2006/11/06

郭富城陳年MV特集

郭先生憑台灣一支電單車廣告一炮而紅相信好多人都知,但唔知有幾多人睇過呢?

為慶祝本人今日卒之識在blog度link youtube短片,我決定將第一個post奉獻給本人永遠的偶像郭先生~~
郭先生在這機車廣各中的眼神夠殺死人吧﹗如果比當年小學仔的我睇到,唔使勁歌熱舞都夠迷死了~

覺唔覺首背景音樂好熟?咪就係後來許志安和鄭秀文合唱的《其實你心裡有沒有我》。原版是《誰說我不在乎》,由當時人氣歌手高明駿和新人陳艾湄合唱,後來有人send過一過郭先生演唱版的給我,由於舊電腦無備份之下死掉,現在只能看廣告回味這歌了…嗚嗚…

誰說我不在乎(光陽機車廣告曲) 高明駿 陳艾湄 合唱
作詞:小軒 作曲:譚健常 

(男)一封不該來的信 你又何必介意 昨天的你變得好模糊 真叫人捉不住
(女)捉不住的是你的心 不是我太在乎 在她信中你對她好溫柔 你怎麼解釋清楚
(合)為什麼 感情變得好脆弱 (男)我不想感情介入第三者 oh~No
(合)難道一生的承諾(男)輕易在誤解中錯過
(女)輕易在抉擇中失落 (合)讓心中難圓的夢伴隨你我
(男)猜不透的是你的心 (女)誰說我不在乎
(合)昨天的你變得好模糊 難道只為了一封信
(合)昨天的你變得好模糊 (合)難道只為了一封信

貼得一個就唔好比佢停,再呢一堆舊中之舊:

對你愛不完
郭先生頭號經典歌曲,點可以無﹗

親愛寶貝

首歌好sweet sweet的,但高音位就暴露了當時郭先生的歌喉何其稚嫩…

火熱動感 La La La
呢隻歌又係一個萬X路Red Hot Hits經典,唔使多講啦﹗

到底有誰能夠告訴我
MV片段來自電影《伴我縱橫》,呢套戲睇咗好多次,最驚係做郭先生女友的女主腳係劉玉玲﹗好少見佢拍港片的嘛…

我是不是該安靜的走開
和《到底》一曲鬥長歌名的歌,長歌名還陸續有來,唔知係咪當年台灣興…

我想偷偷對你說我愛你
呢隻歌歌名更長﹗歌中內容極少男情懷,當年好熱愛的說…

Live—我不認輸
又係一首當年好喜歡的歌,覺得極有型,而且未睇過郭先生live表演關係又貼一貼~

好開心呀…嘩哈哈哈
*****************************************************
四大天王全集:
劉天王/黎天王/張天王
華星同學會 
**************************************
我是忠粉全集:
15年一會:城城舞林正傳演唱會 23/11/07
定格在剎那 18/11/07
純情三代男 11/2/07
明星也出書 4/8/06
九一神鵰俠侶和神鵰俠侶29/5/06 (看得我不能自己的…銀狐啊~正呀﹗)
影帝之心情 13/11/05
第一次 18/10/05

敗家實錄vol.4 郭富城(上)
敗家實錄vol.4 郭富城(中)
敗家實錄vol.4 郭富城(下)

12 則留言:

  1. 我不認輸!好多年沒有聽過了...... 不過看著mv,也想起他那時很少唱現場、都是「咪」咀多。 ~ ~

    6th Nov 2006 18:05 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 當年好欣賞「我不認輸」架
      睇郭先生的「我需要愛」當年上的電視節目好多都係錄影,我諗咪咀係等歌手唔使顧住唱又要跳,減少ng次數掛

      7th Nov 2006 17:19 PM

      刪除
    2. 或者喇。我印象中都係到狂野之城先留意佢唱現場。 =)

      尋日睇完你呢個post,走去youtube 望,仲有「雨中感嘆號」o既mv,有無睇過?

      7th Nov 2006 17:45 PM

      刪除
    3. 睇咗﹗呢首又係飛佛之一,不過無得POST呢BLOG…我整咗雨中感嘆號做鈴聲架﹗嘩哈哈
      狂野之城最記得係佢一身ADIDAS 加 踢死兔做型,型到呢,後來直情打開心口,引得一眾粉驚呼狂叫(好似而家的RAIN咁…)哈哈

      8th Nov 2006 09:14 AM

      刪除
  2. 曾幾何時,我都鐘意過「著褲城」……

    6th Nov 2006 19:39 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 當年我老豆都係咁稱呼郭先生,哈哈
      佢好唔欣賞郭先生,反而向我推介杜德偉,但佢叫人地做「杜德蟻」…

      7th Nov 2006 17:21 PM

      刪除
  3. 城城。。。

    個電單車廣告超經典呀!當時覺得他好雞仔聲,尤其是「我是不是該安靜的走開」,不過「雞」得來又幾得意wor

    早期的城城,我印象較深刻的歌有「其實我真的愛你」與及一首電影「赤腳小子」的主題曲,不過我忘了歌名了...

    其實我覺得aaron和劉華有點相似,不是外表,而是那份永不言敗的感覺。記憶中連劉華並沒有經歷過像aaron那種程度的低潮,更令人覺得aaron有一種獨特的自強不息的毅力。相信這亦是他擁有不少男fans的原因。

    6th Nov 2006 22:14 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢當年的雞仔聲加埋個杜拉格斯頭加活力少男型象就夠殺死港台無數少女(哈哈)
      05演唱會見佢再唱「對你愛不完」和「第四晚心情」真係別有一番滋味,無咗以前的雞仔聲,好正﹗
      「赤腳小子」主題曲(定係插曲?要研究一下)係「留下句號的面容」,好配合戲中男角的心境,套戲係本人最欣賞的郭先生電影,耐不耐會拎出呢回味架~
      劉華的星途相比郭先生當然順暢得多(記憶中他在八十年代中離無記時被雪過一排),郭富城在拍電單車廣告前只是無記二三線演員,頂多都係配角,未做過主角的說。佢咁樣一個廣告一砲而紅都夠傳奇,同時亦令好多人質疑他何以成為天王,覺得他是跳得唔唱得。睇得出佢有下苦功,後來仲有慢歌做主打~相比劉華,郭先生事業大上大落得多,睇前兩年被人叫谷底王就知啦。所以見他得金馬獎男主角真係好開心,雨過天晴啦嘛。

      7th Nov 2006 17:39 PM

      刪除
  4. 個電單車廣告,當年我都有睇過
    "到底有誰能夠告訴我"我好鐘意架,"對你愛不完"都ok

    6th Nov 2006 22:48 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 奇怪係台灣廣告會係香港拍?﹗
      「到底」真係幾好聽,愛愛愛不完其實我嘛嘛地,我反而好其他勁歌如「我不認輸」(呢首係台灣係主打歌),貫徹我sidecut風格~哈哈

      7th Nov 2006 17:42 PM

      刪除
  5. 疑, 原來可以用倒object tag喇!!!

    郭生d 舞近排好似精進左.


    7th Nov 2006 10:53 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係最近先識…
      舞係精進,但曲風和詞就…「復古」得我接受唔到…

      7th Nov 2006 17:43 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD