2007/02/06

大富翁:押在骰子上的人生

細個時極恨得到一副「大富翁」,但一直未能如願以嚐;到得到有心人(即係聖誕老人姨姨們…)出手時,我竟然選了「酒店大亨」…

是註定我和「大富翁」無緣嗎?﹗

不﹗我睇中了「堡X龍」的大富翁床單的了﹗嘻嘻,瞓在那遊戲板上的感覺相信會很奇妙…(右圖這tee也很不錯…哈哈)

自小玩的棋,不外乎是文具舖必備的「飛行棋」(我可以殺人不眨眼,上樹者必車的衰人﹗)、「鬥獸棋」(呢個game我最愛是食晒人家的棋~)、「中國象棋」 (這個我一直都唔識玩)…,要不就是「波子棋」(這個多人應戰堆在中間大塞車很是壯觀﹗),因為在媽媽眼裡,兩條化骨龍都不屬錫玩具的一群,買下一套這麼 貴的玩具只玩得一會太不值了﹗所以她樂意不停投資文具舖貨式,卻遲遲不肯購入優雅的躺在「玩具反嘔城」中嘆冷氣的大富翁…

細路係好衰格的,越唔俾佢玩佢越想玩,我諗我潛意識咁恨玩「大富翁」一定係因為我得到太多「飛行棋」之類在媽媽眼中是可相提並論的A貨了…當然,媽媽有她的道理,俾我見到我玩到一地都係lego,周不時整甩芭比個頭,我都唔捨得送副「大富翁」俾當年的我…

當年和樓上樓下一堆小學校友打成一片,放學之後走上走落玩個不亦樂乎。記得某家小孩有一盒傳說中的「大富翁」,名就聽得多了,一玩之下真係上癮,這是甚麼遊戲呀?又要顧者又要顧那,玩得如何,很大程度在乎擲骰擲得如何(中埋晒監獄、俾稅即係話嗰日當黑﹗),運氣…這就是人生啊﹗人生不就是有很多自己能力控制不到的事麼?還有,這是人生第一堂財務管理課,遊戲中買來買去的地,完全是香港的縮影,香港有那個人不是發夢都掛住買樓?

這遊戲是我迷上打牌前最恨擁有的玩具…可是我懂打牌後,我最恨的…是叮噹(我鐘意叫這名多點…嘻嘻)或安子版(不要問是甚麼…總之是某套卡通的主角…因為…我都唔記得係邊套…)卡通麻雀﹗但不知何解,某次請到姨姨出手時,我卻要了「奇樂膠」(好似改咗名了而家)一大副,回想起來整件事都很膠…因為過不久泥膠發臭,被老爸丟掉了;沒軟件餘下的硬件也沒用,不久也被丟掉了…

某年,終於lur到媽媽出手,卻不知何解買了「酒店大亨」(九成九係當年的我貪新忘舊…)。這副遊戲是「大富翁」的簡單版,兩個遊戲相比起來「酒店」其實不甚出色。而且,基於對手是小我幾歲的小弟,本人永遠以大欺小搶到銀行來做,又趁他不覺常伸手將銀行的錢據為己有(嘻嘻),所以嬴的永遠是我,很快就覺悶。這副遊戲,很幸運逃過兩條化骨龍的暴力對待,換來的是永遠放在一旁,冷冷的看著我們如何回歸原始遊戲「Mastermind」、「飛行棋」等的懷抱…

我懷疑,後來迷上玩電腦遊戲最愛的還是「大富翁」(這個正﹗)弟弟更有個手機版,常被我搶來玩﹗我想多多少少因為這個童年情意結。到底真實世界裡人生太大風浪我怕我受唔住,走進遊戲世界裡冒險一番,也是種樂趣…

我,人很怕死;不太相信股票,頭腦仍是古老的相信儲蓄;將自己人生賭在骰子上,我只有在遊戲裡才有這個勇氣…

行過「堡X龍」見到那個monopoly系列,童年往事被勾起了(另一個回憶,就是會/高考KO Econ的往事…monopoly呀話﹗),那床單…一定要入手…嘿嘿
******************************
關於「大富翁」@維基百科
百萬富翁的頭腦

38 則留言:

  1. 我前兩年好鐘意玩大富翁架, 成日同晶佬兩條友玩, 佢玩呢0的野好勁, 成日都整到我破晒產, 好鬼慘啦..

    象棋我到依家都唔識, 靜係識玩盲棋囉...

    6th Feb 2007 19:18 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 屋企無得玩,所以我玩得呢係無咩秘技…哈哈
      象棋我真係唔識,又無心機學。常玩的仲有黑白棋,都係無咩rules的一類﹗哈

      7th Feb 2007 12:13 PM

      刪除
  2. 正式玩大富翁是很講技巧啊

    6th Feb 2007 19:54 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀﹗不過我玩時候好細個(小學~),一堆細路圍埋都唔講skill,一味買地起屋收人錢就算

      7th Feb 2007 12:14 PM

      刪除
  3. 有冇睇過「畢華流」,作者係大富翁世界冠軍!

    6th Feb 2007 23:35 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我知呀,我係佢書迷的說~
      玩到去呢個境界真係好神

      7th Feb 2007 12:14 PM

      刪除
  4. 以前我好鐘意玩board game...凡d&d,大富翁,risk都會一點,棋類就中日西象棋都會少少...可惜太難約腳,而家只可同電腦玩或者online...不過on得line,又無理由玩哩d?

    7th Feb 2007 00:12 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我玩online game主打玩打牌,本人可是鮮奶game個麻雀既忠實粉絲…當年上堂扮聽書隻手就不停係度打﹗嘩哈哈
      大富翁我連硬件都無,想約腳玩都唔得﹗嗚嗚

      8th Feb 2007 11:40 AM

      刪除
  5. 其實我們由細到大玩大富翁的方法都可以講是錯的.講講我窕都有一副,要不要找天出來玩下?

    7th Feb 2007 00:30 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 有興趣啊,好耐冇玩過大富翁了。
      其實我都有一班玩大富翁的棋友,但玩來玩去都係果堆人,太熟知大家的性格同玩法,開始覺得唔好玩啊~~
      如果可以同D唔同既人玩下就好了~~~~

      的確好多人都唔識真正的大富翁玩法。
      我都係當年睇左畢華流本書之後先識的,發現原來好多技巧,好多計算,絕對唔係行下行下踩中就起間屋咁簡單……(咁玩法玩到天荒地老海枯石爛都玩唔完一鋪)

      留言驗證碼竟然係1000~~~

      7th Feb 2007 11:36 AM

      刪除
    2. re:carson

      哈哈,好呀~不過我唔識玩…架喎?﹗
      玩大富翁呢個活動好健康的說…哈哈…我啲活動唔係打牌就唱k…

      8th Feb 2007 11:41 AM

      刪除
    3. re:HS

      當年我都有睇畢華流談遊戲本書,不過睇完就唔記得lu…
      固定一班腳又真係估到佢地啲style…正如我永遠的玩件小弟一樣,玩得多知佢既路數真係好悶…同唔同人玩又有唔同樂趣﹗
      不如真係搵日攪個大富翁團?﹗

      8th Feb 2007 11:44 AM

      刪除
  6. 至於酒店大亨,當年都lur過阿媽買,但係唔成功,只能在學校借來玩,或者去表弟屋企玩(睇怕佢果副都已經封晒塵)……後來開始發現,佢真係只係得個靚字,有幾棟野砌下砌下好過癮咁,同埋又係好快就知道邊個買到總統、威基基或者皇室酒店(竟然仲記得)就幾乎係屈機贏硬(因為住宿費超貴),所以都開始冇心機玩了。

    7th Feb 2007 11:43 AM

    回覆刪除
  7. 其實到現在都不太懂得玩大富翁的..點起屋等都不知正確的玩法~~

    另外大富翁一個人玩唔到的,所以很少玩了..

    7th Feb 2007 11:45 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 正牌的大富翁棋盤上,土地係有分顏色既,有紫、淺藍、桃紅、橙、紅、黃、綠同埋深藍八個色組,每組有兩至三塊地,要起屋呢,係要買晒同一個色組的地先可以起的。

      嘩!咁咪有排行!邊有咁好彩踩得中晒呀!唔緊要,大富翁係容許玩家之間交易的,只要傾掂數,同埋唔涉及partnership(即係賣大包,例如1蚊賣個山頂俾人,總之唔可以平過應有價值),就可以做買賣來儲齊一套地。所以玩家之間係可以有好多互動同心理戰架。

      買齊地之後,就可以起屋。唔需要等到踩中塊地先起架,只要你有錢,隨時可以起,起幾多間都得(要守平衡建屋規矩,即係唔可以集中晒D屋響色組內的一塊地,要平均分配),所以,你絕對可以吼住你個死對頭就快行到你個地盤既時候先放地雷伏佢~~~~

      其他既玩法當然仲有啦,不過,出來玩一鋪好過齋talk喎~~~

      carson,搵次搞大富翁聚會兼去食羊髀啦~~

      7th Feb 2007 11:55 AM

      刪除
    2. re:delpiero

      對﹗所以我成日玩電腦game而已…which is同實物副棋完全係兩回事﹗

      8th Feb 2007 11:45 AM

      刪除
    3. re:HS
      嘩…你係老手嗰堆呢架喎…
      真係要搵日攪團學吓野先…

      8th Feb 2007 11:46 AM

      刪除
  8. 個人最唔鐘意玩酒店大亨, 覺得好鬼麻煩~ d樓又易甩倒... 危樓一樣...

    象棋唔識, 鬥獸棋都唔識...

    飛行棋, 波子棋簡直是小學時的恩物~

    但, 始終都伙鐘意大富翁, 一個人買哂成邊, 爽呀~

    7th Feb 2007 12:25 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 酒店大亨只有起酒店、比錢和收錢而已,唔似大富翁咁多花臣,玩酒店大亨頂多一個鐘就玩完…真係麻麻地
      飛行棋正在係人都曉玩,所以屋企一定有,鬥獸棋悶在只能兩人對戰,無飛行棋車人的樂趣…~

      8th Feb 2007 11:48 AM

      刪除
  9. 我以前又係只識得踩中自己地皮就起樓...自從幾年前知道真正玩法,就好鍾意玩,不過冇一班固定"大富翁友",最多都係教會團契中的團友玩,而且一年都未必有一次,好想玩啊~~~
    (最鍾意同人買賣講價,有一次用左天價買最貴地,起盡樓,可惜冇人踩中,破產收場,衰黑仔。 :P )

    7th Feb 2007 13:44 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以咪話大富翁係人生縮影,抽卡仔又多好多可能性,多啲唔同既腳玩真係別有樂趣…
      我幾萬年前玩過…完全唔記得我做過啲咩樣衰決定了…

      8th Feb 2007 11:50 AM

      刪除
  10. 你地講講下,都有o的想出黎跟各位大大學下野,事關玩大富翁聽就聽得耐,但係圍埋玩既機會就...

    7th Feb 2007 14:44 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係無咩幾可有得玩…但硬係覺得呢個遊戲好玩…好詭異…
      HS大大睇呢係老手呀…勁熟的說…

      8th Feb 2007 11:51 AM

      刪除
    2. 嘻嘻,老手唔敢當,天外有天人外有人呀,例如2004年畢華流衝冕世界冠軍果年,雖然佢失敗左,但係另外有個香港的後生仔拎左世界季軍,佢係我個friend,呢D就係真正高手啦!!

      我真係有興趣搞大富翁團架~~~~~

      8th Feb 2007 13:30 PM

      刪除
    3. 嘩…咁佢有無畢華流親筆簽名?﹗下次再有呢個比賽可唔可以叫埋我去睇?﹗
      攪團靠你啦﹗記住叫我去睇(我唔識pro玩的說…)

      10th Feb 2007 14:00 PM

      刪除
    4. 畢華流的親筆簽名,我都有……
      世界賽唔知響邊個城市搞個喎,況且而家畢華流教緊書,要見佢都唔係咁易了。我地一班畢華流書迷整左個網上論壇,早幾年搞活動時約過畢華流去BBQ,又見過佢個仔。

      論壇網址係http://www.chairmanbutt.net/discuz4,你去到見到邊個人個公仔係白色小狗,果個就係我了,不過唔好話自己來自SINA,我暫時唔想佢地知道我在SINA的BLOG(都係為左讓自己唔同渠道識多D唔同既朋友姐,如果佢地知道左,就會一窩蜂來留言,咁就冇意思了)

      搞團我搞冇所謂,但我個BLOG人流較少,難以一呼百應喎(可能搞左都冇人知)……

      (驗證碼6543……)

      10th Feb 2007 18:15 PM

      刪除
    5. 呢個site我去過呀…原來你有份架…好勁的說﹗
      umum…攪團的話有咩好地點提供?﹗樓下啲留言都有幾個大大有興趣,人應該有既~~~不過…我真係唔識玩…係睇架咋…

      11th Feb 2007 13:51 PM

      刪除
    6. 地點要睇下有幾多人喎~~~如果十個八個的話,求其搵間樓上cafe都得啦~~~~

      你有邊D畢華流的書呀?我有好幾本都有簽名的,如果大家都有,我可以換本簽名本俾你(我的書都keep得ok既~~~)

      11th Feb 2007 16:39 PM

      刪除
    7. 係?﹗好呀好呀…攪啦攪啦…
      我啲書大大話話都十年八載,話晒係初中時買的,好多都發黃了,有啲借比同學仔變成成班傳閱…而家殘到唔見得人的說…嗚…交換的話我驚殘到嚇親你…
      我個collection係無科幻的幾本,大致上都齊架~~嘻嘻

      11th Feb 2007 23:36 PM

      刪除
    8. 咁一於睇下幾多人有興趣……如果有六至八個,可以開兩檯……
      農曆年後,或者三月頭搵個weekend啦。
      唔使玩到好pro的,唔識的話我可以教大家玩。畢竟,遊戲就係為左relax,為左娛樂嘛;我都好想多d人識得玩大富翁。


      12th Feb 2007 00:06 AM

      刪除
    9. 一於咁話,到時到候再搵你呀吓﹗

      14th Feb 2007 09:46 AM

      刪除
  11. 我都係細細個好鐘意玩大富翁啦~~~不過文具舖都有平平大富翁買架其實~~~

    酒店大亨我亦有過...唔係咁好玩喎...

    7th Feb 2007 14:50 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 文具舖既係簡單版呢架喎…幾十蚊副架咋…細個我最愛蒲文具舖~嘻嘻
      酒店大亨真係唔多好玩,其他如咩鬼妙緝兇我都無玩…硬係覺得麻麻地…

      8th Feb 2007 11:53 AM

      刪除
  12. k房大富翁?

    8th Feb 2007 12:04 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. k房百萬富翁我就肯定有﹗

      10th Feb 2007 13:59 PM

      刪除
  13. 又會咁岩. 我都係個陣冇賣到大富翁, 買0左酒店大亨. 玩0左幾次擺係度封塵...

    我有個朋友成日玩boardgame, 好多款式, 但都未有機會玩.

    8th Feb 2007 15:38 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗我除咗貪新忘舊外…真係無其他原因解釋到點解買酒店大亨而唔買大富翁囉…
      我boardgame知識好貧乏…

      10th Feb 2007 14:03 PM

      刪除
  14. 早年有一套大富翁,搬家時扔了。反而酒店大亨還沒有玩過。

    11th Feb 2007 14:23 PM

    回覆刪除

要講幾句嗎?﹗XD