2006/10/10

Something About 李克勤

從blog友留言看到TC一篇講李克人,即時思潮洶湧。雖然他從未成為本人偶像之一,但本人對他歌曲的欣賞之情有如滔滔江水連綿不絕,簡直一發不可收拾。從舊文中克人歌詞出現次數之多可見一斑吧﹗

哼哼,收斂多時的貼歌詞嗜好是時候重出江湖了。


1. 閃電閃電閃電傳真機﹗
閃電傳真機 (@破曉時份, 1991)
曲:林鎬培 詞:李克勤 編:林鎬培
循環不息的宇宙 如在照顧著地球 人在天天的進步無退後 如像霹靂閃電
如是變化百萬年 無盡新鮮的發現造成每天 世界每刻急速旋轉 像思想天天的轉
散播信息千百年遙遠 無窮新知將你我拉近 無窮傳真送到我心 如能將心彼此牽引
這個世界 這個世界 這個世界 更快更真
雖然本人出生於《四三零》年代,可是對兒童節目的記憶都來自《閃電傳真機》。譚玉瑛姐姐(對我來說她是永遠的姐姐,誰敢說她老﹗)地位之神聖不用說,克人哥哥的主題曲好聽度直迫松松姐姐一浪接一浪的兒歌,這首歌實在有資格上勁歌金曲。實在當年我不太愛兒歌,本人幾歲已開始迷梅姐的了。情意結,如周星星(不知何解我記得《四三零》有他)一樣,克人哥哥的歌好唔好聽都自動加十分。

2. 畢業
告別校園時 (@雨中街頭劇)
曲:小栗昌彥 詞:潘源良 編:Steve/Andrew Tugg/Alex Cruz
一天一天的我在期待放學 一轉眼的要告別校園 一張一張的快樂同學笑臉 粉筆似的消失不再遇見
終於終於不懂得老師所講 只知道 此刻想多聽一遍 終於終於不需要再管積分 只恐怕 更多的考試末見
這校園 這班房 這走廊 這禮堂 告別時 是我心的家鄉 到末來 那一方人飄泊 路茫茫 仍然在這裡找到一點點光
OOH! 曾同遇上 今孤身走遠方 誰願這樣 OOH! 昂然踏上 雖分開走遠方 明晨能共創
家人愛開著收音機瞓覺,所以每到畢業季節都聽到呢隻歌。會考之前只覺詞中意境幾感人,但我唔信我對母校會有如此深深的不捨。最後…last day…喊到豬頭咁…八點先捨得走…係天黑八點呀…

感同身受過,此後再聽感覺更深。

3. 奮鬥
命運符號 (@命運符號, 1987)
曲:李克勤 詞:李克勤 編:杜自持
泥土種子 從小開始 泥裡聽著故事 無知的幼苗漸漸地懂得意思
陽光 年月扶持 微雨 陪伴作行刺 溫室中竟不知 險惡日子
從前知心 已經不禁 人各散有著距離 旁邊 每個人偏偏只管自己
漫漫 長路更迷離 難再 逃避去演戲 不知應不應該 相信運氣
讓 讓我攀高峰帶著自豪 跌 誰沒有跌過染著 土 但 何懼那遠處滿是圈套
隨著那勸告 憑著那線報 來讓我看到 我碰到 我上到 到達最高
今天到老 我像那跌不到我想做 做我命運符號用我力舖我路途 只盼我會 含淚說聲 我做到
讀書應援歌除了陳醫生的《今天等我來》就是呢首,每讀到頹頹地想放棄時聽極振奮人心,加埋羅文的《前程錦繡》可謂勵志三步曲(請不要suggest甚麼《我的驕傲》)。就算是而家一樣湊效,請給我一個浪瀾壯闊的岸邊做背景﹗如果要多首的話,心水推介是張敬軒的《My way》,一樣振奮人心,遇上畢業又失業,歌詞可謂當時精神支柱。

再看曲詞,都來自克人手筆﹗不通音律的本人一向見唱作人就自動加十分,仲一次過曲詞包辦,二十分呀﹗

4. 再見同窗
手錶 (@Hacken, 1985)
曲:B.FLYNN 詞:潘源良 編:DONALD ASHLEY
每當孤單之中 將手錶細看抑屈都抹掉 記得媽媽當天 將手錶送我她一再笑
強忍的眼淚 往下飄 揮手送別中 她呼叫 她說無論到世上那方 珍惜前面你每日的分秒
知道人是要各自去闖 親心惟有化作這手錶 寄身他鄉之中 早經適應了不必照料
再看手中的表 送走分與秒知她老了 這刻的眼淚 往下飄 想起送別中也呼叫
沒法再見她 各有各遠飄 與我到處去 只得此手錶 沒法再見她 各有各遠飄 永遠到永遠 她的愛難忘掉
後會有期 (@破曉時份, 1991)
曲:Pace lumba 詞:李克勤 編:盧東尼
天空的飛鳥飛到那一方 只想有一個美夢寄他方 越過高山大海 又越過風與浪 還看遠岸 離別這海
即使那天氣會令你不安 即使會枯燥也沒有相干 但那一切回憶 昨日裡千個夢 難以放下 仍沒法淡忘
誰願孤孤單間到遠地 為了呼吸新鮮空氣 無奈這裡個個卻顧著自已
誰在這邊趕上機 誰到那邊講道理 害怕等最後限期像處死 或者相安無事
又或者朝三暮四 但這飛鳥已別離 後會有期
本人無出國留學經驗,但有大量送同學機的經驗,原因不外乎出國升學或移民。小時未知大人苦衷(我怎會知甚麼前途問題…又不是娛樂版topic),只覺得他們極殘忍的分開玩埋的好朋友。

無實際經驗,就從歌詞中幻想坐在飛機上那種孤獨的感覺,配合當年啟德的情境,起飛後望著親切的人和事慢慢變小再至消失,滋味一定十萬個難受,尤其是移民的都不知何年何月才能再重回舊地…

《手錶》一曲不其然令我諗起張學友的《壯志驕陽》,不過錶唔係媽媽送的了…

5. 叻人新世紀
禮拜六無節目 (@Album, 1993)
曲:周啟生 詞:李克勤 編:周啟生
禮拜六無節目 一人在家中感到侷促 禮拜六約下節目 找尋幸福幾大要繼續
喂喂喂搵邊位 喂喂喂搵聲仔 是但逛逛我有也所謂 睇三級太出位 叉燒包肉酸得滯 電視有線又未有得睇
禮拜六有節目 Joey在家中感到侷促 有女伴 又有雀局 找尋幸福幾大要繼續 呢位先生幾多位
三支公要坐卡位 面面對對有更多話題 碗杯碟要洗洗 飲菊普唔會削胃 飯未到肚就望下女仔
見個Captain小姐 吱吱喳喳姿色出眾 叫佢寫寫點心蝦餃燒賣裹蒸粽 碎碎濕濕春卷腸粉雞包三四十籠 佢發哂炆憎提前放工
有肚餓 有折墮 三人輪流篤下波 篤一局又篤多局 篤完就開始歌唱節目 我愛你對不起 小公主好歡喜
寂寞永遠大合唱亂咁o黎 小風波 暗戀你 數波波 數餐死 Moshi Moshi I love you OK 再唱卡拉OK經典金曲一生想您
我要啤番一啤 啤多一啤 Hi 到飛起 八下香港小姐 鄉下小姐邊個最肥 唱爆咪仍然未夠皮 (喂! 靚仔o羅個身份證睇)
禮拜六 禮拜日 有節目 找尋幸福 竟找上警局 我勸你地有o野做 不妨在家中睇o下金曲 禮拜六有節目 禮拜日有節目 禮拜六
實在唔知這隻歌和《叻人新世紀》有咩關係,從網上搵到歌詞時歌名確係有《叻人》在後面,唔明。話說品味獨特的本人小時並沒看《軟硬製造》(至少無印象看過),反而很迷克人和梁榮忠主持的《叻人新世紀》;對唔住陳百祥,個叻字在我心目中係屬於呢兩個人的。個節目其實都係攪吓笑無吓聊笑吓玩吓就一集,但啲笑料真係幾好笑,最記得係X師傅和吳小剛,顧名思義,係扮吳剛…仲係由歌手身份的克人以其藤條身型茶油扮吳師傅打功夫(梁係做其師父),救命呀﹗笑死我…

話時話,李先生常被人批評唱著一式一樣的情歌,其實他唱片內有好多攪gag怪歌,好似呢首,又好似《一日》、《勤仔》,只係唔會plug上台咁解啫。

謹獻上我記得的節目主題曲歌詞:
你咪各樣野也話無所謂 唔理佢大細 唔理佢高低
日日胡亂碰一世撈梗卒仔 實在蝕底 
人係要fight fight fight fight點發揮 
你有智慧即刻出位 諗吓計咪輸比佢地睇 
你有出色 全賴有記計 啲叻人寧舍巴閉 
對白:佢地講緊邊個 講緊我地掛…

6. 紅樓夢
紅樓夢 (@破曉時份, 1991)
曲:周治平 詞:向雪懷 編:盧東尼
誰共誰曾話過 一生一世也願意 誰為誰曾贈予 一些詩句每念千次
這個世界在繼續旋轉 人人無暇在每日懷緬 為何在夢裡兩小的戀愛 又再重演
從前誰能預算 分手的季節在變 盟誓何時亦演變 怎麼將尷尬避免
柔情殘留在往日來信 魂系纏綿是這樣遙遠 尋梅踏雪這兩雙足印 像昨天 啊...
紅樓夢最美那節說到黛玉 已獻給賈寶玉癡癡心意 流傳絕世愛意 世事難如意 嘗盡再試去愛已沒意思
過去的一首愛歌 一個面孔 不息的吻 每段記憶只能回味
暗暗替這結局痛悲 從一首愛歌 一個夢想 一生誓約 也會看見掛滿隱約淚印
小時候本人對《紅樓夢》一無所知,對這書的第一印象是來自這首歌,歌詞對寶黛二人的愛情悲劇只係輕輕一提。後來在文學堂再接觸這本文學鉅著,別有一番滋味。

不能不提,這歌的MV由周慧敏做女主角(寶麗金版),她的古裝造型當然OK(雖然像不像林黛玉就值得相確),而李克人…想是演賈寶玉吧…外型像不像已不說了…他那一身岳飛將軍服…只能說句…好好笑﹗

7. 跳舞
跳舞波鞋(@破曉時份, 1991)
曲:玉置浩二 詞:林振強 編:蘇德華

除去耳環除去吠 掉去賬薄及註解 (請快) 今晚只要跳舞 就算你穿平價衣 亦會滿身勁拍子
(輕快) 當你穿上跳舞波鞋 今晚一切一切不要高深費解 左搖右搖實在愉快
當世間那一切一切不可理解 請你不要辛苦去猜 沒有結他亦會擺 動作更加動作派(真怪)
當你穿上跳舞波鞋 別太緊張別太乖 別要半推又半拉 (請快) 穿上跳舞波鞋 (請快) 今晚跳舞波鞋
在本人迷上郭先生後,本人對舞蹈的鑑賞能力無疑是高了。只能說句,上天是公平的,沒有人十全十美,好嗓子和跳舞的天份不能兩者兼得。當然,當有人already tried their best, they have no regret時,我仍會為他們送上最崇高的敬意和掌聲。

8. 玉置浩二
夏日之神話 (@夏日之神話, 1988)
曲:玉置浩二 詞:簡寧/李克勤 編:杜自持
神話中相傳 遙遠那遠方 雲海裡的深處 成長於水旁 純白如白雪 一個小公主
如天邊彩霞 如海裡細沙 如風裡的飛花 如輕煙飄來 如飄雪幻化 隨夢兒步進我家
她於這個季節中飄過 絲絲的愛點起這戀火 溫馨的暖透我心窩
I love you I love you I love you more
如果可返回 神話中那方 夢彩裡躺一躺 旋律中飄湯 微風裡夜看 飄散的星光
如心可相攜 而愛也徹底 同相愛這一世 神話中的謎 同共尋夢裡 熱情讓我發揮
怎麼這個季節使得我 想起初次聽到這首歌 急風吹不熄這戀火
I love you I love you I love you more
一千零一夜 (@ 一千零一夜, 1990)
曲:玉置浩二 詞:向雪懷
等她的笑 等她的愛 等她等了不知不覺一千夜 等她的吻 等她擁抱 輾轉不覺花開等到花凋謝
讓我每夜暖一些回憶 日作有一個落漠造夢者 Oh Juliet 已一千個夜
Juliet 再等幾個夜會對我好些 若愛情可借盼今晚 你可否暫借 等她哭了
等她傷了 等她等了一千加上多一夜 等心死了 等她需要 等她知道 終於等到她感謝
若要每夜暖一些 情願像你變一個 幸運被愛者盼今晚 你可否暫借
基本上我中學才開始聽日文歌,認識玉置叔叔(或安全地帶)更是大學才開始。不過改編自他的歌曲本人一直莫明的喜愛,改編版已愛不釋手,再聽原版更是一發不可收拾,邊有人把聲咁好聽架﹗有一段時間更是兩個版本排在一起聽。玉置叔叔改篇作還有一首《藍月亮》,都是心頭好之一。

9. 跑馬地
雨中街頭劇 (@雨中街頭劇)
作詞:向雪懷 作曲:杜自持 編曲:杜自持
在雨中 雨點交響中跳動 簷蓬下裡人在抱擁 迎著歡欣背著風
忘掉了 沾濕的面容 忘掉了你我過往相思之痛 還忘掉了那天再相逢 讓我步進甜蜜美夢中
途人堆起一堆觀眾 看你我的尊容 淋濕的衣衫透於風中
讓這火一般的濕吻 變雨裡的天虹 還為了報答長路中欣賞我們的觀眾
在雨中 雨點跟身軀舞動 濂濂夜雨停在半空 愁悶都一掃而空
留住這歡喜的淚容 留住這雨裡你我身軀觸碰 重逢舊愛似水雨膠融 莫再讓這時日再落空
正確一點說這是首感覺很中產的歌,如果拍MV的話地點不是中環就是跑馬地,個人覺得中環太焗促,所以地點鎖定跑馬地。場景很簡單,人造雨和一個美女同男主角無擔遮的雨中起舞,率性的浪漫。亦是難得一首唔sad的情歌。

10. Sidecut
九月中的陌生人 (@Purple Dream, 1989)
曲:德永英明/秋谷銀四郎 詞:小美 編:杜自持
夢仍熱暖 浪漫是我的故事 像霧像雨霎時滲著淚
默念著你怎去睡 自離別你 寂寞靜悄灑遍地 昨日為了愛情作後備 盡力熱愛不顧忌
記起你一向討厭夏天 就像昨日活現眼前 你似慣了變心轉了又轉 遺留濃情徘徊九月互愛戀
心 埋藏當天日記 糢糢糊糊留下了趣味 你已遠去放下愁滿地 我總繼續
想念你 心 無疑真想念你 難忘時辰留在了故地 你我再次碰面無意地 你竟說著:「請別記」
這段愛(@雨中街頭劇)
作詞:思雋然 作曲:John Goh 編曲:林伊笙
現在沒法知曉明天的事 心中可有發現到 誰人愛了你多時
情義若是見到 還何須親口講你知 可知你我似是有安排 你那會不知
這段愛若要做到能停止 這段愛未算是愛 這段愛沒法像戲能重做 靜待日後沒意思
這段愛若要無人知 恕我沒法做到 我在你夢裡如無名字 望現在讓我知
若是問我為何如今始終一片痴 因恐怕有日愛上又要分離 魂繫與你倆相依 OOh...
心中一女子 眉貌動態也相似 我沒法理智 願望就是讓你知
Never wanna let you go, my babe Never wanna let you go
Never wanna let you go, my babe Never wanna let you go
So in love with you, my babe Crazy for your love
So in love with you, my babe I'm still in love with you OOh...
貫徹本人愛sidecut多於主打風格,當然要整番兩首滄海遺珠。一首克人在演唱會上介紹過的遺珠《好戲之人》(強伯的詞﹗)都非常精彩,但有得在演唱會上演繹被人認識一下也不能算是太遺珠的遺珠吧﹗
*****************************************其他克人: 
初四節目《你的克勤演奏廳》
年初三有節目
05之選
好有power~~~ 
(3/2/12後按:好無營養的舊文…哈哈) 

18 則留言:

  1. 我識唱第一隻李克勤的歌是大會堂演奏廳...
    我擁有第一張李克勤CD係夏日之神話...
    我擁有第一張李克勤的相片是purple dream的封面相...

    我有他在寶麗金的所有碟... 直至紅樓夢沒有買了...
    誠然... 他的聲線實在是這一輩之首~!
    但最愛的仍然是學友!! hee~

    10th Oct 2006 15:51 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我識唱第一隻李克勤的歌是大會堂演奏廳...<--我諗我都係咁上下…不外乎呢首或深深深…
      我擁有第一張李克勤CD係夏日之神話...<--我第一隻係寶記88精選,其實我都唔知點解我無買李克勤唱片但會識他的歌…
      我擁有第一張李克勤的相片是purple dream的封面相...<--…我諗我無買過他的相(他造封面的雜誌應該好多﹗),不過呢隻碟的歌好正,有機會都想買番呢回味…

      不得不承認,克人寶記年代的歌真係好正,現在的總覺得太商業,好工廠式生產,無咗當年的味道…
      …其實我係大個之後先識欣賞學友,佢高峰時我掛住迷郭富城…嘻嘻


      11th Oct 2006 13:47 PM

      刪除
  2. 1.我年代那首是林子祥唱....一飛沖天去, 小小穿梭機!
    2.我地中五喊到豬頭咁果首叫「那天再重聚」...Albert Au...但「告別校園時」, 都真係好鍾意.
    3.「命運符號」, 克勤初出道已是超水準
    5. 「禮拜六無節目」又是很攪鬼的歌詞
    6.「紅樓夢」都好喜歡呀. 紅樓夢最美那節說到黛玉 已獻給賈寶玉癡癡心意....
    7.「跳舞波鞋」冇乜印象, 最喜歡果首叫「護花使者」呢
    8.當年實在有好多玉置浩二改篇歌
    10.「九月中的陌生人」實在太耐冇聽. 仲有好想聽同碟的另一首「舊日的小提琴」. 其他滄海遺珠sidecut我推介「雷雨」, 「靜夜」, 「一個人飛」

    10th Oct 2006 17:53 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 1.我年代那首是林子祥唱....一飛沖天去, 小小穿梭機!

      …我成日以為呢首係張國榮唱…係林子祥架?﹗

      2.我地中五喊到豬頭咁果首叫「那天再重聚」...Albert Au...但「告別校園時」, 都真係好鍾意.

      Albert最熟係「漁火閃閃」,當年傳真機有MV睇。當年我地唱「告別校園時」同埋「友共情」,因為班中有個超愛巨基粉,她強烈要求的

      3.「命運符號」, 克勤初出道已是超水準

      呢首係本人至愛克人詞作,近作好似無咁出色了(指作詞)

      5. 「禮拜六無節目」又是很攪鬼的歌詞

      係呀,唔知係咪聽得呀sam多呢…笑鬼死我…

      6.「紅樓夢」都好喜歡呀. 紅樓夢最美那節說到黛玉 已獻給賈寶玉癡癡心意....

      好難得有首歌用古典小說做主題,係我對紅樓夢的第一個印象

      7.「跳舞波鞋」冇乜印象, 最喜歡果首叫「護花使者」呢

      係呀…唔知「護花使者」定邊首快歌的mv女主角係楊采妮﹗好驚

      8.當年實在有好多玉置浩二改篇歌

      仲有倫伯的「酒紅色的心」和陳慧嫻的「痴情意外」,無計,當年興嘛

      10.「九月中的陌生人」實在太耐冇聽. 仲有好想聽同碟的另一首「舊日的小提琴」. 其他滄海遺珠sidecut我推介「雷雨」, 「靜夜」, 「一個人飛」

      「一個人飛」正呀,另外兩首要搵呢聽聽先﹗


      11th Oct 2006 13:54 PM

      刪除
  3. 閃電傳真機呀!小時候是看這個兒童節目大的,很懷念啊!現在見到兒童節目已經提不起勁啦~

    10th Oct 2006 22:05 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 放學先呢icu,真係大吉利是﹗
      而家仲係咪呢個節目?我十幾廿年無睇兒童節目lor

      11th Oct 2006 13:55 PM

      刪除
  4. 我鐘意"雨中街頭劇"跟"只想吃會意"...只係鐘意佢唱歌,其實方面就.....

    10th Oct 2006 22:39 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 「只想你會意」我最仲意關淑怡現聲的幾句,完全係畫龍點睛
      …佢拍劇我就嘛嘛,但我幾欣賞佢把口串貢貢,尤其是903的西裝論

      11th Oct 2006 13:59 PM

      刪除
  5. 譚玉瑛不說她老, 只覺得她是"賣老"

    李生的歌, 見證了樂壇之死.
    能聽得入耳的, 都是舊歌而已.
    不過可惜, 有半數是cover別人的.


    11th Oct 2006 10:08 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 據說無記唔敢炒她麻﹗
      新歌…比較欣賞的是「飛花」,其餘的都是plug就唔記得
      八十年代興改編,貪其夠快儲夠歌又出碟麻。然而當年改編確係一流,新版一樣好好聽,近年的改編歌總係新不如舊的感覺

      11th Oct 2006 13:57 PM

      刪除
  6. 我有齊李克人出道開始o既錄音帶,直到一千零一夜就冇再聽佢囉...小學果陣,佢真係好Hit架,不過佢當時太年少氣盛寸得滯,搞到好多人憎左佢...

    當年連<夏日之神話>音樂特輯我都有錄起添呀,<不再少年時>同<淘氣雙子星>都係好喜歡o既電視劇,當時真係年紀少呀...而家佢已經完全唔係我杯茶lu =p


    11th Oct 2006 20:25 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩…我好想儲番佢啲舊碟,係銅記啲二手店見到隻日本版成百二蚊喎,好有市呀﹗不過終極熱愛都係寶記年代的歌,星光的都ok喜歡,環球的就…耐唔耐先有一兩杯啱我心意的茶囉,最喜歡的還是「飛花」
      雙子星和不再少年時無咩印象啦,但作為當年暑假青春劇,我諗我有追既。近年比較欣賞的係「師奶強人」,幾鬼好笑,係有少少頂唔順咩陳秀珠似有李克人咁大個仔咩?撞鬼﹗
      當年佢年少氣盛嘛,正宗一朝得志語無倫次,人係要跌過先得成長既。學友當年都辛酸過啦。某天后要學野啦。

      3th Oct 2006 09:20 AM

      刪除
  7. !!!終於得閒上網喇,終於可以留言俾妳。

    睇妳個song list,知道妳真係一個好識聽歌的人呀!
    「命運符號」...
    係克人第一張大碟點題曲(唔計ep),曲詞唱包辦,係fan屎心中經典。其實呢首歌有一首「前傳」,叫做「理想的開始」,收錄在克人原名ep內,克人填詞,詞中提及了克人寫「命運符號」的目的和心情。

    「紅樓夢」...
    好鐘意妳形容的岳飛頭!好貼切。其實個mtv同「跳舞波鞋」和「後會有期」的mtv可以串成一個故事。

    「九月中的陌生人」「這段愛」
    當然係side cut中經典。「雨中街頭劇」大碟主打是「護花使者」,其實當年克人曾向唱片公司強烈要求主打另一首歌,叫做「如果一天」,因為是由克人自己填詞,而且自覺填得好好。可惜最後都係「護花使者」跑出,仲要克人fing手指...

    很多人總認為「新不如舊」,舊歌永遠最好聽,可能是因為舊歌陪伴我們的日子夠長,累積一份感情和情意結吧。
    我又覺得有時我們可以放開胸襟,去聽聽新歌,感受一下其實新的東西一樣可以好美麗,總好過再過十年二十年後,新歌都變成舊歌時,才來懷念或者愛上,到時又感慨地說:「唉~新歌不如舊」。


    11th Oct 2006 21:06 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇之前左倫右李本書話,克人第一隻EP賣得幾千隻,同期一齊出EP的黃凱芹幾萬隻一砲而紅,另一位新人蔣志光和克人同病相連,一樣唔係幾得。我諗當年的克人點都估唔到廿年後佢會拎到男歌手,人生確係有好多野估唔到。

      紅樓夢個MV真係會邊睇邊笑﹗好榮幸某次買了隻精選送MV VCD乙隻包括這MV,珍藏中的珍藏﹗咁楊采呢係邊個MV…MY MELODY?

      夾硬要搵一首頭號至愛的話,一定係「雨中街頭劇」。但碟內的歌…我都唔知有無聽過?哈哈,小時候係聽精選,後來係圖書館借帶,所以先識「九月中」和「這段愛」。

      不止克人,好多時我都係被歌手的路線吸引成為歌迷,後來他們上位後可能為咗穩固自己位置,歌路慢慢走向大眾化,碟內一兩首的異路SIDECUT都變埋K歌。所以好多歌手我都係較迷戀他們舊歌。當然不能忽略你所說的感情分和情意結。


      12th Oct 2006 23:10 PM

      刪除
  8. 楊采妮果個MV係「紅日」(karaoke MV)。「My Melody」TVB個MTV女主角係袁詠儀。。

    做乜唔要625,變左個個自畫像?不過又幾得意。~


    12th Oct 2006 23:19 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似係﹗等我返去睇吓隻碟先。紅日tvb版係唔係袁詠儀?紅日係「他來自天堂」的主題曲麻…
      純粹悶悶地想轉吓郁,625幅圖大大話話用咗幾個月…

      13th Oct 2006 09:24 AM

      刪除
  9. 小四開始鍾意他
    第一隻買既碟係Purple Dream 盒帶
    第一隻CD 係Love精選碟~係呢隻碟令我認識命運符號~覺得封面影得好覩
    聽一千零一夜盒帶聽到爛, 最鍾意'"然而就算是情願可...以嗎" & "雷雨要爆發每每瞬息間..."
    諗起都想即刻聽!
    最近睇關於培道中學既港台節目, D學生都係唱緊告別校園時~勁, 出呢首歌時好多學生都唔知出世未
    最排睇roadshow有紅日MV好好少
    叻人新世紀請盧淑儀做嘉賓!
    估唔到時已追緊盧淑儀
    破曉時份隻碟最鍾意紅樓夢
    這段愛非常正
    除精選碟外, 獨欠隻EP, 好想環球再出番

    被呢個topic吸引到嚟參觀~~ thank you


    7th Dec 2006 20:57 PM |

    回覆刪除
    回覆
    1. Re: ~circle~

      時差呀…遲咗兩年先發現這個留言﹗哈哈哈…
      其實我95年先買李克人的唱片,好多都係人地DUB俾我的,所以一首一首的儲,近年有INTERNET先將啲歌跟番唱片執好個COLLECTION咋…
      我第一隻真係買的…應該係《REBORN》啦…仲要係佢留咗SO恐恐地怖那水…哈哈…
      你說的兩首《然而就算是情願可以嗎》和《雷雨》我沒聽過啊…看來要搵吓來聽先得…
      《告別校園時》的歌詞好簡單咁講校園生活,但到離別時一聽就不得了的,喊到BABA聲呀…
      這首我都係小學聽到中學,都係由細聽到大的說…


      6th Dec 2008 22:42 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD