2009/10/09

只是同事

等車時,同事乙看到和我同組的同事甲施施然的飄過來,同事乙問了我一句「使唔使過去同佢傾吓計?」我說:「唔使…」同事乙即說:「你地同組架喎!」這又如 何呢?同組…雖說大家共處時間長,但都是相對無雜言(最好唔見面)的話,証明大家沒做朋友的潛質(和可能),那就罷了,勉強沒幸福。


前陣子播《烈火3》時記者問喜爺和鄭視帝的不和傳聞時,他經過幾個月的拍攝後大家只是同事,那就只是同事了。人唔會設一個目標結識一個人要達到乜嘢結果的嘛…就是了。

而我和同事甲,經過幾十個月的共事後仍然只是同事,那就只是同事了。(其實我連最低程度的同事也唔想係!=P)。

人是群體動物嘛,多一個朋友總比多一個敵人好。而且公司的同事每天一起困在辦公室裡八個小時,唔好彩就更多…,一星期五天隨時見同事多過我媽媽(撞鬼…)。那麼遇到夾得埋的同事就梗係最好,做嘢順利一點之餘,食飯吹水都易找個伴呀,做獨家村又眞係好慘既,唔好彩的是…多口的本人要是遇不到可以嗲多咀的人俾我講吓野…個口會發霉的…

但話說回頭,做嘢係做嘢,跟同事相處這些人際關係嘢,重要極都唔及做好本份重要嘅,識到能夠做朋友嘅同事係bonus,冇咪算囉,公司又唔係請我做交際花…。(或者我的想法才算唔正常?﹗)

只是同事就只是同事囉,同事我沒有得揀(可以給我一些正常一點的人就好了,嗚),選朋友我還想有點自由度。既然大家相識的時間不算短(我為她也死了很多細 胞,計起來應該係我問向索償才對﹗),到頭來泛泛之交也談不上,一點都不可惜,既然淡如水,就由得佢繼續淡。放咗工,佢有佢我有我,大家眼不見為乾淨,不 好嗎?

也許是人大了。讀 書時很怕自己交不上朋友(原因當然是不想孤獨過lunch和分組沒人和自己同組了…),那時逢人訕逢人笑,就像初玩面書要儲多啲friend,行到邊班都 有人識…感覺自己很強大的說。人大了,寧缺莫濫,人生可有幾個知已都已經很好,遠比一街三九唔識七的所謂「朋友」好多了。

選朋友,我是很有要求的,ok﹗

(同事乙的這一句讓我想起之前喜爺的訪問,再引發小的發了一段牢騷,更大的作用是…原來ipod個os update咗做3.1後,寫完memo可以直接send去email,那就算沒wifi也不要緊,打咗先,之後先再send出嚟,好方便啊﹗正﹗) 

10 則留言:

  1. 我其實也沒有很多個同事能夠升級做朋友的 (真正舊同事會定期約出黎就只有七個). 返工又對住, 放工又對住, 都冇咁多野好講.

    但在職場, 我一般都超級友善的. 即使不是為了結交朋友, 但關係好, 做野也會方便一點嘛. (但對方是儍的, 我也適當作出模式修改的)

    冇wifi 點send 去email 呀?? 我可以考慮買ipod (touch ?) 嗎???


    9th Oct 2009 23:45 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗我幾好彩的~哈,喺現司有幾個好好傾,會行街食飯吹水和拜年(﹗﹗),可能因為我地唔係exactly同team,大家工作上會有接觸,但唔係日日都有那種,大家喺同一個環境又唔係exactly一個之下…可以互相做訴苦的對像~哈…
      ipod正呀﹗寫memo係唔使wifi的,而家我好多時都係先將文打在memo度,等去到有wifi的地方(如…我屋企﹗),按個function key就可以直接將memo內文send去preset的email度,極度方便﹗一流呀﹗

      12th Oct 2009 13:23 PM

      刪除
  2. 就算讀書時做同學...也不一定成為朋友吧?

    "認識的人"跟"朋友", 我是分得很清楚的


    10th Oct 2009 11:06 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 認識的人和朋友當然唔同啦,一街都係認識的人,但無一個係知心友,都幾lonely的成件事…
      讀書時唔知點解好驚無朋友,特別係上堂要分組時…個個分晒得自己一條友唔知點咁,好得人驚架﹗

      12th Oct 2009 13:26 PM

      刪除
  3. 要將同事升級為朋友是很難...數來數去十隻手指仲有剩...

    你說得無錯見同事有時多過見屋企人,但我只會當同事是同事... 為求工作方便,我的容忍度可以好大..除非佢是一個超級無腦的人

    10th Oct 2009 22:21 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 同事有時太friend,做起事上來會好麻煩。都係睇人,真係做正經事時會先小人後君子,講明我的要求,唔係第時反面就無癮啦,so far同friend既同事都夾得順利既…
      我係睇住個目標…為咗完成個task會對方,咁逼住要同啲傻的人一齊做野都無計,但無必要我就唔會同佢講野囉…哈…

      12th Oct 2009 13:30 PM

      刪除
  4. 我認同找到可以做朋友的同事不是必然,只是bonus。

    我之前曾經為了因為和同事關係變差而不開心,但一想到我工作不是為了結識朋友時,心情就輕鬆多了。

    10th Oct 2009 23:37 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 對,的確係bonus。
      朋友既野貴精不貴多好,而且同事既野太熟,有些人可能會似熟賣熟,到頭來仲影響番做野,你板起臉叫佢做野…佢反而tat大家朋友關係出來…好煩架﹗﹗﹗

      12th Oct 2009 13:32 PM

      刪除
  5. 哈囉!我只是剛好路過而已的,但看到你這篇文章,真的覺得說得超好,所以也忍不住要留個言給你了!

    跟同事,真的很難熟落,可能是我入世未深吧?!我還是很不自覺地希望有天跟他們可像朋友般相處,但無奈……人家可沒有這個意思呢。


    22nd Aug 2010 21:26 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好﹗謝謝你留言啊﹗
      職場係做野,如果能夠識到交心既朋友當然好,如果無既,至少保持良好合作關係,唔係反晒片你篤我我篤你咁已經足夠。朋友既野唔可以強求。
      同埋有時和同事太熟反而難做,人家可能持熟賣熟,好易中招。只能說盡量保持平衡啦…

      24th Aug 2010 12:25 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD