2017/01/11

[日劇]歷女是這樣煉成的:《義經》(2005) & 《平清盛》(2012)

是咁的,睇完一大輪戰國和幕末的大河劇後,睇街坊評語說《義經》評價很高,咁我又想轉一轉畫風,而義經同真田信繁楠木正成並稱三大悲劇英雄,咁我就挑一挑啦﹗

跟住我發現看點是神木隆之介didi…(暫時睇到頭8集啫…)
2/2/2017後按:已完成(我係咪太有效率~哈哈哈-->[日劇]歷女是這樣煉成的:《義經》(2005))
10/3/17後後按:太有效率之2:[日劇]歷女是這樣煉成的:《平清盛》(2012)

繼《風林火山》又見到池松小哥(《義經》是2005,《風》是2007,計時間是《義》先),佢演義經阿哥賴朝(成年是中井貴一…好精神分裂,年紀差咁遠…),then小義經是神木dd,之後就是瀧澤小明(講開又講,最初出場的義經小b眼仔look look也是超可愛)。

話說因為平氏一門怒殺源氏後人,係男都殺,於是那水未元服的牛若丸/遮那王(<--很似粗口的名)鞍馬寺成日走入京都,走人時怕危險就披住個頭扮女仔,有一晚在五條大橋遇見想搶刀的弁慶,就大打一番…呢幕牛若丸身手不凡…飄嚟飄去(義經個人和櫻花)…打到弁慶一仆一碌…呀…佢轉身就射個三分波走咗…好淒美…立即成為名場面…(小明彈嚟彈去應戰時…彈幕和我都想起…白面楊過﹗哈哈)
小明出場神木dd當然收工啦。然後我發現若干年後的《平清盛》,成為少年的神木dd再演義經(﹗),劇我未睇,但睇劇照…日光日白好似無咁淒美喎﹗

然後,很多人都吐嘈神木dd的大個仔義經唔夠小明的令仔和貴氣…

um…唔知係咪睇《爆漫》、《Too young to die》、《武士老師》太入腦,成日覺得神木dd是那種傻吓傻吓的小少年,雖然著起正裝是官仔骨骨的…但又好像真係跟小明版有點差距…

《平清盛》我只知係收視爆差…同埋有評語說松ken將平清盛演到成個賊咁,咁事實…就係我睇完《義經》諗住挑一挑《平》劇…哈哈哈

掃雷小組又出動了﹗

噢耶﹗再續。
(圖片抓自網路)

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD