2007/02/15

怪痰

之前睇blog讀到,偉大祖國好些新落成商場的廁所光鮮乾淨,而且有清潔嬸嬸隨時候命,入內卻飄著陣陣怪味…。幾經查探後發現是嬸嬸用尿兜水來拖地(嘔吐中…),有痰就吐在地上再拖(再嘔…)這樣拖來拖去,表面上是乾淨,實際上…

這情境實在恐怖過恐怖片﹗

若然親愛的大大剛吃完飯,還是不要讀下文好了,若然讀到嘔我不負責的說﹗

這樣嘔心的「奇痰」,不用返祖國,我樓下也有很多。

家住的地區有很多愛放飛劍的公公婆婆(叔叔嬸嬸亦有大堆),這班飛劍友隱身於晨運客中,他們趁晨早空氣清新開朗邊做運動邊嘆新鮮空氣,果然是日日運動身體好﹗可是看見一路上的飛劍痕--一篤二篤的痰,真是甚麼開朗的心情都沒了,只想嘔…

從前路上是「遍地黃金」,現在養狗狗的人公德心絕對一流,無時無刻都手持報紙讓狗狗方便,一街黃金味的情境已不復見(當然流浪狗狗的就很難避免…)。少了黃金,但路上飛劍依舊,簡直戰情慘烈,走在路上總覺不停被病菌攻擊中…

好些懶有公德心的人兄,將放飛劍的目標從地下轉往垃圾桶。突然而來的痰一定要吐之而後快,對他們來說這樣短時間內找張紙巾出來包著吐是太難了,於是久不久就見好些叔叔站在垃圾桶旁像春蠶吐絲般緩緩的放飛劍…真係唔該晒,這樣的畫面比隨街放飛劍更嘔心﹗

好些還是愛吐在地上的大叔們,又要吐又驚被人知,放完飛劍後伸腳擦擦擦…一做這個動作,阿茂都估到你上一個動作是甚麼﹗不要自欺欺人了﹗擦擦擦不代表飛劍沒有吐在地上,擦擦擦的鞋順手帶埋病菌返屋企…感覺,還是嘔﹗

除了飛劍阿叔愛放飛劍,世上還有一種動物愛放飛劍…這種動物叫「足球員」,我唔明是否走在綠草如茵的球場上就特別易令痰上頸?為何跑馬又唔見啲馬放飛劍?﹗呢個一定是人禽之辨了﹗等我返屋企搵番本CLC教科書出來咪先﹗

我常想若然我是落場踢波的球員,跌倒在草地上的感覺一定不好受,攪不好咀吧會親吻了沾滿飛劍的嫩草﹗嘩…個畫面…我再嘔了﹗

很嘔心的一個topic,寫到我自己都想嘔…但我係一個有公德的人,要嘔我會去廁所嘔的說…

行ってきます!
另一篇:給零公德心的人...

20 則留言:

  1. 見過d相...球員會在球場上方便...
    d阿伯真係好多武林高手, 會放飛劍的說

    15th Feb 2007 16:48 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 方便?唔係掛﹗
      我樓吓就有好多呢啲武林高手啦

      18th Feb 2007 02:43 AM

      刪除
  2. 春蠶吐絲……愛死你這個形容!
    不過真係好恐怖呀!

    15th Feb 2007 17:30 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有一句:卻斷難斷﹗
      呢到呢啲鏡頭完全醒晒囉個人

      18th Feb 2007 02:44 A

      刪除
  3. 聽聞球員係好多口水可以吐係因為跑得勁
    唔知堅定流,呵呵.

    15th Feb 2007 17:43 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿劍心兄個留言已難解咗我呢個疑問…原來係咁…

      18th Feb 2007 02:44 Am

      刪除
  4. 朋友,妳要知道,真正的草地場踢波,大家奔跑時揚起的泥塵,不比沙田馬場賽事中的少,讓你滿口泥沙。
    還有,劇烈運動中,水份蒸發,口水黏度大增,你要保持口內有漿糊的感覺,還是吐出來以產生新鮮的口水?
    這個時候,人家大舉進攻,你要放下防守的職務,跑去場邊拿紙巾把口水包好,放進垃圾箱?
    請不要把周薪幾十萬的專業球員,與公園阿叔相提並論...

    15th Feb 2007 19:20 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩,好詳細,完全解開我多年的疑問,話實我係完全唔會踢波的說…應該無機會感受體驗吓…
      馬嘛…拉埋呢講吓笑而已…umum
      就飛劍的技術而言,公園阿叔絕對以比美專業球員的技術~

      18th Feb 2007 02:47 AM

      刪除
  5. 補充:
    至於為什麼馬不放飛劍,首先不知道人和馬的構造有什麼不同,此外賽馬是單方向的競賽,第一匹馬揚起的塵土,升到馬咀高度的時候,最後一匹馬已經通過並跑得老遠,沒有太多食塵的機會(泥頭草頭倒會偶然中招)。
    踢波,就是於同一空間進行困獸鬥,基本上第一分鐘揚起的泥塵,直到九十分鐘仍會在原地飄揚,不斷的被各球員吃著。
    此外,馬咀永遠是距離地面150cm以上,踢波的時候,球員會訓低飛鏟,又或者被飛鏟到訓低,那個時候,你的咀和草地的距離,可能連1.5cm也沒有,不只是塵,泥和草也可以跑進口內。故此你可以留意,球員吐口水,很多時是訓低站起來第一件做的事。

    15th Feb 2007 19:40 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家睇番都仲有想嘔的感覺…囧﹗

      刪除
  6. 咁你千奇唔好去大陸啦. 我上次去上海, 真係覺得好核突呀. 真係十步一大奇痰, 三步一小奇痰. 再加二步身後一聲"卻~" 與主人異口同聲, 不如我地唔好再去大陸旅行啦. 大陸人咩構造架? 點解咁多奇痰? 一日都黑都要周街吐.

    15th Feb 2007 22:50 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 祖國同胞係衛生方面的水平真係有待提升(我樓下的阿叔阿嬸都係…),個個都貪方便吐完就算,於是一地都係細菌,行埋係同一條街度的人吸吸埋埋咁多細菌,當然個個人痰上頸啦﹗

      18th Feb 2007 02:50 AM

      刪除
  7. 有0的人噴鼻涕仲恐佈呀, 一野就呻出黎, 飛到老遠, 紙巾都唔洗一張, 恐佈恐佈...

    15th Feb 2007 23:21 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都見過係巴士有人將掘完金出呢的寶"high"係扶手度…都係想嘔…

      18th Feb 2007 02:51 A

      刪除
  8. 放飛劍之二三事,由我經歷過既內容睇黎可以成文。
    冇耐之前係清遠,咁岩我地去左個度一個幾光鮮既酒樓飲茶,行入去之前俾我地目擊到一個婆婆吐痰既整個過程。不過,整個過程的敗筆在於... 當婆婆瞄準目標,發出致命一擊的時候,忽然子彈發射的方向有所偏差,原本要在垃圾桶上出現的,發到地下去了 -_-
    以前去北京玩,因為天氣凍既關係,同胞們留在天安門廣場地上的飛劍,都慢慢變成冰劍了。

    16th Feb 2007 11:31 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 很浪漫...冰劍...

      16th Feb 2007 11:45 AM

      刪除
    2. re:Johnny仔

      冰劍…嘩…好嘔的說…
      (嘔吐中…不能再打留言了…)

      18th Feb 2007 02:51 AM

      刪除
    3. re:blue

      可以改編劉華首「冰雨」為「冰劍」,歌頌呢個放飛劍既行為…

      18th Feb 2007 02:52 AM

      刪除
  9. 見過一個阿叔系地鐵到用手呻鼻涕,之後仲將只手抹系扶手到,搞到我以家仲有陰影。

    16th Feb 2007 21:55 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都見過叔叔掘完金後high係扶手度,轉身都轉唔切…

      18th Feb 2007 02:53 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD