2008/01/29

GOGO洪卓立

人們說呢位小朋友(怎麼我成日話佢係小朋友呢)像當年的白面王子古天樂先生,話實除了二人的美白度之外也沒甚麼相像…。於我而言呢,要似的話我會說似初出道的陳曉東先生,尤記得當年我就是受不住陳生的唇紅齒白才沒聽他的歌,一聽發覺原來白面底下有副不賴的嗓子,估不到十年後又有同一樣的發現…orz

陳生的舊路會唔會為洪生帶來點啟示呢?

四大天王年代誰是偶像派誰是實力派,大家分野很簡單:不美的說是實力,貌美的就是偶像;再擴充一下論點,就是實力派=不美(直接點是樣衰)+唱功好,偶像派=貌美+唱功爛,不知從何時開始樣子是決定那一派的先決條件,之後再決定他/她的嗓是好是爛,即是說,不美就是實力,實力就等如一定曉唱;反過來說,貌美就等如偶像,偶像就等於賣樣…

唔通就不能有人兩種特質並存,又靚又唱得架咩?又或,兩種特質都沒有,唔靚之餘又唱得爛…

當然,很多歌手都是typical的偶像派或實力派,人們才會得出這樣的方程式。然而世事無絕對,只有真情趣,人云亦云之餘,也來用一用自己的耳朵聽一聽,讓自己辨證一下。

07幾個男新人,被剎有介事標榜為實力派小肥歌路不合本人心水,沒多聽;另一位同學陳柏宇聲音不錯,樣子算得上端正…咁應該算是偶像定實力呢?管他的,歌唱得不賴,只是太一式一樣,有點不耐聽。周柏豪同學沒接觸,他算得上靚仔吧?但佢又有做production喎,又算是實力定偶像呢?咁洪同學,剎有介事的去日本取個春天櫻花漫舞的mtv,極有當年Sun Boyz味道,靚人靚景,仲唔係偶像?

這一排都在聽他的debut大碟,所以說他像陳生(開首說的那個,不是上段那個),不是歌路相像,而是不看封面齋聽的話,實在唱得不賴的說…(當然,《三腳貓》那句「是他~~~~~」另計)。話說回頭,人們總是以貌取人…見到一副貌美容顏,還是重覆開首說的formula的了。

據說洪生現下成功攻下少女和姐姐輩粉絲,男生系粉絲就是難攪點的了…。不知英記可有對策為佢擴大市場呢?﹗又或如孫生繼續做情歌王子…umum。但拜託,千萬不要像當年陳生咁吳剛師傅上身搽晒油扮車房仔,這可不是東華,本人只會送上滿載溫馨的笑聲,可不會捐錢的說;又或如同門師兄Kenny哥咁搽黑個身…點解扮man一定要白背心?我想問…

相關閱讀:
佢都係集體回憶~陳曉東
娜姐: 洪卓立《Go》
由悶到唔悶~洪卓立《Next Attraction》
近期常聽的歌~(11)~洪小弟和CNblue

36 則留言:

  1. 你咁快寫完咁我一陣寫乜呀?3

    29th Jan 2008 10:42 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係呀,娜姐你都有好多論點喎…

      30th Jan 2008 09:55 AM

      刪除
  2. 唔白背心點顯得佢黑呢? XD

    29th Jan 2008 10:49 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 小白背心加小黑波地…
      呢件事很驚…

      30th Jan 2008 09:57 AM

      刪除
  3. 個樣真係幾sun boyz...
    其實偶像都可以好多種, 既然生得可愛, 咁欣賞人地個樣之餘, 都可以欣賞埋人地實力o既. 分到咁清楚, 有時會錯失一d好野架

    29th Jan 2008 11:05 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我打文時一路諗住《la la世界》…但那時其實係叫boyz…哈哈,sun boyz已經係唔知第幾代進化版…
      你說得對~不過先入為主威力甚大,有些人先入為主了就不願意改conclusion,close file的了﹗

      30th Jan 2008 09:59 AM

      刪除
  4. 其實有幾多人buy個d歌手扮man呢?好似次次見到都係想笑嘅多。

    29th Jan 2008 12:48 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. x2!!!!!!

      好像每個扮man的結果都是不好的!

      29th Jan 2008 15:07 PM

      刪除
    2. re:閒趣

      唔man又扮man的結果應該係攪笑居多…
      buy就真係好難講,起碼我so far未試過…有啲野勉強無幸福…

      30th Jan 2008 10:03 AM

      刪除
    3. re:aulina

      帶俾我無限歡樂,這樣都算係做咗一件好事既…

      30th Jan 2008 10:06 AM

      刪除
  5. 那到底洪是實力定偶像派?

    29th Jan 2008 21:21 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 偶實或實偶﹗XDDDDDDDD
      佢聲底唔錯,有得做丫…

      30th Jan 2008 10:07 AM

      刪除
  6. 點解扮man一定要白背心?

    你令我諗起阿倫"實在男人"揸住支士巴拿個cover呀~~
    http://image.yesasia.com/assets/imgs/music/29/p1001835629.jpg

    29th Jan 2008 23:09 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我記得呀呢個封面…
      實在難忍…哈哈…
      佢已經係MAN…唔使扮…

      30th Jan 2008 10:09 AM

      刪除
  7. 我覺得他的相貌脂粉味太重, 不夠man, 會多些女性緣吧!

    29th Jan 2008 23:34 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 根據我的街坊評價觀察,女士覺得佢ok,男士就麻麻地…

      30th Jan 2008 10:10 AM

      刪除
  8. 你講起,果d 唔大件又扮man 既好難受...

    30th Jan 2008 09:46 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗起古生白面年代…
      佢黑面後有做尖練大隻的說…

      30th Jan 2008 10:12 AM

      刪除
  9. 我上次去唱k 反而係有個男生推介呢個歌手喎.

    樣我不嬲唔多留意. 又唔係煲劇. 唱得好就得啦. 呢個小朋友d 歌藝得喎~ 首彌敦道我聽0左好多次呢. 下次唱k 搵個男唱呀唔該....

    31st Jan 2008 15:49 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 係?﹗男生粉絲既市場都開埋啦喎咁
      樣我理架,唔係我做乜叫佢小朋友…卡卡…實在佢唱得唔錯既以新人來說,不過低音要執執,《三腳貓》那兩句低音簡直係破壞晒成首歌既整體氣氛…好驚…
      佢新碟我仲未聽啊…只睇了娜姐的文…

      1st Feb 2008 10:07 AM

      刪除
  10. 圖片, 文章和音樂都更新了...

    有空請去看看

    9th Feb 2008 21:36 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 會多去拜訪,謝謝~

      12th Feb 2008 09:56 AM

      刪除
  11. 講真﹐第一次見到洪卓立個樣﹐完全覺得係小白臉樣﹐直頭覺得有少少"娜娜"地...而且一定走純情小生路線﹐不過你講開陳曉東﹐我又覺洪卓立把聲幾似呀喎...至於歌﹐我唔係好鍾意三腳貓啦﹐反而新派台首彌敦道就唔錯。

    14th Feb 2008 18:38 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢個樣咁小男生,又真係無理由唔走純情路線既…umum…
      佢把聲我覺得有啲陳醫生feel,陳曉東我覺得係個格似…哈哈…
      《彌敦道》其實幾大路,不過越聽越對味,《三腳貓》我都麻麻地,低音位唔得﹗碟內sidecut我最鐘意《香水咖啡》(差唔多既名…),幾有swing既感覺…

      15th Feb 2008 14:30 PM

      刪除
  12. Good

    我倒覺得他似 (聲) eason
    但他真的唱得不差

    29th Feb 2008 02:47 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇番個trend好得意,10年前我們會說新人出來似王菲張學友,而家係似eason…
      對啊,我覺得佢唱得不差,只係佢個小男生形象不是人人受落…

      29th Feb 2008 13:41 PM

      刪除
  13. ziyanchow27/7/12 10:47

    確實有D陳東東影子既, 望佢第一要吸取教訓 , 同自己團隊包括經理人好好合作 , 二要練氣, 佢唱現場真係太唔夠POWER ...把聲我係欣賞既, 個人反而唔係太LIKE 克勤, JASON O個種靚聲.

    仲有我都唔想見到佢學東東, KENNY出車房仔第三集, 真係俾人笑十年...

    10th Apr 2010 22:59 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 團隊既野真係好講運數,至於佢唱live我好少聽呀…聽cd版就感覺ok既…
      同公司既威利人搶風頭好多,行出嚟形象新聞都殺晒…但佢老哥唱歌真係唔掂,這時候我更懷念外表小白臉,但唱歌ok很多既洪先生…
      jason啲歌好一式一樣,聽派台歌一首半首還好,成隻碟咁聽好易瞓著…我麻麻地…

      11th Apr 2010 17:51 PM

      刪除
  14. ziyanchow27/7/12 10:47

    我都覺得 REALLY淫把聲真係好鷄, 快歌靠混音, 慢歌則靠假音過骨. ..查實好多人都頂佢唔住,唔止你我 .JASON 呢, 雖然我細佬強烈向我推介, 但係我聽完都唔入腦囉 .至於, 白面仔呢, 佢既低音明顯比較弱, 有進步空間 , 不過為左令英王關注度唔會如過去一年只集中 REALLY淫身上, 我買左白面仔新出既新曲+精選CD ,對於從未買過白面仔任何CD既我, 隻碟係相當抵聽同好聽. 如果佢塊面唔係咁超級白, 同埋唔係出自英王, 佢既觀眾緣可能會好D ,尢其阿嬌既淫照事件, 對走乖乖路線 , 特別係英王藝人 , 係好大既打擊 .

    24th Apr 2010 00:35 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實英記係咪想捧威利人做rain式歌王呢?佢唱慢歌啲back vocal勁到我聽唔到主音把聲,快歌真係好多假音吓…但都假得ok難頂…跳舞幾勁都好,唱歌難聽都唔掂架…即係呢,同佢同期既迪易達係ok好多,不過公司support唔夠威利人咁勁,真係時也命也…
      白面仔這個名很正﹗哈哈。阿洪小弟就如當年既陳曉東一樣,歌唱得不賴,但個image太小白臉,嚇死好多人,小白臉喺台灣就work,喺香港真係sell唔起,睇佢師兄kenny哥就知(不過kenny哥歌喉唔掂當﹗)…
      阿嬌個case真係幾sad,出事前有twins個image頂住,事發後呢,啲歌依然唔掂,《心多》既live聽到人一步一驚心,合番體既《人人彈起》又好似走與不走音之間,即係呢,要不是有公司support,阿嬌又不能賣樣了,仲有乜好賣呢?而且佢出道咗咁耐少女又唔係成熟又成熟唔起,仲可以點呢…佢真係要好自為知了…

      7th May 2010 18:01 PM

      刪除
    2. ziyanchow27/7/12 10:48

      叫佢"小白臉"唔太好既, 但佢又實在好白呀, 只好稱呼佢做白面仔.

      比較起英王出既三個男歌手 , KENNY 無疑係最靚仔, 但係天生根本就5 音不全囉, 之前組BOYZ都仲有STEVEN 把聲掩護下, 佢自己唔識死居然玩單飛, 還記得佢好友醒佢O個首"預言書" , 俾佢把聲蹂躪到~~~~因為係佢唱, 我忍唔到原版, 反而趁唱K , 時時點比在場的男士屈佢地唱.

      REALLY淫個樣似整過, 靚唔靚就費時COMMENT , 反正係3 個之中最乞我憎. 借AB CO. 單料瘋狂上頭條, 又間接爆埋兩個閨房秘密,言行雖惹人厭, 但廣告不停接, 拍戲咀完呢個上O個個, 風頭勁到~~~ DI 2 DA 雖同佢同期出道, 你唔講, 我以為佢已經半退出..我聽過佢首"1 SWEET PER DAY" GA, 佢把聲OK 呀 , 係估唔到係夕爺填咋!

      至於白面仔 , 本人對佢既好感度係上升中,同意你所講, 台灣係BUY 呢類型格,如果早出世十幾年(即 BACK TO 90年代初), 佢條路會易行D (或者已經大紅喇)... 人算不如天算, 大病攪到台劇拍唔完, 依家出返黎, 孖住洪杰宣傳, 整到好似一齊出道咁==" ,最慘係俾人話唔同左樣(白D講 : 係走樣), 塊面特別眼皮位勁腫, 我覺得似水腫未退...我諗佢都知自己事, 除左出SHOW之外,有框眼鏡已成為佢身體一部份, KEEP 住帶... 佢本身路線都幾偶像派, 呢個打擊對呢個細路仔黎講其實唔細. 不過, 點都好, 身體健康最重要 ,希望佢練好D 唱功, 我好想未來日子可以繼續聽到佢既新歌.

      BTW, TWINS咁多首CONCERT THEME SONG, 我覺得"人人彈起" (某論壇D人改為"人人勃起" XD)最難聽, 好懐疑係因為TWINS失勢, 再FIGHT 唔到D 好歌返黎...定係急就章, 所以水準都???

      24th May 2010 21:05 PM

      刪除
    3. KENNY真係錯生喺香港呀﹗呢啲咁可愛既小男生係日本和台灣就有發揮空間,尤記得佢走陳曉東個白背心車房仔郁…真係嚇到我呢…
      不過講到尾,佢唱歌真係唔掂,拍戲咪好囉…
      洪小白好似話佢病完後唱歌唔夠氣?﹗佢病既期間公司狂谷威利人,小白又無緋聞對像,無啦,好難追呀…
      威利人雖然被封為新一代舞王…但我有點不太受得到佢個STYLE,同埋佢唱歌都真係不太得…唱歌難聽既…幾靚仔都假﹗哈哈哈…
      TWINS個演唱會唱成點我唔知啦,不過阿嬌聲底真係幾弱,好似好唔入咪咁…um,我諗佢拍戲可能會好啲既…

      3rd Jun 2010 20:50 PM

      刪除
    4. ziyanchow27/7/12 10:48

      唔...有d資深洪卓立fans留意到佢依家唱live , 到某d難度位, 隻手就會不期然掩住個肚, 呢d小動作確幾令人擔心既, 令人懷疑究竟佢好返未? 同係咪會完全好返曬? 如果, 答案係以後佢狀態都唔會改善得去邊...咁我覺得好可惜, 我真係好鍾意聽佢唱歌 .

      呢期勁like佢 , 都係唔好再講洪卓立, 一寫我收唔到筆 (仲要勁逼你睇)...近排除左中立立(係, 我依家跟佢d fans 嗌佢立立, 都有d接受唔到自己 XD)既招, 亦中了微博毒, ..唔知關注榜既排名係咪反映當紅程度 ? 若果係, 阿嬌並無我地普遍香港人認為咁唔掂, 起碼入到TOP 10, D 回覆又超多, 諸如貼一幅相都起碼有千幾個回覆...我響到諗, 如果佢衰一鑊金仍然可以紅返, 之後會唔會有好多人出呢招, 特登流出禁相,黎幫自己谷人氣??


      5th Jun 2010 01:18 AM

      刪除
    5. 我感覺啦,英記真係錫晒威利人,同樣係有戲上,阿威利人套《前度》啲宣傳幾勁(當然,有阿嬌係原因…),洪生套《很想和你在一起》(差唔多的名)係無聲無色地上,佢同阿詩雅合唱那首同名歌曲也是無聲無色地跟精選碟出了就算…噢…

      我諗洪小白仲後生,歌藝既野有得執,問題係佢個形象囉,太乖太小男孩,好難衝出去其他age group,個形象真係要執執。

      (其實我係佢歌迷﹗哈哈哈…,佢和周博賢幾夾丫~,覺得佢係佢公司既一道清泉,起碼…唔會懶係我很型我很勁咁,真係正正經經唱歌架囉…so far…)

      阿嬌我覺得佢係慘既,我諗佢出事前都未衰到要咁盡地一煲,啲相應該真係out of their expectation。掉番轉睇或者係一次機會俾佢轉形,老實說…嬌姐唱歌真係好唔掂,少女走唔掂或者佢應該真係專心去演戲,個樣殺嘛…

      15th Jun 2010 12:22 PM

      刪除
    6. ziyanchow27/7/12 10:50

      我都好鍾意周博賢既作品 , 係從KAY姐出道時開始 , 一來亞KAY 把聲超似孫燕姿, 好吸引到我去聽, 二來歌詞題材有趣寫實 , "姿色份子","開卷快樂","我愛茶餐廳""愁人節", 令人有共鳴, 又唔會扮高深.

      之前我都有聽過"彌敦道", 都覺好聽 , 不過令我超級鍾意而有衝動買洪卓立CD 既卻係 "三腳貓" , 之後, 再聽其他歌, 至發覺我差d錯過左, 我原先以為全部係lum 女歌黎, 或嗌生嗌死既失戀苦戀歌,... 係有一, 兩隻, 但歌曲類型同取材都算幾多元化,唔悶同襟聽.

      就算周後來寫俾佢既"陳友", 係講童年玩具同往事, 剛剛或已經成為大人既一定明白當中感受..希望佢同周博賢將來有機會合作啦!

      不過 ,我唔知你有冇留意洪卓立既訪問同報導, 我自己覺得佢係唔係好識應對, 雖然佢形象真係有D似前輩陳東東, 但個人冇咁假, 我甚至嫌佢太直太白, d藝人通常識得利用訪問去sell 自己既形象, 得佢d 報導係令人睇完會有少少火滾...好希望佢知道有咩應該講, 咩說話係會趕fans...

      暫時最令我反眼既訪問仲要出自英皇御准既旗下雜誌報紙 ! 我見阿嬌, 祖兒 同 really 淫通常都係激讚 , 例如阿嬌明明著到成個阿嬸, 衫評都有豎起一個手指公...得佢同sherman "待遇"比較差...奇怪.

      套"好想和你在一起", 我岩岩睇左, 竟然睇到喊, 睇廣告我以為係純學生初戀戲 ,..俾佢FAKE 到添.

      20th Jun 2010 22:55 PM

      刪除
    7. 阿kay我初初鐘意聽佢就係buy佢個理念,唱吓啲非情歌,但佢上咗位後呢個理念又好似變咗包袱,唱番情歌就俾人插,有時又硬要搵啲非情歌topic嚟寫,但周生寫出嚟又好似怪怪地(個人覺得《祝英台》寫男女平等寫得幾奇怪的…),umum,不過有佢出嚟,多咗種選擇都係好既…
      《彌敦道》我覺得係《黃金時代》既延續(情意結呢…),不過洪小白無陳醫生(初出道年代)個性咁突出,首歌既歌詞比較柔啲…
      率直又真係要小心,而家啲傳媒插人插得咁勁,不過率直點都好過假既又…

      1st Jul 2010 16:51 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD