2009/10/01

國慶日之後…

想問,國慶幾時變了一個節?仲要祝人快樂既?


umum,點講呢,其實我對祖國還是有點欲拒還迎又有點欲迎還拒(這會被定性為殖民地餘孽嗎?﹗)umum,即是說,走到今天,希望明天會更好,我想是可以做得更好既。

望住啲bing bing pang pang的煙花,不其然諗如果啲錢用嚟濟貧…umum…又來剎風景了,這天總係粉飾吓太平吧?不過放的時候漫天星火,又確係好璀璨既…

其實post這篇的主要原因是…哈哈哈,原來小的相機個煙花mode影出嚟都ok架喎﹗當然,影了十幾廿張只有幾張比較ok啦。呵呵…

8 則留言:

  1. 其實第一個問題我都想諗左好耐。套用一位台灣朋友的說法,這是共產黨戰勝國民黨六十週年而已....

    如果你對住D 貴價奶皇月餅都諗起用D 月餅黎濟貧(即係我)就好了..

    2nd Oct 2009 02:44 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 小聲說:國和黨是有一點分別,雖然這個迷思我還未想得通啦…
      回帶:那個奶黃月不貴價架…我都只係萬千窮苦大眾之一,我都等緊人濟我架﹗

      5th Oct 2009 22:42 PM

      刪除
  2. 又真係影得幾靚喎!!勁!!

    2nd Oct 2009 20:19 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 個煙花mode的效果真係喜出望外呀…
      當然,這張是幾十張入面相對比較好的一張…

      5th Oct 2009 22:43 PM

      刪除
  3. 咦我仲未試用過煙花mode喎

    3rd Oct 2009 22:56 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 工欲善其事必先利其器呀…
      我成日望吓有乜mode諗住幾時可以用的﹗哈…

      5th Oct 2009 22:44 PM

      刪除
  4. 次次國慶都搞到學生, 唔係建國六十周年獻真情, 就係六十周年有感 ... 我真係咩都寫唔出 - -

    我地班有個同學好好笑, 做緊同六十周年有關既問卷(國民教育中心搞既)果陣, 佢就大嗌 "而家呢個國民教育中心真係愈尼愈囂張!!" 成班笑鬼死 XD


    5th Oct 2009 21:58 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又真係慘啲喎,中文一篇英文一篇都想死…再加埋art堂畫吓畫,cookery整吓菜…嘩…真係有諗愛國情都諗到頭爆…
      哈,國民教育中心的手法有時真係令人幾orz的,有時真係唔能夠太hardsell呢…

      5th Oct 2009 22:45 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD