2009/10/26

色士風之歌~

話說,不通音律的本人音樂堂的考試總是一敗塗地,唯獨一項係最有興趣的:聽樂器﹗哈哈,可能係慣了偷聽八掛,所以練成耳聽八方的本領。好了,其實想說的是,眾多樂器中我最喜歡管樂的聲音(唔通係因為…我個人本身都…鐘意…吹水…囧﹗),特別係色士風,硬覺得編曲時加了落去…首歌好像有味道了…哈。

(其實都唔係首首色士風的,有啲可能係其他…唔肯定既估估吓放埋一齊囉~)
安室奈美惠《Sweet 19 Blues》(4:52打後先係…之前的係《Respect the power of love》)
這一首被我煲爛的了,首歌歌如其名就係甜蜜19藍調,古古力年代少有的感性慢歌。眾多版本最愛這個《Tour Genius 2000》的,加重了色士風部份,即刻成熟不少(啊,這是安室媽媽產後第一個演唱會啊﹗),好感性啊﹗唱完後安室返回後台,隊band back住和唱的叔叔嬸嬸繼續唱住「She got the blues, she got the blues」,好似變咗西洋樂曲咁,感覺完全唔同晒,好好玩。正。(27/2/12後按:片源被砍,只能貼住現成的…)

KinKi Kids 《Love U4 Good》
(26/12/11後按:片斷了…求其塞住隻歌喺度先啦…哈哈哈)

呢首我真係覺得好lum(係《夕陽醉了》那種感覺喎…喺日落黃昏之下同情人慢步沙灘,邊嘆住杯champagne那種﹗),可以說呢張碟係小的對呢兩位哥哥仔改觀的一張,喂,原來都唔係齋偶像賣樣架喎(好了,十分之賣花讚花香呀吓﹗)

張學友《夕陽醉了》   
唔爭在貼埋這首啦,我懷疑係睇《我在柏斯的日子》呢個音樂特輯識的,同期仲有一首《花花公子》也是勁喜歡的說﹗不過望咗一望…咦,我印象中個音樂特輯有張曼玉架喎,但佢有份那個係另一個喎…咦…咁我究竟係睇過邊個…囧﹗

郭富城 《沒有你的愛》
其實同碟因有為本人的萬年最愛《雨中感嘆號》,這首其實無得比的,不過曲子末段4:24開始講完獨白「點解你仲唔打電話俾我」後,分幾鐘的音樂solo…umum,和前4分鐘的少男情懷是有點不對味的。如果當年有手提的話我諗我會cut咗佢出嚟做鈴聲的﹗(如《木紋》的曲末一段音樂…我專留意這些的吧?﹗哈)

btw,這個mv明明是華星的,怎麼都沒郭城城的﹗(bbtw,今天是他老人家大壽呢﹗恭喜恭喜﹗唔通…這是出文的真正目的?﹗哈)只有一個樣子很《城市驚喜》的少女…囧(26/12/11後按:咦,而家又SEARCH到個有佢樣既喎﹗)

劉德華 《你是我的女人》
記得當年有個同學係十分喜歡Kenny G的,小的係pop友嘛(哈,係無英文歌架呢個list﹗),係唔會神心到圖書館借純音樂碟(係,當年學校圖書館係有各式古典/洋樂cd借的…)聽,不過講色士風無肯尼之先生唔得吧﹗咁貼呢首,也是很lum的,最緊要的係,在肯尼迷人的樂聲下,安迪劉收歛了他招牌的大戲腔,讓整件事很完整的說﹗(XDDDDD)

古巨基 《阿當.夏娃》
 
嘩,呢首咁side cut的都有,只能說句網路世界太強大了(26/12/11:搵唔番啦﹗擺住隻《羅馬假期頂住先啦…)。97年EP《心願》的side cut,乾淨真摯的唱腔就是當年熱愛的源頭囉…唉,又想嚟新舊對照的了。好了,想說第一次聽這首已經很impress,當年古生走鄰家小男孩路線嘛,喂,原來除了假音、失戀、我很慘之外(其實《完美的一天》很sweet的…),jazz一點的都得架喎﹗(古生後期的《羅馬假期》都係呢種feel囉…)((btw,另一首個人覺得十分滄海遺珠的是《其實我…我…我》大碟入面的《我和你的未來》,仲舊的﹗哈))

琴日喺收音機聽到此曲有重唱版,喂,識貨喎﹗

Dire Straits  《Your Latest Trick》
 
雖然這首是洋樂,但我識…好明顯係因為《壹號皇庭》啦﹗某次夜晚喺收音機聽到啲好熟悉但又有啲陌生既旋律,諗咗一陣先諗起…《壹號皇庭》啊﹗原來係有人唱的歌,我一路都以為係純音樂,有趣有趣﹗

蘇永康 《假使有日能忘記》
 
唔爭在貼埋阿Raymond既歌啦﹗當時睇睇埋埋好多插曲都好聽的說,這首啦,《燈火欄柵處》、《讓我暖一些》呀咁,啊,當年真係睇到我好有心想去做律師架(以為佢地好得閒嘛…囧﹗)

草蜢 《黃昏都市人》
呢首、《歲月燃燒》和《夜了》小的都十分喜歡,有點都市節拍感覺(咦,這個term不是蓮母的嗎?,反而三子招牌的勁歌熱舞快歌我係麻麻地的(有夠怪吧?﹗)都市人嘛,聽啲會令自己relax的歌好了,吓吓chur到high晒好累人架﹗(同一原因小的十分喜歡Swing的《半張飛》…)

張國榮 《想你》
睇呢個演唱會(我是03年之後先睇的…)前已經好喜歡哥哥呢首歌庸懶的唱腔,再睇埋…嘩…有心讓人聽到we嘩鬼叫既﹗真係sexy爆…唱呢首歌之前仲係官仔骨骨西裝一度,呢首開始時脫去了外套,之後邊唱邊寬衣…降入後台時fe衫直頭係…嘩嘩嘩…真係殺死人架﹗放在尾,壓軸係必然的了﹗

*************************************************

自娛系列今次到上完畢,再續﹗呵

12 則留言:

  1. 我最鍾意加小提琴落首歌度。

    26th Oct 2009 22:14 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我既陰謀係開個樂器系列﹗
      仲有鋼琴和小提琴﹗呵呵呵…

      26th Oct 2009 22:46 PM

      刪除
    2. 都好喎,咁我都寫番個小提琴系列啦!

      27th Oct 2009 00:45 AM

      刪除
    3. 寫啦寫啦﹗
      最鐘意貼呢啲自娛文﹗哈…

      27th Oct 2009 18:13 PM

      刪除
  2. 聽到william so,...經常都聽到佢既JAZZ...好正....
    宜家都有D後悔以前冇心機去學...
    26th Oct 2009 23:57 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 一路都想學番一兩樣樂器,不過$$$$和時間係考慮啦,所以都係hold住咗,而家都係專心做觀眾聽人演奏囉…
      蘇生都幾可惜的,本來唱得好地地,仲拍劇拍到人氣急升,偏偏又整單衰野出嚟…唉…

      27th Oct 2009 18:12 PM

      刪除
  3. 假使有日能忘記 呢首真係要啤啤佢!
    對N號皇庭印象深刻(講緊我唔知升左小學未既事)都係因為色士風!!!
    27th Oct 2009 01:10 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. so康的印象都是來自《n號皇庭》…
      當時覺得佢唱歌好好聽﹗哈哈。睇完有一水好恨學樂器和做律師…不過最後都係得個講字﹗哈…

      30th Oct 2009 12:34 PM

      刪除
  4. black lab26/4/12 15:29

    有張曼玉演出嘅應該係《日落巴黎》(張國榮音樂電影),同一個特輯仲有鍾楚紅;《我在柏斯的日子》演出嘅係名次高過曼玉一級、但氣質就似乎輸少少嘅陳法蓉。

    27th Oct 2009 15:18 PM |

    回覆刪除
    回覆
    1. 好明顯我係記錯晒…我只有好模糊的印象,撈埋一堆的說﹗哈哈
      好在而家網路世界發達,呢啲咁舊既節目一吓子有得睇番,真係太美好了~~~

      30th Oct 2009 12:37 PM

      刪除
  5. 我好安室唷

    2nd Nov 2009 12:08 PM |

    回覆刪除
    回覆
    1. 同好?握手握手…

      2nd Nov 2009 13:57 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD