2007/11/18

定格在剎那

這是郭富城先生大作《我需要愛》其中一篇的題目,借來用一下。

前文提過對現下港劇看法,主角個個是不老的傳說,二十三十四十劇中仍是一貫的花樣年華。近期看多了台灣偶像劇,和日劇一樣三年前演大學生,三年後依然在演大學生甚至高中生(當然他們真實年紀和角色的差距沒咱們的厲害)…好像沒成長過似的。

不否認我是對年紀一事很敏感的…

事源之前看過一篇有關台灣人氣組合飛落海主將吳生的報導,說他向經紀人公司扭計希望獨立發展,乃因他漸向成熟年紀,組合卻是走花樣少男路線的…

吳生的case讓我想起十幾年前郭富城(露出真面目了,對,攪咁耐就係講郭富城﹗哈哈)。不知是因為粉絲期望還是經紀人公司方針,打從郭先生靠一個電單車廣告走紅後,形象、歌路曲風無不沿著廣告中那個深情男路線走下去,簡單來說就是「少男」風。只是,男主角走紅時已是行年廿四兼擁有七年多社會人經驗,孩子臉底下還藏著多少「少男情懷」真是天知曉(根據本人細讀《我需要愛》得出的結論…)。既然這招在台灣殺食當然繼續用下去,甚至成了回流香港的必殺技(順手殺埋本人),除了說時也命也和歌者敬業樂業之外也沒甚麼好說的了。

據說,該廣告本來不是找郭先生的說,只是原本的男演員沒期,於是無記就推薦了郭先生,造就了他演藝事業的一個奇遇…

走紅幾年以後sell的還是孩子臉+舞技,就算某十七歲小旋風殺出攪出個年紀相差十歲卻形象類近,路線始終沒甚麼改變的說…

當郭先生先後約滿香港的華星及台灣的年代,就啦啦聲轉型整走杜拉格斯頭。始終年近三十,總不能永遠少男下去的說。當年本人不大接受他《狂野之城》、《純真傳說》和《鐵幕誘惑》的新形象(當年本人還停留在杜拉格斯年代呢…),現在睇番93年華星年代的相看不下去,94、5年轉了形象,符合番當事人真實年紀反而順眼很多…

所以呢,我是有點期待吳生在偶像劇大氣候之下路會怎麼走…
***********************************************
星期四去睇郭先生演唱會啊,未出發先興奮,事前要為郭先生賦文一篇﹗哈哈…
***********************************************
舊文:
不許人間見白頭
童顏,扮細, kidult

延伸閱讀:
敗家實錄vol.4 郭富城(上)
敗家實錄vol.4 郭富城(中)
敗家實錄vol.4 郭富城(下)
15年一會:城城舞林正傳演唱會 23/11/07 
純情三代男 11/2/07 
郭富城陳年MV特集 6/11/06  
明星也出書 4/8/06
九一神鵰俠侶和神鵰俠侶29/5/06 (看得我不能自己的…銀狐啊~正呀﹗)
影帝之心情 13/11/05
第一次  1/10/05

6 則留言:

  1. 其實, 你係寫阿王既 XD
    吳生係果隊組合度真係有少少格格不入 (指年齡)

    19th Nov 2007 09:11 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,借啲2的說…呵呵…

      吳生個樣好合乎隊野既條件,怕且佢都係獨立不成的了…

      23rd Nov 2007 01:16 AM

      刪除
  2. 嘩嘩嘩, 我都有o個本"我需要愛", o個陣睇幾多次都唔厭..差不多全本識背咁滯. 估唔到你都有睇, 好開心呀!!!

    其實我最鐘意都係佢既杜拉格斯頭, 雖然《狂野之城》、《純真傳說》和《鐵幕誘惑》既形象都好. 但係我最鐘意佢陣少男味...XD

    20th Nov 2007 06:52 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我初初係睇網上版,前兩年網上bit了本實物咋…
      小聲:我都係睇到識背…所以記得有個topic係定格在剎那囉…本書話係郭先生寫再由中文老師執…唔知執咗幾多成呢?我覺得寫得幾真誠喎…(粉絲心態呀…哈哈…)
      我係死硬派華星年代粉,轉去華納之後我鐘意狂野之城和純真傳說,之後的無留意了…
      又小聲:我都鐘意佢啲少男味…只要忘記當年佢係超齡少男…

      23rd Nov 2007 01:18 AM

      刪除
  3. 我鍾意佢佬咗之後多d喎。(雖然我竟然只有攬住白冷衫嘅大陸版卡帶一餅……)

    20th Nov 2007 09:37 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 白冷衫?風不息?那隻碟勁好聽喎,好難得華納出品而我有買的說﹗
      近年啲歌呢…阿經理人首詞我唔太欣賞…我係欣賞到95年上下…講呢講去都係懷念華星年代囉…

      23rd Nov 2007 01:19 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD