2008/12/18

[Tag] 錢、錢、錢

仁兄度見到…借過來呃一吓文了…

1. 你是窮光蛋嗎?

咁又唔係窮既境界既,又說不上富有;做人既野,家人齊齊整整平平安安,自己無穿無爛,仲想點?(當然希望明天會更好既…)

2. 請形容下你一生的財運?

直到呢一刻…本人都係嚴重無偏財運,六合彩自己選還是電腦飛都無一次中到有獎金領,公司活動抽table prize十二個人抽十份我都唔中…係打麻雀touchwood手風都ok…輸完通常都會食番一兩舖大的幫補吓…(29/4/13後按:終於,我試過在公司annual dinner度中過頭獎,也中過幾百蚊的安慰獎,ok啦﹗哈哈哈)

正財呢…托賴啦,咁既環境…我好感恩架啦…我是好員工,係係。
 
3. 如果要用你的身家買一樣東西, 你買得起什麼?

傻的嗎?用盡成副身家買一樣野?除非明天就是生命盡頭… 

4. 沒有提款卡情況下, 你只有 HK$20, 你會怎麼用?

喺屋企的話會唔出街留番呢20蚊,喺街的話就係盡快返家…
 
5. 咁你平時大概會帶多少cash?
 
最少都有100蚊既…不過銀包通常都唔會缺錢…反而係成日唔記得為發達通增值…上咗車先發現負咗錢…囧﹗

6. 現在經濟咁﹐你會在那一方面減少消費?

其實就算唔係經濟差都要應使則使吧?(遇上喜歡的東東就難講了…)
 
7. 你在誰身上花得最多??

自己囉…同埋人工有一忽上繳娘親… 

8. 你是那種刷爆卡的人嗎?

有這個危機架…有一水本人係用購物來解壓…所以現在斬腳趾…cut晒啲卡了…

9. 有什麼東西會讓你毫不猶豫買下來?

前一陣子還很落力買書,這一水又好像戒甩了…其實只要看上眼,muv又合我心意,戶口的銀兩又夠使的話…都會買架啦…

10. 最後﹐講講你對錢的價值觀/錢對你的重要性?

錢係萬惡的,錢唔係萬能,但無佢又萬萬不能…我不想太有錢,也不想超缺錢,總之夠食夠住,夠俾我繼續上網睇有記打手提…其實都得架啦…

延伸閱讀:水能載舟亦能…之信用卡

2 則留言:


  1. 我也沒偏財運,注定要努力工作了。

    19th Dec 2008 20:06 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 上個星期抽中了獎~哈哈…零的突破啊…
      不過努力工作求正財才是王道…
      21st Dec 2008 21:01 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD