2007/10/08

尊尼's Entertainment(14/3/14 Update版)

話說呢,我一向對這間事務所很好奇,明明叫「事務所」,但其晉升制度、演藝訓練明明就是所藝人訓練學校,廿幾三十年來點石成金,真係「偶像工廠」了﹗屹立競爭劇烈的日本藝能界多年,各方傳媒都要敬它三分…嘩…

好奇心一起,且看多年來尊尼捧過啲乜偶像:

2014新加續篇:讀書報告#27~尊尼's Entertainment Vol.2~上
 
 近藤真彦

80年出道,人稱"matchy",睇番舊片,那年代的佢穿著緊身褲,將西裝外套捲成七分袖…好係而家啲男歌手既打歌服啊﹗真係走得很前呢﹗歌,都係後來睇《FNS歌謠祭回顧/《Johnny's Countdown Live》後輩翻唱的。最識的一首是《ギンギラギンにさりげなく》(1981年9月30日),舊片段中纖瘦的他搖住有線咪fing來fing去的勁歌熱舞,真係有別於當年個個一碌木咁企係度既男歌手架﹗唔怪得瘋魔咁多少女…

小時候我常將他和田園俊彥撈亂,攪不清誰是拍《前程錦繡》那個…umum…(其實係中村雅俊, 這套我沒從電視看過…攪不清…)。後來看雜誌知他和中森明菜/松田聖子的一段情,睇睇吓,原來他和梅姐都交往過的說…不知是不是因為梅姐改編過他的歌成 《夢伴》和《夕陽之歌》呢…話說佢近年將事業重心轉至賽車,於是每到F1比賽時候,有人訪問堂本光一總不其然會見到Matchy哥…

睇資料,說96年他因為演唱堂本光一主演之日劇《銀狼怪奇檔案》主題曲《午夜推移》,大賣百萬張,是為演藝事業第二春…諗諗吓先記得…係喎…那首主題曲係佢唱的…

J-STARS(個人藝人)
 這幾個不太認識…

少年隊 錦織一清 植草克秀 東山紀之

1981 年出道,這隊算不算得上是第一隊group?(我諗之前有既,係我未搵到出呢﹗)呢隊野到我聽日文歌時已淡出咗,只係睇《The Chef》識東山紀之,另外兩位真係講唔出個名…阿,東山大哥現在仲有拍劇唱歌(右邊的是他們的新單曲﹗),之前的《美食偵探二》仲同同劇森田剛一齊出了隻碟,都幾活躍;講開又講,據說東山大哥係社長指定繼任人…又據說…他快和女友內山理名結婚(08年按:散咗了…)…又據說…東山大哥也指定了堂本光一為佢下一任…又據說…

「少年隊」和Matchy一樣從《FNS歌謠祭》回顧/《Johnny's Countdown Live》度識的(我未有咁神BB仔就識聽日文歌掛?),所以只係識最hit的《仮面舞踏会》(1985年12月12日)和《君だけに》(1987年6月 24日)…不再少年的「少年隊」三人每年都會在Countdown Live以一身白衣,跳著當年一樣的舞情深地表演《君》一曲,身後的大芒又總會播著少年年代他們的片段,呀,不禁令人感概時光飛逝呀﹗

シブがき隊(苦柿隊) 薬丸裕英 布川敏和 本木雅弘(已解散…)

1981年結成,1987年解散,唔好問我邊個打邊個,我連識的本木雅弘都認唔出來…

本木個名係咪好熟呢?咪係「由頭發放至yeah色彩」(Gatsby)那個囉﹗原來佢曾經係過Johnny仔…

呢一隊有過咩金曲?唔知喎…不如唱番「由頭發放至yeah色彩」先啦…

16/3/16後按:我終於睇本木哥的《命運之人》到第4集啦﹗最印象深都係《禮儀師》…

光GENJI 大沢樹生 諸星和己 佐藤寛之 山本淳一 田代秀高 (已解散…)

同樣不要問我邊個打邊個,認唔出﹗

1987年6月25日(我生日啊﹗)結成,1995年解散,和上面的組合一樣都係睇回顧和Countdown Live識的,Johnny仔至愛唱佢地既《パラダイス銀河》,少男味滿載。最勁既係佢地全部都係roller少年,全部踩住roller又唱又跳,好神﹗

話說,初入社的Kinki就係為光Genji伴舞的了﹗而光Genji每年Countdown Live都會出現,不過唔會踩晒roller啦,多數係medley時和師弟一齊唱吓歌咁囉﹗

SMAP 中居正広 木村拓哉 稲垣吾郎 草彅剛 香取慎吾

1988 年4月結成,1991年出道。可能係90年代香港哈日風潮既先鋒。然而我係到《夜空ノムコウ》(1998年1月14日)才開始認真聽佢地啲歌(癲到買了演唱會碟和handband紀念品,真的很精美啊﹗),順帶欣賞埋《Fly》(1999年6月23日),到現在為止,最欣賞的都係呢兩隻歌﹗(我係會被廣大SMAP粉打?﹗哈哈)

實在很難形容SMAP係一隊乜風格,初出道佢地好似光Genji上身咁踩晒roller,排骨六人組(初代仲有位成員,後來去咗賽車…)又唱又跳的;隨著成員年紀漸長當然不再作此等驚嚇紮紮跳行為,遇著中慢版就來個結他和唱,快歌就一貫的勁歌熱舞(好像全Johnny's都係這個風格?)。據說,中居和木村一直爭做隊中Leader,是真是假就不得而知,但我可以肯定,唱得較唔掂(這個講法極厚道…)的中居確是下過一番苦功,五人同台跳舞,中居先生「特別」投入,肢體動作比同伴誇張一萬倍,拍埋一齊睇幾好笑架﹗(發現了我對萬人迷全不過電無?唔好打我呀…)

TOKIO 城島茂 山口達也 国分太一 松岡昌宏 長瀬智也

話說,這隊野最初叫「城島茂バンド」(城島茂&山口達也,1989年),後來改組「TOKIO BAND」(1989年~1990年),再後來加入国分太一、松岡昌宏和已退出的小島啓變成「TOKIO」(1990年~),1991年長瀨智也以Junior身份加入作「support」(?﹗),1994年正式出道時小島啟突然退出,長瀨被納入正式成員。

嘩,一匹布咁長﹗係咪因為呢隊野以band型式,以搵齊玩掂咁多款樂器的人難啲呢?﹗

對此隊的印象就係一隊火雞--話說02年勁歌總選請來TOKIO五人做頒獎嘉賓,當年佢地身穿「華麗」的鮮紅歌衫,一條二條黑色羽毛做裝飾,這個「華麗」風夾在一眾港星中令本人極有印象﹗之後看《紅白》/《FNS歌謠祭》(買旺角老翻碟,時間上這兩個節目應先於勁歌總選播的)時,發現他們又穿上這套「火雞裝」﹗﹗﹗ 看過《巨星夫婿》(譯名不一好像是本博特色?﹗)和一水無記有過的《Johnny's Hour》中的《メントレG》後…呀,著便服個樣係正常好多…

歌呢,我係上年的《Harvest》大碟才認真聽,係長霸ipod replay榜其中一張,唔錯架喎﹗真係火雞不露相,露相非火雞。(其實本人到而家都係唔太受得住呢個華麗風…)


V6
* 20th Century 坂本昌行 長野博 井ノ原快彦
* Coming Century 森田剛 三宅健 岡田准一


1995年出道。睇資料先知…V6的"V"是指Victory、Veuns、Varitey、Volleyball(?)等的意思,同時也代表Vicycle及Veteran。吓?

話說,當年《Johnny's Hour》除了膽既《堂本兄弟》(曾經仲有《Love Love我愛你》﹗)外,還會有TOKIO的《メントレG》或V6的《VivaVivaV6》(讀親呢個名都有人以為我癡脷根…),個人對V6的期待度較高(雖然當年我只識森田剛和三宅健)…光是長野博那個「長野之奧運」…以能人所不能的方法去打破各項運動的世界紀錄…夜媽媽笑到我收唔到聲的說﹗就係睇呢個節目,片尾係咁播《Feel Your Breeze》(初初聽我聽咗grease的說…好驚…),又唔錯喎,就係咁買咗佢地隻碟啦…後來才知原來係《我Miss係大佬》主題曲…

三宅健…究竟係咪同安室一齊呢?人家井之原都同瀨戶朝香結婚了…係咪呢係咪呢?﹗(八掛…)((22/2/12後按:無下文了…據說…))

KinKi Kids   堂本光一 堂本剛

1992 年結成,1997年出道。初時曾以「ジャニーズ関西組」、「堂本ブラザーズ」、「W堂本」為名,玩Twins概念比Twins更徹底,同樣來自關西,同姓堂本,同年出生…勁﹗不過,二人係無親戚開係的說。雖然真係有好多人分唔到佢地邊個打邊個…繼續問我邊個係「堂本剛一」…都唔知點答…

此隊又係「華麗火雞」組組員,開concert時一開始的衫總係大大件,方便佢地極速轉裝,究竟有無人可以話我知那件野共藏了幾多條褲和幾多件衫呢?近年好像少了,連早年的「fe」衫露胸都少了,concert啲衫真係靚咗好多…

話實,兩位老哥近年好像有點貌合神離,唱歌你有你唱我有我唱,傳媒多次吹風話會拆夥;不過我又覺未必,一來二人係出道以來oricon每張single首周冠軍健力士紀錄保持者(但據說B'z有更多,只係佢地無報健力士而已);二來一隊如日中天的組合拆夥,會否引發其他組合大地震呢?不如研究吓Twins應拆還是合吧…

本來不止single,大碟都係出道以來張張冠軍的說,但02年被步姐的《rainbow》打斷了…最慚愧…那張《rainbow》我有買啊…

大野智 櫻井翔 相葉雅紀 二宮和也 松本潤

1999年出道。當年我以為出道的係瀧澤秀明的說,因為本人無追開Junior之故,呢五位哥哥仔,只係睇《我們的勇氣未滿都市》而識松本潤,其他的?唔識(實在人家都係Jr入面人氣絕頂既…維基說)…

我懷疑,佢地每次打歌都只穿打歌服,唔係花花西裝就係大縷長boot的,唔只Countdown Live喎,每周音樂節目都見佢地著到行一行的上去,勁﹗

大野智(左上,搭住二宮和也膊頭那個),我曾經覺得佢好似一個已退出的樂壇女新人…但而家睇番又唔係好似…umum…


タッキー&翼(瀧與翼) 滝沢秀明 今井翼

2002年出道。我諗唔只粉絲,瀧仔本人等出道都等到頸長,不過時機既野一去無回頭,妹妹仔會唔會等三年呢?呀…當然,二人出道時反應係好熱烈既,硬係覺得攤凍咗

實在90年末出道尊尼仔都幾慘,動不動就被冠上「木村」接班人名字,當事人心理素質無論幾好點都有啲壓力吧?最慘既係,藝能界既野不見舊人哭,只見新人笑;今日被冠上這稱號,明天傳媒又冠到別人頭上去…呀…人情冷暖呀…

每年看Countdown Live時聽著タッキー&翼表演時不免感概…聲勢真係不復當年啊…(2/3/12後按:講咗咁多年,今年終於正式睇咗套明仔演的劇了:[日劇]很《魔王》的…《オルトロスの犬》(雙頭犬))

NEWS 山下智久 小山慶一郎 錦戸亮 増田貴久 加藤成亮 手越祐也 

2003年出道。我有懷疑過是前一隊人少關係,所以組新組合時就玩人多勢眾,強烈覺得係要群星拱照山下智久,一於有殺錯無放過。一開始組合是九個人,後來一個退出,二個各因犯事(好像是未成年飲酒)而被雪藏,現下是六個人,不過我都仲係未認得出咁多個…呀…其實,本來本人無乜留意佢地,係接二連三犯事新聞才留意 吓,喂,佢地喺countdown tour度都好華麗風架喎﹗(望一望Johnny事務所背景,原來喜多川最初係諗住整歌舞團,後來先演變成藝能事務所,唔怪得啲歌衫咁華麗火雞啦﹗)

扯遠了,都因為我沒太留意這隊的歌,雖然我幾鐘意睇山p啲劇…哈…(22/2/12後按:出師不利連走兩人之後,上年再有山p和錦戶亮離隊,呢隊野都好邪釘吓…)

関ジャニ∞ 横山裕 錦戸亮 渋谷すばる 村上信五 丸山隆平 安田章大 大倉忠義

2002年結成,2004年出道。只在Countdown Live度睇過佢地演出,據說係走逗人笑路線,但個封面好正經喎?

識的有兩個,演《拜啟二宮和也小師弟的橫山裕(實際上佢大過二宮的說),和麻生同學錦戶亮(佢竟然同時身兼兩組…勁…)
KAT-TUN 亀梨和也 赤西仁 田口淳之介 田中聖 上田竜也 中丸雄一

2001年結成,2006年出道。又係一隊等到粉絲頸長先等到佢地出道,結局和前輩完全相反,隊員越多花邊新聞,碟反而賣得越好。友人說他們外型mk,但這就是他們最大本錢(這和好少年路線的News相反…),開宗明義壞的說。反正男人不壞,女人不愛呀,雜誌調查,這隊除了殺少女,還殺埋OL和家庭煮婦,夠神吧﹗

讓我扮熟一下,其實我好早前就留意佢地架啦(這是扮的)。話說2001年時堂本光一先生主持音樂節目《Pop Jam》時有個solo環節,最初是一堆Jr又跳又唱的,後來就出現一隊專屬舞伴,就係這隊啦。同年光一先生主演的《沒有天使的街角》有田中聖喎,不過當年佢個頭盔頭好唔得,有點趕客。幾年後見呢班didi正式出道,士別三日確係刮目相看(感覺到我很buy他們嗎?)

((22/2/12後按:本來小的頗喜歡赤西仁哥哥的,不過佢無啦啦走去學英文唔見人半年,跟住返嚟又話進軍美國,之後又話獨立又乜又盛…而家又話同黑木美莎結婚,鑊鑊新鮮鑊鑊金,唔知佢想點…呃))

(((4/7/14後按:田中聖也沒有了…噢…)))

((((16/3/16後後按:又走一個了…我很傷心…))))

Hey! Say! JUMP

* Hey! Say! BEST 薮宏太 高木雄也 有岡大貴 伊野尾慧 八乙女光 
* Hey! Say! 7 岡本圭人 山田涼介 中島裕翔 知念侑李 森本龍太郎
這個我不認識啊,九字頭出世的小朋友…嗚嘩…(22/2/12後按:因為韓風而癲咗咁睇埋10年日劇《原來是美男》就知道八乙女光小弟是誰了,同時再睇《雙頭犬》…佢由可愛((疑似))的勇氣君變成印水紙紋身壞小孩真係好O咀﹗怎麼啦﹗忍唔住想笑…)

NYC   中山優馬 山田涼介 知念侑李

不知道是甚麼…

Kis-My-Ft2    北山宏光 藤ヶ谷太輔 玉森裕太 横尾渉 千賀健永 二階堂高嗣 宮田俊哉

本來都唔知係乜,但又因為睇咗《原來是美男》,深深地被日版泰京的美貌雷倒了…囧﹗

Sexy Zone   中島健人  菊池風磨  佐藤勝利  松島聡  マリウス葉

其實都唔知係乜嚟的,但一班小朋友叫呢個名本身已經爆,跟住再睇埋個mv…嘩﹗哈哈哈哈﹗實在是太爆了﹗

A.B.C.-Z  五関晃一 戸塚祥太 塚田僚一  河合郁人 橋本良亮

完全唔能夠知道係乜野…

ジャニーズWEST   中間淳太   濱田崇裕   桐山照史   重岡大毅   神山智洋   藤井流星   小瀧望

14/3/14後按:一click吓就有新group了﹗14年4月出道預定喎﹗
16/3/16後按:不要問我其他新group了…唔識…
**************************************************
延伸閱讀:

J家簡史 (日文)
J家簡史 (中文)
已退出J家的藝人 (有鄉裕美UNCLE和反町隆史的說…)
日藝話當年2~陳年舊歌…
************************************************** 
22/2/12又後按:睇番jr那段:

主としてジャニーズ事務所に所属する他のグループのバックダンサーを務める。また一部の年長者については事務所とタレント契約を結び、ジュニアに在籍しつつ個人で俳優等の活動を行う者もおり(佐野瑞樹風間俊介など)、CDデビューしていないものの俳優として実績を積んだ結果ジュニアからの卒業が認められた生田斗真のような例も現れている。

原來斗真同學算係畢咗業架啦喎﹗

18 則留言:

  1. 出事,除咗matchy真係知道之外,其他完全唔識。

    9th Oct 2007 09:01 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 你唔覺得可以咁都寫一餐先出事咩?(證明當年我花了幾多讀書時間去煲偶像啦…)

      9th Oct 2007 09:52 AM

      刪除
    2. 沒錯,在下覺得妳將來會是大住個肚三十幾歲仍然會去追J系明星的師奶...

      9th Oct 2007 10:42 AM

      刪除
    3. 唔好睇少c9呀,佢地不知消費力幾強,唔係而家啲90年代星邊有咁多演唱會可以開呀…

      9th Oct 2007 13:04 PM

      刪除
  2. 瀧與翼真係攤凍了才做組合的說...side 料
    其實呢間事務所嘛,d 歌我都冇點聽,我只是膚淺地睇樣~
    今期既KAT-TUN幾好

    9th Oct 2007 10:54 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一嬲都係咁講架,瀧仔魔女之條件時個勢勁好,攤一攤三年靜鬼晒,陰公啦總之…
      其實我都係膚淺地睇樣,好多都係無意中聽到,喂…又ok喎首歌,都唔係得個樣(衰)既…
      我真係幾鐘意kat-tun架…感覺好似迷緊一班細佬…

      9th Oct 2007 13:07 PM

      刪除
  3. 我好少聽日文歌, 主打煲劇. 所以我對尊尼旗下的, 都是透過日劇而識.

    第一隊識係smap (唔駛講點識啦卦) 呢對到今時今日係日本都keep 到人氣架. 我覺得係奇蹟.

    第二隊, 係tokio. 正式黎講, 係識0左長瀨智也好多年後, 係my boss my hero 先知佢個隊叫tokio.

    識kinki kids 係因為金田一, 唯一一隊我有聽佢的歌.

    嵐, 係因為松本潤. 識松本潤係因為流星.

    滝沢秀明, 係因為魔女的條件. 佢擺脫唔到"0靚"仔 feel... 佢個隊, 未聽過0既.

    錦戸亮, 係因為一公升眼淚, 山下智久, 係詐欺獵人. 好似手越祐也係my boss my hero 個個? 個個好唔掂喎. 就是這樣, NEWS 是沒有聽過的.

    亀梨和也同田中聖, 係因為唯一的愛. 跟住都有留意kat-tun(因為好似鮮奶王國有好幾個係粉絲??)

    唔知係日本個情況係點, 但純粹就咁睇. 佢"組合"呢個mode 唔係好work呢~

    9th Oct 2007 12:11 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. re紫熊 :
      你個留言真係好長喎…其實我都係…除了kinki唔知點解中降咁狂迷,其他多數係睇劇再聽歌(多數第一首係該劇主題曲…)
      smap多才多藝係真既,木村佢自己既收視叫座力真係神到無朋友,中居喺mc界又勁吃得開,長做長有…只係…五位大哥想唔想4張野仲又唱又跳呢?
      tokio…我係睇紅白/fns識既,主打我覺得佢地騎騎地(哈),明明首歌唔係佢地作但又一隊band咁行出呢。後來睇咗長瀨啲劇再聽番佢地啲歌…又得得地架喎…band不可以貌相呀…這隊在香港人氣相對無咁高,唔識都唔出奇…
      kinki我點解會迷呢?我都唔記得了…哈哈…
      嵐…又係一隊我覺得騎騎地的,佢地啲歌我麻麻地,劇倒覺佢佢地演得唔錯…
      滝沢秀明佢好死忠於個金毛頭,當其他johnny仔染完金再染黑又染番金,佢都係始終如一地金,實在奇妙…
      news人太多…無留意開jr的好難認到邊個打邊個…山p以外手越(係呀…my boss my hero那個)和錦戶亮咪就係睇劇識架囉,其他…睇報紙見呀小山慶一郎畢業時係學生代表…好勁的說…(這隊有兩個大學生,都話走好少年路線架啦…)
      我都係kat-tun粉喎…哈哈哈…但佢地啲劇唔多收鬼(唔知赤西呢緊的一套得唔得啦…),睇呢日本啲妹妹仔都係鐘意佢地唱歌跳舞多過做戲囉…

      group喺香港唔work…喺日本仲ok既…同埋咁大間事務所撐腰,各路英雄點會唔俾面…

      9th Oct 2007 13:16 PM

      刪除
  4. 我最記得忍者亂太郎首勇氣100%, 光gengi呀

    我仲想問呢, v6係咪仲係叫coming century? 咁變22世紀, 叮噹都黎啦喎

    9th Oct 2007 13:21 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 勇氣100%…有啲印象…但我成日記了係v6的…umumumum…
      係呀…coming那幾個真著數…哈
      實在6個人都係20th世紀出世…但就分咗做20th century和coming century…都係爭幾年je?

      9th Oct 2007 13:51 PM

      刪除
  5. 師奶既消費力真係好鬼高架!~
    好似我老媽個同事咁,佢做文職既,人工唔算好高,但係已經仔大女大賺錢買花戴個隻.
    佢一日就係咁煲某位男演員既劇,又勁買佢D精品,連N年前佢隊band既所有大碟細碟,佢出既自傳都有齊晒.
    又成日向身邊D人推銷,迫人睇埋一份.
    個個月飛去上海呀,台灣呀,去D簽名會,宣傳活動.
    呢D消費力咁高既粉絲,真係一眾妹妹仔都望塵都莫及呀!~
    (吐糟完畢~)

    9th Oct 2007 21:18 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 小聲:我讀書年代已經係咁架啦,欣賞開某個藝人就會狂搵佢既劇、歌來聽…哈哈…
      精品就一時時啦,以前會癲啲,不過都係tour精品選一兩件買來玩玩,唔會買晒,要不就破產了﹗﹗﹗
      逼人聽/睇我有時都會…哈…多數係狂講某人好正囉…哈哈哈…

      說實在,而家香港歌壇係靠三十以上的人哥人姐買碟聽演唱會頂住架咋…

      10th Oct 2007 10:50 AM

      刪除
  6. 我凈識KinKi Kids和SMAP

    唔好打我,講開又講,上次看堂本光一有D似黃子華。

    9th Oct 2007 21:30 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔使驚被打…因為有一水我都覺堂本光一個郁好似黃子華…哈哈…有一水堂本生電了個曲髮…似到暈…

      睇圖:
      http://img.mysinablog.com/resources.php?blogName=domotoiceko&resource=942368-kinki_011114.jpg

      10th Oct 2007 10:52 AM

      刪除
  7. 我也記得「長野之奧運」,無記播的時候我才小學呢,真懷念。

    10th Oct 2007 11:11 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗚…嘩…你細我好多呀…我的青春小鳥啊…

      實在呢,真係不得不佩服人家的創意,佢地都無屎尿屁,又無糟「側」藝人,簡簡單單一樣可以令眾觀笑得開懷,無記啲遊戲節目幾時先識呢?

      11th Oct 2007 09:38 AM

      刪除
  8. 我覺得大野智以劉美君......

    雖然ARASHI, NEWS, TT 都唔鍾意, 音樂真的沒甚麼風格, KK 反而歌很好聽, 當然私心覺得夠另類的 KAT-TUN 好, 夠壞, 音樂也有堅持有風格!

    但不說音樂的話, 覺得做戲J家人真係得, 以前好鍾意堂本剛同瀧澤, 木村在我心中是神, 長瀨, 松潤都正, 而家KAT-TUN幾隻未算好得, 但好有潛質 (好私心)!

    但HEY SAY 7 真係..... 太幼齒, 好難頂......

    12th Oct 2007 13:30 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 小聲:我覺得好似x年前的張佳佳…哈哈…
      你的私心之選和我的好相近呀,news仲新要觀察,但arashi和tt已踢出我會留意的行列…唔係我杯茶囉…
      kat-tun就係欣賞佢夠壞…歌唔錯,但做戲都係有點自覺耍帥。不過佢地都夠怪,人氣強,碟賣得,但戲收視仆直的多(暫時赤西的兩套「極道鮮師」和「anego」拍著收視女皇唔記擔正吧?),唔通啲粉絲只鐘意台上耍帥既佢地,唔鐘意佢地正經做戲?
      hey say 7…唔識…亦唔打算識…哈哈…

      12th Oct 2007 22:39 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD