2008/02/21

夢想工作與…呵呵呵…

子大人娜姐講得咁開心,我又講囉。

基本上本人的尖作是隨年月而變,小時是睇緊邊套劇就恨做乜;長大了才發現尖和作是兩回事,工作未必是自己興趣,而自己的興趣又未必應用到工作上,但賺來的錢可以支持自己的興趣…算唔錯啦?﹗

跟隊談談人家談了的先:

1. 離家十五分鐘路程
暑期工年代就試過在屋企附近地方返工,步行只需十分鐘,不過此情不再了;最近試過三個港鐵站,後來變三份二條港島線,現下直頭是環島遊…orz…咁唔係遠到去新界都ok既,慶幸到現時為止都未使過海,返家時間維持在一小時之內…umum…

2. 可以穿便服上班
除了畢業第一份工要行政套裝上陣,之後的工作都可以smart casual上陣,萬幸。走在街上看見人家OL(乜我唔係咩?哈哈)套裙高踭鞋走步路都優雅過人,但套在本人身上總覺古古怪怪

其實唔使便服,俾我著converse返工我都好高興架啦~。

3. 作息有時
我唔介意開OT,不過要俾我休息囉。睡眠除了美容角度可保容顏見得人之外,著實瞓得夠個腦才可正常運作。前司年代的魔鬼經歷教曉本人,唔好似住自己後生,唔夠瞓就係唔夠瞓,會出事的。

4. 有發揮
雖然出來社會大學都幾年但本人思想還是有點fresh grad…即係呢,份工最好當然可以俾我學以致用囉…。又或掉番轉來睇,有野俾我學,做既野唔無聊,同埋唔好冗;雖然,作為冗員唔使點做又有人工收係好爽,但感覺好像在浪費每天寶貴的光陰…人生匆匆數十載架咋…

5. 正常同事/老闆
一路以來被唔同老闆塞唔少錢入我袋,都幾好彩的說;同事亦十分精彩,正常的和不正常的,一百分到負一百分我都遇過,簡直係訓練本人既EQ…學緊唔好吓吓郁啲黑面架啦…。咁我都明白職場不如交朋結友,唔係你想點就點…之但係都唔好被我遇到咁多極品…嘔嘔埋埋唔少血的說…

6. 時薪合理
Refer番去之前講作息有時度,基本上本人唔介意放假回公司開ot,平時有乜urgent野要留夜亦不是問題,有時啲野好難計得咁清楚,result oriented最緊要嘛;人工既野,心照啦﹗

7. 福利好
畢業後第一份工是大公司,福利一流,嘆慣免費公司醫生(這是很基本的吧?)的本人一下子轉到小公司時…真係十分唔慣,更莫講話牙醫、交通、住屋…。憮心自問,吾司福利真係幾好,比前前司更齊全…真係幾正的說…但…如果可以…有員工canteen…會更好…(17/4/14後按:囧﹗我願望成真了﹗)

8. 培訓多
公司安排的次次無我份,不過自己讀的course可以向公司申請sponsorship(小聲:好開心啊﹗),好過無啦。又再講,其實我司福利真係幾周全的說…

9. 電腦屏幕位置佳
講起電腦,我諗我想request功能提升囉,燒唔到碟耶﹗野野都要我拎番屋企燒…

要想新加的地方,又不太想得出…數數吓現職都好似不錯吧?﹗當然亦有其不足,只是我覺得更好更強的太多,多到我追唔到…也許,知足一下讓自己常樂吧…
**************************************************
真係快樂既時光過得特別快,話咁快本人在鮮奶開博就兩年了,估唔到,寫日記從來無一次寫多過一個月的本人可以keep住寫兩年(唔計之前bsp寫落的話…)

話說轉職到現司後常留在office吃飯,某天偶然來到鮮奶國,睇睇吓由cd-rom攪到自己都寫埋一份,睇番舊文真係點滴在心頭,登時想起很多舊人舊事…時日如飛啊…唔覺唔覺自己在現司就做咗兩年多了…

又來看一下本博十大走勢:
07年7月時比較,除了本來已上榜的《龍珠》,另有三篇07年的新上榜,當中以《香港始終有你》讓本人最意外囉,哈,大家這十年都有相當多的感想喎~

都係那句~多謝大家支持~不知這博三歲時又會是怎麼一個光景呢?﹗
*************************************
多謝支持之慶慶慶系列:
開博7周年誌
開博6周年+出鮮奶記周年誌 20/2/12
(我是掹車邊的百萬博客…哈哈…) 15/06/08
我看你看我 (30萬read低調慶文) 26/11/07
二十萬read慶回歸 (慶乜野唔使我講吧﹗) 30/06/07
小blog一歲誌慶 (時日如飛之一年慶誌啊…) 22/02/07
多謝幫襯﹗~~~  (2000留言得獎者賀文啊…) 21/12/06
開博半年誌慶 21/08/06

14 則留言:

  1. 兩年喇!恭喜!

    21st Feb 2008 23:32 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,話咁快…
      多晒多晒~

      22nd Feb 2008 00:50 AM

      刪除

  2. 兩年了嗎?! 恭喜恭喜!!
    哈, 看來大家對自己的現職都頗滿意的呢!

    21st Feb 2008 23:38 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,唔覺唔覺就兩年了…時間過得太快…
      其實呢個世界無perfect架,數吓優點多於缺點的話,都應該滿足架啦…

      22nd Feb 2008 00:51 AM

      刪除
  3. shadowzo1/1/13 17:42


    兩年了? 日子真的好快
    你的read數都好勁o番,最高的近萬了,恭喜

    22nd Feb 2008 01:09 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 06年好似唔係好耐之前咋…唉…青春啊…
      有一水無記播《神鵰》扯高咗個read數囉,好多人都係search engine撞入來的說…

      22nd Feb 2008 01:13 AM

      刪除

  4. 嘩你咁快就兩年...咁你都係早我大半年係呢度落腳喎...

    22nd Feb 2008 01:09 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好快啊(做乜我不停重複這一句?﹗)
      真係要唱陳百強:時日如飛…今天在我心裡…是充滿不退的記憶…

      22nd Feb 2008 01:15 AM

      刪除
  5. 這是師姊妹三人的blog tag 嗎?
    嘩~ 我的第一位同你的第十位差唔多乍 (汗....)

    22nd Feb 2008 02:48 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 接上接上接…卡卡…這是心靈感應嗎…(XDDDDD)
      READ數既野係search engine之功,子大你的留言數也很強丫…唔使汗~

      22nd Feb 2008 09:51 AM

      刪除

  6. 恭喜兩周年!
    好高read數的說,祝貴博越寫越有!

    22nd Feb 2008 09:27 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. (跟風寫大熱topic…呃人家search時撞入來的…呵呵…)
      越寫越有好啊…呢水文思不通耶…

      22nd Feb 2008 09:52 AM

      刪除
  7. 文人雅士1/1/13 17:45


    恭喜晒呀竹林賢士~
    長賦長有呀下~

    22nd Feb 2008 12:27 PM |

    回覆刪除
    回覆
    1. 雅士,
      越來越欣賞呢個稱呼…太文雅了﹗呵呵…
      大家咁話啦,不過我等沒甚氣節的每天忙著為五斗米折腰,就算文思洶湧也未必有時間賦的說…
      嗚呼哀哉﹗
      賢士上

      24th Feb 2008 13:28 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD