2008/12/09

[日劇]09冬季日劇碎碎唸

ヴォイス~命なき者の声  月21 フジ  emotion
瑛太、生田斗真、石原さとみ 

毫無疑問這套劇是我寫(呃)這篇文的原因﹗

冬季劇集的卡士不停轉來轉去,但見官網寫實了瑛太和斗真的名字就當真吧…期待度即時提升一萬倍﹗雖然,法醫的故事已被無記拍到悶…同埋,又會玩成長嗎?這是《Code Blue》嗎?想悶死我嗎?

生田斗真和大野智夏季演完《魔王》隔一季又來過…數吓手指,斗真可是由07年夏季開始就隔季來一套,咁快就4套了﹗好密啊…(謎之聲:不好嗎?你唔係想睇佢嗎?)

26/01/2016後按:呢套我記得係悶架…[日劇]《Voice》1集後感

メイちゃんの執事  火21  フジ
水嶋ヒロ、榮倉奈々、佐藤健、山田優、忽那汐里、向井理、谷村美月、岩佐真悠子
星井七瀬、大政絢、小嶋陽菜、姜暢雄、津川雅彦


emotion我又唔睇少女漫畫,又不好蘿莉塔,雖然有難波學長和奧斯卡…不過…,《Room of King》條橋聽落夠得意啦,睇完咪又…umum…都係觀望吓先…

神の雫  火22  日テレ
亀梨和也 

emotion好神秘,又無官網又無卡士…故事也只知是講紅酒的漫畫…本漫畫我幾有興趣的…只係講咗幾個月都未睇之嘛…

トライアングル 火22 フジ
江口洋介、稲垣吾郎、広末涼子、相武紗季、堺雅人、谷原章介、佐々木蔵之介、小日向文世、 大杉漣、風吹ジュン、北大路欣也 

emotion官網剩係得「初戀女友25年前被殺…一定係﹗」唔通係搵真兇既故仔?(聽過人說路線會幾似《魔王》的說…)不過見到好耐無出山的大佬(呢水佢老婆都出山開live喎﹗)…個卡士都夠殺的了。

キイナ~不可能犯罪捜査官~  水22  日テレ
菅野美穂、平岡祐太、塚地武雅、小池栄子、草刈正雄、沢村一樹 

emotion應該係查案為主的故事,話阿女主角有很強的緝案能力咁囉。雖說我很喜歡看警匪片,不過卻對日劇的同類topic無乜興趣…(我睇《rookie》《remote》已經好俾面架啦…)…套《unfair》仲未郁啊…

特命係長 只野仁  木21  テレ朝
高橋克典、櫻井淳子、永井大、蛯原友里、田山涼成、三浦理恵子、梅宮辰夫

emotion除了記得這套被《流星之絆》惡攪過,零印象,也沒太大興趣。

ありふれた奇跡  木22  フジ
仲間由紀恵、加瀬亮、陣内孝則、井川比佐志、戸田恵子、松重豊、風間杜夫、岸部一徳八千草薫 

emotion基本上山美老師係我必飛之選…

Reset   木24  日テレ
田中直樹、安めぐみ 

emotion官網只有一句「後悔,係可以整走佢架﹗」(這是冰式口語翻譯﹗卡卡)…係好嚴肅定《求婚大作戰》那種輕輕鬆鬆既呢?(其實我沒有太大興趣就是了…)

必殺仕事人2009   金21  テレ朝
東山紀之、松岡昌宏、大倉忠義、水川あさみ、和久井映見、中越典子、野際陽子
白木万里、菅井きん、藤田まこと  


emotion講古代殺手的…其實我幾有興趣…啲卡士…《康子與健兒》的松岡和大倉啊﹗爭廣末就齊腳啦…(這季很多J家的說…)

ラブシャッフル  金22 TBS
玉木宏、香里奈、松田翔太、貫地谷しほり、吉高由里子、DAIGO、小島聖、谷原章介

emotion老實說,野島伸司基本上係我必轉台之選…

歌のおにいさん  金23  テレ朝
大野智 

emotion大野先生不是做魔王啦今次,佢話(根據官網度佢既message)話呢個角色係個好努力又開朗的哥哥(會唱歌嗎?),希望人家見到佢努力的樣子,正在面對不如意事的人會得到勇氣努力咁囉(這也是冰式口語翻譯﹗卡卡…) 感覺好似深田公主那套悶爆的《想變得幸福》…囧…

Rescue ~特別高度救助隊  土20  TBS
中丸雄一、増田貴久、山本裕典、市川由衣、浅利陽介、大東俊介、加治将樹、石黒英雄、山田親太朗、西山宗佑、西原亜希、橋本真実

emotion日版《烈火雄心》呀﹗見到網上有人說消防員增田貴久救人出嚟俾做醫生既山p救…咁如果certified的話會俾斗真驗證死因嗎?﹗(我妄想了…)其實這都是一部極度危險的疑似《Code Blue》…

26/1/2016:呢套我睇了幾集…好似…[日劇]港片大雜燴~《Rescue~特別高度救助隊》

銭ゲバ    土21  日テレ
松山ケンイチ 

emotion話阿L個角色係個命運悲慘又極度拜金的男子…怪雞到暈的內容…不過阿松山大哥古古怪怪好好睇,正常的話(如《一公升眼淚》和電影《不要嘲笑別人的性》)係悶到飛起囉…

26/01/2016後按:呀…呢套我睇咗喎﹗[日劇]黑暗雙打:《白夜行》vs《守財奴》

本日も晴れ。異状なし  日21  TBS
坂口憲二、松下奈緒、青木崇高、岡本麗、半海一晃、大森暁美、近藤芳正、宇梶剛士、青山倫子、夏未エレナ、前田美波里  

emotion沒有太大興趣…

大河ドラマ《天地人
妻夫木聡、北村一輝、常盤貴子、長澤まさみ、高嶋政伸、田中美佐子、小泉孝太郎、東幹久、玉山鉄二、相武紗季、比嘉愛未、高島礼子、阿部寛、吉川晃司、笹野高史、小栗旬、深田恭子、城田優、上地雄輔
脚本:
小松江里子

emotion我是跟風的…見人人都在說來年大河劇如何黃金卡士又乜又盛…攪到我都心郁郁想睇吓…
雖然,我對明治維新前的日本係唔太熟的…

BTW,官網中聰哥仔個樣一望埋去有點似鄭伊健…(我當咗這套是古裝片咁睇嘛…《蜀山奇俠》﹗)

03.01.2017後按:2016年我終於睇咗呢套啦~
***************************************************
睇牌面有幾套都好吸引,不過會唔會如秋季咁得個樣(其實在寫季碎碎唸時已覺悶…)…卒之無乜邊套令本人持續地支持到呢…囧…

又咁講,究竟本人會唔會有時間煲劇呢仲?

12 則留言:


  1. 死囉...無乜邊套想睇...

    9th Dec 2008 12:38 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係睇人…
      故仔睇牌面都好例牌吓…
      15th Dec 2008 13:24 PM

      刪除

  2. 我跟你的選擇大致相同....
    toma的voice, 還有江口洋介的triangle是必睇
    至於大河劇, 實有不熟日本歷史,好難投入.. 但是北村一輝同阿部寛.. 又好想睇~~
    幾鐘意你將消防員的增田貴久+醫生的山下智久+法醫學生的toma連埋一齊

    9th Dec 2008 13:11 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我未睇過nhk的大河劇,唔知頂唔頂得住(係咪應該望吓《篤姬》先呢?)平時睇《大奧》、《白虎隊》那些易入口的都ok…哈哈…等我去挑戰吓﹗
      其實淨係voice和triangle我都未必有時間追…好可能係得個講字…
      其實消防員和醫生係網上見到人家咁寫的,咁我咪整長條supply chain,有邊套戲講殯儀的?可以延續落去的說﹗卡卡
      16th Dec 2008 13:34 PM

      刪除
  3. 只野仁果陣響有線睇過的,不過睇多幾集就覺得只有鹽花比較好睇 :P 高橋克典曾幾何時係青春偶像黎架...
    大河劇 > 吉川晃司!OMG!
    大佬我係麻麻的.. 都係次兄chan好D...:D

    9th Dec 2008 14:21 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 高橋克典個名就聽得多…劇就沒看過啊…
      大河劇個卡士真係強到o晒咀﹗
      話說…次兄chan會拍10年的大河劇喎…你要看嗎?
      (其實我buy三佬…卡卡…)
      16th Dec 2008 13:36 PM

      刪除

  4. 月9我一定睇呀~因為有我好喜歡既EITA~emotion
    下次我都有成8套想睇呀,不過通常最後只會剩得2-3套會追!-口-季季都係咁呀 ..
    PS UNFIAR一定要睇呀~真係唔錯咖~會結局都幾震撼既!emotion

    9th Dec 2008 18:15 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 8套﹗﹗﹗﹗你要努力呀…
      我講就講3,4套…可能一套都追唔切…哈哈…
      unfair我幾有興趣的…但硬係無時間睇囉…
      16th Dec 2008 13:37 PM

      刪除

  5. 為了吉高mm,一定會看love shuffle
    另外觀望一下執事...

    10th Dec 2008 22:44 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 吉高妹妹在《喜多善男》度好出…之後的劇我都沒看了…
      執事如果好笑的話我會想睇吓…難波學長今季套《room of king》大橋好得意,但拍出來風評麻麻…真係唔知睇唔睇好…
      16th Dec 2008 13:38 PM

      刪除

  6. 我發覺我同日劇開始脫節. 已經有太多季都冇咩好睇的戲. 早前腰斬了好幾集, 呢輪走去睇番古董西洋果子店. 但都冇話好想追...
    唉... 所以對下一季都冇咩期待. 係toma 個套想睇羅.

    12th Dec 2008 22:36 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 古董西洋果子店﹗瀧仔﹗(話說我無睇過這套…)
      其實toma那套我係想睇啲人,故仔我覺得同消防員那套一樣疑似code blue,which is係我覺得悶悶地的菜鳥成長記…我覺得個故仔會悶悶地的…囧﹗
      16th Dec 2008 13:39 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD