2009/11/24

古裝片之歌

為懷念剛逝世的陳鴻烈,我決定貼一貼本人最熱愛的左冷禪為首(五嶽劍派係佢做第一任盟主架嘛﹗如果我無記錯的話﹗)的《笑傲江湖》主題曲《活得瀟灑》…左盟主呀﹗左盟主…

點解我咁記得左冷禪呢?﹗其實係a-level校內mock CLC 口試抽中了一題《真小人偽君子》,小的講到一塌糊塗,老師就示範啦…丫…佢竟然拿岳不群和左冷禪來做例喎﹗車…原來講小說都得既…(車,知又點…咪又係肥咗…),well,無睇《笑傲》的朋友,有無睇《豬光補氣》?宋世萬和賀峰都係similar case,戲如人生人生如戲呢。

Last but not least,大閆生,R.I.P。

唔爭在,繼續貼。

講開《笑傲江湖》不得不貼一貼這首《滄海一聲笑》吧﹗

《東邪西毒》的主題曲《一生有意義》,三部曲我最喜歡中間一部(我喜歡曾江uncle嘛…哈哈),首歌又無《世間始終你好》咁紅呢,初看劇第一次聽《人》曲時覺得很新鮮喎﹗《射鵰》都唔係吓吓要大仁大義hehe哈哈咁既﹗(當然,成套劇最爆都仲係那個唔連戲服的「降龍十八掌」…囧)

另,此片中的「邵氏《射鵰英雄傳續集》」係咩嚟架?﹗(15/12/11後按:之前條片死咗啦,而家貼的是另一條片了…)但又好奇怪,明明無字幕無對白無乜無物,一睇又會知係楊康死的那間破屋(aka:《射鵰》本書我都有狂煲過的…),仲有那隻擰開機關的碗﹗﹗﹗

95《神鵰》的主題曲《神話情話》,歌詞將「情為何物」這題發揮得很好的,講完愛是甚麼,又會問為何人會為愛又癡又狂,很襯合劇/小說中人為愛而做盡的合/不合情理的事,真係好貼題的說﹗~(看到嘛?我真係好鐘意這個version的﹗~哈哈哈)

出得《射》、《神》就唔爭在貼埋《倚》。實在當年很迷93年的台版,而家睇番…馬生係咪有點演得太over了呢?﹗哈。也許這是他的史大奧啦。除了人腳(主打係周海味啫…我係周芷若幫的),最熱愛又係首主題曲,喺9字頭出品之中,算係最有古裝片feel吧?﹗很喜歡一開始的中樂intro的說…。

82年《天龍八部》主題曲《萬水千山縱橫》。氣勢係由第一粒音就傾巢而出,好難唔諗起梁家仁師傅出嚟大叫「我係契丹人」呢吓野。講開這首歌又有一個故事,話說某年上上吓history堂,阿sir問了小的一個問題(唔exactly記得,總之係關乎清朝種族關係的…),小的答了「滿漢不和」啦…佢居然無啦啦被trigger了喺度講《萬》歌的歌詞「卻笑他世人妄要將漢胡路來限」,然後說我眼光狹窄…天呀,好明顯係借題發揮啦佢…

《江湖笑》,又是一首很喜歡的周華健歌~。一路以為係鵬哥的《笑傲江湖》片尾歌,但search一search先知…係王曉明哥的《神鵰》啊﹗咁唔關事既?﹗睇電視時lap過吓好似係有個滾石男人合唱版(仲有我至受不住的成虫大哥添…囧),呢啲咁豪氣既情懷真係似《笑傲江湖》多啲喎﹗另,張靚穎首《天下無雙》都是很好聽的﹗

劉華大帝和梁影帝的《鹿鼎記》…講咗好耐都未睇﹗反倒是很喜歡此劇的《始終會行運》,做人做到可以「任上天引導我行,隨緣覓夢歡笑真」就好了﹗

郭天王《赤腳小子》片尾曲《留下句號的面容》,這部可說是當年郭天王偶像片中一部異數,居然是相當正經…結尾又相當慘情兼又頗警世的。留下句號者係因為男主角係窮光蛋兼文盲,從鄉下赤住腳咁出嚟,出到大城市地見過世面就被五光十色酒色財氣迷住,以為自己可以升價十倍啦,點知誤入歧途卒之恨錯難番,臨死前想做的就係著番著鞋…嗚。這部都係郭天王搭吳倩蓮,好睇過《天若有情2》好多…

最後請出我細個時很熱愛的警我司兄(關生喺《豬光》演阿發都幾搶架﹗)出場﹗其實《蜀山奇俠》的劇情我係重溫時先記番,成套劇我只記得警我司兄的兩條尤如公仔麵的的水,紫青二人的飄飄薄紗戲服…同埋…首主題曲《年少無情》幾有型幾好聽的﹗

舊文:我們的主題曲
我看金庸小說1~電視劇篇 (這個系列本來想寫埋小說,同埋角色之類,扮晒吳藹儀的《金庸小說的xx》系列咁,不過爛尾,最後只寫了一篇…哈)
*****************************************************

發生過琴日的無save成篇文無咗的意外,我…今次…係…post完一首就save一次…唔好玩我啦﹗嗚…

10 則留言:

  1. 佢扮有錢佬真系好似…人生無常…

    24th Nov 2009 23:55 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 之後仲有鍾偉明大哥…
      或者,我們都要珍惜眼前人呢…

      29th Nov 2009 22:11 PM

      刪除
  2. 竟然冇劉華版的神雕主題曲同插曲!!好好聽架!!

    25th Nov 2009 02:02 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 不瞞你,其實我好唔鐘意劉UNCLE的版本…我嫌佢加咗太多奇怪的情節…

      29th Nov 2009 22:12 PM

      刪除
  3. 以前烈爺做奸角,我呀媽都識
    佢呢排變左笑匠多d....

    不如做一篇金庸劇集大全...

    p.s.見慣黑鬼古天樂....唔係好記得佢原來做過過兒....


    25th Nov 2009 09:54 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係睇報紙先知原來佢以前做奸角起家的…
      我對烈爺的第一印象就係《笑傲》的左冷禪,真係超入型入格的,但很奇怪,近年佢成日做啲攪笑老人,明明係奸笑緊我都覺得佢係攪緊笑…哈…
      金庸劇集大全我會努力諗吓點寫,只係開咗個頭呢…
      我鐘意白面過兒架﹗佢做咗黑鬼我反而麻麻地鐘意佢了…

      29th Nov 2009 22:14 PM

      刪除
  4. 你點可以唔題周潤發的“笑傲江湖” 主題曲,雖然不好看,但主題曲很經典!
    25th Nov 2009 15:06 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 看來齋金老劇集主題曲都可開一篇文了,好聽的主題曲太多,貼幾多篇都貼唔完呢…

      29th Nov 2009 22:15 PM

      刪除
  5. 噢! 翁美玲版《射鵰》三部曲我都係鍾意《一生有意義》多啲喎!硬係唔知點解世人好似淨係識《世間始終你好》,唔通係因為三首之中最容易唱?

    29th Nov 2009 19:58 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 講起我都唔知點解喎,我係年年睇《肥碎歌星賀台慶》啲經典MEDLEY都係唱《世間始終你好》所以識呢首歌,但睇番套劇時就覺另兩部的主題曲都好好聽呀,點解無乜人提既?﹗鋤強扶弱…十卜《一生有意義》﹗

      29th Nov 2009 22:17 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD