2008/02/11

初四節目《你的克勤演奏廳》

雖然一早知道會去睇,但我是一直唔知演唱會的title,又由於呢水娛樂版版面被另一大事佔據…事前一點相關報導都睇唔到…

當容天后落力演出都係得一角時…唔怪得克人的係影都無…嗚…

話說前兩年本人入場進貢老婆本,今年又入場進貢奶粉錢…仲忠心過睇本人啲本命偶像的說。

實在李生的演唱會一切都在預期之內:準時開show(這個很難得的說…)、好些必備的金曲、跳舞(?)medley、精心計算的笑位…,李生既野,你唔會預佢有驚天地泣鬼神的演出,預期之餘加少少驚喜,嘻嘻哈哈過一晚。

但唔知從那年開始李生熱愛在農曆新年開show,於是就變了集體拜年大會,爭在未唱「熱烈地彈琴熱烈地唱…歌聲多奔放個個喜氣洋洋…」…umum,之係咁, 記得06年個show就好似party咁,無鬼啦啦用pong pong棒玩打鼓game,又嘉賓(如果我無記錯的話我睇那晚好似係古生…)和老友(梁生)…
06年那次大玩打牌concept,升台都要玩麻雀台支燈,好香港仔風格的說。 好在那次是睇一百蚊飛…

就係事前無睇過演唱會既相關報導,今回無嘉賓和朋友坐鎮係驚喜來的說~亦如李生話齋集中在音樂之上,見到成大隊樂團(唔係band﹗)坐喺度,足足坐咗四份一個台。實在奏出來的聲係靚好多,尤其是經過前次爆聲又聽唔到演唱者唱乜的經驗…我都知兩位歌者賣點不一,期望既野自然因人而異,不過聽得到唱乜呢個要求也不是太過je?﹗

預咗佢會唱的歌大部份都重新編過曲,有豎琴、鋼琴、簫納(search唔到正寫…)、琵琶…,中西合璧的編曲令舊歌多了份新鮮感,不要壞了主菜集體回憶的味道嘛,加點舞台效果(雖然都係見慣見熟的),咪又得咗囉。我要求都唔係好高je?

最攪笑都係唱《歲月燶人》隻主題曲…阿小剛兄變咗咁既樣…笑爆咀…
這是入場送的搖鼓,搖足成晚手都軟,同埋佢都幾嘈…開始懷念pong pong棒。
06年的pong pong棒我仲留住…無他…十三么好意頭嘛(好無聊…哈哈)…

看來李生真係好喜歡《一個人飛》,已經由滄海遺珠變成好多人都曉的了,這回encore時又唱了。幾時可以唱下本人的飛佛呢?我想聽《九月中的陌生人》、《後會有期》那些啊?

同埋呢,阿李生話佢會唱吓歌仔俾小賴恩聽,唔知會唔會唱吓佢喺細路界瘋魔一時既「閃電,閃電,閃電傳真機」呢﹗呵呵…

舊文:

Something About 李克勤
年初三有節目
05之選
好有power~~~ 

題外話,無意中發現原來我部相機可以zoom得咁近…嘩…

5 則留言:

  1. pongpong棒你都留??? :O

    11th Feb 2008 21:07 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 13么嘛…我都唔知點解會留番,見佢13么幾得意咪貼喺衣櫃門度…

      12th Feb 2008 09:37 AM

      刪除

  2. 娜姐那句我想x 2 呀.
    呀小弟睇係年初二呀. 佢係忠粉. 次次都睇. 服鬼0左佢.
    我都覺得重新編曲好少真係好過原本個首呢.

    11th Feb 2008 22:47 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,呢個係個謎,我地有請yh王和adam鄭…
      都係,好多時係新不如舊。不過呢勻演唱會入面好多歌都係編過,出呢效果又幾好…唔錯的說…
      (其實我都忠忠地克人粉來的…不過我主打聽佢寶記年代舊歌…)

      12th Feb 2008 09:38 AM

      刪除
  3. 我都有2個你的克勤演奏廳搖鼓想賣,你想不想要

    回覆刪除

要講幾句嗎?﹗XD