2006/11/22

[日劇]《My Boss My Hero》


話說呢期煲的劇唔係喊苦喊忽就係爾虞我詐,實在需要平衡一下,久仰《My Boss My Hero》爆笑力強,一看果然威力無窮笑到我傻。昨日(見下文一雞兩味《My Foot My Ankle》)拗柴事件令本人痛得不能入睡,狠下心腸一次過煲晒最後三集,功德圓滿,安心去搵周生了。

Tokio主音長瀨生形象表面上cool cool地(至少係舞台上),不過佢係我心目中不嬲都係「傻傻地」,對住佢正經做的戲我都係笑;真喜男呢個表面黑社會內裡純真的角色真係開正佢嗰瓣。

幾年前無記夜晚有Johnny's Hours(無睇過或唔識Johnny仔的朋友可以飛咗呢段﹗), 播日劇之餘仲會播Johnny仔主持的節目,通常係《堂本兄弟》搭Tokio的(唔記得個名)或V6的《Viva Viva Viva Viva V6》,身為KinKi粉當然幾夜都要睇的說;話說某集《堂本兄弟》的嘉賓正是光一的老死長瀨,長瀨既傻吓傻吓言論絕對和他高大威猛外型不符,包括每次光 一visit長瀨佢都係請人飲草莓牛奶(佢以為光一好鐘意飲…之後次次都請呢個野飲…);又同阿剛兄jam歌唱光一鐘意飲既草莓牛奶;最後長瀨生稱小牛 (calf)做"Beef baby",人家同佢講係"calf"時佢仲好有感情的問唔係"Beef baby"咩?﹗笑鬼死,總之唔係筆墨所能形容,最衰youtube搵唔到呢集…自此我覺得佢係傻既…嘩哈哈…

嗰一期除了有節目仲有好多劇集,除了本人熱愛的《沒有天使的街角》,仲有一套《巨星夫婿》, 長瀨係劇中無獨有偶又係兩個身份--舞台上巨星櫻庭裕一郎酷酷的(黑社會時的真喜男都係…),返到屋企就變回傻氣十足(學校中的真喜男?﹗),劇情溫馨得呢幾好笑,吸引到無睇日劇的同學都早啲返學校一班人睇完就一齊去上堂;播完《巨》劇無記重播《沒》劇,情況完全相反…無個人肯陪我睇…唉…。女婿咗兩次,再 加上之前係電影度扮演過黑幫份子,仲唔手到拿來。
 ^巨星和夫婿?﹗講開又講,櫻庭裕一郎成套劇由頭到尾都係得一首《孤獨的牙刷》…巨星得一首歌咁驚?﹗Single都有主打和side B歌啦…
 
左上和右:真喜男的好友櫻甚麼的和小光~呢場藍球比賽甩褲真係笑鬼死我…

比起櫻庭裕一郎,《My Boss My Hero》的真喜男極誇張和卡通,相比歌手和女婿,黑社會和高中生的對比強得多,配合如劍心兄所講極「占基利」的表情,想唔笑死都唔得;加埋對本人必殺的時裝片橋段:古惑+靚仔+煲煙,仲唔死心塌地由頭煲到尾…到第九集係學校打交打到身份暴露連紋身都暴露埋時(其實個情境係好灰的說), 本人竟然諗起…陳浩南…。諗住睇呢笑唔使用腦時劇情會令你有野諗,點解要返學?青春是咩野?校園生活還是繼位黑幫?每人都有自己的道路,眼看追求唔到不如珍惜美好回憶。看著真喜男參加藍球比賽、文化祭、搶布丁…再回想自己中學年代在老師威迫下參加過吓比賽,啊,總算無白費到當年美好的青春﹗唔係錯過了校園 生活就無得番轉頭啦,Water啊﹗W~A~T~E~R~~~~

右左和右下:嘩…我真係睇到嘩嘩聲…南哥呀…

Johnny仔拍劇總係買一送一,今次劇中送了兩件,小和田中聖(28/1/14後按:估唔到佢會因為越軌行為被開除了…囧)有份演《沒有天使的街角》,士別三日無咗當年個頭盔髮型好樣咗好多。另一位櫻甚麼的手越佑也原來係News既一員…死囉…我認唔得晒News啲人…嵐我呢講已經好新…上網睇睇先知News仲有麻生同學份…撞鬼囉…

(28/07/2016後按:我唔知News有乜人的程度是上年年中熱愛菅田將暉,睇吓佢有乜新片時先知其中一部《粉與灰》的小說原作者是…News團員﹗哈哈)

左中:講開又講,日劇好鐘意安排主角熱愛吃布丁,想當年《沒有天使的街角》小輝都係布丁怪…今次直情係全校為布丁狂,真喜男真仲為咗買到限量布丁而設計咗個飛越學校衝飯堂裝置,呢股熱誠和傻勁唔係人人有,又抵得佢真係飛到過對面…真係只要有夢想,凡事可成真。

<-我又整個布丁食吓先~~

咦…個title話係講《My Boss My Hero》…係咁講《沒有天使的街角》添…哈哈

想笑?睇啦。想重拾童真?睇啦。想回味青春歲月?睇啦。想做番中學生?睇啦。(或好似本人咁得閒搵番套校服出呢著一著啦…哈哈)

***
 
加送:凌厲眼神乙個

《My Boss My Hero》劇情
《巨星夫婿》劇情

14 則留言:

  1. 看完第一集,完全笑不出來.... 放棄....

    只覺得誇到無倫 ~ 買個布丁要飛去隔離樓... -__-ll


    22nd Nov 2006 17:18 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢啲誇到死的笑片啱我~~好聽叫童心未泯…唔好聽叫低…

      23rd Nov 2006 12:09 PM

      刪除
  2. 想問下你點解 cap 圖架﹖如果是 RealAudio / RealVideo VBR 的 file,有無可能 cap 到﹖一定要 AVI 先可以??

    同埋,你用邊個 programme cap 圖?? THX.~ :)


    22nd Nov 2006 17:21 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我用media player classic,係file度選 save image就攪掂,好易用,推介~~rvmb都得,唔使轉avi架

      23rd Nov 2006 12:09 PM

      刪除
  3. 果時無記三更半夜有套講炒股票(唔記得乜名),都好似係佢做?

    22nd Nov 2006 17:29 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,套野叫「BIG MONEY」(金融小子)
      呢套我無睇過,反而「巨星夫婿」就睇咗好多次…哈哈

      23rd Nov 2006 12:15 PM

      刪除
  4. 我剛剛看哂十集了,看完之後好懷念學校的生活.
    如果有個梅村同學仲正!

    23rd Nov 2006 05:43 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係呀,不過叫我廿幾歲做番中學生…我唔想再考會考和高考呀﹗都係唔好啦,做多次大學生就唔拘~
      唔好話,我係女仔都覺得佢kawaii,唔係好嗲好cute嗰種,爽爽朗朗,感覺好舒服~

      23rd Nov 2006 12:18 PM

      刪除
  5. 「古惑+靚仔+煲煙」......男人不壞女人不愛?

    恭喜冰子成功欣賞MBMH,在下身邊也有不少朋友說「頂唔順」其誇張而不看,真的不可以用看漫畫的心情去看嗎?

    在下也想知冰子用什麼來Capture,看看哪一個方法比較方便...

    23rd Nov 2006 09:58 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 「古惑+靚仔+煲煙」…片中壞man for觀賞only,壞都無所謂啦,呢個時裝片至愛方程式和「古裝+歷史」成本人必睇一樣…好難解釋…
      我覺得不用太認真對待劇情,咁佢擺明車馬係天馬行空笑片咪陪佢天馬行空。本人自小就狂煲周星星笑片不下千千萬萬次,只要不是紙尿屁的核突笑料我就照煲笑一餐,也許係童心未泯掛~正經劇但係犯馱連連變笑片另作別論啦
      見上回艾力留言,我用MEDIA PLAYER CLASSIC…簡單易用,一流喎~

      23rd Nov 2006 12:30 PM

      刪除
  6. media player classic 嗎?

    我上網找找先!一直都想自己cap圖,rvmb file又唔得喎!

    謝謝您 ~ ^^

    23rd Nov 2006 16:27 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個好易用,得唔得?﹗

      25th Nov 2006 22:31 PM

      刪除
  7. 指用了你的文章.

    25th Nov 2006 21:44 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝引用啊~~~
      一齊宣揚呢套劇吧﹗好耐無睇過套笑到我死死吓而啲笑料係唔核突的笑片了﹗

      25th Nov 2006 22:40 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD