2009/10/20

[港劇]《宮心富計門》

喜歡看古裝片嘛,雖然橋段、人物、故仔等應該都熟口熟面,又即管睇吓點囉…

  • 這是《金枝肉葉》、《糖心zone部》、《家好月圓》、《根葛hill雄》、《大長今》(報紙如是說…)抄/炒埋一碟吧…
  • 見到米雪和菊姐吓吓針鋒相對,即刻諗起《糖心zone部》細契同莉姨喺廁所互摑…(囧)
  • 見到程可為和陳豪,我又諗起《洛神》(咦,三國之後係魏晉南北朝五代十六國…之後先係唐喎﹗)
  • 謝雪心綿裡藏針的皇太后,個feel都幾似《根葛hill雄》的大奶奶,又係一心為自己個仔喎…睇佢啲奸笑樣真係好鬼奸的說…
  • 嘩…17年後阿太皇太后個髮型一ban二ban的一舊野勾出嚟…古代究竟係點gel出嚟架?
  • 嘩嘩,啲宮婢既衫背後有拉鍊既﹗80年代真係返番嚟啊﹗好在無《射鵰》啲閃閃袖咋喎﹗
  • 演三好、金鈴和光王童年的小朋友幾可愛的說,小三好換牙無咗幾隻門牙,笑喺上嚟好得意~幾個小朋友啲戲都得喎,喊既場口都有戲交…特別係啊劉江氏死時…小三好和小金鈴喊得幾慘呀…嗚…
  • 講起嚟,劉江氏杜太係成集第一集我最記得的角色呢…喺成班一出場就鬧交的女人堆度,突然有個造型清淡、談吐溫文的行出嚟,好難唔記得吧﹗杜太個走難郁幾靚的說﹗
  • 第一集其實都幾嘈,一嚟就楊怡和蛇視后鬧交,之後就米雪和菊姐鬧交…然後4個司設(?) ((加埋呂珊和惠英紅好嘈啊﹗))
  • 真好,這兩集都唔多見鄭視帝…(知我唔鐘意睇嘛?﹗這句係講俾我聽的,不喜就skip啦﹗)
  • 佢呢啲角色又武全才,又有情有義的忠肝義膽…都係咁架啦呀嘩?﹗
  • 三好和金鈴從宮婢慢慢爬上去成妃成后,感覺應該很《金枝》…不過心計既野未太覺,只覺好多明刀明槍的鬧交…有點煩…
  • 片頭阿蛇視后企喺陳豪和鄭視帝中間…呢吓好《金枝》啊,《金》的片頭將啲有感情線的男男女女放在一起的﹗
  • 《金枝》啲配角如陳琪、劉綽琪呀咁都演得好得的,今次見到何傲兒、葉翠翠(之後有李詩韻)…umum…碎碎姐啲表情有啲唔知想點…啲戲麻麻囉…
  • 呢啲宮廷/家族劇既奸角通常都得米的,楊怡…會唔會真係拎到女主角獎呢hea?﹗(其實我很buy楊怡的…如果當年黎視后的演出都可以拎,無理由楊怡唔得啦…雖然…還是如妃最好﹗)
  • 蛇視后當年的爾淳都好好架,想說其實安貴人、淳貴人好,就係華貴人演得至浮誇…雖然,人家已經退出了,呢啲既都過去啦…係我回帶…哈
  • 又即管睇吓我會追到幾多集﹗
《富貴門》呢…其實我無睇,只聽聲…想說的是…
  • 家燕姐邊忽似會有個呂良偉咁大個既仔呀?﹗
  • 琴日那集家燕姐係咁鬧呂良偉不孝…好浮誇啊﹗《銀樓金粉》呀…
  • 嘩…有無攪錯…靚靚入lift之前係著高踭鞋,入咗lift就變平底鞋…太神奇了﹗(剛睇了少少第二集…)
  • 賤man(馬德bell笑個樣我又諗起《制服誘惑》…死了…)…要翻抄埋《女人唔易做》嗎?
  • 呂良偉keep得好好啊﹗感覺好似仲young過三哥喎﹗

實在呢,兩套野除了著古裝和時裝之外,都係啲你鬥我我鬥你,真係…食唔落兩套咁多啦﹗囧…

宮心計官網

14 則留言:

  1. 無線D劇...不敢恭維...
    20th Oct 2009 23:45 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 同佢認真就輸架啦﹗

      21st Oct 2009 09:25 AM

      刪除
  2. 好嚇人,又要播潑婦罵街戲了吧?港人還沒有看夠?

    > 咦,三國之後係五代十六國…之後先係唐喎﹗

    隋唐五代宋,先唐後五代才對啊

    21st Oct 2009 20:22 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,又係潑婦罵街劇了﹗(但我睇得津津有味了…)…
      啊…你唔講我都唔記得…
      三國之後係魏晉南北朝,之後係隨唐…
      五代十國跟住先嚟的…哈…改改改…

      21st Oct 2009 21:11 PM

      刪除
  3. 好耐好耐之前見過呂良偉做戲, 成日都覺得佢好令仔! 其實估唔到佢仲會返尼拍戲嫁 :)
    雖然富貴門實在未必追 - -

    21st Oct 2009 21:13 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 呂良偉演過的劇我只記得睇過《上海灘》咋…
      其他的都無乜印象,反而電影就多啲﹗
      《富貴門》我睇咗少少,我鐘意古裝片多過大家族式時裝片嘛,只會二選一,兩套睇晒要花太多時間了…
      如果好睇的話遲啲喺網上睇番囉…

      21st Oct 2009 21:33 PM

      刪除
  4. WA...
    啲宮婢既衫背後有拉鍊你都留意到...勁!

    見佢卡士好似好強
    d宮廷裝又華麗
    所以都有追緊~~~=v=

    楊怡會有咩發揮暫時未見到...
    不過我睇佢之前d戲都ok既,,

    ...其實我想四奶奶拎獎ga...

    22nd Oct 2009 10:08 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁呢套劇賣人靚衫正嘛,我梗係落多兩錢肉緊啦﹗
      楊怡而家仲係做婢女,係有份被人恰,未有機會恰番人嘛,我一路都幾鐘意睇佢既戲,真係幾ok的,希望佢呢套有機會發揮…
      四奶奶自然做得好,但應該都係無份架啦,鬼叫佢唔係自己人咩…

      26th Oct 2009 21:27 PM

      刪除
  5. 我都系咁話,睇唔到2套咁幺心幺肺嘅戲,所以都系宮心算了,之后可以去放狗 ...

    28th Oct 2009 17:11 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩套我都放棄了…
      最近我係想睇番《豬肝補氣》…
      上年睇既時候覺得好煩,但原來人外有人天外有天,《豬肝》係好ok架啦已經…

      30th Oct 2009 12:32 PM

      刪除
  6. 我睇左你幾篇blog,
    其實你成日用另一套劇黎指某一劇有錯呢個邏輯都真係幾有趣...
    仲有清朝"黑色六角形"果舊野係叫大拉翅
    係嘉慶年間未係好興
    用真髮梳果種先係清初興果d
    另外,唐朝既髮型只有更誇.....而佢地的確梳到

    24th Aug 2011 03:27 AM |

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔講我都唔覺,我又真係好鐘意用劇同劇比較,不過唔用劇嚟比較,無理由吓吓搵番正史吧,好多戲劇既野都係約定俗成的嘛…
      坊間比較少書講清宮女子髮型,多數都係得衫,坐定定畫畫既又多數著FULL SET宮服,所以我對呢方面係好好奇…同埋我本身又特別鐘意呢一朝啲衫既…呵…
      好似聽聞古代人係有啲唔知乜植物的汁嚟GEL頭的…

      25th Aug 2011 10:52 AM

      刪除
    2. 古人用果黎gel頭果d多數叫刨花油
      以前d人除左用真髮梳頭仲識用假髮同支架撐住個髮型

      25th Aug 2011 21:37 PM

      刪除
    3. 長智識了…果真是三人行必有我師…

      29th Aug 2011 11:35 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD