2016/09/19

[日劇]《有喜歡的人》


(圖片盜自豆瓣和網上search的)

話說,三個男角個名我是知曉…但完全唔認得…哈哈哈

um…夏天的湘南鎌倉真係好令呀~~~夏天呀~~~
(雖然我一點都不喜歡夏天)

um,想說的是,看這套比《毫不保留的愛》好太多了,一樣的花火大會,一樣的燒烤(而家是日劇常見場面了?),一樣男主直呼女主其名攪到女主心如鹿撞,但這邊是有種替女主高興又有感動的感覺,那邊嘛…睇到我覺得我都智商下降了…

2016/09/18

迷你食玩之請你滾﹗滾起佢﹗


其實我未扭齊成套,仲爭個電磁爐同雞煲的…不過算啦,我已經有三兜菜(同埋烏冬)和兩盤調味料(加埋碟豆腐)…最後卒之俾我抽到個gas爐,總算可以開飯了~~

就說迷你食玩(或者迷你版的玩具)很毒。

為了顯出我對呢套食玩的尊重,特登搵番安安佳佳演唱《滾》呢一版嚟做構圖的一部份…

請你滾﹗滾起佢﹗

2016/09/11

[日劇]《賢者の愛》

繼《柏拉圖式》之後中山姨姨又來了,復出後的作品總是大膽破格(破=佢以往的清秀形象),然後總是要埋身肉搏,um,是因為大家對《情書》那些太入腦了?囧

2016/09/09

鄉郊求學日誌~1~ 廝殺火車

Info day是一月尾最凍的一天,去到鄉郊站落車時凍到0雪0雪聲…

Orientation時就落大雨(好似唔係打風既…)啲雨大到呢,車同月台個gap已經大到無朋友,然後啲雨好似摑人咁左一巴右一巴…勁囧

每次去都有好新鮮既體驗~~~

2016/08/31

[日劇]《毫不保留的愛》第4-5集


其實呢,25歲社會人,情感可以咁小學雞(有無比智障更精準的形容詞?),明知對方係有婦之夫仲要踩隻腳埋去(佢係諗住對方唔會醒定死咗佢就算?﹗),然後人家家姐出手就扁晒咀,我越來越想看這部表不倫裡少女的漫畫原著究竟係乜野一回事…

不如改名做《毫不大人的愛》~我愛小學雞。

2016/08/17

[日影]20年自high系列~《Love Letter》(ラヴレター)

昨天看fb時讀到一篇講這部戲的文,思緒即刻被牽扯出來…如果說要選最喜歡的日影,這部一定是最快飄出來的。在我神作排行榜(咦…我幾時有個咁既榜?)裡,神聖地位跟《長假》不相上下的說。但翻看維基原來係95年出品,嚴格來說是21年了…嗚…

anyway,我應該都是96年上下看的,因為呢部戲喺香港都應該好hit,好快就喺VCD小店見到有,我就花百多元(係…當年的VCD好貴架﹗正版喎﹗)買了回家對住電腦(係牛龜腦,無VCD機嘛…)喺度睇,真的好…好…好…

令仔呀﹗我講柏原崇…(哈)

2016/08/15

夜空ノムコウ

即係呢,如果是KT團又是S團粉,今年(或許是上年11月開始)長期處於心情低落中…

2016/08/13

[日劇]《毫不保留的愛》第2集


上集就送鞋,呢集小明就收走女主的感冒…到底有無人覺得呢啲係浪漫?定係我太唔了解漫畫既世界…我係咪要睇一睇套書(連載咗兩年咋喎)…

然後,呢套劇一定係一開始小明拒絕了女主的熱情,之後回到工作上二人輪住出錯,之後二人出盡百寶將功補過,過程中互相了解,女主又再次喺結尾向小明送秋波,然後小明就喺第二集拒絕佢…

Formula已經完成了。

2016/08/07

[日劇]《阿淺來了》(完成)

半年的劇集,我由7月3日(上一篇)開始煲,差不多一個月終於喺今日(8月7日)完成了…嗚…

我估唔到,明明個女主性格係樂天積極,男主又傻萌的,短短地15分鐘一集諗住快快樂樂地睇,竟然會哭個半死…點解呀~~~煲完,可以回歸其他劇了。

2016/08/03

[日劇]《毫不保留的愛》第1集


呢套劇係浪漫不倫theme架呵?點解我覺得笑點處處…

忍不住,係忍不住,喺空氣結他的帶領下展開愉快的cap圖日記。

你是我的目標﹗

歌詞與時代

話說某天搭巴士時身旁幾個十來歲(看樣子是未到高中但又要扮潮的準潮童)少男少女在討論樂曲,討論的竟然是我熟悉的陳醫生喎,內容是…「《富士山下》那些老歌…」…

囧﹗這是老歌﹗咁《時代曲》、《黃金時代》係咩呀?我沒有…我沒有沒有啦真係…

well,唔記得睇書定上網睇到,新世代欣賞宇多田光出道作《Automatic》(1998)時…有幾樣要注釋:
  • 「7回目のベル」 (鈴聲響第七次)→ ベルってなに?(鈴聲是啥~~~)
  • 「受話器」(聽筒) → 受話器ってなに?(聽筒是啥?)((btw…聽筒是我家的叫法,我細個成日攪亂醫生用的和電話的聽筒))
  • 「名前を言わなくても声ですぐ分かってくれる」(無講名但聽聲都知係乜水) →いやいや、知り合いなら通知されるだろ?(唔係喎,係識既來電都有show出嚟啦)
我深深地震攝了。(歌詞全文)

2016/08/02

[韓劇]《W-兩個世界》(1-4)


um,一路覺得鐘碩dd選劇本的野心幾大(雖然《易香人》和《匹諾曹》我係爛尾),劇集不乏俊男美女式愛情線,但主線總落在殺人呀追兇既而騎住愛情位,aka唔係純愛劇…

我可以表白一吓我欣賞佢呢個揀劇本路線嗎?(對比某人)

2016/07/27

往外闖

不是我,我闖過,上年回到舊司了。

我是想分享身邊兩位新舊同同的故事啫。

2016/07/26

讀書報告2016#6~自暴自棄手冊

圖抓自網上。(雖然我買咗實物…但我懶影相…)哈哈

去了書展,成功同腦細影相同合照…死啦…一路我好miu咀做既野…我做晒…唔型…囧。但我好enjoy…high到爆…哈哈。

去既目的係買《The 山 of music》同《今生要做日本人》…但turn out我睇得最過癮的是這本。特別是講airbnb的一篇。

去旅行,我最在乎的是酒店。真的…(將要帶我去玩的朋友不要扔低我呀~~~)

2016/07/24

沒有網上的日子之一~聽歌篇

是咁的,突然好想回味吓以前沒有/初初上網的日子,年紀輕的小朋友會唔會覺得我講緊鬼故?﹗哈哈

有幾耐無聽過CD盒帶現已上市?﹗呀﹗