2006/08/25

女孩的身體

那本俗不可耐的雜誌,又以女孩的身體作招徠, 已有很多網友說過,不談了。

這種招徠,令我想起旺角街頭…

話說旺角街頭入夜後銀行等早收的店鋪大閘就被入侵,不是被貼上各式唱片/演唱會/電影宣傳海報,就是被叔叔嬸嬸霸來掛販賣的貨品,這些檔口種類廣泛,其中一 種是賣poster如可愛的BB貓貓狗狗,行過總忍不住望一望,海報上的BB著實可愛得要即時"姐姐meet meet"。

近月行經旺角,見到這些寶號添了殺食美女poster如青春無敵美女,身型good fit,搔首弄姿(雜誌常用term﹗),難怪從前無甚人注足凝視的檔口人流多了。何解?因為poster上的女角是一絲不掛﹗有些更是我們熟悉的明星 (我見過台灣過江龍徐小姐和舒小姐)。每次行過看見她們的身軀被放在繁忙街角販賣心裡非常不舒服,真有為她們添衣的衝動。

以身體換來名和利,身體就不是私穩。吃下這種鹹魚就要抵得渴,但有時這種「渴」真難接受。不只傳媒,個人隨手已有大量軟件可在互聯網上分享她們的「身體」, 現在還要傳到去大街大巷。尊重,好像不能應該到她們身上。希望她們沒發現這件事,或者她們早已練成金剛不壞之身笑看風雲。

雖說現世代男女平等,但女性的身體仍被某些人視為褺玩的玩意。

今天看刁民公園 談那本俗不可耐的雜誌出的那個俗不可耐的封面一文時,睇到兩句看完比看到那封面更火滾的廢嗡:
「影雞無乜所謂。」
「對!出嚟做娛樂圈,有錢落袋嘅點只有得睇,有得做添。仲當佢地係良家婦女咩…」
即係呢…你又知人地係雞?然後呢…難道妓女就不能保護自己?難道就要被人偷影換衫也不能反抗?(無論甚麼行業的女士)

問題是今次主角不是自願知情下被影。

試吓被偷影的是自己親朋好友(不論男女),看他們是甚麼口臉﹗

偷影事件女主角…唉…的另一單新聞:娛樂絮語
大便事件:成魔之路?

6 則留言:

  1. 允祈爸爸16/5/12 17:35

    我都火了. 應該要焚書(一本大便)坑黎(肥佬黎),作個终極解決

    25th Aug 2006 09:48 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 據說肥佬回收了…
      此等大集團產物,一屎死一屎鳴,正如當年don't周咁死咗又重生
      如果大眾唔邊買邊睇邊鬧,此等不知所謂書無人買仲有生路﹗

      25th Aug 2006 10:58 AM

      刪除
  2. 個個都講依本書,比我既感覺香港人(包括我在內)得個講字,又話咩唔好,但又要買來睇,咁只會助長佢地.
    件事係唔好係人都知,但點解重有咁多人買.因為個個都想八下.應該一早罷買.

    25th Aug 2006 17:37 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我無買﹗哈哈哈,我係齋鬧唔買的一批
      的確好多人好奇心大晒,邊鬧邊睇呢啲雜誌,睇住便書繼市加印就知大便奸計又得逞了


      25th Aug 2006 18:05 PM

      刪除
  3. 其實真係唔係好明,本野封面咁xx,點買得落手?拎住去俾錢時,唔會覺得俾人知道自己品味差劣,大感羞家o架咩?!emoticon

    27th Aug 2006 15:58 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我前幾年都仲有買呢睇,就係頂唔順自己好似買咸書所以放棄咗…
      不過好多人一好奇心大晒,最頂唔順佢地一路睇一路鬧…

      28th Aug 2006 14:34 P

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD