2007/02/16

新年大件事:新衫新褲新鞋

小時候期待新年,除了是那個長得可以的春節假期有得到處玩耍外,最開心是節日前的準備工夫。辦年貨活動中本人最關心的是新年新衣物,小朋友大得快, 衫褲鞋襪一年都黑都會買,不過,新年的拜年戰衣一定是年中最落本的,而且買後整個正月都不能出手,往往正月前幾個月已要睇定款,到時到候就拉媽媽出手﹗

以下是幾個小時候夢寐以求的品牌,現在已是長江中很很很很後的浪了…

Mofork
這個牌子經典在代言人呂良偉主演廣告中一句slogan:「挑戰自己,挑戰別人,Mofork精神!」,到大學跟友儕談起還有人曉和應﹗可見幾深入民心。印象中廣告內阿呂full gear踏著Mofork波鞋在山上跑來跑去,最後就很型的說出以上slogan﹗woooooo…當然看得我很入腦,不過從來沒買過這牌子,原因不明…

從網上找來的資料,原來Mofork前身叫Mohawk,後來改名為「Mofork」(完全無印象)。兩個品牌廣告代言人都是呂良偉(也不知道)。同公司另外有一個牌子叫「Narado」(亦無印象…),找來李修賢做代言人的說…

也是從網上找來,描述呂良偉代言的Mofork廣告,看大家記唔記得?﹗~

The most memorable Mofork adv was the one where Liu was racing with a white Porsche 911 driven by a beautiful blond WF. Liu, in his Mofork sports shoes, made a surprising ending by arriving the finish point even faster than the Porsche! Needless to say he also scored the admiration of the pretty blonde lady.
Another famous Mofork adv was about another WF blonde who looked through a telescope and accidentally spotted Liu running up the stairs and finally flying off like a rocket with his Mofork shoes, reaching for the moon. It stunned the lady too.

Yasaki
這牌子我小學著到初中,當年來說是很yeah的說﹗價錢大約一百上下,當年來說算係落本架啦﹗記得初時的款式是劉華《天若有情》內的白色高筒款,無咩顏色的說,所以可以代替白飯魚著返學,這樣返學又得去街又得的一雞兩味鞋媽媽當然樂意投資,事實上呢對鞋對雙腳比白飯魚好既…

後來自賴茄、愛搭的士、we blog…等牌子掘起後,Yasaki款式漸漸從很有個人風格變成抄款,而本人亦到耍帥的年紀,慢慢移情別戀到佐X奴的sneaker,再到愛死到現在的Converse…再沒回頭看Yasaki了﹗

Kamachi
這個又是當年很爆的牌子,印象中應該買過,但又不太有印象。後來we blog、賴茄的「air」分唇大hit以後,聽人說,不知是這牌子還以樓上的Yasaki的出品也跟風整舊air落去,跑跑吓整成舊air飛咗出呢…-_-0

LA GEAR
風行一時的閃燈波鞋﹗當年係細路都有對閃吓閃吓的說,從初頭只在鞋踭位閃進化到環迥鞋底閃,之後好多跟風A貨也來閃一番﹗當年本人反而沒怎麼恨過,我諗當年我應該仍忠於Yasaki的說…umum…反而弟弟好似有過一對…


Fortei
運動套裝brand,人家孖生就話將兩個活寶貝扮到一樣去拜年,我媽媽不知何解曾幾何時將本人和小弟同套上一樣的Fortei套裝(風縷和褲的一種),行出呢好似奧運代表隊的感覺,完全九唔搭八,感覺不良好。反之,當這套裝放在運動用品店的衣架上時,我又覺得佢幾型喎…奇異…

Copa
松鼠仔logo的運動服裝brand,細個時應該有過幾套,主打係同樣綿質的衛衣加褲。有一水媽媽無咩心機為我和小弟揀衫襯,她就最愛買這樣一set過的貪佢唔使諗,除了這牌子,行街時見過頭有靚靚的衛衣套裝她都會買下來,最經典是一套老翻黃色kerokerokerobi套裝她買下了好多套送給我和小弟,以及一眾越洋過來我家玩的表弟妹,一班人青蛙仔上身,個情景好恐怖﹗而且當年本人已高小了,開始耍帥要扮型,但竟然要和幾歲小兒著埋同一套衫(校服就忍你啫…),出街的幾個鐘堪稱童年陰影,從此我要求去堡x龍、佐x奴、You2置裝了…千萬不要再買我卡通套裝…拜託﹗

哈,成段野都唔關Copa事的說…

Diadora
小時唔識賴茄和愛搭的士等,在我心目中最神的牌子叫「dear dora」,無他,當年跟住老爸睇波(純粹為食他手上的薯片,當年我係唔鐘意睇波的說…)時見球員一身「dear dora」真是型到不得了,這牌子=型的想法深深植根在我心中﹗之後再見這牌子出現在我無敵至愛球員巴治奧身上﹗天呀,實在是太型了﹗

到媽媽肯增加筆直買名牌子波鞋時卻沒碰上「dear dora」,這牌子敵不過一眾後浪摺了很多,於是買了對很醜樣仲要成四百幾蚊的賴茄,個款成隻船咁,好似紮住隻腳出街的說﹗

近年多了睇波,再見「dear dora」發現她轉了個型很多的logo~

其他曾經很神的牌子:

York牛記<-相信她在no雜誌大賣廣告居功至偉…

K-swiss波鞋<-曾經買過一對五間,勁型﹗呵呵

…諗到再加…

28 則留言:

  1. yasaki經典呀!!!不過,自從喜歡搭的士(說起來,這名字好像來自畢生的書哦~~~),就比較少買別牌的~~~
    york牛而家都重有,那些特"色"褲,真是...
    過氣經典還有:big-john牛!

    16th Feb 2007 10:58 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀﹗自從睇咗畢華流之後我就叫愛搭的士唔叫原名﹗哈哈,佢幾大影響力呀﹗愛搭的士我有過一對,好難得我會係converse以外愛上其他brand的…可怕已爛到要掉,我仲為它的離別寫了篇文…嗚嗚。
      因為本人隻腳大,著埋攪呢攪路的波鞋攪到隻腳成隻船咁好恐怖,所以高中年代轉迷上converse,好少買波鞋了。
      我只買過york…big john無買過呀…

      18th Feb 2007 02:26 AM

      刪除
  2. york記當年我都愛穿
    仲記唔記得當年都興boy london, md duck, 地圖袋, bold袋?
    而家冇人用了
    k-swiss我覺得好樣衰, 冇買過

    16th Feb 2007 10:59 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 條york我而家都未掉,有啲唔捨得,話晒係一個年代既代表…哈哈 關於書包呢,本人寫過篇野架-->書包
      k-swiss…我買過一對咁大把,我懷疑我買了對tennis的,著返學上pe堂攪到隻腳勁痛,慢慢疏遠了…

      18th Feb 2007 02:29 AM

      刪除
  3. 第一次認識"畸sweets"係喺小學仔時候,見到一個miss著住...
    當年心諗:點解miss著老翻愛搭的士?......="=
    咁多年黎...我都係覺得三間好睇D~~XDDD

    16th Feb 2007 14:04 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 當年我都諗過愛搭的士既三間和k-sweets既五間係是但一個翻另外一個,但不久後樓下商場開了間k-sweets專門店,嗰時就知原來係一個出名的牌子…
      我都覺愛搭的士型啲…有一水我仲好鐘意佢個火柴人系列,仲買咗個袋當書包返學添﹗

      18th Feb 2007 02:32 AM

      刪除
  4. 典解呢,伯友俾你女仔之家全身波牛嘅?我唔俾架!新年著到成個... 唉...

    16th Feb 2007 14:29 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我幾歲既年代都有扮到成個花女咁款去拜年既,不過本人太活潑好動,郁身郁勢著裙好麻煩,而且著裙又要顧住唔走光郁動唔方便嘛,所以到中學我都無咩買裙。
      到a-level年代我先叮一聲想著番裙…先似返個女仔…哈哈

      18th Feb 2007 02:34 AM

      刪除
  5. "Mohawk,後來改名為「Mofork」"聽聞係因為Mohawk,個音似冇殼, 所以改名架. 我講個d 牌子, 我都曾經買過喎. 仲有個叫renee 架, 我呀媽係粉絲. 最後

    紫熊派利是俾你,
    祝你金豬滿屋!

    16th Feb 2007 16:25 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 有殼又係幾大件喎,不過無咩印象,我識呢個牌子時己經係mofork啦﹗
      renee…完全無聽過﹗
      多謝你啦﹗呵呵,都祝你心想事成,身體健康呀~

      18th Feb 2007 02:36 AM

      刪除
  6. Hello~ 喺柯~~~~~ 蓮娜嘅留言度過嚟嘅~ 妳好!
    喂, 我喺佢嗰度回應妳:
    「domotoiceko:
    "我始終覺得有少少肉地先靚,瘦到皮包骨到底靚係邊度?﹗"
    !!!!! domotoiceko, 有品味 ^^!!!!!!! 等我一陣去你 (妳) 度 look look 先!
    [引用]| 作者 梁巔巔 | 16th Feb 2007 22:21」
    ^^

    16th Feb 2007 22:30 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好啊~~~我成日係柯蓮娜度見到你,謝過你來訪啦~~~
      恭喜你今年心想事成呀~~~呵呵

      18th Feb 2007 02:37 AM

      刪除
  7. 死囉,我都原來真係好老餅。
    所有牌子我都聽過,呂良偉的廣告我又睇過。

    16th Feb 2007 23:46 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔使死,我同你年紀差唔多,唔係好老je…(話你咪即係話我﹗唔准﹗)
      呂良偉個廣告我好多同學都識,證明佢hit囉﹗
      18th Feb 2007 02:38 Am

      刪除
  8. 我記得仲有一個牌子係"ADD IN"

    17th Feb 2007 00:13 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個我睇forum見人講過,不過無印象…

      18th Feb 2007 02:38 AM

      刪除
    2. 應該係addin,同addidas有冇關係?
      講起Diadora,令我諗起Lotto,都係意大利牌子,都係...
      牛仔褲諗起Wrangler,同埋"威格套套威,簡直冇得揮!"

      8th Jan 2008 01:25 Am

      刪除
    3. ddin我無記錯的話應該係同addias無關係的說…
      wrangler我有買過一兩條二手…乜…佢以前有句咁頂癮的slogan?完全無印象的說…

      12th Oct 2008 01:38 AM

      刪除
  9. yasaki無著過,反而kamachi有著過,重係白鞋...你記唔記得好似興過一排bossini~
    重有lee,曾經係牛仔褲神話~
    祝你萬事如意^^

    17th Feb 2007 15:56 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. bossini我記得呀,不過我應該無幫襯過,反而係後來佐x奴啲用膠袋袋住的sneaker我買過幾對~
      lee對當年的我來說太貴啦,媽媽唔比架﹗條york已經係極限…

      18th Feb 2007 02:40 AM

      刪除
  10. 我突然間諗...如果一班人開化妝party, dress code就係著呢d N年前潮牌出席, 唔知會唔會有人到呢?

    17th Feb 2007 16:07 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩,呢個好玩呀﹗不過我條york雖然健在但已唔啱著…扮人家啲外套咁搭起膊頭度就得…
      呢啲brand而家係我樓吓啲舊型運動品店仲有得賣…要買過海搵我啦﹗

      18th Feb 2007 02:41 AM

      刪除
    2. york我送走左啦...而家就乜都著, 佐記我都有著, 都幾好著架
      如果開party, 要著york之餘, 仲要搵返以前o既潮袋先得喎...好似得叻士扑惜有人買....

      18th Feb 2007 13:43 PM

      刪除
    3. 我而家都有著佐記喎,平靚正丫,無理由唔幫襯﹗
      偶然係街度行有人用地圖袋,bold和polo就真係少咗好多啦。叻士扑惜仲有專門店,用既人係多啲既

      20th Feb 2007 14:07 PM

      刪除
  11. 呂良偉我仲記得呢句
    "每個成功o既男人背後都有對mofork"
    佢仲曾經o係廣告提及"點解要增肥40磅? 為部戲囉"
    mofork可算係佢廣告方面之代表作

    17th Feb 2007 16:10 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個廣告當然係阿呂的代表作,睇吓而家講番都仲有咁多人記得就知啦﹗
      不過我唔明點解要係個運動品牌廣告度講佢拍戲的野囉…

      18th Feb 2007 02:42 AM

      刪除
  12. These brands still have their own website now!
    www.yasaki.com
    www.fortei-cn.com

    11th Oct 2009 02:23 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. i saw yasaki's new shoes now! but just long time no see their ads, also i didn't buy these brands for a very long long time, already become part of my childhood memories!

      12th Oct 2009 14:17 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD