2007/02/05

我看穿屎

搭車返工時行經東區走廊,見穿屎有個《我們相愛六年》的甚麼展覽(因為行車太高速…我次次都睇唔清楚啲詳情),真係唔經唔覺,穿屎已成立六年了…

(08後按:年初的事件令穿屎停工幾近半年,而家睇番這篇文,真係攞景到暈…)

六歲的人仔是入小學讀一年級的年紀了,K3幼稚園生賴尿的話老師嬸嬸仍會體諒(當然嬸嬸可能會喃喃幾句),但做了小學生老師就會要求小學仔懂舉手請老師準他去洗手間。作為一個小學生,我們要求的不只懂舉手問去洗手間的事,正如作為一個歌手,如果唱了六年要求仍在唱歌萬萬不要走音上,悲乎?﹗

其實,本人自穿屎出道那首驚為天人的《明愛暗戀補習社》就有留意,當然本人係唔鐘意水著少女的說,係她們出道時穿屎曾號稱自己是港版「Morning娘」,身為Jpop之友的本人,點都要睇吓一隊Made In HK既組合如何玩日本概念﹗

話說讀書時某個project友儕選了穿屎來分析她們成功之處(竟然用明星來做功課…物以類聚啊﹗),那幾個月鯨吞了很多穿屎成軍前的新聞資料,真係唔講唔知,原來她們出道之初是打著港版「Morning娘」的旗號,還打算到時到候招募新隊員(曾幾何時英記有新女生加入就被傳是穿屎新成員…) 不過,我諗呢諗去都唔明,那些水著泳裝就話係Hello Project慣用招式,但側手翻?﹗我真係未見過Morning娘打喎…呢招好明顯係抄Johnny啦…無論如何,揉合了Morning娘和KinKi Kids(我竟然用自己的偶像和她們比呀…天啊﹗)特色的穿屎,在女子組合從來不長壽的香港市場還是成功了…

少少題外話,這個Morning娘concept最後竟然用咗係Boyz度,由最初的Kenny和Steven,之後加吓人減吓人…變到而加三條友,跟住又整咗隻歌《3+1=1》(我識呀﹗嘩哈哈),個一係邊個?咪Kenny囉﹗唔知第時會唔會有十人Boyz出現呢?(5/3/13後按:原來呢首歌係改篇Kat-tun《precious one》撞鬼﹗不過都無李彩rain的《你要記得我》得人驚…)

兩個年齡、身型(當時的)、外貌相若的女生以「雙生兒」為名,根本就是KinKi初出道時Johnny's的宣傳技倆,更離奇的是KinKi二人同年出生、同樣來自關西又同姓堂本,只是兩兄弟不可能相差三個月出生吧…(奇異…)。同一條橋用在穿屎身上同樣湊效,當年真的在坊間引為一時熱話,有 人真的以為她兩是姊妹,又有一期有人甚至分唔清邊個係阿嬌邊個係阿Sa(吓?),單是這點以足以引來大堆話題。

還記得她們初出道是BMA有隊同樣是二人女子組合叫B2嗎?還記得她們那首很爆的《Shoot You Down》嗎?

印象中女子組合不是夢劇院,就是Echo或B2一類賣勁歌熱舞的,不過這類勁歌熱舞未算很大路。反看穿屎的歌曲,暑假的《明愛暗戀補習社》,02世界盃的《二人世界盃》,新年的《孖寶668》(之後年年都有首賀年歌),大時大節總有她們,平常plug的是攻細路的校園情歌(如《女校男生》、《眼紅紅》), 再加上一大堆兒歌英文,無孔不入得無時無刻都見到佢兩個。

可是,當拎走「校園」這攻細路的元素後…

望著穿屎攻台第一張國語碟走回頭路著番校服感覺很不是味兒,出道四年竟然無一樣野比起她們仍然清秀的面孔 x 校服來得吸引?算吧。在香港,年紀/資漸長的她們早就不得不捨校服穿背心短裙熱舞,當歌路和形象不得不轉得成熟點時,她們最大最殺食的賣點也就消失了,變成和千千萬萬女歌手一齊失戀我好慘…特別的,可能是人家一個人唱的歌她們兩個人唱吧?﹗

上年她們《一時無倆》演唱會前曾傳她倆會拆夥,阿嬌拍電影,阿Sa唱歌,和容天后一齊打天下…。當時我有諗,如斯傳聞係咪想係穿屎聲勢跌時Test the water,測試一下粉絲對她倆的支持度?

反觀東洋的KinKi,傳拆夥的新耐不耐就有,不過,我覺得就算兩個佬風格如何各走極端,Johnny's還是會以不變應萬變不拆。首先是KinKi還有個健力士世界紀錄在更新中,另外是保持組合之餘團員一樣可以單飛,單飛一段時間好讓粉絲餓團隊作品,很毒的一招啊﹗當以組合名義出碟時,再來甚麼 CD+DVD/特典/初回特別版,哼哼,仲唔保得住第一位…

總覺穿屎前程可以向KinKi借鏡,兩女生有條件單飛, 但穿屎招牌照保留,單飛久了就回團出碟(這是Johnny's慣用招),先不說二人Solo功力如何(談了也只會令人痛心疾首),若二人單飛成績不俗到可以殺上女歌手三甲,豈不是和師姐爭食?自己人打自己人那就漁人得利了(雖然我唔介意﹗)唱片公司又少了個組合獎在手…

睇番當年我們Project為她們下的Recommendations:提升技巧(指唱歌)、開新市場、多方面發展。幾年下來,新市場大中華地區算是發展過,她們的發展都算很多方面,可是技巧嘛…當年我們的提議行貨得來有幾有遠見的說…

不過,講呢講去都係嗰句,練歌先啦唔該﹗(2/3/12後按:到而家…卒之…仍然…呃…)

另外兩篇: 突然懷舊之癲士篇
《Concert YY 黃偉文作品展》~13XXX人集體唱K
(5/3/13又後按:雖然sa姐都係走音,不過佢啲solo歌係唔錯的…如《明明》和《年年》)

50 則留言:

  1. 咁勁, 尋日又唔見你唱3+1=1????

    又真係幾近幾小子喎佢地...果然係日式排骨愛好者呀下!

    我覺得嬌姐真係冇咩單飛條件....或者可以試下單飛做MODEL, 拍廣告囉, 佢靚丫嘛!

    5th Feb 2007 10:04 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有點架﹗不過random唔出之嘛﹗
      我幾時都話穿屎抄kinki架啦﹗不過硬係要話自己係morning娘之嘛﹗
      嬌姐靚係靚,但同樣擁有個靚樣可以做代言人的同行大有人在,呢個selling pt唔長久啊~

      5th Feb 2007 10:40 AM

      刪除
    2. 其實佢地個名叫得TWINS, 都焗住係兩條友架啦...一係咪2+N囉...

      5th Feb 2007 11:05 AM

      刪除
    3. 我估如果穿屎唔係咁紅真係會加成員架,當年英記一有新女仔就傳係新成員…不過而家改成員啲粉絲實鏟平英記都有份﹗

      5th Feb 2007 11:16 AM

      刪除
    4. 佢地可以改名做mk娘囉
      派對動物ok架, mk唔可以派對咩而家?
      而家似乎得屎塔肥同加莉得囉
      不過屎塔肥要練下歌啦, 十八無醜婦, 佢而家青春玉女仲見得下人, 過幾年冇乜實力就好難講了. 加莉都係同樣comment, 想走實力唔該練下歌啦, 唔好冇實力都學人賣實力先得架. 佢聲底不錯, 俾少少心機唔會成日走音了

      5th Feb 2007 11:35 AM

      刪除
    5. mk…嘩…blue姐你是mk派的嘛…你唔好搵古惑仔砍我啊…無話唔得呀…不過唔夠grand 囉…
      史塔肥啲歌藝其實同穿屎有得揮…所以拍高先同佢整個才女形象頂住先…呢期首「電燈膽」真係聽到我一步一驚啊﹗
      加莉之前睇叱吒唱「杏人亦要花氣力」都唱得有啲辛苦,呀拍高仲塑造佢成為實力新一代,要加把勁law

      6th Feb 2007 09:27 AM

      刪除
    6. 噢...我差條水喉通才是mk派啦

      史塔肥....嘩, 搵日講下佢先, 她真是一個良好孖屐亭的教材呢...(這句說話我已向無數人重復了)

      杏仁首歌多少有點難度啦....她真的要先練練歌才見街坊好喎

      佢同巨基一樣, 成日話自己鍾意唱歌. 但係佢唱到咁我真係唔知佢有幾鍾意囉

      6th Feb 2007 10:02 AM

      刪除
    7. 基本上成個金牌都可以拎呢研究…既然當年都可以拎穿屎呢做project,而家一樣可以研究餅女發蹟史…
      杏仁、巨lei都係要用你的著名theory:搵到份鐘意既好工…
      我feel唔到佢地有野心去做自己想做的音樂,有歌佢唱有碟佢出就得架啦

      6th Feb 2007 15:44 PM

      刪除
    8. 果2間野都好值得研究

      個theory叫打工仔理論, 即係employee theory(什麼跟什麼嘛?)

      巨lei嘛...我覺得可能係因為大起大跌太勁了, 唔敢亂黎
      至於杏仁則太細個, 冇咩自己諗法

      好! 等我case study下屎塔肥先

      6th Feb 2007 16:17 PM

      刪除
    9. 話晒係兩大娛樂龍頭,比較吓幾得意,不過而家一間無大牌男歌手,一間無大牌女歌手,大家都有啲唔balance…
      真係有呢個theory?咦…我諗我比番阿sir了…
      雖然以歌論歌係醫生既正啲,但感情分我仍然係企係巨lei的一邊,只要佢唔好再整啲星戰出呢嚇我~哈…我係好盲目的說﹗
      杏仁嘛…我只求佢唔好再整啲mk和抄nana的型像…我就於願足矣…

      7th Feb 2007 12:04 PM

      刪除
    10. 個theory...就是我亂作的, 你不知道我沒讀過econ嘛?
      巨lei我覺得佢d感情識放唔識收, 成日都好激動咁
      杏仁嘛...我還是覺得佢正正經經唱歌好了. 不如繼續ping pung吧(當然不要整到懶係正咁啦)
      她又不及鄭融野性, 佢堅持扮索果下實在mk得很.

      7th Feb 2007 13:03 PM |

      刪除
    11. 整…我真係諗係咪真係有呢個theory的說…嘩…
      巨lei…佢以前唔係咁架…嗚嗚…一定係拍劇幾年吸得太多娘氣…嗚嗚…
      杏仁隊ping pung又無晒聲氣?﹗阿柏高係咪算架啦?
      鄭融而家又唔野性去唱k歌喎…話實佢首紅花會個mv真係跳得幾好睇…

      7th Feb 2007 22:38 PM

      刪除
    12. 巨lei似係俾人流放左大陸之後, 體會世態炎涼, 搵錢至上先搞成咁...
      ping pung...我覺得都可以做落去, 唔知點解搞成咁, 一曲係咁先...可能杏仁佢分身不暇卦, 一人2隊仲要一條友出碟呢
      希望鄭融唔好只係k歌啦. 有次o係電視見到佢個moov個show, 著到OL咁跳舞, 然後一件一件咁除, 又o係台典來典去, 果下就覺得, 嘩呢個得喎! 佢做的很impressive, 呢條路條o岩佢架

      8th Feb 2007 09:15 AM

      刪除
    13. 都說本人taste怪,巨lei被流放前的「new patter」n隻碟入面啲「love don't hurt」、「毫不保留」本人愛死,不過市場唔受…流放回來的「必殺技」市場大熱又唔得本人心…唉
      話實而家柏高忙住同史塔肥電燈膽,杏仁反而行行企企,佢好耐都無出過歌啦喎…齋同側田拍吓廣告咁…
      我都驚呀屎塔糞妮一隻k歌得就出多隻乘勝追擊…通常呢啲追擊作都唔得架嘛…鄭融啲勁歌熱舞真係幾得,係輸蝕在身高唔夠玉米高呢,不過身高呢啲野可以靠衣著補救既,安室奈美惠得一百六十cm高短裙長boot一樣可以成個九頭身美人咁行出呢勁歌熱舞(兜個圈讚自己偶像…哈哈)

      8th Feb 2007 11:36 AM

      刪除
    14. 講真一間公司總有主打架啦, 人地柏高將d資源放o係屎塔肥度, 冇計架! 錢, 係得咁多之嘛, 冇可能個個都出咁多錢捧囉! 杏仁嘛...可能試下玩另類有得玩下. 講真, 大把人好樣過你, 做乜硬係扮索女呢? 而家唔係話你扮靚有問題, 我係同意世上冇醜女只有懶女, 但係佢應該搞清楚自己優點同賣點o係邊先出擊囉, 佢而家只係亂來咋.
      屎塔分離真係ok架. kylie minogue都唔高架, 好似得五呎一. 最緊要識著衫, 同企上台度帶動到觀眾就叫得架啦.

      8th Feb 2007 12:13 PM

      刪除
    15. 而家娛圈最殺食的形象只有一個:露…露就等如索…我都唔明點解…係人係鬼都低v小背心短裙仔露上又露下先有人影…唉…
      屎塔分離我都留意緊佢下一步會唔會好似當年小恩子首「一人有一個夢想」大hit後就自我複製大堆a貨歌曲搏大hit多次,還是走番以前的一快一慢主打路線~

      10th Feb 2007 13:57 PM

      刪除
    16. 當一個女藝人越著越少....可能就係話緊俾大家知佢而家唔掂...
      d人問題係以為著得少=sexy. 杏仁都越著越少, 但我完全唔覺得越來越sexy, 只係越來越mk. 同埋佢形象同d歌都跟唔到...d歌咁細路, d衫咁少布. 著咁少你同我o係度講純情初戀好痛苦??OMG

      我係睇好史塔分離架, 希望佢唔好做d自殺行為搞到我跌眼鏡. 我覺得小恩子都冇咩野心....又係有野咪做果d囉, 佢都嫁人收山了

      10th Feb 2007 14:12 PM

      刪除
    17. 但好多女藝人都本末倒置以性感行先囉…
      杏仁係有條美腿,佢個造型…真係要執執佢,尤其是叱吒嗰晚堪稱mk之最。佢應該學吓初出道的陳天后,等閒先show吓釣吓人癮,吓吓拎出呢就唔珍貴,啲記者大佬又奉晒旨…sexy博見報呢家野低手呀~
      我地睇呢要整番篇全城唱好史塔分離…

      11th Feb 2007 13:47 PM

      刪除
    18. 不過我覺得鮮奶國好多人好buy謝安琪. 唔係話佢唔好, 但我未sense到佢會上到一線...所以我唔特別睇好佢.
      我覺得要主流得黎又有特色先掂到. 除非佢真係有力一野就帶領到潮流啦.
      我偶像阿詩, 都係商業得黎, 再加自己特色先掂左咋...唔知之後會唔會玩返多d偏鋒黎帶領多d大眾口味呢? (死都要dau返個話題去自己偶像度)

      我覺得屎塔分離佢有自己一套得黎唔會離開大路太遠, 有機會.... 我見大家對佢都有點好感, 得唔得, 要留意下事態發展...死了, 我唔係佢粉絲, 做乜我o係度不停唱好佢呢

      11th Feb 2007 14:08 PM

      刪除
    19. 張太係鮮奶國真係好受歡迎,但我身邊的朋友就麻麻地鐘意佢啲歌,佢的歌好depends on歌詞,萬一詞人發功失敗就好大件事…本人唔係首首張太歌都熱愛,好睇首詞係講咩啦…
      琴日一轉mtv台就見「光明會」個mv,忍唔住睇晒先肯轉台…我覺得我開始被你同化咗,越整越熱愛阿詩…死lor…
      哈哈,我心水歌姬係中島美嘉﹗嘩哈哈,我無特別貼邊個新進女歌手得,只係邊個首歌好聽又聽吓,下一隻唔好聽就唔聽…屎塔分離都係睇歌,個人幾熱愛佢既「紅花會」,但極唔鐘意「紅綠燈」…

      11th Feb 2007 23:42 PM

      刪除
    20. 張太d歌唔係人人都好, 我見過有人批評佢話佢d歌只係翻炒sam hui, 根本不是什麼創新野, 係而家後生仔未見過世面, 先o係度話好.
      兩睇啦, 我覺得張太係靚聲o既, 但係有時玩得有少少過火, 佢首"我歌故我在" d高音位太多餘. 同埋有時唱街坊野, casual少少係好d. 都係果句, 佢o既出現係好事, 因為市場上冇咩呢類型人, 就算翻炒歌神都好, 好過d人成日翻炒情歌啦.

      阿詩係好野黎, 唔駛驚你會俾我同化喎, 來吧! 你也可以加入光明會成為何粉! 雖然我最熱愛都係當年的dress me up...

      查實我好少迷偶像, 係個人八卦o者. 我都係聽到乜好就聽啦...我只係玩緊考眼光遊戲o者

      泳兒我都觀察中, 要睇多少少先知佢得唔得. 第2年先係真正開始

      12th Feb 2007 09:02 AM

      刪除
    21. 翻抄sam hui都係一種勇氣既表現,而家幾多歌手夠膽唔唱主流情歌走去唱偏門歌?﹗不過張太的成功好大程度要歸功幕後的周博賢,一路都係佢包辦張太歌曲的詞,而家加入咗其他詞人(如黃y文)又要觀察吓張太的風格可否延續下去…
      「我歌故我在」完全係賣弄,唔知佢想點,隻「kay one」我極少聽呢cut,主打煲「姿色份子」,不過呢,就係嗰隻賣弄野奠定佢實力的形象既…
      hocc的飛佛我依然停留第一隻「first」,話你知,我有買debut cd的通常都hit架﹗(除了譚小環﹗)呵呵~不過中間的無留意脫節了,到「艷光四射」才再回歸何粉大隊,有時間出去搵番啲舊碟聽吓先~
      泳兒隻「花無雪」出咗碟,觀乎碟評都係佢有唱功不過曲風娘,依然係好「王靖雯」的感覺…

      16th Feb 2007 12:11 PM

      刪除
  2. 死了...如果boy屎年年人數加加減減, 會唔會年年新人獎都會見到史提芬上台呀??

    5th Feb 2007 10:34 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 年年見數提芬拎新人獎睇呢會成為香港樂壇史上最大既創舉﹗
      個人覺得boyz個頭衰在太抄穿屎…首lala世界同明愛一樣又係陽光海灘…一條橋想食兩次大貪咗啲…

      5th Feb 2007 10:43 AM

      刪除
    2. 咁當年九餅又係咁出道... 玉男玉女係咁上下架啦, 睇開D啦
      講開九餅, 佢地都想做摩娘喎... 但係越拆越細, 得四丁人, 又不常一起工作. 我覺得佢地似係用緊你講o既策略多D, 無奈市場價值又不及穿屎, 四個字:名存實亡

      5th Feb 2007 11:05 AM

      刪除
    3. 九餅係cop上cop,唔係話一堆女仔水著晒就得架,人家morning騎呢得來個個都獨當一面,耐不耐仲分拆啲分支兩三個人組啲新隊伍出呢提升morning娘整體市場價值…不過…morning娘自己而家都自身難保…玩到無野玩…
      四餅時代首「派對動物」我覺得幾好聽﹗哈哈。不過都係港式formula,初出道玩cutie可愛唔得就轉玩性感…攪到幾個女仔mk到極…

      5th Feb 2007 11:16 AM

      刪除
  3. 佢地而家搵錢可以拍戲,可以拍廣告,仲唱歌,不過為左同大家講聲:「我地仲係歌星!」順手keep住d人氣。

    唱成咁仲咁多粉絲,俾著我都唔練歌......= =

    5th Feb 2007 12:26 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家係人都要出張唱片先夠「人氣」,主打係叫價的本錢…張唱片賺唔賺反而係次要…奇怪…
      我仲要求佢地唱好啲…怪咗…哈哈

      6th Feb 2007 09:28 AM

      刪除
  4. 穿屎未成立嘅時候Many係叫5個女仔一齊嚟見一個婚紗廣告嘅,Many重問我邊個ok,我真係認為穿屎兩個好啲,因為其他唔掂,後來有一個高高大大叠字名嘅都叫推過一陣,再喺佢地出碟嘅時候鄭重叫我預先聽咗第一首歌,我應該係叫佢地去拍戲算嘅!

    5th Feb 2007 12:42 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 到而家都係,佢地都係應該拍戲算…
      高高大大叠字名…諗唔到添…幾年前的…真係諗唔到…ohhhh…

      6th Feb 2007 09:29 AM

      刪除
    2. 係咪張佳佳呀,我最初以海洋公園o的熊貓走左出黎 -_-
      英皇係巴士賣過廣告架。

      6th Feb 2007 14:31 PM

      刪除
    3. 諗起有一期傳佢大肚添喎

      6th Feb 2007 15:26 PM

      刪除
    4. re:Johnny仔

      哎…咁我記得啦…阿張智霖套「驚天大逃亡」佢做蛇頭個妹﹗
      個一水仲有個律師男仔架嘛…個名b字頭…又係推咗一期就唔見咗人

      6th Feb 2007 15:40 PM

      刪除
    5. re:blue

      唔講真係唔記得呢個姐姐,講起又有番印象…

      6th Feb 2007 15:42 PM

      刪除
    6. 條友好似叫周英杰
      最後去返讀law, 呢d真係明智

      6th Feb 2007 16:18 PM

      刪除
    7. 我諗佢都會好驚,竟然會有人咁無聊仲記得

      7th Feb 2007 12:05 PM

      刪除
  5. 其實佢0的歌唔係唔好聽, 雖然好k 歌feel, 不過每次聽佢地唱現場, 我就會唸, 點解佢地唱左咁多年, 仲會唱到好似普通女仔去唱k咁囉...

    5th Feb 2007 19:20 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪就係啲時間用晒去做其他野,其實我地普通人去唱k,唱得多幾次首歌幾難都會handle到,流行曲既野難極有個譜,所以我都唔明佢地出得唱片有唔練吓歌先…唔係好辛苦je呀話

      6th Feb 2007 09:32 AM

      刪除
  6. 佢地走音真的已經是見怪不怪的事了...在MTR看到她們有新戲上,那就要看看現在還有幾多人去看了?lol

    5th Feb 2007 20:00 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 那套戲…只要同有記有關的話,看一晚有記13台,被佢的連環廣告宣傳轟炸,包保套戲幾好睇你都唔想睇…
      之前犀照就係咁完全殺掉我僅有的少少興趣

      6th Feb 2007 09:33 AM

      刪除
  7. 村屎最大既問題系歌曲類型和形象都太局限,若再沒有突破既話相信今年會離拆伙不遠。

    5th Feb 2007 22:12 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺,拎走佢地殺食和上位的校園element後,佢地就和萬千女歌手一樣,以佢地既唱功,首歌唔特別的話就好大件…
      突破…都幾難…

      6th Feb 2007 09:34 AM

      刪除
  8. 她們唱live真是好恐怖,完全聽唔到她們扎聲,只是會聽到音樂聲,都唔知紅多幾年靠個樣仲得唔得?
    不過我要贊的是英記的marketing真是做得好好,找到幾多job比她們做...

    5th Feb 2007 23:40 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 每次睇頒獎典禮我都期待穿屎的忘我表演…尤記得前年的「女人味」阿嬌失驚無神踢腿…睇到我滴晒汗
      英記marketing直頭可以出書,不過成功product係去到穿屎,後期的boyz、伊沙bell娜開始失靈啦

      6th Feb 2007 09:36 AM

      刪除
  9. 距少女已遠的她們,不知道之後又可以扮甚麼去吸引觀眾,最弊就係她們真係樣樣都麻麻地。唯一咩都唔做,仲可以吸引到既年齡層似乎得番35+既既中年男士。

    6th Feb 2007 09:20 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我懷疑係要留住呢班客所以上年無啦啦走回頭路去拍番水著寫真,仲要隨碟附送…出道咁多年仲要行番轉頭做初出道做的事真係陰公架

      6th Feb 2007 09:37 AM

      刪除
    2. 個隻cd,我後面個同事有o個張poster,仲放左o係度 -_-

      6th Feb 2007 14:35 PM

      刪除
    3. poster?﹗佢有無隻碟…我主打想知隻碟同碟名相唔相符…hohotan喎大佬﹗

      6th Feb 2007 15:41 PM

      刪除
  10. 講真, 當年明愛暗戀補習社佢地又真係好可愛既...果時勁多男仔鐘意佢地啊....記得佢地黎學校表演時仲話:"好驚呀...好多哥哥呀..."我心諗...頂....你唔細得過我地啦...

    但日日食同一味餸, 食六年都悶啦...

    7th Feb 2007 14:56 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 見到佢地著校服真係幾驚,阿嬌大過我架﹗哈
      個形象係細路女過佢地真實年齡,但只要睇過佢地受訪問啲語氣就知,度身訂造架…硬叫佢地成熟不如扮番細路女

      7th Feb 2007 22:41 P

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD