2008/01/06

聽一點情情塔塔以外的…

人們說現下廣東樂曲情歌為主,K場中人唱著的無不是失戀就是愛情…很悶人吧?供求問題,商家們覺得這類樂曲有需求他們便製作吧。大潮流成型了,不跟隊好像很冒險…實在聽歌但求聽得舒服,又唔使吓吓去到以文載道的境界既…


不過世界天天在轉,每天有咁多事發生,能譜入歌詞的事總不只情情塔塔一樣吧?實在本人很怕那些不明所以但求啱音唔知做乜又文句不通的濫情歌…偶然來首情歌以外為題的歌,有如食滯後清腸胃的白粥,有益身心。

以下是本人多年來一些飛佛:

1. 陳醫生~今天等我來, 張敬hins~My Way

熱血應授歌,不約而同在兩個本人受壓到差點喘不過氣的時候出現…真係有很強的減壓功效。事過境遷再聽,還是覺得很感動。

2 . 陳醫生~時代曲, 都係陳醫生~時代巨輪

若然《時代曲》係講初出茅廬小伙子想趕上回歸前繁華尾班車演身手,《時代巨輪》就係奮鬥十年後的後記乎?

3. 容天后~最後一課, 何詩詩~如無意外

送給已逝老師的歌。容天后演唱會的拉闊版本我睇到喊的說…hocc那首詞意較subtle

4. 李克人~勤仔, 容天后~舊日回憶的山丘

《勤仔》勁切合前本人幾年不願長大(話時話she真係有首歌叫《不願長大》)既心情,細個飯來張口錢來伸手,邊係大個咗咁多煩惱可比?)

《舊日回憶的山丘》都係有點灰,時日一遠事物都留唔住,不過掉轉睇,不在乎天長地久只在乎曾經擁有,有回憶留在心已經好好吧…(又諗起古巨lei首《一刻永恆》)…

5 . 陳醫生~葡萄成熟時, 楊千fa~的士司機

人生態度:《葡萄成熟時》好正面的,苦盡甘來,好似釀酒咁,捱得過好事自然來﹗《的士司機》係有啲灰,總當一切係場遊戲,唔好太認真咁囉…

6. 鄭伊麵~我的歌, 劉華大帝~十七歲

自傳式…鄭生那首其實沒甚麼事跡描述過…反而劉華那首就多囉,十七歲講到而家…唔知佢會唔會有四十七歲特別版呢?(幾年後…)

7. 古巨lei~驕陽, 李克人~紅日

《驕陽》係古生好早期既既,來自佢95年既《其實我我我…》,同李克人首《紅日》只係相差幾年…《驕陽》既感覺係勁似《紅日》的說(仲有少少crossover埋張學友首《壯志驕陽》既感覺…)。勵志歌既,我都係比較buy陳生和張生那兩首(即係item1)。

8. 梅姐~全日兇, 何詩詩~幽默感

這個我是看人家的blog才發現的,同是講我好黑仔,《全日兇》是越唱越灰,《幽默感》就自我安慰,一正一負,好有趣的說…

9. 梁gigi~無所不在, 藍奕邦~爸爸今天不歸家

梁gigi那首是係讚頌母愛,一句「用你未來換我未來」很touching的說。藍生那首掉番轉,講衰爸爸的,有少少當年陳醫生首《單車》既感覺,但就電影 感很強,邊聽邊picture到衰老豆個樣,好在又灰唔晒,結尾歌者多得阿爸唔係佢咁衰自己都唔識做個好爸爸,又係好感人的說。

10. 癲士~士多啤梨蘋果橙, 楊千fa~適量運動與均衡飲食

講瘦身風潮的唔止張太的《姿色份子》,仲有呢兩首~

另加推介乙首:梁丙文~新聞女郎 (搵唔到梁丙版影片…睇住hocc的live先啦~)

梁生在金記的樂曲本人最欣賞就係呢首,2003大事日誌﹗

*********************************************************

數吓數吓都幾多丫,其實廣東樂曲又唔係清一色情歌既…

另一篇:歌有相似.名有相同

10 則留言:

  1. eason首葡萄成熟時我好鐘意

    其實首歌講到就算無都無所謂,另外我覺得crying in the party係呢首歌既續集。

    7th Jan 2008 01:51 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好鐘意《葡萄成熟時》呀,好有哲理和意思的歌詞…
      (小的不通音律呢,鐘意lun歌詞囉就…)
      crying in the party我又無意會到係《葡萄》下集喎…等我意會吓先…

      7th Jan 2008 13:52 PM

      刪除
  2. 非主流情情塔塔既通常都係好歌.
    :D
    當然有D係唔知講乜既爛歌...

    阿詩既如無意外真係會聽到喊.
    阿詩D歌真係正!

    7th Jan 2008 06:26 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係情歌多,所以我鐘意留意啲非情歌,不過通常係sidecut,唔會打上台囉…
      阿詩首《如無意外》歌詞唔煽情,subtle地講師父既故事,出來效果仲感動…我諗我如果喺紅館度睇何詩詩live,我諗我都會喊呀﹗
      (容天后個live版我睇vcd都睇到喊囉…)

      7th Jan 2008 13:54 PM

      刪除
  3. 估唔到你都揀唔少容天后歌...
    歷年非情歌其實都唔少,不過好多都係side cut...

    7th Jan 2008 09:19 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我欣唔欣賞容天后係一回事啦,不能否定佢係有情歌以外既選擇既…

      的確好多歌手都有情歌以外既選擇,但唔係人人有膽做主打,所以以呢類歌做主打的先會份外受注目…

      7th Jan 2008 13:57 PM

      刪除
  4. 好多歌星都有唱下非情歌...只是特別強調或談論的比較少吧

    7th Jan 2008 23:23 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以一有人以非情歌做主打咪好似好出眾…
      古生都係咁講啦…佢做咗屋企代言人嘛…

      8th Jan 2008 13:52 PM

      刪除
  5. 原來.....呢d非情歌先係我的最愛!

    8th Jan 2008 10:58 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係唔balance囉,聽得情歌太多,弄得非情歌好似異類咁…

      8th Jan 2008 13:59 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD