拖拖拉拉,雖然結局是我想見到的…難得我係咁為此劇賦文,然而係鬧的居多﹗哈哈…

都說我拍婆媽拖拉架啦,相對我較鐘意山下套《欺詐獵人》囉~(快有電影版上了﹗)

[日劇]生日禮物:《求婚大作戰》最終回
[日劇]又講:《求婚大作戰》
[日劇]過去,現在,將來@《求婚大作戰》
想回到過去…試著讓故事繼續…
[日劇]《求婚大作戰》SP+本周絮語  (好在還不算太流fei的特別篇)

ライアーゲーム (Liar Game) emotion
其實我幾鐘意睇戶田惠梨香的說,雖然她說不上很有演技,但演這個死蠢的神崎直卻出奇的對味﹗這套新時段開檔作,緊張刺激鬥智鬥力,短短地半個鐘,集集都很吊癮,總令人急不及待看下一集的說…

幾句後感

特急田中3号 (兩集)emotion
點解呢?做配角的田中聖,無論是遠古的《沒有天使的街角》,還是近年的《唯愛》…我都覺得他很耀眼,但做主角…睇了兩集就沒心機追下去了…點解呢?

幾句後感 

26/1/2016後按:原來有龜梨和也客串喎﹗

冗談じゃない!(一集)emotion
為了不破壞大竹忍姨姨在《溫柔時光》那種溫柔嫻熟的形象,這套還是不要看好了…

夏季

スシ王子! (壽司王子!) emotion
基本上呢套野係你鐘意會笑到肚痛,唔鐘意就會狂鬧佢無聊。本人呢,初初覺得佢無聊,但睇多兩集敗給堤導的gag位了…笑到傻﹗實在王子大人的豁出去演出也很爆笑(佢終於肯放下偶像枷鎖了嗎?)

有人說這套收視低落, 說實在,單憑收視就能評定一套劇集的好壞也未免太片面了。要批評只少也要看過先有資格吧?係咪﹗

ライフ (Life) emotion
本來以為會是《人間失格》一類黑暗欺凌劇,不同之處是《Life》每每在黑暗處透少少光明出來,幸好,不致多一套因為太恐怖被本人踢進黑名單。

兩位新生代女主角演技真不賴,特別是做奸鬼的福田沙紀,和《拜啟》中的大小姐判若兩人,有前途呢…

初感:[日劇]夏季日劇@wk2
[日劇]害怕不一樣@《Life》

パパとムスメの七日間 (五集)  初感:[日劇]夏季日劇@wk2
ホタルノヒカリ (四集)  但我好似無睇晒成套?﹗卒之… [日劇]螢之光(ホタルノヒカリ)~干物女之戀?﹗  
山田太郎ものがたり (兩集)  初感:[日劇]夏季日劇@wk1
ファーストキス (一集)
花ざかりの君たちへ (二集)  卒之我係睇番的…仲笑到傻咗…[日劇]其實只想笑餐飽~《花ざかりの君たちへ》

哈,睇我有幾多開咗個頭爛尾收場﹗點解呢?因為中途轉咗去睇台劇囉…

秋季

有閑倶楽部 emotion
Kat-tun赤西仁回歸後首部劇,個人對佢期望很高,但turn out是六個無聊人不停在做無聊事…有點失望囉。六位主角性格鮮明,赤西仁的角色更由原來的配角變成主角…但出來…他卻是最面目模糊的一個…個人覺得,最搶鏡的又係橫山裕﹗

這套野中間無啦啦有幾嘉賓客串(包括台灣的小美囉),為了呢啲嘉賓本來停追了的本人又再追番…但還是改不了失望的結論。

零碎的後感:(睇我寧願pat喺文末都唔獨立開一篇就知幾掂啦套劇…)
慢九拍試食記~Mos Burger
承諾的兩極:《投名狀》&《初雪之戀》

歌姫 (四集) emotion 
這套停追了唔係因為佢唔好睇,而係11月本人跑去溫書了,不日會重追番。這套和上季的《壽司王子》一樣慘成人家狂踩的目標,同時又係本人鋤強扶弱的對象(哈哈),話晒都係本人熱愛的長瀨智也喎﹗

收視低就等如作品差?我從來都唔認同的說。

個頭確係幾/好悶吓,不過後期就開始嚟料了﹗
後感:[日劇]笑中有淚的《歌姬》
*********************************************************
埋單計數,我由頭到尾煲晒的原來只有七套(唔計《歌姬》),這可反映07日劇有多精彩吧…umum…希望08的出品會更好啦﹗
*********************************************************
2. 台劇類 (以本人追看次序列…全部都係某藝人的劇作囉…哈哈)

惡男宅急電 emotion
唔係對白講國語,我一定以為這套是無記作:表面上呢套係黑幫少爺改過自身做速遞,實際上係談情說愛三角戀你做乜唔鐘意我但我鐘意佢…好煩…咪就係同無記啲紀律部隊劇一樣,只有頭幾集係講紀律部隊的說…

惡魔在身邊 emotion
睇完真係中咗招,輕輕鬆鬆一套野,靚人靚景咁,舒舒服服煲完,幾好。…不過可唔可以唔好成頭髮夾和改一改啲衫?好醜…

換換愛 emotion
如果結局唔玩絕症,評分一定會高好多…

[台劇]惡魔在身邊vs換換愛 
[台劇]好久不煲的台劇…

愛情合約 emotion
乜台灣的大學生咁得閒唔使上堂架咩?成套野啲人唔係攪so啲野就係行來行去?攪乜呀…這套我主打看賀生和張睿家…頂吓頂吓頂完成套。不過,個人覺得全劇最正的…是張震嶽﹗﹗﹗佢在此劇原聲大碟有兩首歌,都好正的說…

(少少雜感文)時裝店的銷售藝術

我們結婚吧 emotion
低處未算低,這套比《愛情合約》更悶(狠批ing),這套是以三十二倍光速飛完的,連結局係點都無興趣知,是但啦…我最欣賞的是蕭賀碩的主題曲《我愛你》,真係好好聽的…

鬥牛.要不要 (六集) emotion
賀生啲角色真係離不開個惡字,這套有少少《惡魔》影子,現下感覺ok…雖然很多劇情熟口熟面…。劇情預告又來長輩安排的婚約…於是男主角又和女主角情海翻波…哎…又係《惡魔》條橋?即管睇吓佢點玩…(15/2/12後按:都係頂唔順啦﹗)
*********************************************************
兩個月之內煲了五套台劇,你話我超光速飛劇功力係咪好高呢﹗都說,我好怕婆媽野的說…
*********************************************************
3. Last but not least, 韓劇

狗與狼的時間 emotion
我諗呢套野唔係typical韓劇風格,起碼十六集以來我一野都無飛過,反而似90年代的港劇…

[韓劇]第一次煲韓劇~《狗與狼的時間》
*********************************************************
以身犯險,將會挑一挑《My Girl》…究竟我頂唔頂得順呢?呵呵…(15/2/12後按:卒之是睇了第一集就頂唔順了…)((再後按:韓影反而看了﹗先有《初雪之戀》後有《王的男人》喎﹗))
*********************************************************
2008年度煲劇回顧

16 則留言:

  1. 呢呢,記得冰子當時唔得閒,都看了4集歌姬咁多呀?我看到唔知3定4集就係最頂癮個陣,看著長瀨演太郎,簡直是享受。(上次這情況出現應該係老外演員,唔記得邊個)劇擺明係超煽情,但回報是:長瀨。

    《My Girl》,我好失望的說。因為無一個人不喜歡。

    今年的韓劇我只看了:

    謝謝(ok,我鍾意個女角。唔夠尚道和星星糖 裡個角色咁正)
    咖啡王子(算幾好,除了拖尾一定啦)女仔做得超好,孔有型。
    同完全虎頭蛇尾的魔女(不推)

    liar game -鍾意
    求婚 -難頂,盡量容忍。有幾集幾好,例:爺爺個集

    (我可不可以link你個篇講虎與龍的文?)

    5th Jan 2008 18:02 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗歌姬頭幾集最奇怪,唔知佢主線係乜…鈴和太郎既感情又唔係,太郎既過去又唔係?有點唔知佢做乜,集集都係見太郎喺度大呼大叫的…頭兩集我都有點不明所以…但中段漸入佳境啦…求婚既共鳴位係bonus吧,實在我放眼在健三點樣追番禮…但實在佢既表現…我邊睇邊鬧囉…哈哈

      my girl我係睇李俊基架咋,不過睇呢佢係配角囉…我睇咗兩集…個女主角啲戲都幾誇…係咪都mac大個口…好煩…同埋你地講的中年人戲呀…哈…我見到阿叔阿嬸出來時我真係笑咗…真係唔知做乜但又做鬼咁耐喎﹗又睇吓我頂得順幾多集囉…

      虎與龍的文你link吧﹗這套絕對是套好野來的說﹗

      6th Jan 2008 18:21 PM

      刪除
  2. 要批評只少也要看過先有資格吧?係咪﹗
    係的說!!!

    我沒有看過的只有スシ王子! (壽司王子!)有稍好的評價. ~_~

    怎麼寫了這個, 卻發現今天的日劇好像不濟?

    借個位回應shiren
    你點解覺得my girl 咁失望呀? 雖然後半都幾喊苦喊忽同拖拖拉拉.

    咖啡王子我睇到一半放棄了. 看到呀女主角呀媽同另外一個呀嬸爭個呀叔個d 情節我全飛. 真係難頂到咩咁. 女主角同男主角其實都okay 但我呢輪唔多頂到韓劇. 整體好悶.

    6th Jan 2008 00:08 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 或者我應注明,咖啡王子我飛了好多呀,飛不是我的作風--除了韓劇。唔飛簡直唔駛睇,年前看了一些後,現在好少看。我都頂唔到韓劇那些每十五分鐘爆個呀叔阿嬸,又唔係有乜好劇情對白,本人看劇很敬老的說,看日劇歐美影視超欣賞本來不是我杯茶的老綠葉。

      my girl ,個女角好做作,演技很表面,或者當時未看慣韓式演技(有怪莫怪!)。劇本也麻麻。但,這樣說來也不是單單my girl ...

      6th Jan 2008 11:56 AM

      刪除
    2. re:紫熊

      壽司王子有好評嗎?哈,我係堂本粉,讚又俾人話唔客觀架啦﹗
      07年的日劇話佢好差又唔係…或者係我睇劇的方式比較怪…我通常都係失驚無神想睇一套野的說,而且鐘意一次過追,除非好鐘意啦,唔係一星期一集等吓等吓就好快無心機…實在爛尾的劇唔代表我唔鐘意睇…可能唔知幾時會想拎番呢追咁解囉…
      my girl我睇咗幾集…個女主角好煩呀把聲…成日喺度驚呼狂叫﹗悶呢,我覺尚可接受,但又唔特別吸引囉…不過我睇睇吓都頂唔順打機了…
      我諗韓劇都唔係好啱我channel…怕且我都係全心追歌姬好了…

      6th Jan 2008 22:13 PM

      刪除
    3. re:shiren

      我不copy你之前的留言,直接回了~

      my girl呀女主角表情真係好誇,誇得呢我又唔覺得好笑,又唔覺佢可愛…只係覺佢把聲好煩…動作又大…行為又煩…見到佢出場就想飛…
      兩個男角演出又好正常架喎,我唔明點解個女主角要咁誇?誇到好似有過度活躍症咁,咁唔協調成件事…我覺得好快會頂唔順放棄呢套野…

      求婚啲感動位係幾感動,我邊睇都有邊諗以前自己有無啲咩後悔,又確係俾套劇感動到要把握現在…不過我既著眼點始終都係健三追唔追得番禮…雖然最後健三和禮可以走在一起,不過個過程我就覺健三唔deserve呢個結局囉(唔通因為佢係男主角?)…

      我幻想的結局:依健三呢啲拖泥帶水的性格,導致佢回到過去十次都係追唔番禮,禮依然係嫁俾多田老師,但呢件事令健三明白把握現在既重要性,從此改變自己成為一個積極自動既人。全心祝福禮之餘,亦積極努力自己既人生…

      6th Jan 2008 22:29 PM

      刪除
  3. 歌姬係越睇越入肉的說,評價唔好只怪一開始太拖啦.

    6th Jan 2008 01:05 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我而家由第二集開始煲晒(太耐無睇唔多記得啲細節…)
      其實都幾好睇…我覺得唔錯喎…

      6th Jan 2008 22:16 PM

      刪除
  4. 我係睇左少少惡魔在身邊囉.
    我都係因為某藝人. (不過係楊某某)
    :P
    其實無演技都算啦, 我主要目的都唔係咁, 但情節真係幾悶. 睇左少少就收手. (無時間睇係主因)

    回應一下回應.
    咖啡王子一號店, 我睇晒. 我完全覺得我浪費左我既生命. :P
    對於男主角唔夠靚仔呢樣野, 我真係頂唔順, 因為男主角真係超似無記既某二打六. 我諗我都寫返篇先, 好耐無UPDATE.

    6th Jan 2008 03:06 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係因為賀某某喎…不過睇完呢幾套覺得台劇都唔多係本人杯茶,無特別鐘意睇的演員就唔會特別追囉,費時睇完又要鬧…擺明犯賤﹗

      咖啡王子我見報紙成日講,話呀尹恩惠好紅嘛播咗呢套野之後…
      只係我興趣不大…而家套my girl我覺得自己好大機會會爛尾…哈哈…

      6th Jan 2008 22:19 PM

      刪除
  5. 我覺得07年好多日劇比我既感覺都唔深刻(http://whalepony.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=914306),我同你一樣好多都係爛尾,睇得開頭幾集就放棄lu~
    我有時諗係咪因為對日劇期望高、要求高所以先會咁呢?港劇有時無無聊聊居然都會睇左4,5集…
    anyway期望08年會睇到多d正日劇啦~

    6th Jan 2008 11:00 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 港劇既情況更轟烈…我只係有一水無聊去看了個幾星期學警出更,就沒特別追看了…直到年尾才追一下律政新人王和最近的野蠻奶奶…

      正如你所說,可能對日劇期望真係太高。同埋以前我係有興趣先搵套舊劇來看,07年我就試每個星期追,我自己係個無乜耐性的人,咁樣等7日先有一集,期待好快就俾等待吞食…於是咪咁多爛尾…我覺得未必係劇唔好睇…而係我唔鐘意要等成個星期先有一集囉…

      所以今年的新劇我唔會逐個星期追的了,會等佢做完晒先慢慢睇

      6th Jan 2008 22:34 PM

      刪除
  6. 冰子,我想補充:

    求婚--以這樣的劇情背景,已經拍得幾好。有難頂的感覺之餘,看完每一話也想追(除了後面三數話)。有很多感動我的地方,不過不全是很多男生有共鳴的地方。共鳴,非必要也。

    冰子,再借你地頭,唔好意思,講開口水不停添。

    蛋治:

    孔郁,我都唔鍾意佢種樣,不過他是我少有覺得風格很正的韓男演員,戲也不是最標青,不懂形容。

    咖劇含耳目一新的輕鬆風格,難得看到韓劇如此。但多處仍秉承一貫拖拉扯,男二女二,阿叔呀嬸,毫不有趣感人卻佔著大篇幅。劇我是飛來看的。原來我已不自覺地用不同的態度(與按鈕!)看韓劇。

    6th Jan 2008 12:38 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 時差之回覆:

      原來當時大家都在講《my girl》喎…
      又原來《咖啡王子》真係咁hit…(發現新大陸mode)

      刪除
  7. 「我諗歌姬頭幾集最奇怪,唔知佢主線係乜…鈴和太郎既感情又唔係,太郎既過去又唔係?有點唔知佢做乜,集集都係見太郎喺度大呼大叫的…」

    正是!似mbmh角色的大叔版。後來太郎這角色成形啦。再後來編劇又比我鬧...唔爆啦。

    「求婚既共鳴位係bonus吧,實在我放眼在健三點樣追番禮…但實在佢既表現…我邊睇邊鬧囉…哈哈 」

    對,共鳴位係bonus,我這整天追悔的人感到不少共鳴,雖然同健三的性質不同...

    「my girl我係睇李俊基架咋,不過睇呢佢係配角囉…我睇咗兩集…」

    忘了李俊基在my girl添。個角色好煞死,連那難頂的髮型耳環我都無所謂啦。

    7th Jan 2008 06:49 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 《歌姬》長瀨啲表情真係幾真喜男,同埋有少少《虎與龍》小虎囉,又係粗聲粗氣大大聲的,唔係變咗昭和年代真係會mixed up咗…
      不過so far我都覺ok,唔悶喎﹗我會追下去的…哈哈

      好多人睇《求婚》都係被激起後悔的心情,睇完套劇被激勵把握現在,有個正面既結果都係好事丫﹗~

      睇訪問話基哥平時戴既十字架耳環係佢婆婆定女麻女麻俾佢架喎,所以佢平時只會戴十字架耳環囉…
      佢個角色hea hea的睇落舒舒服服…但我頂個女主角唔順呀…單憑一個基哥不能支持我睇落去囉…

      7th Jan 2008 13:50 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD