2009/10/19

親愛的千fa:原來我聽得不快樂…

首先恭喜千fa榮升丁太…

想說的是,千fa,我支持咗你咁多年,你係陪住我長大的(雖然《陪我長大》係容天后的歌…哈),見到你嫁得出真係好開心架(前幾年的《電光幻影》、《single》那幾張碟怨味幾勁呀﹗)…。點都好啦,其實我想講的是…華星、新藝寶直到金記,每張碟我都係抱住期待的心情去聽的,今次居然係抱著掃雷的心情去聽,百感交集…百感交集呀﹗

呢張碟係完全無期望,但見博友的文章狠批後…掃雷小組組長(即係我﹗)就忍不住出動了,對一個自己曾經很喜歡很支持的歌手…今日居然係掃雷為出發點去聽﹗百感交雜呀﹗真係好雷,個封面已經很雷了…想點?個POSE個角度啲對比光暗完全係一張唔知點的相…(狠批了…)

01. 真命天子
舞曲曲式底,配埋勁襯楊小姐的歌詞,是度身訂造的吧(諗起劉華的《長途伴侶》…)此曲少有高音位,唱既和聽既都舒服,但要聽多幾次先記得首歌…不過整體係OK的,唔雷。


02. 我在橋上看風景
第二主打,歌詞可咀嚼度真係不比以前的歌(唉,又要講以前了…),以A記出品已經算係OK架啦,係《集體回憶》、《撈月亮的人》質素囉,個人比較喜歡這首(但其實都好公式罐頭吓的K歌…)多於前一首《真命天子》(我諗起無記有套劇都係呢個名的…哈),都唔多雷的。

03. 原來過得很快樂
剎有介事的說是《再見二丁目》的下集就比較架啦﹗當再不是少不更事的少女,長大了就知其實自己已經過得快樂咁,懂得珍惜捉住眼前的快樂,幾sweet的,不過係…硬拉上舊作做乜丫,又比較架啦…,呢首都唔雷的。


04. 你幸福嗎
嘩,呢首大雷﹗係超大雷﹗超超大大大雷,「鍊」起把聲唱的輕爽快歌…如果係《三分鐘戀愛熱度》年代的千fa唱就ok囉,中間的「啦啦啦啦啦…你幸福嗎?」勁台式偶像甜姐兒歌feel囉…十個驚…囧﹗大雷﹗(我癲了…)

05. All About Love
兩年前千fa演唱會時plug的,當時很喜歡這首歌,想話喺A記出品而言真係好高質素吓。但點解一路都唔收錄喺之後的大碟度,事隔兩年後先出番呢?﹗勁騎呢喎﹗想說呢首係幾有《Unlimited》那種自愛自憐的感覺,怎麼呢首好野反而要坐冷板櫈呢?﹗點解呀﹗呢首一啲都唔雷架﹗

06. 麥芽糖
對舊物憶舊情,詞曲唱都係ok的,但聽一次唔會記得,不過又唔會嚇到想飛咁囉,像前兩張碟的《陌路》、《只談風月不談戀愛》一類typical得很的,唔雷的。


07. 藍風箏
成首歌最雷係個唱腔,點解要好似《你幸福嗎》咁「鍊」住呢?﹗最雷係呢樣囉。

08. 對木偶唱歌
一見個歌名諗起《木偶奇遇記》…不過呢首《對不偶唱歌》完全唔係那回事,聽完覺得似80年代既歌(尤其是中間一段bass…)…。也是一首唔會難頂到想飛,但又唔會有印象既歌,唔雷既…。

09. 孖公仔
同是姊妹同爭一男,李峻一經曾出過一首從第三者出發的《電燈膽》,撇除原唱者的演譯,實在比這首從被姊妹搶走男友的第一身歌曲到肉得多,這首歌我聽完也是沒太大印象,對歌詞的內容都係睇番文字先寫得出上面的幾句…又是一首不會難頂到想飛,但又唔會有好深印象的歌,唉,都唔知係雷定唔雷…(啲高音位幾雷的﹗)

10. 圓缺 (OT:-撈月亮的人)
這首可以做台式愛情劇(一定要婆婆媽媽要生要死那種)的主題曲﹗)…有一點先入為主,覺得廣東版好像有詩意一點…都唔太雷既…

11. All About Love (Little Orchestra Mix)
新藝寶到金記初期千fa唱片成日玩音樂盒和舞曲的(以前鐘意玩童話feel既野嘛…)東東,現下合在呢首remix度又唔錯喎,主打係,本身首歌我覺得很不錯的﹗哈﹗

***************************************************

兩年前寫《Meridian》後感時問過A記係咪想將千fa變成一個集體回憶…看來是了…囧。呢張新碟,umum…就如個封面一樣,白茫茫的,淡淡然的,聽完…啊…聽完啦?﹗咁係咁囉。算不上大雷,但又不會令人有想去買的衝動(moov真令人感動﹗),就係咁囉。

我都係繼續煲hocc、swing和rubberband好了。

其他博文:
alexbb:做人情:楊千嬅《原來過得很快樂》
3C music:敷衍鬥敷衍,嬉笑怒罵楊千嬅【原來過得很 快樂】
全碟歌詞 

******************************
「我認﹗我係很喜歡聽千fa的」全集:

藍奕邦《好風光》 & 楊千fa 《火鳥》
一年兩季楊千fa
做番齣好戲:千fa《All about Love演唱會》
只談風月不談新歌@千fa《Meridian》  
楊千嬅《UNLIMITED》
華星同學會
楊千嬅 x 林一峰《拉闊音樂會》

12 則留言:

  1. 我就係聽完moov 悶到爆之後走去聽佢的舊歌, 我諗住寫十首我最喜愛的林千fa 歌呀. 你寫過未?未就約埋出文?

    同意張相已經好唔掂.....


    19th Oct 2009 00:38 AM |

    回覆刪除
    回覆
    1. 千fa 舊歌? (舉手) 揀我啦揀我啦!!

      即係呢...前幾日閉關中的小弟路過尖嘴路邊唱片店,先睇到隻cd 以為係千fa 的舊台灣cd (佢D 台灣歌...我當係黑歷史忘記左佢算了),再睇真D 先驚覺 21 世紀仲有cd 封面可以用呢種相,封底可以用呢D 字體。某種意義上,呢個CD 設計可謂令人嘆為觀止的...

      或者呢張係千fa 發老脾之作,最後留張唔賣得的cd 俾阿黎生呢...

      19th Oct 2009 01:33 AM

      刪除
    2. re:紫熊

      十首最喜愛我寫過啦﹗(詳見《Meridian》那篇…)我就係頂唔順那張新碟,走去寫番舊歌﹗
      個封面張相…我心諗係咪玩呀…咁都可以擺上封面…(不過A記的封面又真係一路都好求其…)


      19th Oct 2009 11:41 AM

      刪除
    3. re:仁兄

      佢啲史前國語歌我記得《讓我重新愛上你》和《微笑》喎,主打係佢啲發音好奇怪,唔係佢以前啲清新少女風無理由打唔進台灣市場既…
      廿一世紀都仲有,真係奇人奇事,大佬,我自己影成咁都唔想post出嚟獻世囉…
      可能…真係…發老脾之作…反正低處未算低,之後的碟點衰都應該好難再衰啲掛?

      20th Oct 2009 18:15 PM

      刪除
  2. 嘩,個封面好正喎,好似20年前廟街啲翻版貨。

    19th Oct 2009 00:54 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲老翻商自己錄錄埋食一餅帶的自選精選集那種﹗哈哈…係呀係呀…

      19th Oct 2009 11:42 AM

      刪除
  3. 張相睇落就似d "懷舊專輯"中個上左年紀既女人係擺post, 仲要白底.....以前都幾鍾意佢d歌,但自從"祈禱"完之後...突然對佢感覺麻麻...等小弟又掃下雷先:p
    19th Oct 2009 09:27 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 成張相點睇,同埋擺落乜年代的唱片度做封面都係怪囉,好想喺photoshop度同佢較暗佢…好唔順眼…
      《祈禱》都好早期架啦喎,我去到金記都ok的,滿懷希望轉會會更好,點知係一個這樣的反高潮,估佢唔到…真係拜服…

      20th Oct 2009 18:17 PM

      刪除
  4. 對拒的唱功 ... 真系不敢恭維~ 買了華星一班人演唱會那個dvd,里面更顯得拒跟其他人的分別

    19th Oct 2009 10:43 AM |

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢一路都唔係賣唱功既…
      兩年前個演唱會佢唱得唔錯架…幾係驚喜的…

      20th Oct 2009 20:43 PM

      刪除
  5. 我第一眼見到個封面以為係翻版!XD

    19th Oct 2009 13:37 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,起碼令人有印象丫…都算係好事…掛?

      20th Oct 2009 20:46 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD