2007/03/23

萬元電話費vs十幾蚊個鐘MacJob

少女一個月的電話費比一個在老M工作的月薪還要多,也真夠諷刺…

近日沒空沒報紙,萬元電話費少女和老M要求字典重訂定"Macjob"一詞定義都是從博友處看回來,除了突手戰,只有昨天馬場的「驚天大陰謀」(蛇果報)較有印象,客觀點吧?甚麼驚天大陰謀…

言歸正傳。

少女和老M員工的電話費和月薪,真是這社會貧者越貧富者越富的縮影。

據博友文中所述,萬元電話費來自她「勁講電話和勁發SMS」 ,以現在行佈普遍以平見稱的月費計劃而言,她所講的電話時數和發的SMS數量也真夠誇張。一百蚊月費有千幾二千分鐘通話時間,本人已覺多到用不完。要講萬元究竟要講多久?﹗網外SMS通常個幾一個,一千元已夠發六百幾個的了。曾經本人也很熱衷煲電話粥(但現在我會寧願早點睡…),實在很難想像真有那麼多話要說要發嗎?﹗

這是沉迷吧﹗也許她是寂寞,所以沉迷無時無刻也和朋友連繫著的感覺,要時刻聽著人家的聲線和望著SMS中的文字…不知她的父母是否不太關心女兒(忙?﹗)只提供物質的一種?﹗

可能真係Gen gap,我嫌網外SMS成$1.5一個貴,通常只會發網內的;同時我又嫌手電打字煩,除一次過發比一堆人(活像email的cc功能)外,盡量都會打電話口講。和老媽談起如何幫上述少女戒「電話」,老媽說:讓她知道賺錢艱難吧﹗那麼一定要推介她當Macjob了,做過她也許會明每個鐘辛勞工作賺取的一分一毫多珍貴…吧…

吾家曾經有人在老M打工,當然不是因為熱愛老M文化,只是因為學生哥打工賺零用錢地點不多,老M在他友儕當中排名很高的說。眾所周知,人工?﹗當然是「高」;福利…是那個自選餐單吧﹗其餘的…我實在看不出。吾家家人都是建議他要不是沒興趣,不如搵補習好了。

當年他的時薪為十八元以下(這是幾年前的價…現在有加了點吧?﹗),店在幾區以外要乘公交來回,學生關係交通費可以省多一點。計一計,每日八個鐘每星期六日如是者月薪為三千多點,扣除交通費約二千多元,對一個學生(因為他沒經驗又是學生,時薪是低一點的說…)都夠吃喝玩樂,但是成人甚至有家室的人, 這個數目只能幫補一下吧?﹗聽他說過店裡有位阿姐做了五年時薪只加過五毛錢…那位哥哥仔做廚房關係常給滾油灼傷,弄得他媽媽心痛萬分。對一個從來只會在廚房煲水和煮即食麵的人來說這樣的工作也太危險。於是兼職了一年多後,他轉做食店樓面。

不能否認,老M分店多帶來工作職位亦多,吾家的哥哥仔做過這份工後人也成熟起來,裨益是有的,只是對比無形得著,實際的($$)未免太少了,連基本生活也不能維持,也不能怪人家會將此字列入字典中成為一個現象的代名詞吧。

這間快餐店每個包每條薯條也是有血有汗的說…廿幾蚊一個餐…賣的是歡笑還是血汗呢?﹗

相關閱讀:
一個hkphonegirl的電台對話
給麥當勞McJob實至名歸
***************************************
忽然心血來潮很想重看黎天王兩部舊劇…得閒整個黎明回憶錄先,呢兩套都係超好睇的說﹗
um…主打係呢兩篇啦:
黎老闆好歌重溫
我們的周海媚…
****************************************
題題外話,忍唔住要加…

話說今日無帶飯,就走落去史打北打包個三文治,見有本電影節節目及訂票手冊,又拿來刨刨,連日來見各博介紹其中電影,看得我身痕痕想睇埋一份。除了本來就想看的《武士的一分》,最新發現係阿部寬、廣末涼子套《超時空泡泡女》,原來有藥師丸博子(做涼子媽媽),ohhhh…十分之想睇﹗

之後再望望望…望到《蟲師》,之前同事講過令本人留意多兩錢,加埋頗喜歡的蒼井優,又想睇。再望,咦…小田切讓,…再望…文中簡稱人家的姓氏時…咦…小田?﹗

小田和正麼?﹗

我都諗緊小田切讓會唔會係小田和正既遠親呢,但看他名字的羅馬拼音"Joe Odagiri"(這本東東是中英對照的說…),好明顯個姓氏係「小田切」喎﹗這本書刊是官方的吧?咁樣「切」咗人地個姓做「小田」都得既?﹗

登時諗起,竹野內豐都好多人以為佢姓「竹野」的說…

30 則留言:

  1. 今生無悔講傑哥梗好睇!

    你呢篇講嘅,好似舊年唔記得邊份西報有講,主角係walmart。

    原本諗緊lunch去老麥買個包,而家仲去唔去好呢?

    23rd Mar 2007 11:35 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 之所以鐘意睇今生無悔有一半係因為王傑的說…在本人的偶像list入面黎明真係未上過榜…
      我唔睇西報…umum…不過美式公司對員工的方式睇書睇過…真係體現貧者越貧,富者越富…
      而家我多數幫襯雞記,實在員工待遇可能差唔多,但感覺上無m記咁刻薄…

      23rd Mar 2007 12:39 PM

      刪除
  2. 一萬元電話費?

    現在的年青人是這樣富有, 還是全不懂理財?

    23rd Mar 2007 13:13 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 不是呀媽給的哪有可能?

      自己搵錢個個銀掰開有血有汗架,點會咁洗法?


      23rd Mar 2007 13:30 PM

      刪除
    2. re:uncle ray

      父母比的話唔係自己錢自然可以盡情洗,據說呢位妹妹本身都有用名牌,金錢觀確係有點問題…

      26th Mar 2007 14:18 PM

      刪除
    3. re:aulina

      係呀,我呢啲孤寒精會問好朋友同事邊個同自己一個台,同台的先send sms,話晒一句半句無聊野就$1.5,唔覺唔覺send多幾個都幾融的說…
      就算阿媽肯比,都唔係咁浪費佢搵既錢架,真係有咁多野要講和send咩?﹗唉

      26th Mar 2007 14:21 PM

      刪除
  3. 我有聽那段廣播, 但是聽到大半聽不下去了, 那位小小姐, 真正應了林伯一句: 超低能 (但唔搞笑, 我真係笑唔出)

    人哋十六歲, 番學揹Gucci袋架

    23rd Mar 2007 13:44 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 勁丫…我諗都係gen gap架啦,我真係諗唔明呢個妹妹既思考方式…
      gucci?﹗我得一條幾百蚊的電話繩咋喎。出來做野每個錢咬開都有血有肉,自己唔捨得咁樣揮霍法。

      26th Mar 2007 14:22 PM

      刪除
  4. 真的不明白, 為何這少女的電話費過萬元, 莫非她勁打收貴的173熱線, 還是狂打長途電話?

    23rd Mar 2007 15:45 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗佢send sms仲密過我打blog上網,先可以有此壯觀的成績…

      26th Mar 2007 14:23 PM

      刪除
  5. 我都好想知萬幾蚊點用出黎...

    而且有d mms/視像通話啦, 可能可以用多d錢....

    但萬幾蚊, 無論如何都是太多了...

    我聽講過有朋友做k記, 做完暑假工後以後都唔食k記, 因為覺得佢地太刻薄員工咁話...

    而m記, 有朋友入去做過mt, 好像...做mt還算不錯...做侍應就不知了...

    23rd Mar 2007 16:35 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. mms幾千蚊都好誇張吓…(ps.我部cheap cheap手機係唔夠memory send mms的說﹗哈哈)
      真係唔知個少女既阿爸阿媽都教個女…唉…
      畢業時睇過m記mt的資料,好似都要落舖做的說…不過又機會坐office,然而做舖的十幾蚊個鐘開始就真係做極都係舖囉…同埋mt既女仔通常都係著晒裙做親善大使嗰啲,唔使真係做crew既…
      不過我識的人已完全放棄了…

      26th Mar 2007 22:17 PM

      刪除
  6. 我的電話費次次都係$90 蚊... 我好怕拎住個電話係咁講係咁講係咁講.

    至於老麥, 我做過喎. 當年時薪$10. 我覺得更好玩喎. ^^

    23rd Mar 2007 16:56 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 講得耐個電話會好熱,熱住塊面勁唔舒服的說…同埋我好頂唔順啲人插住HANDFREE時仲要隊個電話埋口講,咁樣仲咩要用HANDFREE?﹗
      我前一水CUT咗個接駁鈴聲,諗住轉個頭CUT埋個GPRS,我好快就回復你90蚊的水平了﹗哈哈
      10蚊?﹗嘩…(敢問你做時幾多歲呀?﹗)

      26th Mar 2007 22:44 PM

      刪除
    2. 係呀. 好熱個陣, 我好鬼驚. 爆炸會整親塊面. 你知我最緊張塊面架啦.

      接駁鈴聲我係用架喎. 其實自己都冇得聽. 我都唔知播緊咩歌.

      悄悄話, 我做個陣, 係唔夠歲數架. 所以先做呢間咋麻.

      27th Mar 2007 09:35 AM

      刪除
    3. 你試吓"fu"住面膜講電話驅緊?﹗(嘩哈哈哈)

      前一水我打去hotline話cut接駁鈴聲,個姐姐話點解要cut呀,咁人地打比你時咪有歌仔聽囉,跟住我就同佢講:「咪就係人地有得聽我無得聽﹗嗚」,攪到個姐姐啤一聲﹗哈哈

      老m人工以年齡分級架嘛,越細個就越低人工…咁嗰時你真係好細個喎…

      27th Mar 2007 09:39 AM

      刪除
  7. 我之前上網聽過個段一萬蚊電話費,好似話成萬蚊係兩個月加埋。 不過,除番開一個月都成五千幾蚊,一個月電話費五千幾蚊真係好驚人。
    我覺得最恐怖既個個女仔話自己唔用既名牌就俾佢阿妹用,但佢阿妹只係一個小學六年級生... ...。

    23rd Mar 2007 20:58 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 2個月一萬都係誇啦,五千蚊個月可以係一個月生活費,點計都係誇張﹗
      名牌…哼哼…想當年小學時媽媽連佐x奴都唔比買,就係唔想細路女愛慕名牌…

      27th Mar 2007 09:09 AM

      刪除
  8. 話說我已經有一年冇用過電話,因為部電話壞鬼左,我屋企係要我自己出自己d電話錢呀果d野既.....哈哈,一年冇用過我都真係好犀利~~~(有d感覺自己吾係現今既中學生- -)

    之果派坐好幾次小巴,都聽到d女學生響度講:「我老豆又吾記得左交電話費啦」「我又傾左吾知$.....」「我用左$xxxx黎send sms呀」........

    真係好無奈- -||||||
    雖然依家用返手機,不過一個月都冇用果幾蚊....

    24th Mar 2007 18:54 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩…成年無用電話真係幾勁喎…
      其實中學生大家朋友仔日日見真係唔使點打電話架喎,當年我中學時帶個電話番學都用唔到,係放學約去街方便之嘛,返屋企又可以msn…
      返屋企傾電話我會用屋企電話…嘻嘻…縮骨﹗同埋我唔多send網外sms,說實在真係肉赤,呢一萬蚊可以有好多其他用途,點都比用呢講電話更有建設性囉

      27th Mar 2007 09:12 AM

      刪除
  9. 自己的話費亦頗高(當然公事居多),以家見到一D後生仔,後生女(講到好似自己吾系梗)未識穩錢,電話費已經高得驚人,他們的業務真系梗繁忙嗎?

    24th Mar 2007 21:42 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 公事就無計啦,我而家公司唔會claim番手電費比我,啲同事至鬼興直線搵唔到人就打手電,攪到我用量無啦啦高咗,不過仲未去到要加plan,咁又由得佢啦…
      我覺得好多年青人鐘意sms好似當年我迷玩icq咁,有事無事都send,可能我孤寒,明明可以唔使錢send msn/icq點解要比錢send sms呢?﹗也許在手提玩好玩新奇點掛…

      27th Mar 2007 09:28 AM

      刪除
  10. Hi, how r u? Quoted ur blog. thx :)

    24th Mar 2007 22:06 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. recently very busy, wanna have a good sleep ar...wuwuwuwuwuwuwu
      thanks for visiting my blog~~

      27th Mar 2007 09:29 AM

      刪除
  11. 個女仔痴o左線~@@

    25th Mar 2007 06:24 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. gen gap一定係gen gap,真係唔明點可以講咁多電話?﹗

      27th Mar 2007 09:30 AM

      刪除
  12. 個女仔會唔會係經常SEND SMS/MMS是大量地同時間SEND給多人?抑或佢用GPRS/3G?還是不停DOWNLOAD鈴聲?

    可能是上面所有事都做齊?

    25th Mar 2007 10:35 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能以上的全部做齊,再加係咁上gprs用service…掛
      說實在用那一萬蚊去吃喝玩樂都夠好啦,要不可以買兔個如池,咁樣玩電話點講都係有點那個

      27th Mar 2007 09:32 AM

      刪除
  13. 平時傾手提電話傾多一陣, 0的幅射都會令我頭痛發熱, 佢咁傾法, 唔驚生cancer...

    25th Mar 2007 20:35 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 無有怕啦好明顯…
      我都唔鐘意電話講得耐會好熱同埋「興」住塊面,同埋我而家有時間傾電話我會寧願早啲瞓…都話我諗唔明呢位少女架啦

      27th Mar 2007 09:33 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD