2007/03/08

從NDS開始…

昨天晚上,拖著疲憊不已的身驅回家。路上走在我前面有兩個蓄著撒亞人髮型的中學男生,一路上如連體嬰般並肩行著,連體的程度絕對滴水不入,一定令很多戀人自愧不如﹗本人好奇心起,開始幻想他們是甚麼關係…

過不多久,一切的謎解開了…一部NDS﹗原來他們一路上左的篤右的望,到右的篤時左的望…如此幾分鐘的路程做就他們心連心身連身。啊,原來係咁…哈哈

看來任天堂的電玩反擊戰頗成功,除了全城熱話wii之外(這個我等緊小弟出手,又可以做free rider了~嘻嘻),就是經常見人篤篤篤的NDS﹗搭車又好,行街又好,甚至無聊企係度唔知做咩的人都在篤篤篤,有男有女一齊望吓篤吓chit chat吓,不知幾過癮﹗看得買了PSP又無咩點玩的本人心癢癢,究竟當時係咪鬼上身呢?﹗點解?﹗

都係番屋企玩番gameboy把啦。 

現下NDS的兩個芒都又大又靚,玩那個篤得開心,旁邊指手劃腳的人亦睇得開心。想當年玩原始版白色gameboy時,那個芒小得可憐,微弱的光線在稍黑的地方會看得很辛苦,莫說是旁邊看的那個﹗所以它雖然是部手提機,父母卻不准帶出街玩﹗可幸媽媽打上癮(部gameboy係媽媽自己走去買,唔係我地lur的說﹗),為改善這個死症就買了個超強放大鏡連燈的裝置,其實這舊野的燈也不是光很多,不過好過無咁啦﹗

當年最愛玩Mario(小時沒紅白機的本人是打gb才開始玩這遊戲的說)、俄羅斯方塊、撞磚、Dr. Mario(家母稱為食豆…)、上海麻雀(注意不是打麻雀…),然而買晒以上的game所費不菲又難keep,尤幸給我們遇上一餅老翻廿幾game合一,絕對一流﹗那餅野,曾置身白色原祖大機,再到顏色版大機,再到薄身透明版…不經不覺被我家玩了好幾年(計吓可能有七、八年?﹗甚至更多…)。到GBA年代,佢終於壽終正寢,GBA入手時本人就同時入了餅都係幾十合一,再繼續玩…

上面個薄版gb其實已是彩色機,不過當年本人並無特別買新game,還是玩那餅原祖單色帶。到了GBA才入了幾個彩色遊戲,不過玩來玩去又回歸原始。說實在,以前的遊戲concept、畫面、玩法現在看實在是簡單(甚至簡陋)到不得了,不過很襟玩,到現在本人仍很熱愛俄羅斯方塊﹗這game有一水本人玩到成精,曾經食到九百九十九行的說﹗(那為何要轉GBA呢?﹗)

明明玩開任天堂…為何會走去索尼呢?點解?﹗嗚嗚…

<--無奈中的選擇…已玩厭了太鼓之達人…轉玩呢個…益智遊戲?﹗哈哈哈

相關閱讀:藍海與Wii

24 則留言:

  1. 所以呢,我將部封左塵既psp賣左換部nds,而家生活不知幾愉快!任天堂先至係王道!

    8th Mar 2007 15:49 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得我遲早會步你後塵,我對部psp既不滿正在與日俱增中…
      話實餉俄羅斯方塊我而家都仲有一路睇電視一路玩,真係非常襟玩﹗

      9th Mar 2007 09:16 AM

      刪除
  2. 當然打gameboy我淨係打俄羅斯方塊,就算有盒廿幾合一,都係打依隻game...

    8th Mar 2007 16:24 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係呀﹗
      通常買返來時會逐個game試吓,記住邊啲好玩邊啲唔好玩,於是會玩的就只限於那幾個…不過都好夠玩架啦…所以一路都無特別去買帶

      9th Mar 2007 09:18 AM

      刪除
  3. nds真係幾好玩呢! 我年初一同我姪女玩到癲呀!

    算把啦,生日唔好哦lu...唔好食冷飯,出街食啦!

    8th Mar 2007 18:29 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗚嗚…唔好引誘我了…唔通真係放咗部psp換nds?﹗
      小弟不愧係雙魚溫柔男,見到本人既面口自動波走去煮番煲飯~哈
      本人返工的地方食飯貴呀,我人工又低…日日出去食好傷架﹗

      10th Mar 2007 00:44 AM |

      刪除
  4. 在街上打機冇問題.

    但我最憎d人不用headset, 嘈住哂.

    8th Mar 2007 19:01 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔插headset真係衰啲喎﹗呢個同玩電話鈴聲一樣都係好討厭﹗

      10th Mar 2007 00:45 AM

      刪除
  5. 我之前有唸過依家有番工可以買番部黎玩, 不過番左工之後又覺得搵錢辛苦, 所以唔想花錢買囉, 而且之前成日玩細佬0個部玩厭左lu...哈哈

    8th Mar 2007 21:42 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都等細佬出手咁我就有得玩~再買既話擺咁多遊戲機都無時間玩,所以都係算啦…
      係街度偷睇人玩算…

      10th Mar 2007 00:46 AM

      刪除
  6. psp好hard core,一係好迷,一係唔鐘意,nds就light好多...

    psp有隻叫水銀的幾好玩,佢果d xx猴子系列都好得意架....

    8th Mar 2007 22:19 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就係唔鐘意嗰堆…而家回歸gameboy了…
      基本上係我唔熱心去搵好玩既game…等我得閒研究吓影大你推介的game先…

      10th Mar 2007 00:47 AM

      刪除
  7. 你鍾意玩xi,呢堆都啱你玩個噃!

    http://aulina.blogspot.com/2006/11/my-psp-collection.html

    過度去篤我個psp label睇睇仲有乜好玩,唔係的話,有幾多demo可以「單撈」喎!

    仲可以rip片當pmp用呢。仲可以上網呢,NDS,功能上講係冇得揮個喎。

    不過你話大家都鍾意cooking mama任天狗星之卡比咁我就冇野好講囉。

    雖則PS3我買咗,但係都係冇乜games好玩,而家心郁,好想玩wii sports,$$$$燒銀紙。

    8th Mar 2007 22:28 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我之前都睇中PSP有得DL ADD ON架,不過就係無心機,我打機好簡單,打啲一舖兩舖完既過吓手癮就得,唔使太複雜,所以我一路都唔太熱衷打(細佬的)PS2就係咁解…
      RIP片呢啲野直頭無試過…係試過過片落去睇…不過都係覺煩…同埋我又有MP3,唔會用部PSP呢睇片和聽歌…於是都係被擺埋一邊…
      NDS和wii都係等弟弟出手了~

      11th Mar 2007 13:06 PM

      刪除
  8. 我早兩年買nds 個陣成班日文同學仔放0左學一齊玩, 玩到唔想返屋企架. 後尾太忙, 冇再上個班. 得番自己一個, 玩玩下冇心機. 後尾去0左... 呢"咩呢", 又玩番一輪曲傾媽媽. 不過, 我個問題係. 我車程太短 (三個地鐵站), 拎得部機出黎搞搞下要落車. 返到屋企又寧願寫博/煲劇. 封塵幾個月借0左俾呀小弟.

    你的小弟相對好可憐啊... 生日要吃"雪了成個星期都唔知仲食唔食得的咖哩魚蛋".

    8th Mar 2007 23:23 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 你同我掉轉就perfect啦,我返工要搭半個鐘地鐵再轉校巴入公司,夾埋成個鐘架。不過我就唔多好用呢打機,通常係邊聽mp3(呢個係must)和看書(用來溫日文很一流)…完全唔會打機…
      我好有良心架,發現咪叫佢唔好食,終於佢俾我哦到轉食杯麵…我都唔想佢生日流流入急症咁大吉利是,終於佢良心發現同我煮番煲飯~~哈哈,都話佢係溫柔既雙魚座呢架啦~

      11th Mar 2007 13:09 PM

      刪除
  9. 任天堂萬歲!我都有部NDSL。
    PSP係靚,NDS係好玩。

    9th Mar 2007 00:32 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 靚又點丫,啲game唔啱心水唔通當家品擺咩…
      我又學你咁嗌先:任天堂萬歲~(我打番gameboy﹗哼﹗)

      11th Mar 2007 13:10 PM

      刪除
  10. 在下一直都覺得手提遊戲機很無聊,出街可以看書聽歌,回家就開大機打,看不出有什麼需要買手提遊戲。

    上年因為打機朋友瘋狂日打夜打Mario Kart,好像很有趣,結果買了NDSL,開始時的確很好玩,但玩了一些時候也就冷落了。

    現在還有同事打NDS的Mario Kart及三國志大戰,不過與其說是對戰倒不如說在下教導他們成長吧,近期機也不帶出街了。

    另外,聽妳的描述,妳的家好像那些阿媽打麻雀然後子女被困在家三天,然後要社會福利署破門入屋的那些...

    9th Mar 2007 09:53 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢一水我主打搭車煲日文文法,好work…聽歌聽到有邊句唔識又記住佢到公司時再查字典,好work…所以我絕少(甚至係不)用呢搭車時間打機…
      忘記他…開始忘記nds的好了…唔記得唔記得唔記得…
      家母身為一隻獅子座係好自律同埋唔會做啲被人插既事出呢影衰自己架,放心﹗沉迷既野都係擔心巨蟹座的本人(咪都係劍心兄?﹗)把啦,蟹人沉迷一件事既potential高過獅子座好多的說…

      11th Mar 2007 13:14 PM

      刪除
  11. NDS 要推介的遊戲, 首選 "應援團".

    查實 NDS/PSP 的遊戲各自有賣點, 但暫時來說我喜歡 PSP 多一點. 剛推出的時候, nds 的遊戲好有新鮮感, 但往後就發覺 nds 能夠有新意的遊戲已經減少. 而家基本上都係一o的舊 title 新包裝o者. 希望任天堂努力再發掘多o的新意潛能.

    應援團.. 信我. 未玩過會有問係咪真係好玩, 但你玩過我怕你日日掛住過關而努力. hahahaha~~~

    對於手提機, 都有 GB, GBC, GBA, GBA-SP, NDS, PSP. 基本上除 GB 外, 其他遊戲機都是賺錢後自己買的.. 但我個人喜歡玩手提機多一點, 在家裡也喜歡打手提遊戲 (方面嘛, 又唔駛開電視.)

    12th Mar 2007 14:23 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩…會玩上癮就唔好啦…而家我日日哦自己:psp好psp正psp無得頂…
      再上癮就死…我而家已meet唔走日劇癮…打埋機就唔使瞓架啦﹗

      13th Mar 2007 09:56 AM

      刪除
  12. 不過香港屋太細, 玩 wii 好容易玩到飛落街.

    12th Mar 2007 23:23 P

    回覆刪除
    回覆
    1. 同埋好易撞親牆呀櫃呀咁…好危險…
      就算唔飛落街都要小心飛埋個電視度…我細佬話我知有人飛爛咗電視時…我以為佢講笑呀

      13th Mar 2007 09:58 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD