2007/11/16

要等十分鐘的快餐

次次都要我等,雖然我未去到火滾的境界,不過心中充滿不爽的感覺,不吐不快。

話說,本人很熱愛牡丹樓的煙肉蛋漢堡 (原以為已被除名,但原來可以order,只是menu上沒了)和不定期推出的忌廉粟米湯(20/2/12後按:原來之後出既龍蝦湯只係隔三個月咋喎﹗這個是差不多一年後的。),是屋企無飯開又唔想生火煮食時的良伴。不過,樓下的牡丹樓經常 缺這兩個item,得到「要等x分鐘」回應的次數多不勝數,令本人已由無所謂的「咁轉第二個餐啦」去到疑惑究竟係咪無這個item賣的空城計?﹗最近復生的忌廉粟米湯,這兩個星期我買了三次,三次得到的答案都是要等十至二十分鐘不等,拜託,其實係咪無得賣架?不如貼個牌寫住售罄等我唔好有不必要的期待 吧…

有無人可以話我知快餐的定義係乜?

今日行了一水左單勞,發現原來佢既會員卡已全面電子化,登記後只要憑電話號碼就用得,不用帶住張卡出街,強﹗更good的是,本來用hard copy儲印花的買八條褲送一(唔係講笑…玩到2046年囉﹗)現下都電子化了,咁就不用吓吓帶住張印花卡,你知啦,明明儲緊但比錢時先發現無帶出呢感覺 是十分無癮的,就如一心想去飲牡丹樓個忌廉湯但佢話你知足足要等20分鐘﹗﹗﹗﹗

這是要試煉我對店員的同理心有幾多?還是我對這品牌有多忠誠?還是挑戰我無奈的底線?

話說回頭,左記會員本來已經有九折,而家仲玩埋儲cash dollar…拜服﹗

好野要分享,不滿要申訴,我係咪應該發揮顧客精神反映吓我既不滿呢?

14 則留言:

  1. 我對麥記的包都已經去到無乜要求,佢有乜我食乜的地步。但最近,他們將所有包都收埋收埋,睇唔到佢邊種即時有貨,買樣樣都要等......

    16th Nov 2007 23:01 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我淨係鐘意食煙肉蛋和豬柳蛋架咋,佢無就唯有食x樂雞或雞翼,就係唔食最大路的漢堡包,所以成日中招買邊樣無邊樣…
      積積埋埋好多不滿啊…哈哈…

      23rd Nov 2007 01:04 AM

      刪除
  2. 話說呢樣嘢我遇最多,因為諗唔到食乜,同你一樣係叫個湯,再加個沙律或者我經常叫嘅煙肉蛋漢堡走肉該。

    唔走由自可,一走,湯都飲完都未見影。:(

    17th Nov 2007 00:09 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔知佢地點定義快餐…
      我問餐乜都無…攪到好無癮…所以若非喉嚨痛的話我會寧願幫襯雞記囉…

      23rd Nov 2007 01:07 AM

      刪除
  3. 原諒我愚苯一問.是說麥記嗎?為何叫牡丹樓?

    17th Nov 2007 01:05 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 話說係牡丹樓普通話發音同麥記普通話發音有D似...我第一次聽果陣都打左個突。

      我亦遇過要等﹐不過通常都係12點之後...或者係因為我住MK的關係...

      19th Nov 2007 00:16 AM

      刪除
    2. re:uncleray

      你用國語和歪少少就知架啦…
      (其實呢個名我都係抄人…哈哈…)

      23rd Nov 2007 01:08 AM

      刪除
    3. re:文少

      我初初聽呢個名以為係茶樓…哈哈…
      我屋企樓下那間係屋村分店囉,唔係24小時的,人龍又唔係多,stock estimation做得勁差啦,成鬼日都要等…

      23rd Nov 2007 01:12 AM

      刪除
  4. 就算點好味,我都唔等得咁耐啦 :)

    17th Nov 2007 15:17 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係咁話,一知要等我就掉頭走人…

      23rd Nov 2007 01:09 AM

      刪除
  5. 我都發覺近排M記係咁啵!!叫咩都要等幾分鐘,
    唔知係唔係改左24小時既關係呢?
    左記之前唔係買四送一咩?

    18th Nov 2007 04:26 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 咦…即係唔係我屋企樓下那間係咁?
      我去香港仔那間食煙肉蛋都係要等,試過幾次…不過無我樓下那間咁誇,幾乎次次都要等的說﹗仲要唔係24小時開店架喎…
      8送1,一路都係架喎,張卡我儲咗參唔多兩年啦…

      23rd Nov 2007 01:11 A

      刪除
  6. 湯我只飲過一次, 夜晚十點完全唔駛等...(但湯係暖而唔係熱囉)

    哈, 我只係熱愛將軍漢堡, 又或者係頹頹地唔知食乜就食個芝士漢堡咁...

    本來我唔食漢堡包的, 但近年黎學識手動咁將D 洋蔥「抹」走哂佢就覺得作為方便又能令自己不餓的東西, M記漢堡還是在它的生存意義的...

    附錄:

    先把包頂拿開, 用上半的包把漢堡上的洋蔥/茄汁抹掉, 然後用包裝紙把包頂東西再抹一次就會得到「走洋蔥漢堡包」乙個

    19th Nov 2007 02:57 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. ohhh…咁你真係好彩啦,so far個湯復生之後我只係成功唔使等買到一次咁大把咋,感覺好稀…好似飲水…
      我唔食漢堡包架…哈哈…佢menu拎走咗煙肉蛋後我大大話話幾個月無幫襯過…

      23rd Nov 2007 01:14 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD