2008/02/19

娛樂絮語

「艷照門」事件霸佔了娛樂版版面幾個星期(不定期霸佔頭版),每天不是timeline就是關係圖,要不就是預測奇拿何時有新相,再不就是回應,真係好悶。在公司已不停有人update,看報紙又避不了…本人每天都在期待幾時有新的新聞浮一浮上水…

今天記者相信可以放低上述事件一吓,怕且佢地都忙住去醫院守侯,等住訪問仙遊藝人女兒的感受。說實在,人家母親逝世可以有乜感受…

講開「艷照門」事件,看到的人生百態比當事人的照片或感情瓜葛一定更精彩。人們邊鬧變態又邊睇,甚至當連續劇的每天追看每天更新,速度和資料性可比記者…個個變身道德警察評這評那的。講到「變態」本人就不其然在想,男歡女愛歡好之事如何界定為「變態」?是否要淫審處來定義一番?其實關上門你情我願的與人何尤…

那些評批人家變態的人,又何嘗唔係得到當事人同意之下看人家私房照,咁又可唔可以叫變態…至於那些說要和女主角(和她所屬組合)劃清界線甚至投訴的家長…若然孩子把偶像當成自己行為做事的role model,問題是否在家長身上大於偶像身上呢?掉番轉睇,此事或許可以當作孩子性教育的反面教材…只是中國人對性事避諱甚深…

如果說藝人們不顧自己的偶像身份去作婚前性行為是不道德,那麼傳媒每天圖文並茂的登當事人的照片又是否道德呢?牽涉的藝人是否願意被登呢?公眾知情權是否大於人家的私穩呢?無論舊事對與錯,幾位藝人付上形象被毀的代價,加送以後逢有乜新聞必被翻此事舊帳,私事被人談論了幾近一個月,其實都夠了吧…

當然女藝人賣的是清純形象,如此大膽的照片流傳,大眾嘩然也是必然的。話實玉女藝人桃色緋聞唔係day one流傳,當年的玉女掌門人不知傳過多少風流韻事,但都只係得個傳字。今回卻是實實在在的,也怪不得傳媒磨拳擦掌大幅報導,坊間談論無日無之,連警方都自亂陣腳了,網上世界可不如現實世界捉賊,唔係搗破製毒工場就停止白粉供應的說…

女藝人天真不天真?我諗佢最天真是沒小心保護自己的形象--即係佢最大資產,形象是夢幻的,一拍即破。拍照可能是為一時情趣,但拍完keep得唔好…唔怕一萬只怕萬一,一個唔小心流到壞心眼的人手上,誰會理你甚麼感受?也許情到濃時,阿爸姓乜都唔知的了,失卻了應有的防範和理智,特別當自己身為公眾人物。

說實在藝人賣形象也不是第一天發生的事,只差在形象和真實之間又幾大差別,藝人都係商品,靠的都是包裝而已。若全然相信藝人行出來的形象是百份百真實,就真係好天真好傻囉。

10 則留言:

  1. 邊有人諗得咁清楚吖,個個都好似道德家家咁
    好多事我覺得係唔係公眾人物,道德尺度應該一樣。
    我意思係一樣咁緊,唔好喺自己鬆但係要求公眾物緊。

    19th Feb 2008 20:28 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 加大人說得有理,見到好多人雙重標準,甚至當自己係道德警察真係…umum
      有教育界走出呢話照片敗壞社會風氣,仲要納入道德教育度…真係o晒咀…

      20th Feb 2008 09:47 AM

      刪除
  2. 終於應左討論區某D人既預言, 名藝人過身, 事件就平息.
    其實都係時候放低呢單野啦~
    但蘋果討論版爆緊單名藝人既過去, 好似好勁爆咁...

    19th Feb 2008 23:17 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我覺得啲記者等住剛過身的藝人過身既新聞好耐…
      又可以大把野作…

      20th Feb 2008 09:50 AM

      刪除
  3. 等我quote返之前我自己o既留言:
    "一個大環境, 生活習慣, 個人性格各方面都會影響到一個人行為. 尤其是娛樂圈對我地呢D普通人黎講更加係另一個世界, 藝人某D行為我地未必會理解, 亦唔會接受到. 有D人係鏡頭前係一個樣, 返去佢自己生活, 另一個角色, 有另一個樣都唔奇.
    所以, 為免破壞美好印象, 同自己鍾意o既藝人保持距離, 應該會比較好D."
    藝人除了才能, 好多時仲係賣一個形象, 尤其是得個樣果d, 大家想睇佢咩形象咪俾咩佢睇囉. 所以唔好話藝人假, 你諗下, 對一個普通女仔, 又要佢靚, 又要佢純情, 身處五光十色花花世界, 唔會去拍拖, 拍戲唔可以kiss, 你覺得咁realistic咩?
    既然佢係賣形象, 好多野hehehaha你明我明咪算囉. 輯相只係將一d大家心照o既事確認左, 係好震憾, 但唔應該因此而覺得被騙, 唔應該扮晒道德判官. 鬼叫你一路都buy一d唔realistic o既野, 根本一路自己呃自己先.
    同埋d人好過份, 一路用獵奇心態去睇d相, 話人地身材點點點, 又點淫點賤, 另一方面又要扮晒道德判官係咁踩人cheap. 呢d咁私密o既生活, 每個人要點過都唔關你事. 就算一個人有好多唔同伴侶, 或者有性無愛都好, 都係個人選擇. 我覺得一個成年人, 只要唔傷害到其他人, 係有權選擇自己自己私生活點過. 要怪, 就怪d相keep得唔好, d人無乜風險上o既意識, 搞到d相流左出黎o者.

    20th Feb 2008 00:11 AM

    回覆刪除
    回覆

    1. blue你的留言咁長,我唔quote了…
      照片之大膽和數量之多實在令人咋舌,怪不得大眾咁轟動,不過我又諗,人家做乜係咪有人家自由呢?而家佢地匿埋呢做,亦唔係特登(應該唔係吧)放出呢俾大眾睇,唔好話藝人,就算普通人如你同我工作時一個樣放工時一個樣,做野時禮貌周到,放工後粗口橫飛,咁又算唔算虛偽呢…
      不過呢單野無疑係有好多反思位…

      20th Feb 2008 09:53 AM

      刪除

  4. 無論係點,事件終告淡落黎係好事...
    好多人唔用腦既, 人講乜佢講乜

    20th Feb 2008 09:30 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過之後陳生出番呢,呢單野又死灰復燃的了…
      我諗記者和讀者都在等緊另一單料…只不過係藝人過身的sad news就唔多想囉…

      20th Feb 2008 09:55 AM

      刪除
  5. 其實在這件事上,可以看到人的好多百態,而上傳者好像到現在還認為自己做對,所以奉勸網上的朋友,不要做害傷人又對自己沒有太多益處的事,這件事還有很多後遺病,可能毀掉一些家庭、別人的前途,還影響了更多的下一代的觀念。做人要三思,不要唯恐天下不亂。

    1st Mar 2008 23:10 PM

    回覆刪除
    回覆

    1. 珍珍 :
      其實在這件事上,可以看到人的好多百態,而上傳者好像到現在還認為自己做對,所以奉勸網上的朋友,不要做害傷人又對自己沒有太多益處的事,這件事還有很多後遺病,可能毀掉一些家庭、別人的前途,還影響了更多的下一代的觀念。做人要三思,不要唯恐天下不亂。
      對的說,真的看到很多人生百態…
      雖說人家藝人是公眾人物,食得鹹魚抵得渴,不過都唔代表無私人空間吧,我很怕人家拿著知情權就去影影影大揭秘,藝人都有權保留一點隱私je…
      這一回事情既已爆發了,只有當作反面教材教育小朋友吧…

      5th Mar 2008 12:25 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD