2008/01/16

勁 (謎之聲:《交響情人夢》特別篇+日影/劇絮語)

…煲了一些日劇和日影…就來絮語一番~

(有人看出本人改文章題目的意圖嗎?無意之中想到…卡卡卡…有人估到下篇會寫誰嗎?)
のだめカンタービレinヨーロッパ (交響情人夢特別篇)emotion

順應民意而生的特別篇,今次野田妹和千秋王子變態到歐洲,有點看《寰宇風情》的感覺,一個特別篇拉大隊到外國拍攝,加上和本篇一樣很多的演奏篇幅,好認真的說﹗據說第一夜講千秋王子參加指揮比賽照足原著,第二夜野田妹學習之路就有所改動…只是我都無睇過…改咗都唔知﹗

於我而言特別篇本人著眼點當然是二人關係有無進一步發展,和有沒有乜野變態事發生笑一餐囉~最緊要,係唔好掛羊頭賣狗肉,叫就叫特別篇,但其實係回顧,一味播舊片…真係火光…要睇我唔識自己搵番套劇翻煲嗎﹗(例子:《Anego》的特別篇,十個呃錢﹗)這回無被騙了,舊人水準依舊,野田妹依舊變態…同愛整亂間房…,千秋王子繼續暴力…哈哈哈…我好鐘意睇佢打人既和戚咀畫面…卡卡卡,真澄依然爆笑…死囉,我開始睇唔慣小出惠介正常樣啊﹗

二人到歐洲當然講當地文囉,不久就有公佈說為免大家追字幕辛苦,之後的對白會講日文…咁就可以理真氣壯的全劇講日文…幾細心,又將點解外國人講日文合理化咗…

嘻嘻哈哈三個幾四個鐘,幾好﹗

另外的:
[日劇]07第一煲《交響情人夢》
Fish: 變態森林

恋空 (日影)
無意中睇到的…見有新垣妹妹又看一下囉。話說此劇是人氣手機小說改篇的(真係好hit喎呢個channel,《折翼的天使們》都係的說…),唔知係咪手機篇幅關係,影片故事好簡單,就係高中生美嘉(新垣)的戀愛故事…片名《戀空》好像有點不明所以,睇完就會明的說。

故事簡單,拍攝手法亦簡單…都可以叫清新既…又未到唯美咁…未致於悶,但又不算太精彩…umum…位男主角三浦春馬個樣好熟口面,谷一谷哥才知原來佢就係《十四歲媽媽》未希妹妹個男友…啊…又做未成年爸爸角色?ohhhh…

片子很有日劇影子,《十四歲》以外就是《魔女之條件》…做乜啲學生親熱起上來總係喺圖書館?而圖書館又總係無人?而親熱完又總係攪出人命既呢?實在…攪出人命後又好像很負責任的要把孩子生下來,高中都唔讀出去搵錢養家…好像很偉大,只是投入不來。…抱著現實顧慮來看就係唔浪漫,浪漫只會出現在影片裡,現實的(如雙方家長/成年人)的觀點又總會被忽視…難怪有人說《十四歲》教壞細路了…

題外話,原來三浦弟弟比新垣妹妹小兩歲…睇唔出喎…

影片資料

冬空に月は輝く(月在冬天的天空閃耀)
04年的一部Special,綾瀨遙和佐藤惠美主演,講兩個弓道部的女生之間的友誼,二人一個冷漠沉靜,一個開朗活潑,大家共同面對學業、愛情還有弓道上的挑戰…

劇情有點公式,本人主打想睇吓《世中》之前的遙妹、《一公升》之前的英龍華(不過佢只係得幾個鏡頭),睇完…啊,睇完了,不太特別…

月在冬天的天空閃耀/ 冬空に月は輝く (2004)

未来講師めぐる

忍不住偷看了一下今季新劇,呵呵

宮藤官九郎x深田恭子,深田一身OL裝扮,唔知係咪《下妻物語》影響,硬係覺得她一貫舊模樣的演出很cult片風格…即是說…應該很襯合宮藤桑的攪怪風吧…

以第一集而言比舊作(特別是《木更津cats eye》)攪笑風少了,又無晒常客如小日向文世(佢在另一部劇擔正嘛…)、阿部サダヲ(他名字中文應該點寫?)等,唔講隨時唔知係宮藤新作…不過咁,睇得穿人家二十年後樣子呢個點子都幾得意,第一集用咗幾多篇幅介紹呢個技能既背景,都不失奇趣,又睇吓跟住點玩囉…

然而,我還是掛住長瀨和宮藤的配搭呢…(家陣本人就在翻煲《虎與龍》…哈哈哈)

10 則留言:

  1. 好長時間沒有留言了。

    《交響》SP 睇咗,點講呢,我有追開漫畫,滿意係絕對滿意,不過因爲實在太合乎想象,所以變得少咗些少驚喜。等漫畫出完,應該好有機會再拍個真正結局出來。值得期待~

    少驚喜都好過驚嚇,嗰個《柯南》SP2 絕對屬於驚嚇!

    新垣結衣的話,我會比較想睇《ワルボロ》囉,其實係想睇松田翔太個熱血飛機頭...松田翔太近排啲角色太陰沉喇,包括個SP《鹿鳴館》。

    《未來講師》因爲宮藤官九郎,應該會睇。但係不一樣的班底,又有點信心不足。話説我上禮拜都剛好完成《虎魚龍》第n次重溫啊。小虎最高!!

    16th Jan 2008 12:57 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知仲會唔會有《交響》續篇呢?睇人家的blog說可能唔會拍十幾集的長集,可能係special型式囉…齋以special而言,我收貨的了,最怕好似《anego》或《一公升》咁講明話會有新進展,到頭來出呢完來係集體回憶睇舊片,唔該晒﹗
      新垣結衣都幾多戲喎拍咗…睇吓個故仔我有無興趣啦,感覺佢演技都仲係麻麻…視乎佢啲拍檔係邊個同個故事吸唔吸引囉…
      《未來講師》第一集都ok既,初頭我都驚新班底得唔得…武田真治又幾攪笑…哈哈…只係睇慣宮藤舊劇就會覺得《未來講師》比較平淡(就攪怪度而言)…
      我都講翻睇完《虎與龍》…結局既「親子別」睇到我眼濕濕啊﹗長瀨啲劇結尾一定使出佢必殺眼淚攻勢的說…

      17th Jan 2008 09:47 AM

      刪除
  2. 我都有睇未來講師呀,我覺得深田恭子比長澤正美(之前套《在恆河游蝶泳》睇到我丫…)更能演繹到宮藤官九郎的劇本,因為Kyoko既氣質本身已很夢幻XD

    雖然班底唔同左,但都玩到好天馬行空,我幾鍾意啊~

    17th Jan 2008 10:54 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 《在恆河游蝶泳》本來我都諗住睇,後尾又無咗件事…我諗9成9係睇咗《下妻物語》,深田恭子又handle呢啲怪怪雞雞既野喎…長澤同宮藤又真係幾河水不犯井水的感覺…

      《未來講師》第一集感覺良好,但未必會睇第二集…都係等一次過睇才過癮呢…呵

      20th Jan 2008 02:07 AM

      刪除
  3. 阿部サダヲ中文大概叫阿部隆史。

    我剛先睇完佢同宮藤官九郎合作嘅電影《舞妓Haaaan!!!》,真係一向作風,前半跳躍式得幾乎混亂,不過後面有啲位有少少感動,唔算失望。

    《虎與龍》我都係次次睇「親子別」都眼濕,特別係從第10集龍二開始上翻臺,對比小虎嘅處境,氣氛開始好壓抑。直到師傅同組長兩個對話就會開始忍唔住(雖然同時間會覺得好鬼抵死笑出來——「谷中谷」擁抱嗰度),一直到最後...其實西田敏行真係功不可沒!好中意兩師徒嘅對手戲。

    我最中意小虎嘅長瀨智也,好多人喜歡嘅《MBMH》我倒一般,或者係故事問題又或者演繹問題,黑社會角色一個就夠了我覺得,至少我覺得小虎唔係熱血笨蛋一類,仲有清爽短髮造型。《女婿大人》1都可以,2就真係太吵。不過,至少有部《Big Money》最後冇用眼淚吧似乎。

    《未來講師》會等出多幾集再算。接住應該會先搞掂《S.P》,最主要對本廣克行有信心,終于等到差不多出曬,不過最想佢繼續拍《大搜》啊~~~

    17th Jan 2008 19:17 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 你的留言加埋我的回應會逼爆留言box,所以我不copy了﹗~

      阿部サダヲ我見台灣啲譯名都係唔統一的說,唔知舞妓出碟時會唔會有呢…呀…

      《舞妓》係阿部個人表演囉~其實係攪笑多過攪怪,我諗平時頂唔順《木更津》或《虎與龍》風格的人都會睇得開心笑晒咁…實在真係好佩服宮藤…次次都可以將啲suppose悶既傳統野變成攪怪野之餘仲可以等我地認識番那個技藝呢…

      我睇番《虎與龍》先發現最後一集師父喺巴士bar度跪求小虎拜番入佢門下,和special度小虎求師父收佢做徒弟係一樣…都係小虎"pa"落師父肚腩度的說…呢個前後呼應好正呢﹗﹗﹗﹗

      咁《mbmh》係全程誇張0即人笑的,擺明卡通化,兩劇的處理手法都唔同,好難比既…其實我都鐘意小虎多過真喜男…卡卡…小虎有血有肉真實好多,雖然成日大聲叫…不過有好多內心戲位(尤其是係佢感到林亭屋一家人的溫情時…)…

      話時話長瀨啲角色如《池袋》、《虎》、《mbmh》和《歌姬》成日都有overlap…連《巨星夫婿》(我又睇緊啦…哈哈)都係…話時話,佢既眼淚必殺技第一集就使出添…

      文靜啲既角色有《白線流》、《big money》囉,其實我都想睇吓大聲大叫以外的演出係點,將會挑吓《年輕爸爸》和《戀人啊》囉~

      《sp》做完未其實?我未見有啊…《未來講師》會等出晒先做,會過癮好多~

      20th Jan 2008 02:21 AM

      刪除
  4. 唉呀~ 呢輪好多劇債. 我請一個禮拜假係屋企狂煲都煲唔晒. 莫講根本冇可能請....

    交響我睇0左第一集啦. 我又覺得有點悶. 詳情都係睇埋第二集另文再講啦.

    未来講師めぐる我都想快d 睇. 第一集好似冇咩野講咁?

    18th Jan 2008 11:10 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我要一個月啦…台劇、日劇一大堆…仲要長瀨回顧月…
      交響呢,我睇時覺得好好笑,睇完又無乜印象,唔似本篇咁有好多覺得好笑既回憶…咁究竟我係覺得好睇定唔好睇呢?
      第一集係交代背景,應該未入正題…同埋main cast仲有一個女仔未出場…咁第一集係好似有少少平淡咁囉…

      20th Jan 2008 02:25 AM

      刪除
  5. 你好, 上次我留過言問日劇的,

    我搵到我想搵的日劇OP:

    上を向いて歩こう!

    西田光, 館廣司, 友阪理惠, 高橋克典, 石田百合子 主演!

    http://hk.youtube.com/watch?v=qDiXWCTtybE



    不知有無人看過呢?

    謝謝!!

    18th Jan 2008 16:44 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 這個沒印象啊﹗沒看過呢…
      我諗你可以試吓網上訂…市面上應該比較難搵,通常只得最新和大路的…

      20th Jan 2008 02:27 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD