2007/11/01

時裝店的銷售藝術

本人心腸時軟時硬,但耳仔就全天候軟,這種性子購物時十分危險,本來目標是物件甲,往往因和sales姐姐爹多兩咀就改變方向,買下物件乙丙丁。返家,發現最愛還是甲,又心思思再出動過了。中招中得多,現下會目標為本,只買需要的其他通通給滾開。

當然,偶爾見到目標以外的物品,若是看上還是會出事的。只是,出事頻率很視乎店的sales人員唷。

女生中招物品不外乎著上身和用喺塊面度的。走入美容護膚店戒心是最高的,乃因,一方面我得一塊,買咁多邊用得完?成日以為日日用好快用完,點知用上一年半載都未完,放在櫃中變成雞肋,食之無味棄之可惜。二是選購暢快,俾錢肉痛,百幾二百蚊一個item,選上幾款就成千大元…嘩…大學時就如中咒的被萬X既化妝姐姐乙水乙水吓買下千元護膚品…痴線的﹗所以,我發誓不會再中此咒,見到這些姐姐我會扮見唔到。

入時裝店,戒心相對是較低的。

個人對時裝店沒特別喜好,連鎖的會行,舖頭仔也會行,主打是行過望到櫥窗公仔上的衣飾合心水便走入去望望。 買不買,除了款和價錢(讓我覺得價廉物美,幾乎唔使點sell本人都會自動中招的說…),還視乎sales姐姐的銷售行為。

我呢世人最怕就係採取人釘人戰術的sales姐姐,打從入店開始就mark實客人,如影隨形,greeting後,客人拿起那件衫她都馬上提供資料(邊度出品呀,新返呀,可以埋鏡拼拼呀,睇啱可以試呀,得一件呀,有減價呀…);要不拿起一件望望,她們就馬上拿出另外幾件作配襯,之後半推半就的客人就被推入試身室,試過上身,不論是真覺得著上身好睇,還是不好意思空手而回攪到sales姐姐,總之中招率就大增就是了。

昨天本人就遇到這樣的sales姐姐,本人還在抹手(做暑期工時教我的姐姐叫啲淨係睇睇睇的客做抹手的說…)時,已有個sales姐姐拎住件衫話啱本人,之後又拎另一件,推了本人入試身室試。試完不合心意,可是本人職業病發,居然好心的作了個大話說想回家想想(幹嗎要不好意思?﹗其實係覺得價錢太貴,不值…走頭就走頭吧…),sales姐姐A說本人不成,sales姐姐B就加入戰團,呃…真係走都走唔切。就因為在店裡頭浪費了點時間,外賣的三文魚海膽飯…的海膽放太久無咁好食了,可惡﹗

有些店是掉番轉,sales姐姐自顧自傾電話,只有你伸手求援才望你兩眼,感覺好像不太被尊重,不過總好過被人釘人吧。所以本人倒享受到連鎖店行行望望,店員打完招呼後就讓顧客自由行來行去,有需要才過去幫手。遇著小店的sales姐姐好傾,她又能提供襯衫的意見,吹吹水買買衫就真是人生樂趣。 本人可承認自己是個麻煩的客,太煩的不行,唔理我的又不行﹗哈哈…

講了半天,純粹因為天氣凍了,轉季思新衫,想shop吓囉…

12/3/13後按:不能入的時裝(連鎖)店…
**********************************************
又來煲劇報告了。

煲完《換換愛》 ,現在進軍賀生舊劇《愛情合約》,呢部野,話佢好睇又唔係,爛又唔係,總之唔知想點。一班主角每日行來行去,返返學練練劍,愛情呢?被點題作劇名應該是主打吧,但又激不出甚麼火花,總之淡如白開水。再加上劇集色調超暗的,啲人一個二個個樣又黃又濛,本來靚仔(女)的靚仔(女)度大減,睇得我奄奄欲睡…劇集煲了一半還未入肉,想點呀?但好衰唔衰就係煲了一半,唔睇埋佢又好似好可惜喎…唉

偷望了少少《我們結婚吧》劇情,嘩,十個似長瀨智也套《巨星夫婿》,不過色調又係暗暗的,究竟我頂到幾多集呢?﹗

16 則留言:

  1. 我少shop衫/化粧品,只要sales姐姐有誠意少少唔係亂介紹嘢俾我,通常都會中招,都係行返碟鋪實際d。

    1st Nov 2007 10:47 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 係架,我自己都係,個姐姐soft sell我好易中招,講多兩講點襯點襯,中得仲勁…
      不過迷都仲會清醒地睇價錢,荷包為遠係最理性的…
      行碟舖唔使乙水,我先己進貢的…

      2nd Nov 2007 09:59 AM

      刪除
  2. 搵日一齊去shop下啦, 上次花園街之行都買唔到野

    1st Nov 2007 11:37 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 好呀好呀…光明會郁嗎…
      前日在家附近頁店有新收獲,第二日就著了,超開心的說…

      2nd Nov 2007 09:59 AM

      刪除
  3. 我是5999
    好怕別人太熱情地sale,我很多時都不買,好尷尬,所以小店一般少去...

    1st Nov 2007 14:25 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 3條9…
      太熱情我會閃人…
      舖頭仔如果無人入我會諗諗,見件衫真係好鐘意先入,至驚被sales一對一釘實…會周身唔聚財的說…

      2nd Nov 2007 10:00 AM

      刪除
  4. 6000都仲係我呀!呵呵呵!!!

    1st Nov 2007 14:32 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 66無窮呀吓﹗

      2nd Nov 2007 10:01 AM

      刪除
  5. 基本上行護膚/化妝品店最得人驚,一個唔覺意比個sales撻左d tester落手,係咁講有幾好,真係好難甩身…
    屈人寺同萬X d sales都唔多得,係咁話你d皮膚唔多好wor,比佢講完自尊心都無曬…

    1st Nov 2007 15:10 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個時候我又係睇價錢囉,太貴買唔落手幾唔好意思都要走人啦,最終傷自己荷包喎…唔好講笑…
      屈人寺同萬X度,見到啲sales我會唔理佢,一係掉頭走,等佢同我講多句野既機會都無…

      2nd Nov 2007 10:02 AM

      刪除
  6. 嘩, 頭先因為好多時得我一個水魚係間舖入邊, d sales 姐姐貼身服待我架. 好得意架. 如果一拎係件衫, 好似按制咁, 就會自動有把聲第一時間講, 呢件仲有白色架喎; 呢件衫新返架喎; 呢件襯牛仔褲好睇......

    1st Nov 2007 18:11 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地有台詞背的嗎?
      有無講睇啱埋鏡拼…或可以試喎…
      不過我做暑期工時都係呢啲對白…日日對住啲客行出行入,會無乜表情心機的了…

      2nd Nov 2007 10:04 AM

      刪除
  7. 睇左你呢個blog一排,最近我自己都手痕整左自己係sina既第一個blog。想從我那裡連一個結去你呢度,特意留言通知你

    2nd Nov 2007 02:59 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝通知呢…
      轉頭去你那邊坐坐﹗

      2nd Nov 2007 10:04 AM

      刪除
  8. 我之前都會覺得唔好意思, 但係一個朋友同我講, '洗乜唔好意罷啫, 你估得你一個係咁咩, 明明唔係好0岩, 但係因為唔好意思買左既話就真係笨.' 老實講你估佢地真係起度sell 服務咩, 佢地係只不過係用服務黎捉住我地唔好意思既心理, 我就唔信混完吉之後佢地會唔起我地背後孖差!

    9th Nov 2007 01:36 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 係架,啲skincare和時裝店好興用呢招,一呢就捉你試這個試那個,以前真係會覺得唔好意思,又面皮薄,咪唯有奉獻囉…
      但而家係自己搵錢…使得手緊咗好多,第一件事真係問吓自己想唔想要,大不了俾佢地孖差囉,啲sales面黑就係signal叫我唔好再呢,fine,慳番﹗仲好,哈哈…

      9th Nov 2007 10:21 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD