2008/12/21

2008年度煲劇回顧

既然上年做咗呢個練習,今年也做吧﹗
(又見上面那幅圖,就知全年看得我最入連的是邊套劇啦Picture)

冬季  (還有兩部未追…原來冬季我都睇咗幾多…)

薔薇のない花屋(沒有玫瑰的花店)emotion

我仲以為會有啲乜野驚天地泣鬼神的外父整死壞女婿,點知…車…無﹗流… (我還是喜歡大口仔在《伽俚略》客串那集做冷血殺人犯,型很多…)

[日劇]《薔薇のない花屋》~一切還好(+《人間失格》)

1ポンドの福音 (一磅之福音) emotion

黑木美沙演的修女Angela很討喜的說,龜梨先生睇得出係出盡九牛二虎之力去演這個傻傻的拳手,都演得不錯架…不過硬覺得爭啲…佢還是全力去唱歌跳舞係咪會好啲呢?

[日劇]《1ポンドの福音》~原來幾好笑

ロス:タイム:ライフ (Loss:Time:Life) emotion

人生補時這個概念幾得意的,不過有點可惜就是捉到鹿不懂脫角,很多單元既不能帶出珍惜生命時間,反而覺得無鬼聊…尤其是上野樹里那個單元…喂,自殺就有得重生?唔係掛…。有點回帶,有點煩,特別是後段,可惜可惜。

《ロス:タイム:ライフ》~人生補時做啲乜?

ハチミツとクローバー (蜂蜜與四葉草) emotion

其實大學生春青物語可以拍得好好睇架…但唔明點解拍到咁悶人又唔感動…邊睇邊瞓…都算高難度。除了竹本的部份囉~沒方向的大學生,唉…我令我對號入座諗番起就畢業時的自己啦…
《蜂蜜幸運草》~還是《愛情白皮書》…

あしたの喜多善男 (明天的喜多善男) emotion

小日向文世叔叔個人表演,淨係睇佢都夠數。

明天會更好~《あしたの喜多善男》

春季(這季就睇得少了…)

絶対彼氏 (絕對男友) emotion

難波學長果真係很有型…(雖然演技頗爛就是了…),這部果然是改編少女漫畫,劇情就簡單直接又有得笑吓,不錯不錯。…

ラスト・フレンズ (最後的朋友) emotion

上野樹里、瑛太、錦戶亮演得很讚﹗長澤妹妹演得很流。以上。

友誼之光~《ラスト・フレンズ》

夏季 (原來都看了5部啦…)

CODE BLUE  emotion

不甚了了…就是了。

《Code Blue》和《魔王》1集後感
《Code Blue》後感+秋季碎碎唸

魔王 emotion

雖然好帶不怕百回厭,不過我不回太多了…總之這部是今年我心目中的冠軍。

懸疑復仇悲情片@《魔王》
日韓《魔王》比比比﹗
《Code Blue》和《魔王》1集後感 

シバトラ~童顔刑事・柴田竹虎~  (少年刑警)  emotion

一開始幾好笑架,不過後來就變了《極道鮮師》,集集都在講道理…很悶…囧

ヤスコとケンジ (康子與健兒)emotion

但求唔用腦笑一餐的話這部是不錯的。因為佢既回帶度和公式度是認咗第二無人敢認第一,真係唔使用腦諗劇情的…(咁回帶的劇情都有哈哈笑…就是因為此劇有我喜歡的松岡昌宏和廣末涼粉壓陣囉…)

其實只想笑餐飽2~《ヤスコとケンジ》

33分探偵(33分偵探) emotion

無聊聊的我係覺得這部幾好笑架…夠無聊嘛…(潛台詞:謝這部的出現讓人覺得《壽司王子》唔無聊囉…)

《33分探偵》~六郎不是金田一

秋季

流星の絆 (流星之絆)emotion

講不上超級喜歡,但也不是討厭囉。哈哈笑樣係俾二宮和也的,勁呀﹗


…秋季的…我只看了一部咋﹗會追番《風之花園》和《Bloody Monday》…其他的就沒有太大興趣了…心神都在期待09年的冬季啦﹗哈哈…(29/4/13後按:這兩部我到而家都未睇喎﹗)

***********************************************
sorry,我今年是沒看過台劇,韓劇倒是看了一部《魔王》(原因不用說吧﹗)…其實數來數去我最喜歡就是這部。其他的總覺有點乏善可陳…

16 則留言:

  1. Bloody Monday真係好好睇架,劇情好緊湊,好可能係今年no.1既日劇呢,快d追返啦^^

    21st Dec 2008 23:44 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 會呀會呀…
      手頭上仲有啲舊貨要清…
      可能要09年先會煲三蒲小弟了…
      21st Dec 2008 23:49 PM

      刪除
    2. 真係好大機會,在紡間有寫blog評論e齣既10個有9個都讚,並且出面討論區有睇過e齣劇既個個都讚不絕口^^

      21st Dec 2008 23:55 PM

      刪除
    3. 哈哈…睇到睇到…
      不過我覺得呢啲劇連住睇會更精彩,之前追sp…一集一集咁睇,唔夠一氣呵成係爭啲呢…所以特登等做完晒先一次過睇的說…
      22nd Dec 2008 13:59 PM

      刪除
    4. 已經做完了...不過個 ending 冇預期咁好睇,因為裡面臨尾都要再帶出有兩個伏筆,好可能會出 SP... 希望有啦 XD

      22nd Dec 2008 14:51 PM

      刪除
    5. 應該都有啦…
      連無乜伏筆可言的code blue都話有sp…
      而家無乜野係唔可能架啦…
      23rd Dec 2008 14:00 PM

      刪除
    6. 我覺得如果唔出sp/電影之類既後續,bm係要扣分的
      睇完之後既反應係:下?就咁就完?唔係卦....
      bm如果無續篇係唔完整架!
      cb當季收視好丫嘛...
      無伏筆但可以開新既case拍ge..雖然我麻麻地依套劇。

      23rd Dec 2008 22:21 PM

      刪除
    7. 咁睇嚟bm出sp係早有預謀啦,唔係都唔會夠膽死整個咁唔湯唔水的結局…umum
      cb我個得好流,一來係四個主角外表太年輕,無乜說服力,二來係故仔都幾千篇一律…幾悶人吓…
      純係睇山p耍帥…XDDDDD
      27th Dec 2008 18:30 PM

      刪除
    8. BM真係要拍既話,唔好話SP啦,電影甚至續集都出到啊(以劇情計)
      CB我係睇唔晒GE...某P耍帥亦不足以支撐我睇落去..
      純係睇山p耍帥,我回顧KUROSAGI好了,起碼造型比較多變…
      我果然唔係稱職既飯=P
      然後真正回歸主題
      薔薇のない花屋:大口仔真係太好命了,去"害"佢果d通通轉晒軚-_-
      honey&clover:又係睇唔晒,應該係由於漫畫太好睇既關係,
      但我聲明我好愛生田同學架!
      Loss:Time:Life:某幾集OK架,特別係EITA同個媽媽果2集
      魔王:除左最尾阿魔王流血流咁耐都可以招搖過市之外,我都幾中意依套劇,重係某斗初主役喎!
      33分鐘選擇性咁睇,竟然會顯出SUSHI OJI唔無聊?
      我比較BUY前者,唔係王子無聊,係因為我頂唔順佢集集都一見魚眼就發癲,因為我深信佢有排都唔好醫好,如果唔係邊有戲做,受不了佢集集玩依樣野,所以我放棄了。
      BM應該係本年NO.1。
      流星之絆略嫌主線有點鬆散同結局平淡左D之外,不錯看
      (其實我中意既係第1集)
      另外之後會睇返秋季既風之花園同池袋西口公園
      (有那個還未走耍帥的P呢)

      28th Dec 2008 16:41 PM

      刪除
    9. BM我仲未開始睇…哈哈…果然要攤到2009年了…我諗呢啲神秘人襲地球題材和cb一樣都係長拍長有既…
      CB我真係覺得劇情頗弱,都幾煽情…我自己就唔多喜歡囉…學你話齋,睇山p型的話真係睇kurosagi就得…其實我都鐘意《龍櫻》入面的山p…
      薔薇のない花屋:我覺得之前ok架喎,大家都想知大口仔做過啲乜點解女個仔既阿爸咁憎佢…點知解謎那一野平淡淡的就過了,完全無高潮位…
      honey&clover:我就係睇《魔王》和《花君》中晒生田同學毒去煲這套的…套劇好落力拍啲詩意鏡頭,個別劇情都幾感人…但整體頗悶…成海妹妹想扮到與世無爭的感覺…唔好意思講句我覺得佢出來效果有點慢3拍…好似有語障咁…我係頗喜歡斗真條line,特別係佢同後父一段…幾感人的說…
      Loss:Time:Life:我鐘意瑛太和小山慶一郎的兩集…其餘的太參差了…
      魔王:最尾那段照足韓版的說﹗可能韓國人的血特別杰…唔容閉流出來…卡卡…(主打我都係睇斗真就是了…)
      33分:因為呢套劇路線太cult,好多人都受唔住嘛。之前《壽司王子》已經有人話點解光一會拍套咁既野…,點知剛呢套更激…一山還有一山高呀…
      流星之絆:其實我幾鐘意佢攪吓怪既,其實之前我一路估係追兇故事,點知係親情和愛情都有份…又誰叫我接住《魔王》來看…感覺兩部劇風格有點不一樣,各有千秋咁啦…
      風之花園--這套我都排緊隊睇呀﹗
      池袋西口公園--唔知點解我覺得那時的山p已經係咁既樣…(係無咁大隻…)同埋有一集佢從locker度跌出來時飄啲黑羽毛出來好淒美…我覺得可以cap做wallpaper﹗
      31st Dec 2008 22:17 PM

      刪除
  2. 點解... 你... 可以... 睇到... 咁... 多套... haha

    22nd Dec 2008 10:40 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔多啦…
      我今年煲得少啦…工事太忙…有時間都留來瞓覺…囧﹗
      22nd Dec 2008 14:00 PM

      刪除

  3. 有人呃文!!! XDDD
    話時話, 我想回帶講, 今年日劇好悶. 係魔王同絕對彼氏好睇, 其實都麻麻, 連我想寫咩咩選舉都唔得的說. 可恨!

    22nd Dec 2008 19:22 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 有咩?邊個呃文?邊個…
      (其實我話回顧之嘛,都無話選10大…卡卡…)
      老實說…真係覺得好鐘意好欲罷不能地追的只有《魔王》一套,其餘都唔係話唔好睇,但又講唔上覺得好精彩囉…
      23rd Dec 2008 14:01 PM

      刪除
  4. emm...我春季反而睇得最多
    除左絕彼, ROOKIES都好好睇ga!
    (連AROUND 40都撈埋~)
    夏季開左好多套, 但套套都睇左一半=.=
    秋季...有時間先算!!!emotion

    22nd Dec 2008 21:09 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. rookies好多人都讚喎…哈哈…其實我有興趣的…排吓隊先囉要…
      around 40…,人們都說博友劇評係增加我看一部劇的興趣,不過我就是看劇評而對這部劇沒興趣…
      秋季除了風之花園和血色星期一,其他的都沒興趣…很頹…
      都係全副心機等下季新劇吧﹗
      23rd Dec 2008 14:02 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD