2008/02/19

中化威水史

這個注定是我講一世都唔厭的題目,原來我中文程度比英文還要差…orz…

話說某天飯聚時提起高/會考時的成績,發現不只我一個,很多人也得到離奇得可以的評分,究竟是甚麼回事呢?﹗其實我中化的「偉績」在小博也提過很多次…哈哈…
話說當年我收到張cert時第一時由頭到尾掃一次,一見到"UNCL"和"F"即時雙手發抖…唔係嘛?肥佬…,再望,啊,原來係細科,想嚇死我咩﹗

根據我的分析,oral肥佬其實係自己攞呢衰--因為記錯考試時間,臨出門口前才驚覺「我記錯了﹗﹗﹗」,唯有急急腳的落街飛的,到試場時早已嚇到魂飛魄散。因為遲到心情緊張,於是講野亂咁來,收到一個明明送分的題目都執唔到分,仲要肥埋,真撞鬼。(詳情見呢度)

Listening就真係懸案,究竟我中文程度係咪真係咁差?明明平時校內做past paper都無事,就係正式考時出事…奇又奇在,UE listening我pass,日文能力試 listening我又pass,就係中化 uncle…我諗,我其實係鬼婆,唔識聽唔聽講只係識讀識寫中文的說。

其實本人英文oral比中文oral高分都係一個懸案,話實中學年代本人的英文係讀寫聽都ok,講就水皮到不堪,商大年代的英文course speaking部份仲頹到要retake,真係唔明…多得無限次present魔鬼式訓練水平提升了,大三考IELTS時oral又好手氣撞正個好題目--叫我講最近看過的一個電視節目,咁啱之前我就在明珠台看了MJ的特輯,於是當然係得咗囉…卡卡…

話實放榜後真有諗過check卷…不過見出來的總分合格就無咗件事囉…肥咗的話,睇吓我同唔同份卷死過…但其實,我到而家都好想知點解,乜我中文真係咁差?

同場加映:仁兄~小時了了,暨我的中文成績

17/3/16後按:上年再考一次IELTS,手氣極好的我Oral又撞正好題目之…又係講電視﹗哈哈﹗不過今次無講MJ啦,反倒是講大河劇《官兵衛》,我覺得我讚美這是一個深入淺出方法介紹歷史人物和事件的劇集做得好出色…但…最後…好在…無事。分數跟第一次考的一樣…咁我英文係進步咗定差咗?囧

18 則留言:

  1. Johnny 仔1/1/13 17:31


    我AL都係英文oral 比中文oral高分,又係唔知點解lor,不過o的grade又冇你咁誇。
    但係話時話,我之前僧考中文作文明明係拎A,平時又冇事,去到中化考實用文差o的唔合格。我好彩大學唔係揀d語文系讀,否則就真係要同佢死過都似。
    ps. 唔記左邊年開始d會考證書已經冇左o的數字sub grade架啦...

    20th Feb 2008 00:51 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 奇案呀…真係奇案…
      會考中作題目多元化啲嘛,中化作文就限死作實用文,同埋格式鬼咁多,由好易出錯俾佢扣分,真係死咗都唔知乜事…
      我嚴重覺得中化成績不能反映考生真實語文能力囉,啲課文我其實唔明佢講乜,入到試場真係吹,a囉…唉…
      (證明我年代久遠囉﹗卡卡)

      20th Feb 2008 09:58 AM

      刪除
  2. 你係我第一個知道同我一樣又A又U的人!! 咁睇黎你都完成左「在公開試中集齊A至U」的壯舉呢...
    都唔怕話你知....其實呢...當年吾校只係做過一次listening 的練習, 我地幾乎係連考乜都唔知就走左入去的, 結果出奇地班入面又有幾條A 喎...(須知我班乃數學班, 出名語文差的嘛...)

    20th Feb 2008 01:04 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我a-level張cert真係齊晒a-u咁多個grade架,我都覺得係個壯舉,會考我全科合格…反而係a-level一次過集齊u同f…真係o咀…
      吾校的中化老師幾重視練習(頹校難得的好老師),listening,oral和作文經常練的,study break仲有叫我地返學校練oral…點知就衰咗呢幾份卷…唔通真係無練過入去考反而會更好?﹗

      20th Feb 2008 10:00 AM

      刪除
  3. 又會listening u左……奇案……

    20th Feb 2008 01:22 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我可以扮abc,我chinese唔係咁good,english會比較好啲囉…

      20th Feb 2008 10:00 AM

      刪除
  4. 我仲諗, 中化? 乜化學都有分中同西既咩?
    XD
    中文"說話能力", 都幾得人驚喎.

    20th Feb 2008 02:49 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,中國語文及文化科嘛,簡稱咪中化囉,叫中文又好怪咁…
      oral死係有原因既,證明遲到真係會影響成績架…準時呀一定要…
      20th Feb 2008 10:01 AM

      刪除

  5. 我覺得考語文從來都係懸案,睇subgrade同拉出黎個grade 既組合就知...
    太神奇了...

    20th Feb 2008 09:15 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係一人有一個懸案喎…
      會考時中國文學高分過中文已經夠奇,估唔到a-level中化的成績更神…我的中文究竟係好定差呢…

      20th Feb 2008 10:02 AM

      刪除
  6. Mr RiceBall1/1/13 17:36

    高考永遠都是一個謎,得啖笑

    20th Feb 2008 20:47 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 對,我而家post出呢就係同大家分享我人生其中一個最奇趣既笑話…

      22nd Feb 2008 00:46 AM

      刪除
  7. 田中小百合1/1/13 17:36

    以為是中石化添,O嘴。

    20th Feb 2008 22:45 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 中石化…哈哈哈…
      我唔識買股架喎…

      22nd Feb 2008 00:47 AM

      刪除
  8. 不知怎的,我不喜歡稱它為中化,喜歡叫它「文化科」又或索性叫它「中文科」

    21st Feb 2008 00:32 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就叫開「中化」…
      友人讀埋中國文學,於是會叫「文化科」和「文學科」…有時我會跟埋佢地叫…

      22nd Feb 2008 00:48 AM

      刪除
  9. 李小球1/1/13 17:37


    噢......睇過兩位的subgrade,似乎......我的成績算係少正路喎
    我正常鳥 XD

    21st Feb 2008 11:44 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 都話奇趣架啦,我好誠實,唔講大話架﹗卡卡卡

      22nd Feb 2008 00:49 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD