2008/12/30

2003年12月30日

五年了…一切…還好嗎?(這首《芳華絕代》還是百看不厭的說…)

02年這個演唱會是我第一次看她的…也是最後一次了,個人最喜歡《艷舞台》這個紅色造型,超酷的說。當然這不是最後一個演唱會,只是最後一個太傷感,碟是買了但一直不敢看…

《oh no, oh yes》…也是個人飛佛(我不怎樣好大熱?這是三歲定八十了?﹗)

不知何解這首《一舞傾情》我印象很深,我最喜歡的竟然是首lum歌~哈哈…(可惜個mv有點疾…)

這首《夏日戀人》我知點解有印象﹗當年無記個音樂特輯《巴西熱浪嘉年華》…她頭頂的那個生果盤…XDDDDD。

她退出舞台時有人錄了餅雜錦帶俾我(估計係dub自《The Legend of the Pop Queen》part 1和2的說…同時佢仲dub咗《火熱動感la la la》,應該係92年時啦…),一連串快歌《touch》(上面mv是這首)、《緋聞中的女人》、《列女》,和慢歌《路始終告一段》和《回頭已是百年身》(《川島芳子》這部戲也是蠻傷感的…)都十分讚﹗我諗這是我真正認識她音樂的開始啦…

娘說我小時已經在跟著電視「why why tell me why」…不過我是對《夢伴》有印象先於《壞女孩》就是了…

唔爭在貼埋這首《將冰山劈開》。小時我等很喜歡扮她和他起身「mau」低唱這首的說…哈哈…

衰野唔好提,只記住啲好既啦,希望她一切安好。
***************************************************
舊文: 百變梅艷芳告別演唱會
看來我的品味沒怎改變的:突然懷舊之梅姐篇

8 則留言:

  1. 睇到個題目真係好得意,所以入黍倒下亂XD
    估唔到2打6小姐都鍾意梅艷芳唷^^ 查實小弟以前都幾鍾意佢架,我咁耐以來睇先得一次既演唱會都係睇佢^^"(不過就係90年既事)我當初接觸佢d歌係壞女孩呢^^

    30th Dec 2008 01:05 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個題目好難估到咩?﹗哈。其實一直很想寫點梅姐的東東,不過不想太傷感甚麼的…就簡單一點懷念特集就算了…
      我諗我初聽佢啲歌都係《壞女孩》那水(不能扮細了…),但那時太細個了…聽聽埋埋唔知邊隻打邊隻,我去到佢退出舞台時先開始有聽佢既碟,先算係真正認識囉…
      4th Jan 2009 19:45 PM

      刪除

  2. 阿梅的確是經典,暫是也看不到有女歌手可以去到她的位置。

    30th Dec 2008 13:30 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 梅姐一輩的女歌手個mode係到相當地位以後開始做番自己喜歡的音樂,如之後的王菲、蓮母和sk呀咁,早期的歌可能會standard一點,但越唱係越有自己個人特色,但家陣的歌手好似都不會/能做到呢樣野囉…歌曲都係很一式一樣…umum
      4th Jan 2009 19:47 PM

      刪除

  3. 小時候喜歡《紅唇烈焰》,但不敢向人提起。

    31st Dec 2008 17:40 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈…呢首歌當年來說意識很大膽的說…
      (但那時我太細個…都唔知大膽在那兒…)
      4th Jan 2009 19:49 PM

      刪除
  4. 在香港, 還會有比這對絕世芬華更有艷麗, 更傳奇的歌手嗎!?

    5th Jan 2009 17:39 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我不敢講往後會唔會有…
      梅姐、哥哥的歌係陪住小的長大,聽親首首都有回憶,係而家啲新歌無得俾架囉…
      6th Jan 2009 23:47 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD