2008/01/25

周五絮語

一周容易又周末,就來寫吓絮語呃post一番~

本周的開心大發現:本人的飛佛戰筆Hi-tec C居然出了自選顏色三枝裝,重點是顏色是可以任君選擇,筆芯和身是分開買的(但你可以只買一樣嗎?哼哼,很毒…三色版的筆芯是不能用於普通筆的說…),有0.3和0.4兩款…太強了…

可能是心理作用,我硬覺得自己手字用幼筆寫出呢係靚啲,公事當然係用公家野,但自己上課記事簿用的都是Hi-tec C~呵…(用無微距的手機影出來的相…唔多掂…)((13/3/13後按:呢支筆有一大水無用過,但一支打三支其實好方便,而家又拎番嚟用,但就爛咗個夾夾囉…))

雖然,其實我仲有好多支讀書年代時買落的Hi-tec C未用完…嗚…

(商x價:筆身$8.5, 筆芯$7.5, 就咁一支版:SKW我見過最平$9.5,應該都係數一數二平的了,以零售而言…)
***********************************
左邊是大利法蘭西套餐的龍蝦湯,右邊是老M的,個色和味幾乎一樣,係浮游在湯入面的幾舊「龍蝦」樣子不一樣…咁一分錢一分貨,大利的個餐咁鬼貴(加價了﹗)舊蝦又真係爽口啲…老M的就好似打邊爐烚咗幾十年唔記得撈番上呢咁既口感囉…

雖然如此,我其實很喜歡龍蝦湯的味道(地位僅次我最愛的白湯~),縱然多次被媽媽說「咪又係味精湯…」…我知呀…

另一個m記的湯:本周食記二
也是講m記的湯:要等十分鐘的快餐
另一篇:湯之雜記
***********************************
又又食MOS了,今次點了Saku雞漢堡…死囉,仲好食過上兩次那個…

有理由懷疑本人已食上癮了…

仲有一篇:慢九拍試食記~Mos Burger
唔爭在貼埋,*$的兩個飛佛:三文魚Panini 和Low Fat Mandarin Cheesecake,一個係午餐,一個係下午茶…正啊~
***********************************
睇咗《勁多蝦碌》,全晚最有印象的歌有兩首:戴夢夢小姐的《花木難》…戴小姐介紹此曲時說特別之處是…這是一首情歌…吓?真係反其道而行,家陣啲歌手個個標榜自己唱非情歌唱另類,她反而以情歌作招徠,太特別了…但一聽…我想問,同「花木蘭」有關係的嗎?睇唔出喎,點解要整個咁奇特的歌名呢?敢問。

之後是後洪小白先生的《三腳貓》,聽聽聽…邊和弟弟談笑風生…誰知唱到「是他~~~~~」和「回家~~~~~」我失笑了…娜姐今日發文提及洪先生新碟,講到呢首歌時解構呢個謎…低音呀原來…oh…

10 則留言:

  1. 你d火柴人食咁鬼多嘢! (掩臉哭奔)

    25th Jan 2008 13:56 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔係一日食咁多?﹗(速逃…)

      25th Jan 2008 14:04 PM

      刪除
  2. 呢個新出品 - mandarin cheesecake真係好好食,唔會太滯,好野黎架~

    25th Jan 2008 14:35 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,酸酸地的幾開胃…
      講到我又想encore過…

      27th Jan 2008 20:16 PM

      刪除
  3. 早前聽過三腳貓,本來我會諗洪小白未來星途會有障礙...首歌真係嚇得死人
    星仔d cake算係ok...(點解美心果d 質素差咁遠?)

    25th Jan 2008 17:27 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁好多比洪生更驚嚇的人都繼續有碟出,洪生首歌雖然係怪啲…但都叫可接受既…
      說實在…我司樓下太少野食…弄得我addicted to *$囉…大件事啦…

      27th Jan 2008 20:17 PM

      刪除
  4. 一早就覺洪生的低音唔惦。

    26th Jan 2008 20:20 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 那句「回家~~~~~~~~~~~~」真係好好笑…
      唔通監製覺得係特色?

      27th Jan 2008 20:21 PM

      刪除
  5. 三色筆我入左貨了~ 我買左粉紅、紫同埋淺藍~

    28th Jan 2008 11:06 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我們有助長香港經濟了…
      (我已忍不住拎呢開工用…卡卡…)

      29th Jan 2008 09:44 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD