2007/03/05

劉華最愛.經典10大

今日在aulina那邊談起劉德華的歌,其實本人不甚迷過他,但對他的歌卻很入腦,對他的獨門「劉腔」來者不拒…話實本人都可以說是劉華歌迷…

只知道此刻愛你
嘩﹗勁呀﹗呢隻歌都可以搵到MV﹗反而相對更hit的《下雨晚上》和《情感的禁區》卻沒MV﹗話說兒時姨姨有《只》曲同名大碟,於是本人細細個就接觸「劉腔」,好記得個封面係現在看來有點恐怖的銀色衫加個沉思的poase…(XD)。我諗我認識的第一首劉曲不外乎以上三首…看呢度:華星同學會)

城市獵人
想當年究竟點解會識睇孟波呢?只記得套野很好笑,孟波正經時很正經攪笑時很好笑,不得不提當然時惠香(是惠香嗎?﹗)經常打孟波。那時無記搵來劉uncle主唱主題曲,歌詞很抵死的說,一望曲詞,竟然是全本地創作--作詞的是小美,作曲的是杜自持:
E.T.話我知 Batman話我知 Mark哥話我知 留心到大時大節
即使沒法子 一於令佢like陪孟波寫首相戀的故事
早在《獨自去偷歡》面世前,劉uncle原來已有很多快歌如《十全十美》、《我恨我痴心》等,不過個人都係最喜歡呢首孟波主題曲~

秋意中等我(吳婉芳合唱)
無記劇《奇幻人間世》主題曲,劇情講咩早己忘記得一乾二淨(我「形」住陳美琪和邵美琪個角色係抄青蛇白蛇的說),應該如劇名般係講奇幻野吧﹗(哈, 廢話呀﹗)但就好記得首主題曲,唔係呢首野真係唔記得原來吳婉芳唱過歌…好難得古裝片主題曲唔係走武俠硬朗的感覺,話明係古裝片嘛,fit晒劉腔。

愛不完
走唔甩一定要有呢首,不過我其實較喜歡同碟入面的《再吻我吧》,話說我在《再》plug緊時常和羅記一首派台歌撈亂(會唔會係《留給這世上我最愛的人》呢?﹗),兩首是但一首個無記MV有個鏡頭影住泳池底,而當年我就正正學緊游水,所以兩首印象都極深…

另一首情深推介:《長夜多~~~~浪漫》,請留意個「多」字的發音,記住要震﹗(可惜無MV睇…嗚嗚…)

有時間可以唱埋《情人Happy Birthday》都係推介﹗

謝謝你的愛
唔使講,只要聽,正宗劉腔示範作﹗

當年我常覺,《謝謝你的愛》是《真我的風采》摩登版,《真我的風采》是《謝謝你的愛》的二胡版,不知何解覺得兩曲好似…

不可不信緣
劉uncle的電影歌曲最深入民心應該是「有你有我有情有山有水有地」既《一起走過的日子》,不過呢本人就情有獨鐘《九一神鵰俠侶》的主題曲《不可不信緣》…因為…主角係梅姐﹗仲要有郭先生做配角…嘩哈哈,租帶既年代本人已睇了呢套戲一萬九千幾次,出了vcd更不得了…

真永遠
國語歌,頭號至愛一票一定係俾《忘情水》。但論經典一定係呢首《真永遠》,其實我唔多記得首歌點唱,不過呢首野經典在被秋官扮劉華托住碌木…之後睇番原裝正版MV都會笑餐死…

因為愛
好記得當年呢隻歌派台時DJ第一句介紹就係話「係外國作曲人作曲的」,唔知係咪劉uncle一心求變呢?曲風其實和他一貫歌曲差不多,不過聽得出他放下他獨有的「劉腔」(當然後尾還有少少)當年出時已超熱愛,今日再睇吓個MV…嘩…露的程度拍得住《真永遠》喎﹗

後來劉uncle仲同肯尼之合作一曲《你是我的女人》,都正﹗不過先入為主,都係喜歡《因為愛》多啲…

十年
第一張真金白銀買的劉uncle唱片是好後期的《情未鳥》,點解買我都係唔記得咗,應該係為咗碟中《烈火戰車》主題曲《情深的一句》掛,不過隻碟聽 落反而熱愛一首講父子的《十年》,有一水經常將呢首連埋阿Lam的《追憶》、鄭伊麵的《爸爸的汽水》和陳醫生的《單車》一齊聽,不知何解,講爸爸的歌總係 有點唏噓,唔似講媽媽的歌通常歌頌佢偉大,warm啲嘛。

馬桶
呢首堪稱本人欣賞之最﹗又會有人唱馬桶唱得咁正經,然而啲歌詞又幾有意思,邊聽又會令人邊諗吓野。反而,本人不太喜歡近年硬橋硬馬講道理的歌…人善天不欺~~~簡單一個道理~~…
**************************************
劉UNCLE唱片
劉uncle另一篇:[港劇]深夜熱播《獵鷹》
九一神鵰俠侶和神鵰俠侶
四大天王全集: 黎天王/郭天王/張天王 

12 則留言:

  1. 我好鐘意睇孟波同惠香架, 0個時係劉華唱主題曲, 仲要係星期二夜晚11點播0既...

    5th Mar 2007 21:46 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩…你好勁﹗仲記得個時間…我只記得係夜晚…同埋唔知點解好記得劉華首主題曲﹗

      5th Mar 2007 22:27 PM

      刪除
  2. 我曾經好沈迷劉德華,你D歌(除左十年)我全部都識唱(歌詞都唔係好駛睇添),愛不完隻碟,都唔知聽左幾多次,若我哭泣,風會替我吹乾,毋用借助別人的手,往我面龐亂放...

    5th Mar 2007 22:56 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇番song list「愛不完」隻碟啲歌真係好正的說…
      我只買過劉華一隻「情未鳥」,其他舊碟通常只識派台歌~哈哈

      7th Mar 2007 10:05 AM

      刪除
  3. 嘩....情深的一句...我會諗起張家輝囉

    6th Mar 2007 00:11 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 張家輝…嘩哈哈哈…賭俠唔知第幾集…諗起都想笑…

      7th Mar 2007 10:07 AM

      刪除
    2. 應該係黑馬王子呀

      7th Mar 2007 10:25 AM

      刪除
    3. 咦…啲大戰咩咩咩我套套都有睇,係黑馬王子無睇…

      7th Mar 2007 22:12 PM

      刪除
  4. ok,好啦,以歌論歌,呢十首本身係得嘅,但係我都係堅持,不可不信緣和愛不完,最好由別的歌手唱嘍!

    特別特別特別是不可不信緣,倫版好出十萬八千里呢。

    轉載pk_兄推介劉華ok歌:

    「劉華ok推介:
    練習, 真永遠, 每次醒來, 十七歲,如果有一天, 當我遇上你, 他的女人」

    真永遠,係咪呀秋官扮過? 

    6th Mar 2007 00:54 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,你真係唔ok劉uncle喎?但係無咗獨家劉腔又無咁神咁深人民(本人)心…
      不可不信緣倫版未聽過…
      真永遠咪就係秋官扮嗰個囉…同場好似仲有扮城城既鐵幕誘惑,不過當然係扮劉uncle托木好笑~

      練習--唔識…
      真永遠--呢首鐘意睇多過聽…
      每次醒來--唔識…
      十七歲--我的震音假音早已太熟練…
      如果有一天--人善天不欺…簡單一個道理…
      當我遇上你--歌名有印象但唔太記得…
      他的女人--好熟…

      7th Mar 2007 10:11 AM

      刪除
  5. 好中意《只知道此刻愛你》
    若我的劉華十大,會有《再會了》和《流浪》。
    覺得自己好老餅。

    11th Mar 2007 17:47 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 等我扮吓細個先,「只知道此刻愛你」面世時我仲係手抱咋,係後來聽番姨姨啲黑膠先識的說~
      其實呢,識老歌未必係老架,周旋首「天涯歌女」出街時你同我都未出世啦,唔通就唔鐘意得咩?係咪﹗

      11th Mar 2007 21:55 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD