2007/10/16

做番齣好戲:千fa《All about Love演唱會》

誠如千fa所說,事前我確係無信心,一路都唔肯出手買飛(連一百蚊都唔想),卒之星期五睇了版發現超乎想像的好,星期六忽發奇想想睇,星期日買飛,星期一去看了。

支持要慢慢儲番呢,信心可以一次過嚇走,拍一拍心口去馬買飛,好在,今次無入錯貨,終於可以挺起胸膛對人說:千fa唱得勁掂喎﹗(不要再逼我聽某天后的歌好了?ok﹗)

究竟本人係幾時迷上楊小姐呢?忘了。只記得第一次買她唱片是《私日記》,不特別喜歡主打歌《手信》,只因這張EP有《再見二丁目》(唔知乜野remix版) 又有vcd送只係七十幾蚊,既然唔夠筆直(那年代本人可以癲到一星期買三張碟的說…)買大碟,七十幾蚊的都照殺吧。之後的《1-100》理由一樣,不過送 的是更不切實際的Hello Mimi call機套,實在,本人當時己出手提了,何來call機?

貪小便宜,做就本人細聽楊小姐的歌。當年楊小姐剛過了初出道的得意少女年代,和夕爺開始有火花,又開始交上人山人海,文藝小品味漸出, 自命文學人的本人(我會考確係讀中國文學架喎﹗呵)細"lun"歌詞,越聽越有味,要不是這樣日lun夜lun,也不會發現《數你》後面有段hidden track吧?﹗嘻嘻。

真正著魔的是99年的《夏天的故事》和《冬天的故事》,尤其是《冬天》一碟,一氣呵成的冬天感 覺,可說是本人最熱愛的concept album,所以,當我發現是次演唱會opening是碟內第一cut《新世紀福音戰士》(食字之作,食「新世紀」,也有食「福音」,又有食「戰士」,又真係用了Eva音樂,但和該動畫無關係的說﹗),嘩﹗拍版即刻睇 ﹗雖然,我最想睇的一cut是《私奔》,常覺得是硬朗版《少女的祈禱》…唔知有無機會睇到live呢?啊,另文再詳談呢隻碟﹗哼哼…

與歌者同期出道的,要靚有靚,要玉女有玉女,要唱得有唱得,常聽人說歌者普通,由人到歌通通平庸至極,有乜理由咁都做到天后?平庸有平庸的好,沒大上大落, 一切慢慢積回來。走過十年路,目睹的是有血有肉的成長。原來,就算沒突出天賦,靠努力肯花時間還是可以賺到點成績的。自命平庸的人,總會不自覺找對像對號入座,明了沒?(不否認,我是私心包容歌者缺點的,對其他歌手可不是一貫的mean爆…)

講番頭先場好戲。

跳舞從來唔係楊小姐強項,今次事先張揚找來Exile(是他們本人還是他們的排舞老師?)又到日本練舞,opening一段《新世紀福音戰士》、《烈女》和 《處處吻》唱得好,跳得也好,最緊要是條深紅色長裙好靚,一次過解決晒前幾次演唱會最令本人驚怕的三個問題,呀…原來千FA和祖兒…呀…係朱祖兒channel好夾﹗喜出望外的說。都係嗰句,我想聽《私奔》啊…不如諗諗佢丫…《烈女》個雀籠,不自覺諗起譚小環《自主》隻碟個封面,不過唔係笠頭,仲有靚靚玫瑰,唔驚唔驚。

之後的《小城大事》老實說不喜歡。我是sidecut怪嘛,同碟我勁愛《的士司機》的說,不過無啦。之後連續幾首華星年代產物:《有發生過》、《八步半》(這隻有點點印象…唔熟)、《因為所以》、《燭光夜》(唔識…)和《少女的祈禱》…真係回憶呀,華星不只是千FA一個值得回味既年代,更係自己無有識死既學生年代代名詞,華星一去,快樂日子亦一去不後返。 這幾首,除了《八步半》後尾高音走到離譜,其餘幾首超呼水準的好囉…加上那些眼球咀咀兔仔女仔,整個畫面勁童話,呀,童話曾經是一個時期千FA唱片的theme呢。之後的《稀客》反而好似唔啦家咗,新藝寶出品呢架喎?

一連幾首舊歌《抬起我的頭來》、《假如讓我說下去》、《野孩子》和《可人兒》才夾上一首新歌《化》,我是極喜歡這安排囉,身體力行告知新碟話事人聽:唔好啦掛﹗大家喜歡歌者唱乜歌,你get到沒有?

鏡頭一轉變了西班牙鬥牛和梁漢文唱《滾》,最後梁一把打落千FA度,音樂就立刻轉到西班牙風了的《手信》第一句「不需給我展覽那照片…」,兩首歌連在一起居然出奇的夾並戲劇性,是全晚本人印象最深一節。小插曲是梁楊二人唱唱吓《滾》在小升台上企唔穩,甩了幾句…真係打交打上癮嗎?之後是印象中很滄涼的《出埃及記》,咦,高音位又係落過苦功喎,千FA邊唱邊走向鋼琴,不其然想起前次演唱會的《慢熱…北海道夏》,那個live唱得頗恐怖,但歌實在不賴的說。然而本人最期待的是《風采依然》時和古天樂先生(佢就嚟生日了﹗)共舞,呢首野我係第一次覺得咁好聽咋﹗《愛人》是《1-100》很喜歡的一cut,《閃靈》 個mv好似係講死人的?

之後一大段music break再閃上一段《詭異》,滿心期待去聽時音樂一轉變了《不認不認還需認》囉,唉…無言。同行某大大話段舞好印度風,又真係喎?x浪薯片有無諗過繼多年前呂方後搵千fa做代言人呢?話實不喜歡這首歌。之後的《吵我》(只叫得出係京x念慈x廣告歌)、《熱血青年》跳的舞,算係勁定唔勁呢?都好過《22098全城效應》既。最驚喜係《三分鐘戀愛熱度》…聽到真係嗌了…第一首主打歌的說﹗最攪笑還是惡攪了黎老闆的《我的親愛》那句"Sayorana O"和《Happy 2000》的拜神舞姿,我惡毒的想…一定是惡攪﹗

安哥唱了《狼來了》,其實我鐘意《郎來了》多啲的說…哈哈;《姊妹》、《可惜我是水瓶座》、《楊千嬅》、《飛女正傳》曾經係K場必唱,又係一堆回憶。夾在中間有新歌一首《陌路》…咦,live了好似無咁悶人喎?

今晚雖然無陳奕迅,卻竟然有陳曉東先生(本人係唔特別欣賞吳彥祖先生的,佢上台獻花本人反應係零),仲上台高歌一曲《水瓶座》?﹗哈。既然老孫都回歸得,陳生快啲出番隻碟吧﹗要出新歌,不如就叫《打開天窗》吧?﹗

看完滿心歡喜的離開,雖然,我的千FA十大沒太多首出現過…嗚…知道唔會出dvd,更覺呢二百二十蚊花得值~

**我懶mark song list,文中曲目參考Come back to love
***風采依然…古天樂…嘩哈哈…我在回味中…嘻嘻…
****回憶無價,郭先生若然個show唱多幾首華星舊歌,一千蚊飛我都照撲呀,唔使吹晒話五年內最後一個騷咁誇的說…(12/3/13後按:車…咪卒之五年內都無整過音樂劇…又係開番演唱會…但係我又去睇喎﹗哈哈哈)

友人的文:喜出望外的楊千樺《all about love》演唱會
************************************************************
「我認﹗我係很喜歡聽千fa的」全集:
藍奕邦《好風光》 & 楊千fa 《火鳥》
親愛的千fa:原來我聽得不快樂…
一年兩季楊千fa
只談風月不談新歌@千fa《Meridian》  
 楊千嬅《Unlimited》
華星同學會
楊千嬅 x 林一峰《拉闊音樂會》

18 則留言:

  1. 當年我第一次聽新世紀福音戰士, 覺得真係玩緊eva架喎. 佢歌入面加埋古典樂air, eva入面都有用架.

    今次係唔錯, 如果係千fa粉, 應該同我去睇hocc感動度係差不多.

    呢次真係集體回憶.

    16th Oct 2007 08:41 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個係我弟弟話我聽先知和套動漫,我初頭只係以為食字,齋聽首歌幾有型,鐘意~(我都話我鐘意呢隻碟…呵呵)
      呢個show最開心係真係做得好,爭番一口氣,不過…大家愛聽的都係舊歌?新歌一文不值,都係一個危機…

      16th Oct 2007 14:36 PM

      刪除
  2. 開心死你呀,我唔係粉睇見你咁寫都覺得好好睇喎!

    orz,買咗兩張蔡琴同呂方連封套都未開……一陣又諗住出去掃下碟添……

    16th Oct 2007 09:12 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 開心死囉…開心到唔捨得瞓狂打文…卒之第二日(即係而家)發晒大夢…
      我上一張掃的係hocc啦…暫時無乜目標的說…

      16th Oct 2007 14:39 PM |

      刪除
  3. 星期日仲買到飛...um...

    16th Oct 2007 09:18 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 怕且好多人好似我咁事前無信心…一心等睇碟…
      所以銷情麻麻係真既…

      17th Oct 2007 12:24 PM

      刪除
  4. 嘩, 你尋晚睇完仲可以打咁大篇, 真係俾佩服兩個字!

    我聽演唱會, 唔係好記得邊首打邊首, 唱就識得小聲跟住唱, 但講唔出個歌名羅.

    我好感動佢唱好多舊歌呀. 最怕版權問題d 歌手淨唱而家個間個d 歌. 佢最新個隻碟, 我覺麻麻的說.

    16th Oct 2007 09:29 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都服咗我自己,但跟住瞓得5個鐘就爬起身返工,個人係迷糊,卒之琴日我十二點就瞓,補番吓…
      你應該叫我同你去啦,嘻嘻,事前我煲了一煲come back to love個song list,聽開的會估到~呵
      其實唱咁多舊歌都幾悲架,即係證實連歌者自己都唔buy隻新碟…

      17th Oct 2007 12:23 PM

      刪除
  5. 冰子,厲害呀.看完還馬上寫個這麼詳盡的看後感,我只有懶惰地先把那些鬆郁矇照片貼上.

    今天有空再寫.

    他唱了好些舊歌我都不認識 -___-; 不過,真的看得很高興!風采依然那一環是極大驚喜.

    我寫了之後可以連結你這篇嗎?

    16th Oct 2007 10:04 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,我怕事後會唔記得,所以返屋企一沖完涼就狂打…
      我的照片就唔post好了,zoom極都係豆豉咁細粒,post呢唔知做乜…
      風采依然好聽是因為有古天樂先生囉,本身我麻麻地呢隻歌~好多歌改咗編曲,要聽吓先估到,咪話唔係煲開的啦,我呢啲日煲夜煲既都唔係一聽就知邊首~

      17th Oct 2007 12:26 PM

      刪除
  6. 果然好快手呀你! 仲要出咁大篇文呢!

    本人很喜歡陌路呢隻歌的, 所以佢臨尾唱左好開心呀! 不認不認還需認就真係無乜共鳴啦! 不過新碟唱得三首歌都算係咁啦! 條出場裙真係好靚呢! 如果個位睇到電視就更perfect了。。 好想睇下古生同兩個Daniel既closeup囉!

    17th Oct 2007 01:11 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我多口水嘛,又加少少對千fa個人既水,所以咪咁大篇囉~哈哈…
      陌路個live版好聽咗好多,cd版我就嘛嘛地,不認不認…唔知,我覺得好怪,快歌我會諗起烈女/處處吻那種風格…不認不認啲編曲我只會諗吹蛇的印度人…
      出場條裙靚爆,很grand,好難得千fa做show啲衫咁靚,前兩次演唱會的只能說是醜…嚇死人架﹗
      又真係,個電視俾啲電線遮鬼住晒…某次睇李克人100蚊飛,睇唔到個台,全程對住個電視,都叫好過無丫…

      17th Oct 2007 12:30 PM

      刪除
  7. 楊小姐的live真係仲未有信心,但佢有好多歌都令人鍾意。你會買飛睇,一係有錢有時間唔怕浪費,一係勇!

    18th Oct 2007 17:41 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係因為我地唔係有錢得滯同時間太多個人又唔係好勇, 所以咪話要睇左人地review話好睇先買飛, 搞到買唔到靚位囉.

      18th Oct 2007 23:13 PM

      刪除
    2. re:cyn

      你不知道嗎?千fa話齋,佢粉絲個個有個勇字咩?錢和時間亦有限,所以是睇了版才去買票的說…

      19th Oct 2007 14:25 PM

      刪除
    3. re:blue

      知我者莫若你囉~

      19th Oct 2007 14:25 PM

      刪除
  8. 咦!我與你睇同場喎!
    其實〈八步半〉的副歌尾段並不是走音,錄音版本是同樣的聲效,用人聲襯底去唱,千嬅已經做得很好,收貨有突啦!:P

    21st Oct 2007 18:07 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我對「八步半」這首歌無乜印象(其實成隻「到此一遊」都無乜),當佢新歌咁聽,聽到後尾第一個感覺就係走音lor…有機會搵番隻碟聽吓錄音版…
      我唔熟呢首,其餘聽慣聽熟的,就覺得千fa真係唱得超水準…希望佢繼續努力呢~

      24th Oct 2007 18:12 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD