2007/10/25

[台劇]《惡魔在身邊》vs《換換愛》

後知後覺的我,最近才失驚無神迷上台劇(嚴格來說只限某男藝人的劇),之前煲完《惡魔在身邊》,現在煲了大半《換換愛》。看完,其實對台劇沒怎麼改觀,談不上甚麼後感,反而想談別的。

話說《換換愛》是《惡魔在身邊》原班人馬再上陣的新作,明明不是續篇,但人物性格和關係、感情線、故事大橋相似度竟然可以高達百份之99.99999999999,即是說,只係人名和家庭背景唔同咗,刻意延續前作風格搶收視用意明顯,實在佩服劇組挑戰先入為主的勇氣…

這個都算是自我複製的最高境界,道行比《大奧》或《刑事偵緝檔案》自我分裂更高,話晒後兩者好歹安在同一個系列之內的續集;《惡》和《換》卻是同一條橋同一班人rerun多次,不其然會諗,喜歡《惡》的人需唔需要睇另一套細胞分裂(又唔可以叫copycat吧?)的孖生兄弟呢?想翻睇不如直接睇《惡》?

如我自己睇《神鵰俠侶》的case,先入為主下喜歡上第一個看的版本(我選的不是公認的經典版本,不禁覺得自己很有性格…呵),感情分大晒,看後來的會不順眼。雖然,本人是《惡》和《換》兩劇連住看,沒有一眾《惡》迷的先入為主感情分(我甚至覺得江猛啲衫好核突…雖然我知是跟原著造型的…明顯我係中某男藝人毒,而不是中此劇的毒),不過觀乎網友的反應是可以apply前述的「《神鵰俠侶》後遺症」,對後來者,不禁諸多挑剔。

若然分開來看,《換》劇情雖然有點老土但其實都不賴的,起碼在主角性格描述上篇幅多了,似是想為劇集加番點點現實色彩,特別是惡少何解會成為惡少,原來會牽扯到他哥和他媽,即是佢老爸的另一個女人…噢,縱是夢幻愛情劇但劇情又好像合理化多了。個人最欣賞的是眾主角的造型型好多…,獨立睇都不失其可觀性。但一拼上前作,登時覺得後者有心乘前者之勢變本加厲搶收視,照dub的框架,好像失卻了點誠意,獨立睇會覺得有趣的點子(如楊丞琳永遠被惡整),第一次睇會覺得意,第二次睇就無新意,不禁想問:「又係呢啲呀?」;更令(本)人難受的是,不知何解要加插極多男角側面耍帥鏡頭,拜託,我知佢地型,但唔使吓吓整個側面定鏡提醒我的,很煩。

不是說照dub不可以,若能青出於藍勝於藍當然無問題,只係開了個不錯的頭,後段卻變尋親記和絕症之我要活下去,還以為自己睇緊《一公升眼淚》,好像是角色感情線無野可寫,為篇幅而左塞右塞劇情進去…。雖然《惡》劇都是同一招不停有新角色進出插科打諢,不過那柴娃娃式大團圓結局比較討喜吧。

無聊題外話,有人可以告訴我妍書的造型,為何到中段突然由微曲的長髮變咗爆炸頭?話實本來已唔多頂得順這位Judy小姐講對白的語氣,再加上狂野爆炸頭,很難受耶…

後知後覺完,收拾心情溫書去了。

後話:我連這本甚麼寫真書也買下了…巧京京啊﹗
急凍得來又好食?
一條龍後記:2007 年度煲劇回顧   
***************************************************
無聊閱讀:

原來《惡魔在身邊》進攻祖國時…更名《我的淘氣王子》
《惡魔在身邊》熱播 楊丞琳半裸拍床戲<-- 這篇的笑點是…明明半裸的是賀軍翔…點解標題會寫了楊丞琳?好色啊…

6 則留言:

  1. 睇唔到睇唔到睇唔到
    我都係睇惡魔夠了 :P

    26th Oct 2007 09:24 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係,睇一套就夠,我都係prefer惡魔多啲…
      勁憎換換愛個結局…

      26th Oct 2007 13:46 PM

      刪除
  2. 我呢輪睇個 d 台劇, 次次都要搭豬頭骨先出到文....

    我不禁諗以season 2(即換換愛) 的造形, 將season 1 (即惡魔)和season 2的精華合適炒埋一碟,飛走老土野(持別係絕症架個d) 節奏明快d 但又keep 住感動位,會勁好睇.

    妍書算罷啦.我都唔明點解惡少一開頭鍾意佢.話佢靚女,咩有氣質.唔好講笑啦.佢個d 演技浮誇到呀. 有幾幕佢個人發揮 (咩老豆生意唔掂,撞車呀, 被惡少老爸叫佢辭職呀)全部都係以32x 高速飛掉~

    26th Oct 2007 14:45 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 大塚日月11/7/12 10:46

      咁咪變左日劇。。。

      27th Oct 2007 16:31 PM

      刪除
    2. re:紫熊

      我之所以鐘意睇日劇就係佢節奏明快,篇幅短,就算故事老土無多餘時間俾佢講廢話,逼住快快手入正題…
      掉番轉講,我之所以唔鐘意睇台劇(近年的港劇都係),就係頂唔順佢地明明一句對白可以講完,就硬係要硬十幾句,男既女既都喊苦喊忽,有絕症又硬係唔講清楚,又要夾硬逼走愛人…(呢個劇情好韓劇的說…),十幾年前啲梅花三弄係咁,而家啲偶像劇都係咁,真係orz…所以換換愛我只buy佢較型的造型,後段劇情真係不敢恭維…
      唔係為咗睇惡少,我諗我中間就會放棄囉…

      阿惡少點解鐘意妍書…係咪話自小惡少活在阿哥陰影底下,每次作惡後只有妍書同佢講野呀?﹗惡少有啲戀母情意結咁,佢希望有個人在作惡後呵番佢je…

      唔知點解,兩套野王傳一既劇中女友我都看不順眼,晴紫係,妍書又係…XDDDD

      27th Oct 2007 21:30 PM

      刪除
    3. re:大塚日月

      其實都係…很怕看劇情拖拖拉拉的劇,硬拖到廿幾三十集,寧願精簡啲十一集算…

      27th Oct 2007 21:32 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD