2008/06/29

我們的周海媚…

我想睇呀…其實我係咪應該捨有記取無記呢?﹗(也許我只需要經典台…)

(由於我不想聽陳總把聲,所以沒看《向世界飛髮》的啦…)

話說,小時候本人就很喜歡睇海味,當年靚絕五台山的藍潔瑛碰巧我都沒多看她的劇,黎美嫻和鄧萃雯當年麻麻地(而家睇番當年的鼻影化妝…很恐怖…還是如妃look靚啦﹗),唔計後來翻睇而迷上的翁美玲的話,海味可說是本人80年代花旦中飛佛﹗

(都說本人跨年代…哈哈…80年代時本人還很小的啦…卡卡…)
(我好像常寫男演員呀呵?﹗無計,異性相吸…哈哈…)
(松松姐姐雖然都鐘意睇,不過我又唔會覺得佢靚咁解囉,係有分別的說﹗)
(排名不分先後…純粹係邊套諗起先就寫邊套先…)

其實呢套野3個主角拍的時候都3字開外,平均年紀和小說都相距甚遠…但煲的時候又會覺得很入型入格,奇哉﹗連金老都說海味是她心目中的周芷若…可以讓我跟風說「我都係咁話啊﹗」…

基於是本人飛佛演周芷若,本人是絕對支持張無忌棄敏投若的,小說結局是個open-end,劇集沒記錯好像是趙敏叫張無忌同佢做第3件事(畫眉),但就沒周芷若走出來那一段…opps…我不爽了…葉小姐在我輩友儕好像不太受落…大家都是周派的…卡卡卡…

我沒看過秋官阿姐趙雅芝的版本(有的話我都想睇啊…),梁影帝的…不太記得了,反倒記得他的《俠客行》,之後程志美醫生的版本太得人驚(其實係程醫生這個選角得人驚,黎視后和蛇視后都是ok的…),個得本人心的《倚天》還是這個囉…除了周芷若,本人還很欣賞孫興的楊逍,殺死不少少女,風頭盡蓋主角馬生…

那水無記好鐘意找周華健來唱主題曲,繼自製古版《神鵰》(神話情話)之後,這個《倚天》又是他(刀劍若夢),台版播應該不是這首?﹗後來的自家製《天龍八部》又係佢…(難唸的經),不過,3首都好好聽…哈哈…

這部劇在吾博出現率都應該好高,無他…90前後本人曾中過黎天王的電視毒,逢有佢既劇上都睇,咁啱有兩套有海味份…(其實我真覺佢兩個好襯…劇入面…)

舊文寫過對此劇觀感不重覆。只是說本人是周迷,當然不支持劇中黎天王投向邵美琪懷抱…這一回結果正合本人意的說。然而劇情那個懶係高潮起疊的結局很流,也很兒戲,完全破壞前部講父子情帶來的高分(回帶:前段參考王傑個人經歷真的很感人,睇到本人極回味的說…)。後段是十分唔好睇兼可以飛的。

呢套劇呢,發現男藝人真係襟撈/老好多,有份演《今》劇的陳國邦當年變化不大,反倒海味復出…就被說老了…嗚…(佢拍三哥…我勁期待啊﹗)

[港劇]最喜愛的回顧~1~《人在邊緣》 / 《今生無悔》


呢部劇無VCD在手,不太記得故仔的細節…只記得是海味打打吓機回到未嫁時咁,我一直懷這套是參考《回到未來》的…其實我小時是沒有看過這部戲的說…。《回》劇就是本人第一次看回到過去的橋,很有趣所以很有印象…


喜歡看這部首先是因為梅姐的主題曲《抱緊眼前人》,當年的陳子聰…Orz…

其實鬼片是我死穴,不過這類民初+愛情+鬼怪的又來者不拒,舊有《大頭綠衣鬥疆屍》(無記錯的話係關寶慧做女鬼?﹗嘩,恐怖度怕得住《鬼新娘》的王小鳳﹗), 後有《大鬧廣昌隆》,好在小芙蓉這隻鬼係美美的~,身世又可憐,際遇又堪坷,遇到再世陸運廣(大隻廣)時他身邊又另有青梅竹馬…真係慘到無朋友…

所以結局老年大隻廣去世,小芙蓉在一旁靜靜的迎接大隻廣,真的暗喜是個大團圓…好在唔係《胭脂扣》那種令人黯然神傷的結局呢…

[港劇]最喜愛的回顧~4~民初劇類


90年代無記拍了一大堆幾十集長篇「大劇」,其實套套都可以套用BINGO--無記劇集版的formula,《天地男兒》雖然有本人的飛佛古生,但真很頂不順兒戲透頂的奸人成奸法,這套和《創世紀》(又係古生啊﹗)本人都係極度吃不消。那一水比較喜歡的是《笑看風雲》和《天地豪情》…

《天》劇中海味做程家三姊弟的老二,和家姐郭藹明爭黃日華,海味和黃日華好《義不容情》啊,可惜她的角色到中段就死去了。…不過這條線不及貪錢Diana(蔡少芬)/甘量宏(張家輝)/程家雄(陳錦鴻)搶鏡,尤記得大結局Diana死在甘量宏家中,一大pat血的牆…真係勁煽情﹗還有甘量宏那句:「家咩姐je…我姓甘架嘛﹗」…當年我弟是常扮的…

*************************************************
還好就快有新劇睇﹗呵呵,看維基仲話和松哥有民初新劇…好呀好呀…期待!~

18 則留言:


  1. 回到未嫁時而家經典台做緊,尋日睇左2集,阿海味做得好跳脫呀(我只係想到呢個term),不過我覺得比例搞笑既係阿黎明,佢個角色好搞笑....

    29th Jun 2008 14:14 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我勁記得黎天王個四四方方的眼鏡…
      回到未嫁時海味個角色係少少13點架嘛,同埋又講佢出身低下階層,個人係不拘小節又傻氣的…
      掉番轉阿黎生係好拘緊…二人拍埋就勁攪笑…
      唉…又講到我想睇呀…

      29th Jun 2008 20:15 PM

      刪除
  2. 我小時候都好鐘意睇海味的戲GA ^0^
    最有印象是倚天喇~!

    29th Jun 2008 14:49 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 倚天我都好鐘意﹗
      反倒對佢之前在無記拍的古裝劇無乜印象…

      29th Jun 2008 20:15 PM

      刪除
  3. 田中小百合21/2/13 20:52

    最喜歡的是《大鬧廣昌隆》,其實《義不容情》亦無完整看完,因為當時仲細嘛,哈哈哈。

    29th Jun 2008 15:34 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 《義不容情》我有睇重播,記得丁有康和丁有健囉,海味角色就唔記得啦,反倒記得藍潔瑛受刑…
      (我都要扮細﹗我係睇重播架﹗)

      29th Jun 2008 20:17 PM

      刪除
  4. 唔好意思,一訂係要全部訂哂的,幾屈機下……

    29th Jun 2008 22:54 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實啲劇我可以睇碟…
      我又無興趣睇陳總…
      啲波又唔啱feel…
      所以我唔會被無記屈到…

      30th Jun 2008 13:05 PM

      刪除
  5. 喂~~數少左呀~仲有唔知咩~[情濃大地]定好像[大地恩情]仲要同家良拍的

    1st Jul 2008 23:57 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 情濃大地…係呀係呀…其實呢套野我覺得係港版阿信…
      大地恩情…好似係亞記架喎?﹗
      當年同學話縱橫四海好睇,不過我無追啦…我只數咗我最有印象的5套囉…

      3rd Jul 2008 09:50 AM

      刪除

  6. domotoiceko小姐:
    15個月後的今日,從"您或許對這些文章有興趣"link入此文。
    初次回覆,小小意思:
    周海媚在 sina china 的 blog:
    http://blog.sina.com.cn/zhouhaimei/

    23rd Oct 2009 18:09 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝留言了﹗
      周海媚的blog都是第一次去看,謝謝通知了﹗

      26th Oct 2009 21:23 PM

      刪除

  7. 我都係細細個o個時好鐘意睇周海媚d劇,佢o個時真係好靚女!同李嘉欣有得揮!最靚係拍今生無悔同台灣倚天o個時!

    26th Oct 2010 22:46 PM |

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能睇開有感情,我鐘意睇海味配黎天王多過許太太呢…哈…(btw,《原振俠》都係相當好睇的…)
      《今生無悔》拍得黎天王勁英偉,我真係誠心希望阿朗最後係同文意一齊架…(當年…我是有少少唔like邵美琪的…)

      29th Oct 2010 12:16 PM

      刪除
    2. 係呀!!佢同黎明真係好襯!!我估佢地應該拍過拖,不過死口唔認O個隻!!哈哈^^

      26th Nov 2010 22:10 PM

      刪除
    3. 我都覺得係耶﹗
      不過當年黎天王正冒起緊,梗係死都唔認既又…

      29th Nov 2010 21:06 PM

      刪除

  8. 周海媚在廣昌隆的造型,是我印象最深刻的。不是每個女人紅唇艷沫也好看的。對她喜歡之情,令我很不喜歡呂良偉。

    31st Aug 2011 16:08 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我意識到我欣賞佢時已經傳緊佢同黎天王啦喎…
      (所以我是勁熱愛《回到未嫁時》和《今生無悔》,尤其是後者…哈)
      80年代啲濃妝抹艷呢,當年睇或者無問題掛?﹗但我在90年代睇番都已經有點頂唔順,所以我欣賞的女藝人都偏向清秀和自然一點既囉…

      2nd Sep 2011 09:43 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD