2007/11/20

心在香港四十年~無記08節目巡禮

啦啦啦,有文為證走在最前之無記劇集,先來回顧吓07劇集,再mark低08節目,一年後(若我還在寫的話…)再來個對照﹗﹗﹗(09後按:很不幸我真係有寫下去…卡卡…)

根據上年節目巡禮,今年應該睇過呢啲劇集:

學警》<--睇咗…個幾星期咁大把…哈哈…估唔到呢套野最大賣點會由容天后變咗陶生和郭小姐既…

《?心風暴》(忘了第一個字) <--唔打番個?係乜都知講緊邊套吧…

《搜神傳》<--唔知係乜…但記得係開咗的…

《天機算》<--拍咗播咗,但無乜興趣睇…

秋官演辛棄疾(完全唔記得個名)<--聽都無聽過會開﹗﹗﹗

以《紅樓夢》的王熙鳳為主角(都係忘了名字…哈哈)<--本人滿心期待,不過都係聽都無聽過會開﹗﹗﹗

回歸十年作<--即係《歲月lone人》,只睇了第一節就頂唔順無追了…

珠光寶氣》<--拍緊,08年先出。今年照放在巡禮度,好過上年既一堆相飛出來,今年有片睇,知道故事係關於三姊妹既恩怨情仇了…
********************************************************
07過去的已過去,我們要展望將來囉﹗看08年會有乜野睇﹗

奧運:

唔知點解會有同理大一齊攪的《奧運主持專業進修課程》,是怕再有上一屆葉小姐和方先生的互寸事件,哈,其實正正經經搵體育節目主持做骨幹,再配幾個有口才既藝員攪吓氣氛咪算(這個十分客觀…很難講…何謂好口才呢…),唔好再搵港姐(好記得某位港姐亞軍在某專家評論緊某跳水選手動作時以廢話打斷了該專家評論三次或以上…好堅﹗)或無聊歌星了(許姓歌手的劉翔個樣好兇狠都係十分經典的說),又即管睇吓上完呢個課程啲主持可以點專業法。

另外還有甚麼商場大電視for客戶sponsor,北京直播中心,呢啲都係正常既。個人覺得有啲攪笑既有「真情一刻」…就係選出當中四個運動員真情一刻俾觀眾投票邊個最「真情」,請問會唔會搵番好姨和善姨出來做主持呢?笑聲笑聲,滿載溫馨…orz﹗﹗﹗﹗另外仲有好多環節名,無記下,最記得係《每日中國金牌競猜》,以前賭波未合法化就玩《慈善估波膽》,而家就還估金牌,真係辛苦啦,馬會會加這個項目嗎?

綜藝及資訊文教節目:

志友偉論~曾志偉請朋友上去高談偉論…

男女同廚~starring yi hing wong & ck yeung,唔知會唔會佢地做主持…繼續食《美女廚房》水尾…

電波聖火令~據說係由雅典到北京的電波少年之旅,詳情不明…但…家陣仲玩電波之旅?呢個term仲要reuse幾多次?

向世界出發-生命之鑰~呢個係個點既節目唔使多講吧?﹗

蔡瀾嘆名菜~今次食本地野咋喎,好似好慳皮喎…

世界新七大奇蹟~由李樂詩博士(唔係唱歌那個…)介紹,唔知會唔會係由佢主持呢…呢個我有興趣喎…

真實謊言~遊戲節目,話係答廿一條是非題就可知參賽者係咪講真話。外購節目,唔知係放明珠播定轉為本地版呢…

你們我們他們~鄧honey和江芷妮,愛情野掛?硬係覺得似《森之愛情》…

日日有食神2008~唔使講啦?

係咪小兒科~由大人去答小學生出既常識題,好似幾得意。都係外購節目,都係唔知播外國版定係轉化為本地版…

移城日記~遊學+美女,硬學得係《向世界出發》一類內在心靈sharing節目…

我從那裡來~不同歌手回到出生地尋根之旅,片段中係張敬hins,有興趣﹗不過我很怕又係內在心靈sharing節目…

眼光獨到~觀察人家外表、體態等來估人家的身份,又係外購野,邊個台播都係不明

2008獎門人~曾志偉和錢嘉樂,林曉峰過咗亞記由王祖藍頂上,仲會由香港玩到台灣,好似幾有趣喎…

劇集

太極~趙文卓、林峰、胡杏兒、吳美珩(咦…佢出番呢拍劇定係之前拍落的?)

疑情別戀~袁詠儀、三哥、蔡子健、伍姑娘(乜野兩對夫妻交織出既雙屍案…呢套我有興趣喎…)

胡雪巖的廚娘~阿蛇、黎耀祥、bobby、滕麗名(廚娘…我不自覺將婆字代了廚字…)

當狗愛上貓~羅家良,胡杏兒、呂方、曾華倩、廖碧兒(呢套開咗,幾輕鬆咁,有時間會望吓…)

與敵同行~鄭視帝、郭阿旺、蒙嘉慧、商天娥(硬覺得勁似西片,難分忠奸你害我我害你那些呢…)

家好月圓~唔使數卡士啦,即係月餅版《溏心風暴》囉…

幕後大老爺~馬國明、唐寧、徐子珊(講師爺的…劇情不明…要觀察…)

烈火雄心3~王喜、關禮傑、馬俊偉、陳錦鴻、王宗澤、陳芷菁(巴士高由《烈2》既茄呢啡同事升格為主角之一,真係幾年人事幾翻新﹗必睇呢套,希望唔好太婆媽啦,我已因為婆媽而放棄了《cib情報組》了…)

盜亦有道~劉松仁、陳玉蓮、馬德鐘(呢套都有啲興趣喎…我諗太爛既劇本都請唔郁小龍女出山吧…)

李克用與13太保~吳唱k、楊思琦、謝天華(劇情不明…﹗﹗﹗)

珠光寶氣~唔使講啦﹗原來有王喜的,即時勁想睇﹗哈哈…
******************************************************
上年已在講的高清廣播,睇個勢出年會實行,仲會開多兩條新頻道:J2和高清台,請問使唔使收錢既呢?J2有好多日/台劇和綜藝節目,都幾吸引喎,雖然,話會播的《求婚大作戰》我晨早睇咗了…哈哈…

btw,阿可愛教主喺節目巡禮度做表演嘉賓,又跳又唱《任意門》得意又好睇,真係幾可愛(其實我幾buy可愛教主,比較頂唔順另一個教主…哈哈),唱完快歌就唱咗《換換愛》片尾曲《缺氧》,表現有點跌watt喎,副歌高音位嘛嘛地上到…"dun"佢緊張弄到我都缺氧耶…

延伸閱讀:
我無睇台慶頒獎典禮,又無乜睇台慶,詳情都係細閱芒姐的吧
tbb台慶主頁
今年報告:無乜歌星賀台慶 (只睇咗歌星賀台慶咋…)
去年報告:[雜談]萬千蒸瓜賀台慶
***************************************************

22 則留言:

  1. 移城日記那個女仔自稱美女....都唔知咩人, 但係唔靚喎...
    重點係邊有人介紹自己節目話自己係美女架....救命

    向世界出發又來了, 我無乜興趣再睇d藝人好假地sharing呀, 陳總自我滿足的回帶之作.

    我從那裡來應該可以觀察下...不過小心變另一個向世界出發.

    世界新七大奇跡又係要睇佢點搞. 如果真係李博士呢d專家有份, 應該都可以睇下.

    劇集似乎係靚靚果套有點睇頭(對我來說, 你要知道我好少追劇...), 其他興趣不大

    20th Nov 2007 14:11 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咪?詩韻(太多人呢個名…唔知姓李定陸?)
      向世界出發我都無興趣,我只覺那個歌星介紹故鄉(分分鐘志偉那個偉論節目都係)節目好可能都會係sharing…
      李博士出現得呢個節目應該會係佢做主持掛?係的話我都有興趣睇…
      靚靚套野我都有興趣喎,有三哥﹗哈哈,同埋王喜那兩套,其他的抱觀望態度囉…

      23rd Nov 2007 01:25 AM

      刪除
  2. 冰大,估唔到你記得咁詳細!好驚呀,我連睇都冇睇,但係就睇哂你篇文……

    我會繼續做鬼婆,axn、bbc entertainment。:)

    20th Nov 2007 14:27 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我邊睇邊筆錄,當然詳細啦…哈哈…
      我都會繼續做日本人…

      23rd Nov 2007 01:26 AM

      刪除
  3. 喂, 我真係一套都冇睇過, 甚至未試過坐定定睇晒一集. 所以搭唔到爹~

    我諗住痛定思痛睇下台慶頒獎典禮 (始終香港人冇理由成日都唔知無記的動向), 聽到 (我係書房一路打文一邊聽) 第一個奬同第二個頒俾吹勁邦同鄧見暈.... 嗯. 就將個書房度門關好. 專心打文好過.

    20th Nov 2007 18:32 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 07年啲劇我都係無一套由頭睇到尾,學警算係睇得多架啦…
      台慶頒獎典禮那晚我要開工無睇,歌星和台慶悶到嘔,唔睇係正確決定…邊睇邊鬧邊打文好易有錯別字…
      歌星賀台慶就係太悶我先狂煲愛情合約,煲咗4集呀﹗

      23rd Nov 2007 01:29 AM

      刪除
  4. 世界新七大奇跡似足大國崛起,應該會追,劇集就看好盜亦有道

    20th Nov 2007 20:06 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 講開又講,一生為奴我追得津津有味時無記掉時間囉…幾無癮呀,呢啲歷市野我鐘意呀,但無market唔受重視啦…
      劇集除了王喜那兩套…其他都係觀望吓…

      23rd Nov 2007 01:30 AM

      刪除
  5. 年年d 巡禮都係cast超勁,拍出黎唔同晒樣
    點解今年係連巡禮都唔多掂?(小龍女除外)

    如果真係睇,可能望望《盜亦有道》...

    20th Nov 2007 22:41 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲劇集內容唔知佢想點,想睇都係為睇演員…
      我諗小龍女出山既劇集唔會太差掛?
      三哥復出以來幾套劇我都好有期待,不過套套都睇咗幾集就頂唔順…唔知同靚靚那套我頂得幾多集呢…

      23rd Nov 2007 01:32 AM

      刪除
  6. 哈~ 好野! 08唔駛睇(劇集)!

    日日有食神都可以睇下既~
    07既蔡瀾真係睇死人, 楊崢真係乞人憎到爆左. 希望08係蔡瀾一人主持, 食下香港名菜都好啦~

    獎門人, 笑下囉, 都好過無既. 唔dl野, 部電腦會好空虛.

    等睇奧運~

    21st Nov 2007 03:10 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係無乜好睇,啲資訊目又勁自我複製,兩個食野既節目我都無乜興趣,獎門人一路都興趣不大…
      同你一樣…唔使睇﹗好野﹗
      奧運…前兩次啲藝員+港姐陣容嚇鬼死人,我prefer睇有記囉,專業少少…

      23rd Nov 2007 01:34 AM

      刪除
    2. well, 以前會以為外國既奧運報導會專業好多, 其實都唔一定, 所以我都直接MUTE左佢, 一邊睇卡通一邊睇奧運.
      我個人鐘意食野, 所以飲食節目對我點都有比較高吸引力.
      呢期奧運可以睇下佢地藝員去讀完會COURSE, 出黎會有幾好笑. 呢次無得閃, 唔可以話唔夠準備/專業...哈哈.

      28th Nov 2007 01:52 AM

      刪除
    3. 奧運我只會睇幾個項目,所以啲評述係點都無乜所謂啦…
      反而係世界盃就好唔鐘意無記搵埋一大堆九唔搭的歌手藝員上去搭咀…勁廢…
      而家有記都開始玩呢啲無聊野…唉…

      28th Nov 2007 23:13 PM

      刪除
  7. 太極好耐架啦喎,終於攞出嚟播。

    21st Nov 2007 15:03 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 舊的?唔怪得有吳美珩啦,佢生bb休息一大輪的了…

      23rd Nov 2007 01:35 AM

      刪除
  8. 相比起D外購劇,好似唔多吸引咁,咩日月凌空﹑鹿鼎記,悶到吖,前者有機會成為陳寶國﹑袁立﹑王艷嗰套講慈禧的劇集咁慘淡(真係連劇集名都唔記得),鹿鼎記話就話有明教主啫,不過翻拍翻拍又翻拍,新意欠度。

    另外,個J2即係點?免費頻道?定係要收費先?但係佢講D劇全部係收費台播過既。="=

    21st Nov 2007 15:15 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 一生為奴?那套我好鐘意架,做做吓掉咗去第二個時間我勁唔滿意囉…
      黃生我興趣不大,佢做神鵰我都無睇,做小寶更無興趣…
      那j2我都想知係收費定免費,個節目巡祝都無講…

      23rd Nov 2007 01:37 AM

      刪除
  9. 烈火3應該會睇...但經驗同我講...一套劇2比1跌watt...3比2更加跌watt...但始終烈火1係小弟最喜歡既劇集之一...算係比小弟一個懷念王喜,錢嘉樂同鄭敬基這南山三虎既機會啦...
    志友偉論都應該會睇...佢除了作弄人有一手...其實思想都幾有深度...若果正正經經主持一個節目都唔會差得去邊...
    新七大奇蹟都會望下...希望唔會好似迷咁令小弟失望啦...

    22nd Nov 2007 11:11 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 烈火雄心第二集多咗好多三角戀,整體都ok既,起碼我頂得住追晒無中途放棄,但都係想放番多啲劇情喺工作上面囉,啲紀律部隊劇永遠都係工作幾集之後就談情戲的了…
      而家高層好似好鐘意sharing節目,好地地向世界出發變咗談心事時間,我對新一輯無太大期望,應該唔會睇的了…
      謎直頭係一個驚喜啦…

      23rd Nov 2007 01:39 AM

      刪除
  10. 歌星賀台慶就沒有看,節目巡禮就看過,對於未來的劇集,沒有太大期望,但都會追吓人,「太極」、「盜亦有道」都會追看。

    3rd Dec 2007 14:20 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多劇都係聽大橋好似好有趣,不過點都係要睇一兩集觀察吓先…試過太多次頂唔順中途放棄了…

      4th Dec 2007 01:10 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD