2009/11/03

好心做壞事

好心做壞事者,是說我們偉大的正苦,其實我真係好唔明…好地地唔得架喎,做乜要無啦啦整撻"la"呢hea?﹗

(放心,小的無錢去買累埋兄弟或「天曬」豪宅,只係作為一個普通蟻民,仲要係working poor月光族那種,發吓up風吧…,唔係好大怨氣啫﹗)

((反正小的係順民,政制甚麼的小的真沒有太大興趣,和蟹點不好嗎?﹗呃,都係唔好講咁多,又會俾人扔的了…XDDDDD))

首先呢,我真係領會唔到「領匯」 在幹啥,好地地開咗個冷氣街市(仲要有超滑超好味的豆腐花賣,只係5蚊碗﹗﹗﹗),人家做生意做得好地地,無啦啦趕人扯(真係提前終止合約喎﹗),之後就 開咗間百X超級廣場,點呀?﹗呢個街市開既時候我已奇怪點解方圓十里15分鐘腳程地方要有成3個街市,好了,人家做生意落晒地生晒根又無啦啦要趕人走…跟 住就改咗個地方做連鎖集團超市…唉,無野講啦﹗我碗豆腐花無得食啦而家﹗

之後就到另一個街市遭殃,個街市大大話話開咗十幾 廿年,當中好多店都係小的有記憶以來就開業的了,好多店家由叔叔嬸嬸開到變公公婆婆,由養家開到變過日晨,呀,呢啲真係舊屋村先會有的人情味,但攪攪吓 呢,好難領會佢做乜的「領匯」一下子唔同人續約逼人摺,一下子又續約但變相將一年變十個月逼人提早收工但租照俾喎﹗終於個街市日漸冷清,冷清到係豆腐和豆 卜都無得賣架﹗邊有啲咁既街市架﹗umum,我又放長雙眼睇吓裝修完之後有幾多家係連鎖店囉﹗

第二,那個膠袋徵費,我真心 覺得原意係好的…等啲人用少啲膠袋嘛,但想說呢…而家無膠袋用,人人都買不織布環保袋,那個環保袋仲唔環保呀﹗又薄又易爛(特別係用嚟袋書…已經俾書角刺 穿了兩個﹗), 跟住買餸的話有時啲肉汁菜水沾上了,用黃河水都洗唔清﹗(我諗鏹水都未必得,哥士的得唔得呢曾sir?﹗)一陣味勁難頂,卒之變咗雞肋,食之無味棄之可 惜。

以前去完超市啲膠袋拎到返屋企都仲乾淨,仲可以做垃圾袋用多轉,而家除了要買環保袋for超市入貨時用,屋企又要買大垃圾袋,多咗雙重使費,那個promotion的tvc仲有個細路女話「用少咗膠袋,俾我逐少逐少儲起…」我真係笑了…使多咗喎重﹗

真係好懷念十幾年前三spirit的環保袋,布那種﹗有七彩間條那種﹗起碼洗得又襟用,袋幾重的野都唔怕刺穿…唉呀…(惠x有種係布的,盛惠12蚊,都ok架﹗要不用紙袋算了)

第三,室外禁煙呢,我相信都係出自好意既,食得煙多對身體唔好嘛(算係為公營醫療機構省錢嗎?),但其實我又覺得既然食煙唔係犯法,咁食既人又over18 歲,佢又知食煙可能會致乜病,咁佢有自由去選擇架啦。以前食肆間晒吸煙區,office又有毒氣房,食和唔食的劃清楚河漢界不是好地地嘛…。而家,食的人 無家可歸,吓吓都要喺街度叉足電,店家門口、垃圾筒總會有班人喺度bbq,排隊等車時啲哥哥叔叔又喺度煲…我想話我覺得我仲吸多咗二手煙囉,肯定更易有肺 癌呀大佬﹗

同埋呢…點解酒吧都要禁?又話乜野兩點後唔賣得酒?﹗那是酒吧耶,唔係幼稚園喎…

唔明唔明我真係唔明,其實可能係我錯,我應該搬去火星住。囧

16 則留言:

  1. yeah 鬧多d~~鬧多d

    3rd Nov 2009 17:35 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好冷靜喎,無野鬧啦,留番啖氣暖肚好了﹗

      7th Nov 2009 10:35 AM

      刪除
  2. 帶我走~~~~~ 我都想去火星....呢個城巿越黎越反智.......xhxt.....>.<

    有時出街經過想去supermarket買野,但諗起無帶袋,就會走,又或者買完畀錢先醒起無帶袋,真係呆晒.....

    要買d好厚膠質既袋會好d~但無丫丫出街要袋住個咁既袋,手袋細細唔知放邊,真係雞肋到爆.......(怨氣)

    成日好事變左做壞事,我地個正苦真係認第一無人敢認第二了..... (默)


    3rd Nov 2009 17:56 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 啊﹗個顏文字cut咗我成段留言呀﹗嗚…點解會咁架…
      帶我走…我諗起可愛教主首歌﹗哈哈…
      呢個城市咪就係不停無啦啦整tat la,真係有點失望,又或者,已經無乜期望,嬲都唔會嬲了…
      而家我多數用紙袋,平時返工帶飯嘛,通常會用紙袋裝番啲飯盒返屋企,咁夜晚拎住既時候順手去買埋野裝埋,都費事拎那些一點都唔環保的環保袋了…

      12th Nov 2009 11:52 AM

      刪除
    2. Bingo!!! 我本來就係tag可愛教主首歌既意思~呵呵呵呵呵~~~
      我會用環保手抽袋仔啦,呢,d護膚化粧品既購物袋,得閒又可以掉入洗衣機洗,都好好架~
      不過而家仲有多樣"避膠樽"...王大師呢次真係功德無量~~~:P

      12th Nov 2009 12:33 PM

      刪除
    3. 身為一個tag歌怪如果get唔到就太失敗了﹗
      我成日帶飯時倒瀉餸汁,洗極都洗唔甩…好唔開心…嗚…
      王大師言之有理,膠樽呢吓又真係唔環保既,又說,其實平時我很少買樽裝飲品的,只係呢水日日去*$自閉溫書,我又鐘意飲凍野喎,日日燒一個膠杯,感覺不太好的說…

      12th Nov 2009 17:29 PM

      刪除
  3. 搬來日本吧!.

    3rd Nov 2009 20:47 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 你俾間雜物貨我借宿嗎?

      12th Nov 2009 11:52 AM

      刪除
  4. 禁煙是一大德政呀。其他的就.....唉。

    3rd Nov 2009 21:50 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 其他的又唔能夠話佢多餘,本意係好,使operation出到嚟係變咗麻煩野…

      12th Nov 2009 11:53 AM

      刪除
  5. 最後的吸煙者
    http://blog.roodo.com/kanbaku/archives/3612297.html
    可以去睇下呢一篇日文翻譯文章。

    香港呢,愈黎愈變態,好鬼危險。

    4th Nov 2009 00:10 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實禁煙呢吓好吊詭,食煙又唔係犯法既事,係,啲二手煙係會影響其他人,非煙民有權唔受二手煙影響,但煙民都有權食啫…
      (我成日諗,究竟我係小眾定大眾…哈…)

      12th Nov 2009 11:57 AM

      刪除
  6. 感覺上, 佢地好多野都想學外國...
    但係人地個環境同我地都唔同...
    劃個"毒氣區"咪好囉...係無錯係"室內"係無煙...但外面...覺得空氣好嗎??咪玩啦...

    之前睇唔用膠袋,都估到會有另一樣野發生....因為"佢地"淨係諗一樣野...唔識諗side effect...

    4th Nov 2009 11:12 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,好多政策本意係好,但推行太急就章,而且外國和香港唔同,美國、加拿大地方大,室內禁煙煙民都有好多私人地方可以食,唔似而家一下子將煙民推晒出條街度bbq,香港的生活環境唔似外國咁多空間呀﹗唉…

      12th Nov 2009 11:59 AM

      刪除
  7. 其實我覺得領匯本來就係政府為左將堆公屋商場私有化而搞出來的﹐既然搞得私有化﹐自然就要搞到D商場有錢賺啦...要有錢賺的話﹐自然要將D小商戶趕盡殺絕~~

    10th Nov 2009 01:38 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 今朝搭車見到…那個被推倒的街市門口貼了張酒樓的啟示…唔係用嚟改裝成連鎖超市…我應該開心嗎?﹗囧
      12th Nov 2009 12:01 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD