2009/10/28

《係咪小兒科》你未必勁過巨基哥哥﹗

之前喺珠江台有個類似的節目,家母看得如癡如醉(她仲睇埋國內版的《星光大道》((係咪即係《超級女聲》??)),比本人還要update﹗),於是得知無記版本會出街後就鎖定來看了。

第一輯於周末一星期一次,小的是偶爾行過才看看,好似無一次完整睇晒一集(哈﹗)。最近rerun的第二輯,上星期五lap到牛哥會上去…咁就睇啦…呃,想說,看來我真的不再喜歡古sir了。

  • 乜而家啲阿sir一定要一出場就dailynatural high?每次聽到古sir好亢奮咁叫「俾啲聲嚟聽吓先…」、「我係你地既古sir…」就覺得炒耳,想mute聲…(死啦,呢啲係咪代溝?啲細路好似睇得好開心喎﹗)
  • 硬覺得古sir表現很浮誇,吓吓放聲大叫的,umum…係,我是很怕刺耳的節目。呃,如果有人搵佢、家燕媽媽張美妮做節目,我諗會好得人驚…(但,呢個係咪無記鐘意既風格呢?)
  • 之前睇《味/耳分高下》已經係,個intro播完歌再要兩個主持出嚟歌舞一番,不停的聽住「愛你的只有我」…首歌幾好聽都好咁樣日日聽番…即刻變好煩…(當時已經想賦文一篇,不過我又真係無幾可睇這個節目…算啦…)
  • 乜而家鐘意將啲遊戲節目放喺星期一至五做﹗﹗﹗斷開兩集咁唔夠一氣呵成喎,硬覺得無乜氣氛。一星期一次物以罕為貴,會有種期待既感覺,而家晚晚有,感覺很膩…
  • 如果有一天《殘酷一叮》、《獎門人》或《美女廚房》晚晚做…呃…諗gag和遊戲的人怕且會頭痛致死吧﹗邊有咁多笑點呀﹗又邊有咁多有看點的嘉賓呀﹗
  • 其實呢啲遊戲節目五日化之後我無乜邊個特別有睇的,《十五十六》唔睇唔舒服好似好啲,《味/耳分高下》有啲遊戲食完野要吐番出嚟好核突(那個飲珍珠奶茶再吐珍珠鬥多好…呃),我最O咀係之前那個《奇珍乜乜》,明明係《日本風情畫》式的奇趣日本片,睇完叫啲嘉賓俾幾多個珍,勁奇怪,咁都有得鬥既﹗(呢個節目本身我都要俾十個珍佢﹗)
  • 噢,講番《係咪小兒科》本身啦,其實都幾得意,因為好多suppose係小兒科既野,當離開咗學校放低咗書包就唔記得,隨時被考起架﹗(特別係中文啲錯別字和四字成語﹗你以為日日用咩,但寫出嚟真係會錯架﹗)
  • 記得大學時幫個六年班小朋友補習…嘩,係我要拎字典機去幫佢對功課。啊,教學相長,好事好事。
  • 乜而家啲小朋友讀書既野咁鬼深?我完全唔記得雞仔、鴨仔、老虎仔既男仔女仔點寫喎,學喜爺話齋,不如叫Mr和Miss算啦﹗(XDDDDDD…個嘉賓超high的,睇到我在狂笑)
  • 講起琴日和前日的兩集,消防員那題明顯係送分啦﹗(會為嘉賓tailor made題目嗎?)
  • 我娘說CK妹講野和答問題有紋有路的,和劇中的她相距甚遠(aka:佢真人原來係正常的…)。
  • 睇遊戲節目最得意係見啲藝人既真性情,好似呢啲咁幾益智咪好囉,藝人和觀眾一齊溫故知新的。好過吓吓玩浪費食物,又特登要人出醜的…(係呀,我係講緊就嚟crossover既《獎門人》和《美女》呀﹗)
  • 傳說話啲小朋友係有背答案喎﹗不過我覺得畢嬲喺學校操開的話,都唔會差好遠掛?
  • 啲iq題又要講乜鬼「考考你」…好浮誇呀﹗(我真係唔鐘意睇啲好嘈既節目)
  • 咦,今次啲尖子班唔使「揀我啦揀我啦揀我啦」既?我好鐘意扮架﹗
  • 古sir重覆一次小朋友的英文名時…係咪用咗oxford腔?﹗umum…不自覺又覺得好浮誇…佢可唔可以唔好捲晒脷咁讀人名和英文題…(這是個人觀點,不喜可skip…哈)
  • 其實佢既衣著係咪繼續參考緊哈里波特?﹗(硬覺得,金記前後既佢係兩個人,點解呀?﹗以前既古sir去咗邊呀?﹗)
  • 又係我娘既資料提供,珠江台那個版本獎金最多得十萬咋喎﹗
  • 不過遊戲本身咪又係《百萬富翁》的變奏…諗諗吓其實係一樣,只係包裝加咗小朋友落去啫…
  • 除了古sir本身比較嘈,呢水咁多遊戲節目我係比較鐘意睇這個的。但,可唔可以掉番去星期日呀?晚晚睇好鬼煩。同埋我比較鐘意以前個做法,每晚都有不同既綜藝節目,如《K-100》、《勁歌》、《新聞透視》咁,有水仲改過啲好勁既名:乜鬼女人星期一、時事星期二咁。真架,有啲節目真係一星期一次就夠,日日都做反而會唔想睇的。
  • 那個《從67年開始》我有興趣架,其實我對啲文教資訊節目比較有興趣,遊戲節目就一啲啲…
  • BTW,繼續Good show的TBB,幾時有節目巡禮俾我睇啫?﹗

《係咪小兒科》@維基

16 則留言:

  1. 我也不喜歡古SIR的開場白,很悶....

    28th Oct 2009 14:09 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知點解硬係要作晒押韻句的開場白…

      2nd Nov 2009 13:58 PM

      刪除
  2. 對古sir的意見,同妳非常一致!
    最近看了一集,不幸看到兩個好乞人憎的細路,話過以後都唔睇啦~~

    28th Oct 2009 15:18 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知點解上親去的小朋友都好老積,但係平時見到的小朋友好可愛好天真活潑架喎…
      我受唔住古sir的主持風格,不要是嘉賓有興趣睇,都唔會睇的說﹗

      4th Nov 2009 18:08 PM

      刪除
  3. 阿古sir 真係又嘈又煩, 勁作狀...

    28th Oct 2009 15:44 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 實在很難想像眼前這位阿sir係當年我勁熱愛的假音王子囉…囧

      4th Nov 2009 18:09 PM

      刪除
  4. 系真系好夸張 ... 家燕媽媽+美妮姐姐+巨基哥哥 = 我會打爛我部電視機!
    如果美妮姐姐唔得閑,最近發現可以搵江欣燕來,我想話最近d人系米年紀大左就會出盡力去做呢,好多人都系以前好好戲,以家越做越出力,越做越夸張,睇畢打見到江欣燕真系心傷啊~~

    28th Oct 2009 17:04 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 江欣燕呢…我鐘意佢喺《同事三分親》度做diana,而家阿堅唔知點咁…(不過我好少睇《畢打自己人》的其實…)…
      可能誇啲易引起眾觀注意掛,電視始終唔係電影,無人會慢慢細心欣賞演員的演出的細節,樣樣都要大搖大擺驚死人唔知…umum,算啦,我都係少睇電視好了…哈

      4th Nov 2009 18:11 PM

      刪除
  5. 遲早叫張美妮做嘉賓:
    "噢~ d 題目又簡單又深奧呀~~~"
    只係想睇下d 問題, 對佢d反應無咩好感....

    29th Oct 2009 09:48 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我想話古sir啲gag我覺得完全唔好笑…
      真係囧爆…

      4th Nov 2009 18:12 PM

      刪除
  6. "看來我真的不再喜歡古sir了"
    你咸豐年前已經唔鍾意古生啦
    唔係你唔會開口埋口都古眼神啦

    29th Oct 2009 15:14 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 你呢句好精警喎…
      聽咗佢啲歌咁多年,多多少少都有感情架嘛,要一下子否定佢…就好似今日的我否定昨天的我一樣…要啲時間適應呀…(在講甚麼呢…哈哈…)

      4th Nov 2009 18:13 PM

      刪除
  7. 最近時常在這個時段睡覺,一來古生太浮誇,二來不喜歡看觀眾無得上去玩的節目,孩子太老成。

    29th Oct 2009 22:22 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 古生的主持風格是其一,其二係一星期做五集真係好煩,晚晚聽到佢把聲就想熄電視﹗
      啲小朋友我諗係節目製作人特別選另一類的吧?﹗可能佢地覺得尖子係呢啲樣…
      觀眾嘛…啲現場觀眾可能係啲尖子既親戚朋友,所以有參與架啦…

      7th Nov 2009 10:32 AM

      刪除
  8. You Talking To Me ? http://skymusic.mocasting.com/p/193939
    D歌名!! -.-

    2nd Nov 2009 23:31 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 古生的concept越嚟越有趣…
      呢隻碟聽過一次,唔太有印象和鐘意,無再聽了﹗

      7th Nov 2009 10:34 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD