2006/08/21

開博半年誌慶

看下面「舊日嗡風」好似懶係多文咁,其實我正式登記鮮奶博是今年2月21日,今天剛好半年。

話說本人第一個blog於04年6月在Xanga開的,這博只被我當作日記(Xanga特色~),即係得閒打兩句野,無心機post首歌詞(貼歌詞乃係本人早期文章特色…)就算。貼了幾篇得幾句的「文」之後就荒廢了接近一年,到05年突然心血來潮寫博才告復生。由於本人不諳改頭換面的技藝,總覺得版面很齋很悶,在05年9月萌生去意。

看雜誌得知Mpcasting和Multiply,在去意已決之後先後在這兩個site開過博,後來以後者為落腳點,貪其夠全面--貼相、寫文、評書、談電影、講唱片…都是本人的嗜好啊~貼文密度開始提高,行文長了題材亦廣泛了不過形式依然Icq,仍愛貼歌詞。

慢慢又覺得其實我甚少評書、談電影、講唱片,又覺得個site load得慢,05年尾又想走了;因為lunch time每天都留在office上網吃喝關係,看博就成為每天例行公事。跟隨人家的博址找來幾個BSP,未找到新屋前在Y Blog、MSN、Blogspot試著試著,最後於12月正式搬家到Blogspot。這時期,歌詞仍是鐵膽,行文仍是icq式。

這site只待了三個月,那裡我學曉了CSS是怎麼一回事版面自由度增大,並從人家的blog學曉玩sidebar小玩意,但總覺得門庭冷清。今年2月,本人打鮮奶博的主意並落實搬屋,一次過將所有舊文搬到新屋 (共搬了五日啊﹗幾勁﹗)2月26日本人就發了第一篇在鮮奶的嗡風。在這裡最大的轉變是終於肯正正經經寫放棄icq的"…",歌詞由主人婆變妹仔再轉為part time,只在興之所至時post在文末。因為,我不想自己的blog變做歌詞庫。

在這裡,多謝每位來看本人發嗡風的朋友,多謝每位留言的朋友,多得你們令我覺得自己唔係自言自語中…原來我的廢嗡都有人會看的…滿足吓本人的作家癮…哈哈

數數吓,連埋當作mirror blog的Excite,本人總共在八處地方留低過腳毛廢嗡。其中有些account已被本人刪除了,有些仍存活…是因為…我搵唔到account的function,唯有由得佢…
*************************************
多謝支持之慶慶慶系列:
開博7周年誌
開博6周年+出鮮奶記周年誌 20/2/12
開博5周年之… 22/02/11
長洲包山賀百萬 22/05/10
[集體發文] 假如 blog 會為我帶來好處+三周年博慶 22/2/09
七十萬read賀新年 31/12/08
600,000 和 10,000 5/10/08
(我是掹車邊的百萬博客…哈哈…) 15/06/08
夢想工作與…呵呵呵… 21/02/08
我看你看我 (30萬read低調慶文) 26/11/07
二十萬read慶回歸 (慶乜野唔使我講吧﹗) 30/06/07
小blog一歲誌慶 (時日如飛之一年慶誌啊…) 22/02/07
多謝幫襯﹗~~~ (2000留言得獎者賀文啊…) 21/12/06

14 則留言:

  1. 如果照你咁講

    呢半年真係好大進步啊


    21st Aug 2006 02:48 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,多謝(港姐腔…)

      21st Aug 2006 14:11 PM

      刪除
  2. 我都有好多殘餘blog未清洗呢~
    努力... 寫呀!

    21st Aug 2006 12:15 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我想刪除晒唔用的,不過刪除唔到,比較仲意將啲野集中擺埋一齊
      我對廢嗡的熱情有如黃河江水滔滔不絕…哈哈

      21st Aug 2006 14:12 PM

      刪除
  3. 贺廢嗡半年!emoticon

    21st Aug 2006 12:52 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 歡迎婆婆到訪啊~~~~
      會繼續努力廢嗡~

      21st Aug 2006 14:13 PM

      刪除
    2. x2emoticon

      繼續寫啦,我鍾意睇呀!

      21st Aug 2006 21:20 PM

      刪除
    3. 嗚嗚…我會繼續努力﹗繼續廢嗡的了﹗(港姐腔AGAIN)

      21st Aug 2006 23:37 PM

      刪除
  4. 賀半周年慶!
    估唔到妳有咁深既寫blog資歷,我的第一次(寫blog)就是獻給鮮奶國的!

    21st Aug 2006 18:53 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩年入面有一半時間都唔係正經寫BLOG,只係貼吓歌詞寫兩行而已…哈…慘不忍睹到狠狠的鏟晒佢…

      我的正經文還是獻給了鮮奶的啊~~~

      21st Aug 2006 23:34 PM

      刪除
  5. 原來你係吉屋天后,哈哈
    你對娛聞同某某男星的認識好pro,好有資訊性架

    21st Aug 2006 19:10 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 非不為也是不能也…鏟唔到啲A/C麻

      本人娛樂版之霸地位早前差啲被KELLY拆招牌呢…我之前仲同同事研究佢邊年出世,誰不知佢原來比我所知報細一年喎…

      21st Aug 2006 23:37 PM

      刪除
  6. 我以前都是xanga,不過個陣寫文都是冇乜起勁,得閒先寫咁.
    是過檔這裏後,有返多少"定期出稿"的責任心.而家一寫就八個月了.

    26th Aug 2006 21:00 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 你定期寫我定期睇﹗
      我和你差不多,xanga時我寫的野都好求其,有心機就打一兩句咁。總覺得鮮奶的blogger有心寫而且有料的說…不自禁走過來學野學野~

      27th Aug 2006 12:29 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD