2007/09/18

哀怨淒迷@《胭脂扣》

前幾天有點空閒時間,開電視剛好播娛樂一周,睇完才知原來上個星期是哥哥生忌(九月十二日),一手轉過去電影台,卻竟然是播《宋家王朝》(這套也合本人胃口的說…),而不是哥哥系列(可能是我撞唔正吧…)。

那麼我自己來回顧一下我的飛佛~

  • 套戲唔覺唔覺就廿年了﹗
  • 話說,自小怕看鬼片的本人為了看梅姐,明知驚都要睇。睇完真係有發惡夢(小學生嘛﹗),有一水更唔敢夜晚一人從中上西環搭叮叮…怕在車上轉身會見到如花囉…甚至唔係好敢去西環…因為…曾經在某家住西環的朋友處看過套更驚的鬼片…《鬼新娘》…諗起王小鳳個樣都驚…
  • 片子的結末,可能係本人看過最難忘的結局。哀莫大於心死莫過於此。
  • 隨著結尾如花將胭脂扣還俾十二少,主題曲intro隨隨響起…歌和戲真配得天依無縫的說﹗
  • 不要見笑,睇完此片後我真覺張、梅二人極襯…係應該…呀吓。之後我覺得劉華諗得過(睇完《九一神鵰俠侶》),只是之後…呀吓。我開始懷疑,華星一姐係有個獨身惡咒的說。
  • 十二少真係超靚仔(容我膚淺一下)
  • 原來萬子哥做戲唔開肉緊mode都OK的說。
  • 溫big霞都有賢淑一面。
  • 記得第一次睇係某次人口普查假期,已是電影上映後的好幾年了。首先是假期前屈媽媽租帶俾我睇,之後到親友家中作客(但為乜呢?唔記得咗了…)又lur他們租多次俾我睇,哈哈﹗還興奮到邊睇邊爆劇情…
  • 其實我一路都唔知南北行係乜,只知南北杏係乜。
  • 三十年代買衫個「購物袋」成個行李箱咁?會唔會有人reuse呢?﹗
  • 鴉片聽就聽得多…原來係黑色一pat野的說?
  • 原來可樂叫「鬼佬王老五」…
  • 睇完套戲後意猶未盡,還到圖書館搵原著小說來看,從此成了碧華姐迷,每天必看她在生果報的專欄(要不生果報也沒甚麼值得我留戀囉…)
  • 疑問,點解如花鬼魂拎唔起實物,卻能陀住個胭脂扣?﹗(很破壞氣氛的問題啊…哈哈)
  • 基本上本人算係周星星diehard盲目粉,唯獨唔鐘意睇李健仁扮如花…
  • 雖然我唔鐘意睇容天后,雖然我覺得很抄《胭脂扣》,但我覺得《魂魄唔齊》幾好睇的說…
關於此片

2 則留言:

  1. 我呢套唔知點解當笑片睇嘅?咁我對午夜凶鈴都覺得係喜劇就真。

    18th Sep 2007 16:22 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 午夜凶鈴真係笑片呢架喎…貞子爬出呢時我邊睇邊笑囉…
      我最驚港產鬼片…細個時睇彊屍先生、鬼新娘、胭脂扣…等我真係會發惡夢的說…

      18th Sep 2007 17:14 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD