2006/08/05

給我一把好傘

忽發奇想,如果我把遮可以係橫風橫雨時加個笠,咁就唔怕淋濕身,又唔怕被人家的遮篤到啦…
(嘩哈哈,睇你地幾濕﹗呵呵呵呵…)

小時候下雨天會著水boot和雨衣,雖然覆蓋面比雨傘大,但突出來的手手腳腳卻濕盡,病的機會率比擔遮更高。而那濕透的雨衣經常gel實個身,但其易爛的物料又令你不能大動作擺脫它的「纏擾」,否則一分為二,裂開兩邊收場。所以自小我就唔喜歡穿雨衣,但擔遮亦唔見得好;不知何解落雨天總加送橫風乙件,雨總不會從天空直下,而係斜角"pit"埋身。將雨傘高高的擔在頭頂只會保你頭頂乾爽,全身就獲得雨水的滋潤。擔遮,大雨時基本上係有等如無,結局都係一個濕字。

在大雨天時街上的人都特別有公德心。下雨天周街水乙水,特別多人童心大發一腳踏在水乙水上欣賞水花四濺的美景,可憐行在後面著布鞋的人就中招,雙腳"up"在濕透的鞋中可知有多難受(不幸的我常中招)﹗要不就是那些誓不低頭充滿堅忍的人兄人姐,狹窄的街道中他們不舉高遮就不舉高,理得他們雨遮邊會篤到人家,也不理頭頂明明有個瓦遮頭可保他們頭頂不濕,要擔遮就擔遮,要避就你自己避,一副與我無關的咀臉真令人想打他們一身。再者就是那些幼稚園不被選上表演日本童謠《sakura》的一群,現在要補償心中的創傷,一上車或入到室內就不停"fing"遮,以求"fing"走遮上的水份;最慘都係他們身旁的人就無啦啦被他們以櫻花手"fing"出來的水弄得濕透。當然,過了海就係神仙,這種人那位說聲唔好意思﹗

所以,我常想如果有個笠套在雨傘上,多勁的橫風橫雨都可保我全身不濕,手上的袋也可倖免於難,同時又可避開那些無良人士的飛水攻擊, 一舉幾得﹗哈
Picture

8 則留言:

  1. 若果你係橫風橫雨時真係著件咁既野出街, 恐怕你會被風吹走左喎...hahaha, 你有冇考慮過呢個問題丫?
    5th Aug 2006 15:08 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔…本人下盤非常穩重,應該唔會被風吹走既…

      5th Aug 2006 21:04 PM

      刪除
  2. 好過癮的畫,正!

    會不會遲下將把遮下面加個浴簾,咁咪有你想要的效果囉

    5th Aug 2006 15:08 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 都得喎,研究吓個剪裁先喎要,做到唔漏水有0的難度

      5th Aug 2006 21:05 PM

      刪除
  3. 幅畫真係正o番,好攪鬼
    不過,咁樣整,同雨衣+手套有咩分別?可以塞多幾個人入去?

    5th Aug 2006 21:26 PM |

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁樣笠住可以拎到野同時保不濕麻,著雨衣好難拎到返工個走難袋和超市買完野的一袋二袋,呢個設計其實有參考小鳳姐條波波裙既…哈哈哈

      5th Aug 2006 21:49 PM

      刪除
  4. 哈哈,你畫得好過癮呀,不過咁樣好似真係幾誇,我諗起d蝸牛,一路行一路搬住間屋咁...


    6th Aug 2006 01:54 A

    回覆刪除
    回覆
    1. 又係我心散時間,突然諗到就開個小畫家畫咗出呢﹗呢幾日落雨我真係被人地的遮FING得我周身濕,嬲嬲地之下我手畫我心麻﹗哈
      當然誇,出街見到有人咁擔遮我第一個指住佢呢笑,不過呢啲叫奇想既野唔奇點得呢

      6th Aug 2006 13:20 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD