2007/11/05

[雜談]無乜歌星賀台慶

套容天后對佢自己演出環節既評語,這個節目頹既程度真係:「十分入面有一百﹗」

自前兩年復生以來,各路歌星都俾 面出席,話晒多個大騷出嘛,弄得本人是有點期待的,上星期六仲特登留喺屋企唔出街…點知…前輩唔來,咁上下人氣既後輩又無影,得番埋識名唔識歌(vice versa)既(新)人…orz。更無癮的是,環節唔好睇﹗整晚,我乖乖的坐在電視機前收看了…最後幾集《愛情合約》 …

同一晚十一點幾做的《TVB同行40年Mega Mix》好睇幾廿倍。

話說節目一開始就弄了個歌手介紹自己出場,狀甚「晒冷」的opening,睇完…嘩,呢個又無嗰個又無(看報紙知有幾位女歌手受傷去不了,另外有些事前已講明唔去),滴汗,陣容和前兩年相比實只能用「陰公」二字形容。

無聊的我,做了以下的統計,灰色的是沒去:

譚詠麟、李克勤(按:這個是最後來出來頒獎)、張敬軒、王菀之蔡琴

正東
陳慧琳(按:陳天后連約都沒簽了…還會來嗎…)陳小春、關楚耀、孫耀威

新藝寶
陳奕迅、謝安琪、郭芯其

上華唱片
張學友、蘇慧倫、許慧欣、小安

金牌
古巨基、鄭中基、梁漢文、蘇永康、方力申、側田、小肥
林憶蓮、鄧麗欣、吳雨霏、傳穎、楊愛瑾
軟硬天師、RubberBand (按:rubberband應該沒吧?我沒記錯的話)


黎明、許志安、鄭秀文、楊千嬅、何韻詩、衛蘭、衛詩、應昌佑、方皓玟、劉浩龍

EEG
容祖兒、Twins、謝霆鋒、Sun Boy'z、梁洛施、房祖名、關智斌、洪卓立
煎釀三寶:梁展儀、馮皓詩、袁家怡(<--乜嚟?)、李準基、張信哲

MusicPlus
王傑、鄭希怡、吳浩康、泳兒、鍾舒漫

MusicIcon
黃耀明、林子祥、李逸朗、蔣雅文、王凱駿、Baby Q

EEG Music Family
梁晴晴

華納唱片
方大同、周柏豪、周國賢、梁詠琪(代理宣傳及發行)、李紫昕(代理宣傳及發行)、薛凱琪、Shine(不是解散了嗎?﹗)、Zarahn


BMA
草蜢、鍾鎮濤、鄭伊健、V、關心妍、周麗淇、車婉婉、謝文雅

大國文化
王蓉、朱婧、吳彤、李爍、梁靖琪、許慧欣、郭富城、黃曉明、楊子姍、廖雋嘉、劉子豪、蕭正楠、鏡花緣、飄樂隊

新力博德曼 (Sony & BMG...)
莫文蔚、藍奕邦、陳柏宇、老家汶、王菲 (尚未解約,惟本身己退出)

關淑怡、鄭融

Silly Thing
麥浚龍、郭偉亮、張震嶽、Oscar、吳日言、葉佩雯、Krusty、I Love You Boyz、森美移動

WOW Music
音、聰、海、S.H.E、貞、范萱、牛、Tank


LMC Music 內明齋音樂
胡琳

正視音樂有限公司
鄭嘉穎、吳卓羲、林保怡、馬浚偉、黃宗澤、陳山聰、高鈞賢、林文龍(只持有在香港的部分新曲的版權,林文龍本人現和中國內地某個經紀人公司有歌手合約。)、林峰、陳豪、佘詩曼、黎姿、胡杏兒、廖碧兒、鍾嘉欣、陳敏之、楊思琦、楊秀惠(鄧健泓會是簽這家的嗎?)

Neway Star
王浩信、Hotcha


潮藝娛樂
EO2

唔知屬於那間唱片公司:
劉華大帝、杜麗莎、關菊英、李卓庭、Freeze、J.O.Y、農夫、江若琳、裕美
男歌手會爭獎的沒了陳醫生、李克人,只有古巨lei,加上福祿壽三寶(即係倫伯、曾志偉和陳百叻)和Uncle George,會是年尾獎項的預示嗎?天后只剩楊千fa和容天后,何詩詩不去官方原因是早就接下廣告要拍,傳聞是因為相關環節太無聊…話實,我覺得佢唔去好過去,同時大部份環節(特別是女歌手的)都十分無聊,佢呢個做法實在係十級明智。淨下來就是so-called「總司令」的Dodo姐和杜麗莎(敢問細契係唔係?),話實Dodo姐一個人頂福祿壽真係檔到頭都大埋,阿Teresa一味喺度傻笑,容天后寧願佢唔好講野,數數吓就只有楊千fa偶爾發兩個冷箭串番曾志偉。於是,成晚就係Dodo姐好似發皮四咁係咁鬧福祿壽,好似鬧交,十分煩。

奇又奇在,人腳已唔齊,無記又唔call自己班親生仔女來撐場,代表只有林峰和鄧健泓先生,女歌手可能只有細契一個,是有甚麼驚世奇技於台慶時才表演嗎?﹗諗諗吓,可以叫埋危天行來啦,佢同細契再「靚聲后」和「靚聲王」上身,危天行再表演驚為天人既「坐低」走音秘技,一定能令整個節目生色不少﹗到時我真係笑到講不出聲耶…又點會全程掛住睇賀小美呢﹗

唔知係咪人少少,所以無咗每年我最期待的經典金曲大串燒,換來只有楊千fa和古巨lei的甚麼「招牌乜鬼金曲咩咩串燒」(個名咁上下啦),一把汗呀睇到我, 呢個可能係全個節目最正常,最related到歌星和無記的環節。其餘的(唔知啱唔啱次序,純粹係以我記憶所及…),一開始Uncle George由好幾個男歌手以結他伴奏唱出佢既經典金曲…由首先既木結他到後來的電結他…實在啲人彈就彈得好勁,high晒咁,出來的音樂…我又feel 唔到真係由好多支結他一齊彈出來喎…。另外有關心妍、胡琳和江若琳表演的鋼管舞,恕我衰啲講句,雖然睇得出佢地好用心練,但那件尤如睡衣既舞衣和那些舞姿實在…難怪曾志偉串貢貢的話似去老蘭(九龍朗x坊那邊…),實在有點兒cheap…。然後是EO2、孫生和一個我唔記得係邊個既男歌手出來跳舞,嘩,孫生拍埋去真係…人家EO2跳得極似樣…孫生嘛?﹗Orz…同埋我唔知點解要除衫囉…港男咩而家﹗then有細契孖住衛蘭和鄭融以酒廊歌女feel唱出粵、國和英的金曲,鄭融真係唱得不賴,沒被professional既衛蘭比下去。到中間就係一開始講既楊、古合唱,但唔知點解要其他的歌手好似學生唱choir咁企埋上台大合唱,不過都好,唔係都唔知做乜成晚流流長,千fa演唱會之後把聲仲keep得好好呢,呵。

雖然鋼管舞被某人戲稱老蘭feel,不過都唔夠張敬hins和鄧健泓半男半女上陣合唱得人驚…,佢地勇於奉獻自己實在可敬,不過出來效果是可怖…orz…同埋佢地把聲又唱唔到女聲…首《滾》…真係好驚…邊睇我邊想像緊千fa坐在一邊係咪笑到收唔到聲…

男女子組合作除了楊古那個,仲有一大班人勁歌熱舞的,之後有古巨基既機械舞,又有容天后的甚麼「迷人兵Lady」(可唔可以唔好玩到梅姐首《愛將》怪雞咗?),勁歌熱舞就算…呃…。但數全晚我最有印象的,是Twins、Stephy和另外幾位彈木琴(是木琴嗎?)的樂器表演…雖說樂器既野係要夾,不過佢地講到好似東華亡命表演咁練得鬼咁辛苦,係咪誇咗少少呀?﹗另,Stephy除了大合唱外,好似就係得呢個環節有份,佢塊面一路表演一路黑,中途先笑番咋… 最終於令我忍不住轉台的環節:曾志偉先生和陳百祥先生以老飛造型出來高歌…orz﹗之後倫伯和杜麗莎出來高歌了兩咀,不過我轉番台睇既時候,已差唔多唱完。

實在男子組定女子組誰勝誰負都唔緊要,呢舖明顯係lose-lose situation,個show奄悶又唔齊人,都係那句,同一晚十一點幾做的《TVB同行40年Mega Mix》好睇幾廿倍。想講,今個星期三既《勁歌金曲》有Jolin、可愛教主和陳醫生,卡士吸引好多囉﹗

上年的台慶日記:[雜談]萬千蒸瓜賀台慶

24 則留言:

  1. 我想講好彩阿詩無去咋, 反正佢都唔入屋架啦, 去左唔會入屋左, 反而令人失望喎.

    孫生真係爆笑, 佢唔知做乜要整到個身咁污糟. 最騎呢係人地成班地盤佬/車房仔style勁佬的造型, 佢係都要整返個玉男式笑容!!!!

    仲神奇過當年陳妖lone心理遊戲呀!!

    5th Nov 2007 14:36 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 去呢都唔知做乜,十個有八個環節都無聊既…

      孫生笑容係咁無計架喎…實在呢個扮地盤佬的style邊個諗出呢…佢好恨睇多次港男嘛…勁騎呢…

      相比孫生,我buy陳生多啲架,但佢參加呢個環節的話我會delete晒對佢既支持囉…

      6th Nov 2007 13:34 PM

      刪除
  2. 今年d 環節真係好廢,我睇左一陣冇睇
    又唔係正正經經唱歌,但諗埋d 爛表演真係好爛
    都唔知做乜...

    同埋男扮女果度,好令人煩厭

    5th Nov 2007 14:50 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪話星期三勁歌啲卡士仲好睇囉…
      唱歌既環節得幾個,好多都係無時間練好跳出呢騎騎地的…
      男扮女…同埋曾志偉阿叻唱歌呢兩part睇到我o晒咀…

      6th Nov 2007 13:35 PM

      刪除
  3. 響cp兄果邊留過,我大大仔講:痴線,成班歌星響度冇人唱歌,都唔知做乜,唔識唱果d就響度虐待觀眾,乜嘢節目嚟呀?

    難得冰大你仲寫咁多!

    5th Nov 2007 15:27 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能有人覺得好entertaining呢…係我唔識欣賞…哈哈…

      邊睇邊鬧仲要睇完再寫再鬧,可說是犯賤既最高境界啦…

      6th Nov 2007 13:36 PM

      刪除
  4. 死. 呢件係咪應該對無記黎講係大事黎架? 我尋晚
    "呢"0左係書房溫韓文喎....

    5th Nov 2007 16:36 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 對無記係,但對大部份眾觀呢講,唔係…唔睇無捐失…
      好危險呀呢個wkend,星期六有嚇人賀台慶,星期日有勇闖肉酸瘋,兩個節目都係好難受的…

      6th Nov 2007 13:38 PM

      刪除
  5. 唔好怪我老餅,我始終覺得全晚以唱歌論,只得杜麗莎壓得住台,連阿lam都好似冇彩排咁

    其次,我認為大眾要向EO2致敬,無記show有風頭出,永遠冇佢地份,但佢地出來跳舞永遠交足貨仲要夠好,專業精神,又抵得惗,好心投下佢地票啦

    5th Nov 2007 17:02 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿lam好似就咁jam歌咁,話實杜麗莎我覺得佢太賣弄,同倫伯那part我自己覺得有少少悶…

      eo2有好多part跳舞都有佢地份,話實,有邊幾個男歌星跳得掂呀,唯有搵佢地囉…其實佢地啲歌都ok架喎…

      6th Nov 2007 13:39 PM

      刪除
  6. 看完個show,我覺得上鏡最多是EO2!

    5th Nov 2007 20:05 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 男歌手而言,有邊幾個跳舞得架?辛苦佢地了…

      6th Nov 2007 13:40 PM

      刪除
  7. 我是有的沒的去看.Uncle George那part 我覺得算ok, 可能我focus在他身上.鋼管舞那part像賣肉般, 不過是腿肉,勁不好看.最後見到叻和志偉唱歌,即走.

    5th Nov 2007 22:11 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. uncle好似好支力咁…

      鋼管舞真係唔掂,賣肉求嬴…orz…

      叻和志偉我係啦啦聲轉台…

      6th Nov 2007 13:40 PM

      刪除
  8. 真失敗.
    無線都SHORT左.
    成日都係歌手走去扮鬼扮馬, 藝員就走去唱走音歌.
    我都明歌手出黎唱歌無驚喜, 但係佢地有料既一齊夾下歌咪算難得囉...叫佢地做其他野咪即係要佢地出醜...
    雜技交返俾馬戲團, 扮野就俾返演員做啦~

    6th Nov 2007 01:40 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. tbb成日都short short地既咁又…哈哈…

      只係,整晚個show極hea,好似無人俾面佢,來的又係臨時拉夫,啲表演無乜時間排和度咁,極求其,整體質素又跌番去臨死的那幾年既level,真係聞者傷心見者流淚呀…

      我寧願好似以前咁整番個經典金曲大匯串…成晚都唔知關台慶乜事…無啦家的說…

      6th Nov 2007 13:42 PM

      刪除
  9. 那天我在家,但我轉台看其他電視。無線近幾年的節目質素真的差上幾十倍。不看也吧。
    就算是戲劇,如果不是追某人,很多都不看了。

    9th Nov 2007 14:15 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 度橋差兼行貨,加送肉麻當有趣,又成日循環再用,加上人腳唔齊,做就一個悶到暈既節目囉…

      話實,我勁鐘意睇的王喜,佢最近兩套「cib」和「爸爸」我都頂唔順,追咗幾隻就無追了…
      還是期待佢下年既烈火3…

      11th Nov 2007 12:40 PM

      刪除
  10. 王喜我是一般,他做「烈火雄心」很好看,昨天看到他上「一擲千金」做李司棋的嘉賓,看到李司棋這種敬業的演員,真的很開心。

    12th Nov 2007 14:46 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我幾期待李司棋拎女主角的說…哈
      一擲千金沒有看,實在呢個節目唔係觀眾上去玩架咩?點解無啦啦變咗藝人去玩…umum…
      烈火雄心都不離tbb紀律部隊劇方程式,一開始總係好多工作上既情節,之後就會三角戀,最後生離死別的,第一和第二輯都極盡煽情之能事,希望第三輯會有啲進步啦…

      13th Nov 2007 10:58 AM

      刪除
    2. 「一擲千金」後期有藝人版,我只看過兩個,一個是許冠文、一個是李司棋。

      3rd Dec 2007 14:11 PM

      刪除
    3. 唔怪得我見有集係陳玉蓮玩…

      4th Dec 2007 01:08 AM

      刪除
  11. HI! 你好!

    多謝你O既留言, 否則我們永遠不能"相認"! CLICK入O黎睇O下, 發現其實我也曾路過你的網頁, 因為我好記得你個BLOG名"LIFE AS A 2 HIT 6"...跟住, 居然見到你有LINK入我的"請~坐~低~"...嘩哈哈!

    ...結論係: 我們是有緣的, 電視精總會"坐埋一枱"!

    13th Nov 2007 23:27 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都要多謝你留言啦,其實我做了你個BLOG的CD-ROM好耐,咁啱見你地講開古巨基和傳明憲就忍唔住留了…哈哈,呢兩位人兄人姐係小的中學時飛佛…UMUM…
      請~坐~低咪係睇你那邊才知架囉,我無睇那節目架上年…勁﹗真係你唔講我唔知…哈哈…
      坐埋一枱好呀~講電視野有傾有講至開心~

      16th Nov 2007 13:46 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD