2006/10/11

有感而發之欣宜

每人觀點與角度都不同,各花入各眼 美不美,醜不醜,得唔得,應不應,一切因人而異。純粹抒發己見,各有各觀點,齊齊討論集思廣益見,謝過各方blog友回應留言,恕關掉留言功能。

娛樂事,不必太著緊,喜歡便繼續喜歡,不喜也可繼續不喜,無啱或錯,但求理性行事。

13/10/06

其實欣宜是否真的如此犯眾憎?播她的MV都要收投訴?其實唔想見到她容貌的人轉台便好了,又要邊看邊鬧,奇怪。
  • 針對她是因為她肥(曾經)?(那麼我們都應該針對谷大導,不看他的戲了…)
  • 因為她有個地位和身型一樣有份量的媽媽?(那麼我們應該同時針對鄭中基、陳慧琳、麥Juno、陳苑淇…,一眾確實或傳聞背後有有錢又有勢的父母做backup的藝人)
  • 因為她得到sponsor瘦身從肥妹變成美少女?(那麼同時有好多女星我們雖要針對,她們做代言人減肥之餘仲有錢收﹗)
  • 因為她高調又出位?(那麼我們先要針對鋒芝喎…)
  • 因為她雄霸無記airtime又拍MV又能親吻吳小生?(那麼套套劇都有份的當家小生花旦豈不是要被打?)
因為她母親的關係,無記確是給她無數機會上鏡,在商然商,無記又怎會放過這位新聞人物?正如之前鄭嘉穎受合約問題困擾時無記不是即播他的劇嗎?那還是倉底貨,今期人物換上了欣宜罷。電視台用人捧人一向都是密集式轟炸,唔睇到你悶都唔收手,且看上年看了多少次胡杏兒今年睇了多少套佘詩曼。只覺得不喜歡,便不要看,口碑和收視是回敬電視台選角用人最好的武器(雖然收視率不是真從七百萬人口紀錄出來),而且現在頻道多的是,不順眼大不了轉台,也無必要迫自己對著看不順眼的藝人吧。普羅大眾不喜歡便不看不聽不買不要,六根清淨。

欣宜現在清減了,評心而論,好看了但未至絕色美女的境界。像不像公主?睇完就算,覺得唔似的咪笑吓囉。其實很不明白為何到現在還有人拎出來講,耐不耐又整些怪圖、怪gif出來挖苦一番。一句「食得鹹魚抵得渴」就要硬食這些「讚美」,幾時都話在香港做藝人難,好難。

上年的投訴被視為惡作劇,今年的投訴更是得啖笑。路遙知馬力,今天她成為新聞人物,但路還是靠自己實力闖出來,母親終究不能為她舖足一世的路,沒本事,始終會被汰弱留強,不用投訴都會自動被out。這是消極的意見表達?但我又唔覺得積極等於濫用投訴機制,人身攻擊就更不用提。

我唔係欣宜或肥姐粉(肥姐係我最唔鐘意睇的主持,我是阿姐粉,尤其睇台慶時),不過確係幾欣賞欣宜的堅強和意志,話晒減成百磅易唔易,我連做sit up都懶﹗鋤強扶弱,希望欣宜越大越正,歌精舞勁,第時一地眼鏡玻璃碎﹗講完。

另一篇:近期飛佛:欣宜與紫琪

40 則留言:

  1. 樓下有人21/5/12 13:48

    欣宜,OH NO!!!!

    看到你的標題有欣宜的名字,就來留個言
    欣宜個晚首播MV 我都有看呀!
    不騙你,我有打冷震的感覺

    若香港人是沒有記億的,我想欣宜都不會紅
    只會是個唱得的歌手
    但事實時欣宜,在香港人眼中不是一個名詞,
    是一個形容詞

    我是佩服她的膽量及她的歌唱得不錯
    但她卻欠自知的能力...
    我想若她在台灣,新加坡紅了,再回來,香港人才有機會接受她 ,因香港人真的是很無情的呀
    她有太多的特權,太多的負面形象了


    11th Oct 2006 15:28 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港人群起攻擊一個人的時候最齊心,古有董伯伯…
      人夾人緣,每人都有某些種類的人特別睇唔順眼。既然唔順眼,又要鬧,好辛苦,何必呢…
      睇呢係驚蝕底人講時自己無得講?我寧願outdated落後了

      香港對她的歧視如斯根深柢固,想紅或者想自在都好難,可能去第二度發展對佢係件好事。

      11th Oct 2006 17:53 PM

      刪除
  2. 希望各位唔好成日針對欣宜啦

    我覺得好多人對欣宜真是不公平,她雖然有天賦的表現才華,可惜沒有美貌,。就是因為這樣便成為眾人奚落的對象。點解有些所謂的歌手唱歌技巧差,人們卻不會大肆評擊?

    數年前我睇到她在修身堂廣告節目中表演唱歌跳舞,覺得她注定是食娛樂圈呢行飯,講真在香港唱得又跳得的女歌手有幾多位?希望欣宜有多些機會表現自己的天賦才華,不要放棄自己,努力減肥,練好唱歌。個樣唔靚咩? 化個靚妝咪得囉!容祖兒同埋泳兒都係靠化妝而變得好看。

    在香港唱得好的女歌手唔多啦,希望各位應該嘗試去接納不同類型的歌手,香港樂壇才會健康。所以都希望各位唔好成日針對欣宜啦。


    11th Oct 2006 15:35 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 同意,我覺得肥唔係罪,父母係名人都唔係罪,有表演慾都唔係罪je,君不見殘酷一叮有幾多比她更騎呢的參賽者嗎?
      不能否認因為她母親所以她比人多機會,但同時令她的路更難行。太刻意的力捧反而得出反效果,之前的juno就是例子,初出道舖天蓋地的攻勢以燒錢堆人氣,最後還不是得到歌迷的噓聲;近年踏踏實實的做音樂,慢慢賺來唔少好評,身邊有好多朋友仔最初好憎juno慢慢淡化,有些更迷上他的歌tim。juno的例子幾值得欣宜借鏡。何況她有的是青春,其實唔使咁急je。現在的她高調得有點嚇人。

      11th Oct 2006 18:00 PM

      刪除
  3. 她有今天,確是成也肥姐,敗也肥姐!
    她因為是肥姐和秋官的女兒,所以注定受囑目。也因為同樣的緣故,而受人嫉妒和排斥。
    相比之下,謝檸檬確實幸運得多了!(當然,靚仔靚女素來都是着數的。欣宜的不幸可能就建基於開始的不美,到後來即使變得「較美」,人們仍是不能接受~~)

    11th Oct 2006 15:47 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 確實有好多人唔仲意她是因為她的母親。有好多藝人下一代入行都特意和上一代劃清界線,好似白紙咁build一個屬於自己的形象。現在她和母親關聯太密了,當新一代唔受開心果時,她自然遭殃…
      謝檸檬出道時之慘烈和欣宜現在有得比,只係佢…唉…斷送咗自己事業,而家的他完全係唔知想點。

      11th Oct 2006 18:05 PM

      刪除
  4. 愛一個人不用理由, 憎一個人也不用理由.

    作為明星, 觀眾緣永遠排第一.
    不論你個人努力多少, 觀眾不喜歡你, 就是不喜歡.
    這是娛樂圈的現實, 全世界也如是.
    廣告商花的是真金白銀,
    觀眾花的是時間精神,
    大家也沒必要惺惺作態, 不喜歡就高叫不喜歡,
    所以也沒必要說是誰人的不是.
    當然有些人惡搞的手法又是別論.

    一個強大的支援後盾, 如英皇, 日本那些事務所,
    也有扭轉乾坤的能力.
    可惜欣宜的後盾只是一個泥菩薩--肥姐.


    11th Oct 2006 17:36 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能欣宜都要諗諗搵個經理人同佢重新build up吓個image。唔係只會成世活係肥肥個女陰影之下…

      11th Oct 2006 18:07 PM

      刪除
    2. 無錯. 個人覺得佢最差既image反而係肥姐.
      佢同肥姐都要改左自己d 壞習慣先,
      唔好下下搵肥姐出黎搞東搞西.
      否則只會越來越睇唔起佢.
      成年人喇, 打就企定.
      檸檬雖然無料, 但至少唔會下下搵個父母出黎玩.

      12th Oct 2006 09:40 AM

      刪除
    3. 檸檬主打搵女友出手麻…
      個case越睇越似影迷公主個仔,有個仔的地方一定見名媽,阿媽開show又一定預個仔,個仔究竟只是人地個仔,而不能令阿媽成為阿仔的媽媽

      12th Oct 2006 22:50 PM

      刪除
  5. 一沉百踩,香港精神呀麻...
    唔抵得亦係另一個原因

    11th Oct 2006 23:46 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 憎人富貴厭人窮…唉

      12th Oct 2006 09:06 AM

      刪除
  6. 我係肥人, 我應該好支持佢...但有0的支持唔住, 唔係覺得佢樣衰同肥, 而係好作狀好SHOW OFF...有點難頂...純屬個人意見

    12th Oct 2006 14:44 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 個人喜好既野無話啱定錯,無話邊既人一定要支持邊種人既。唔仲意咪唔好睇,無謂辛苦自己je

      12th Oct 2006 22:51 PM

      刪除
  7. 我對肥人冇偏見, 但人要有自知, 唔好係肥但要扮cute 扮公主...
    你靚唔靚本來唔關我事, 但你唔好以為自己好"正", 出得黎show off 就預得人講, 好似选美會d 佳麗一樣俾你由頭彈到落尾...
    話時話, 欣宜同william hung 都真係好難頂

    12th Oct 2006 17:07 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 呀william句名句"我已盡全力"成日比人QUOTE架,咁都算係個成就丫

      12th Oct 2006 22:52 PM

      刪除
  8. 我也想看看那個MV
    有LINK給我嗎?

    12th Oct 2006 18:45 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. YOUTUBE實有
      我無興趣睇,無留意呀

      12th Oct 2006 22:53 PM

      刪除
  9. 可能因為每次有親有關佢0既負面新聞,佢阿媽一定係度向d對d傳媒嘈之巴閉,佢自己又(唔方便or唔想無後台咁出or懶得出黎,一切阿媽攪掂)澄清,又得個阿媽係度嘈嘈嘈
    如事者一次又一次,一有佢新聞就會諗起只得佢阿媽出黎潑婦罵街個樣,d人就會覺得「連有關自己0既事都唔肯自己出黎發表下,原來一切都不過係靠阿媽,真係好唔得下喎!」
    咁樣,d人咪唔鐘意佢囉…

    我覺得啦,當一個人開始想自己發展自己獨立而又想比個正面印象人地時;好多時真係都要自己出黎講下發表下,唔好下下都靠後台or上一輩d人
    係香港呢d無人情0既地方,呢d靠阿媽阿爸真係受歡迎架!

    一開始固然要多爭取,但係唔好做d比人覺得係態度差0既事(或當事人唔覺得啦),咁樣就算你之前幾努力,都會白廢

    都想香港出番d真真正正實力派0既人,希望佢做得到啦!


    12th Oct 2006 20:30 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 靠父母這回事,令我想起家母每次見影迷公主個仔就話佢裙腳,完全認證到你的說法…

      睇人家唔順眼好平常,憎一個藝人都唔出奇,想當年哥哥都比人噓添。我只覺得憎得呢邊睇邊話邊整,咁咪幫咗個藝人見報增人氣?
      若然小妹妹佢既目標係所謂「人氣」而唔係正面的認受性,咁佢已經嬴咗﹗而家佢行出呢兜個圈都做頭條做封面…

      12th Oct 2006 22:59 PM

      刪除
  10. 上面應該係:「係香港呢d無人情0既地方,呢d靠阿媽阿爸真係唔受歡迎架!」

    12th Oct 2006 20:31 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 後按:

      而家睇番…無咗媽媽喺身邊之後,好似可以用番平常心去睇佢既演出同唱既歌了…

      刪除
  11. 現在愈來愈多人,隨隨便便有甚麼唔滿意,便走去投訴一餐,根本就是濫用!!!即使真的不喜歡她也沒有投訴的必要啊~

    12th Oct 2006 23:36 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能佢地覺得咁樣打擊她會有用呢
      比著我係當事人都不知幾開心,咁又多個見報機會﹗

      13th Oct 2006 09:13 AM

      刪除
  12. 好心欣兒讀下書好過,成日諗住靠關係,係度發明星夢!!

    13th Oct 2006 02:30 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁時下好多明星都唔係讀好多書就走去出道既,發明星夢又唔只欣宜一個。只係佢靠關係又靠得太揚…

      13th Oct 2006 09:14 AM

      刪除
  13. 我都覺得佢好難紅...不過睇你呢篇文,佢有才華,可能真係有日得呢.到時真係跌晒眼鏡呀...

    你好大膽喎.敢作敢為,挑戰緊D觀衆呀!


    13th Oct 2006 10:09 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 挑戰咁勁﹗?
      我只覺得唔仲意咪唔睇,使唔使咁落力又鬧成盛?而且越攪動作針對佢,佢的見報率就越高,咁唔係幫咗個藝人咩?﹗總覺得越憎的藝人越會紅,越會係面前出現。
      奇又奇在啲人口口聲聲說唔想見到佢,但又走去搵她的clip呢睇,睇完又嗌難頂,好似有啲矛盾je

      anyway,我未睇過個mv,唔知係咪真係咁難頂,為免真係咁難頂所以我會唔睇。

      13th Oct 2006 10:35 AM

      刪除
  14. 希望欣宜越大越正,歌精舞勁,第時一地眼鏡玻璃碎﹗
    haha...

    有肥姐又你撐,真的不錯... 恩兒哦...


    13th Oct 2006 11:18 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我撐無用架喎,我無權無勢仲唔睇無記既…

      13th Oct 2006 11:29 AM

      刪除
  15. 我想最根本的問題係佢未有討好的外型,而家有邊個新歌手(特別係年青既)唔係sell樣?而家d觀眾聽眾,有邊個唔係買樣?

    13th Oct 2006 13:43 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 當時回漏了。
      話實呢,我覺得有長輩撐,自己唔努力都無用,所以我真係好唔明啲人咁大發應鬧佢做乜,人家又唔係殺父仇人…

      4th Oct 2008 22:20 PM

      刪除
  16. 樓主所言認為不喜歡欣宜的人只是惡作劇或心地不好
    那只是無知之言
    在香港演藝圈青黃不接每況愈下的今天
    大家也很期待再有震撼人心的巨星出現
    可惜不是實力不足
    就是有一定實力卻形象不濟
    而在此大家憂心忡忡之際
    肥肥竟然希望憑其勢力把實力不足的女兒硬捧上位
    而且夾硬的程度
    竟然是叫無才無貌的女兒在眾貌美如花的女星襯托下
    扮演主角的白雪公主
    這一著神來之筆
    令越來越敢言的香港人把心中的不滿直接表達出來
    那次的投訴不是惡作劇
    而是市民把自己真正的意願表達出來
    我們就是不要一個不憑實能只靠勢力裙帶的演藝圈
    但肥肥欣宜還不懂反省自己令人反感的行為
    還把表達意見的人打成惡意中傷
    此橫蠻的言行令欣宜負面形象更見負面

    演藝事業就是一門形象事業
    欣宜基本上因其母親的提拔令其形象到了谷底
    加上她真的沒有實力
    又喜歡在不當時機做不適當的事
    今次再被觀眾再次表達強烈不滿根本是意料中事
    觀眾只是表達這不是他們需要或期望的娛樂圈

    而且問心一句
    能唱能跳能演的美女俊男不知凡幾
    欣宜的實力真的能夠令你滿意
    你渴望見到娛樂圈變成欣宜之流的私家俱樂部
    今日大家不說出不滿
    他日就有千千萬萬個欣宜繼續排隊送上

    所以不要再為欣宜開脫
    不要再站在高地扮作憐惜無能者
    那只是虛偽
    大家應該站出來說出自己要求
    說出娛樂圈的世甲就是嚴酷
    我們要的就是有實力的人
    你有料像王菲般經常說不喜歡香港
    我們也一樣邊罵邊買
    你有料外貌像林雪又肥又醜
    我們一樣叫好承認你是演技派

    你冇料還要再憑勢力硬銷
    我們不只心裏罵
    就是要公開罵
    不斷罵
    甚至投訴
    直到這些不知反省只知倚靠勢力的無能者消失為止

    魔鬼就是不會得過且過的


    13th Oct 2006 15:09 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 話說回來,呢個留言都算係吾博開博以來至有心的攻擊留言…真係要留低來留念…XDDDDD

      刪除
  17. 都係果句
    佢同佢媽媽都關係不要太高調
    阿媽咁幫女法會害左佢

    講開影迷公主個仔, 我見親一次都講一次"裙腳仔黎啦"
    太恐怖了


    31st Jan 2007 12:20 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 攝到咁入都被你搵番出呢﹗勁喎…
      而家佢返大陸演舞台劇(好似係…),雖然唔知係咪佢媽媽安排,但起碼有個自力更新的感覺,香港,憎人富貴呀,你睇謝檸檬捱咗幾耐先無人話佢靠四哥﹗
      公主個仔嘛,連我阿媽都話佢裙腳,怕且佢只能永遠成為公主個仔,而不反轉個局面…


      1st Feb 2007 09:29 AM

      刪除
    2. 欣宜佢唔靚但都叫能歌善舞
      裙腳仔成日跟住佢阿媽扮乖仔, 仲俾記者影到佢同阿媽行街手拖手好似情侶咁, 好恐怖啊! 佢三十幾唔係三歲呀.

      1st Feb 2007 09:46 AM

      刪除
    3. 欣宜怕且都係由細就習舞嗰堆…
      有時我唔明公仔(公主個仔的簡稱)既心態,初出道就話同媽媽一齊可以建立知名度,但係公主都復出咗咁耐,公仔依然不停出現在媽媽的舞台劇和演唱會中…公主總唔可以傍住個仔一世架?﹗

      1st Feb 2007 15:24 PM

      刪除
    4. 係啦. 佢都三十幾歲人, 如果真係想做明星, 就應該自己發奮圖強, 唔係成日黐住阿媽啦...

      發明星夢冇問題, 但一定要努力, 同埋知道自己咩料之後要識得勇退.

      公仔唔係黐住阿媽乜都冇得做啦. 咪話我口臭, 第時公主唔o係度, 根本佢都冇得撈. d人俾面佢阿媽咋.

      1st Feb 2007 15:39 PM

      刪除
    5. 由唔係口臭既,人始終有呢一日,有一天媽媽可能無體力再應付舞台上演出,咁個仔點呢?或做仔既滿足於跟住阿媽演出,咁係我地多口囉

      2nd Feb 2007 09:30 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD