2007/11/02

被打字機玩殘記

Picture每日拍拍拍的打電腦,整天和鍵盤為伍自然熟能生巧,雖沒正式學過打字,速度…自問都算得上快吧…當然錯字多,這個我認的…哈哈。

然而,一部打字機就將所有自信消滅﹗﹗﹗仲要係徹底嗰隻。 

話說,某次要交一份政府form,老闆說是正式文件就不要手寫,用打字機打吧。吓?﹗打字機,喂,我小學六年班玩過一次後就無掂過啦喎﹗

那份衰格PDF表格,和那部低性能的電腦,本來我還想作垂死掙扎看看有沒方法用Adobe的甚麼程式可以用電腦打(甚麼也沒有的廢電腦,我總不成用小畫家或powerpoint加上去吧?),不過…一開就hang…天亡我也﹗死死地氣走到打字機前玩遊戲。

誰叫電腦打錯可以backspace和delete,平時打字無後顧之憂,飛快的拍拍拍再回頭改就成的了。初時我完全忘掉打字機可不是電腦鍵盤,一如以往的飛快拍拍拍…卒之…不是打錯字,就是打得太邊出了界,要不就是行距唔啱對唔正表格上的間線…救命﹗雖然部打字機屬先進型號,有backspace功能(即係附有塗改帶功能),不過被我back多幾back,用完囉個塗改帶﹗

如是者,填份十幾頁的表格,我打了個幾兩個鐘,由初頭的打字手勢變成逐粒字篤,老闆行過,竟然衰衰的笑說「平時打字唔係好快架咩?做乜攪成咁…」,拜託﹗唔好火上加油了…最後的成品,用了整個朝早才打出一份似樣(行距和位置)和無錯字的出來,還耗了無數失敗了的廢紙。

這個被打字機玩殘記,讓我不其然想起之前有人說中學生太倚賴word的spell check功能,導致串字能力差了,甚至連msn language都照用在考試卷云云。其實,我自己也其身不正又中又英的,也不五十步笑百步了。只是,電腦越方便,就越倚賴,沒了它,個人好些能力好像被廢掉了。原來,沒了spell check、backspace和delete功能,本人的打字技藝即時不堪一擊,呀,電腦呀電腦…

第一次玩了幾個鐘,第二次…因為搬了office,新地盤沒打字機可用,唯有手填form(我自問自己手字都幾四四正正架),事前打電話到有關部門一問…車…原來手寫都得架,咁當初做乜要打呀?玩咩…

另一篇:被電腦玩謝…

14 則留言:

  1. 我好彩過你少少,小學時呀爸已經唔知邊度搵部用墨帶嘅打字機,係打到手都痛埋,不過叫做真係用過。

    之後又用過先進型號少少嘅word processor(自己俾錢買架,成本千銀架),可以一句打完先print,都幾方便。

    其實我係你的話,我寧願玩小畫家。

    2nd Nov 2007 13:57 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 小學時阿媽唔知喺邊度拎咗部打字機返呢,我玩過吓囉,但那時唔識打字,係篤篤篤架咋,同埋玩完就算,於是一埋牙就俾佢玩死…

      我都想試小畫家,但喺小畫家度開唔到個pdf file呢…

      2nd Nov 2007 14:02 PM

      刪除
  2. 話說我中四個年, 唔知發咩神經, 走去學打字, 而打form 係其中一門要學的技巧. 所以讀書精呢個美譽都唔係一朝一夕架啦, 個陣其實以為自己將來會做秘書.

    不過我手快過腦. 寫字/打字成日寫/打0左落去先發覺唔應該咁寫/打, 要成日擦/刪. 所以成桌摖膠碎/改錯帶都俾我用晒.

    好似有d shareware 可以填pdf form 架. 不過我都懶得研究.
    紫熊
    2nd Nov 2007 14:19 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩…當年打字我係上網搵教打字的網學的,無正式學過,手位係啱,不過隻手郁呢郁去,所以錯字多…哈哈…
      而家部電腦有photoshop,唔會有呢個打form的痛苦煩惱了…就算電腦唔到,我會唔理佢手寫算…唔好咁樣晒事間…
      我舊擦膠…係私伙架…畢業前用緊的…用到而家都未用完…我畢咗業都x年啦,同埋屋企仲有好多當年買落未用完的原子算…好驚…唔知要擺多幾多年先用得晒…

      2nd Nov 2007 15:00 PM

      刪除
  3. 我試過在工業貿易處用那部給人
    用的打字機,頭都大埋,打錯字當然有啦,更要命的是,那份Form是一式幾份,即有過底紙果隻。

    我諗講到呢度,你幻想到那時的情況係點啦~

    CO2

    2nd Nov 2007 19:25 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩…完全諗到有幾大件事…話實而家無乜人用/學用打字機,對住佢明明識打字都變唔識…真係orz…
      過底仲大件事…我那份係pdf印出來打…死得少啲…

      3rd Nov 2007 16:12 PM

      刪除
  4. 乜E家仲有打字機咩:)

    2nd Nov 2007 19:29 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 有呀…就係唔知點解仲會有…

      3rd Nov 2007 16:13 PM

      刪除
  5. Adobe有個funtion可以add一個text box, 之後就可以係個text box內打字架.

    話時話, 我屋企部打字機都係用過兩,三次. 而家封晒塵.

    3rd Nov 2007 03:03 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我嗰陣部電腦得adobe reader…免費dl那種,好似無呢個function的說,就算有都無用,個file開住,再開埋ie呀outlook就死機…所以先唔探索直接打就算囉…

      3rd Nov 2007 16:14 PM

      刪除
  6. 我叫做有人教過打字,但唔識玩打字機,以前果部唔知去左邊了
    我司d人係會識得就返位打的,好勁...
    rice
    3rd Nov 2007 21:02 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又真係好喎…其實我司而家office都有打字機,但打幾粒字攪個幾鐘太唔合呼經濟成本效益,我會手寫一係photoshop佢就算…
      試位最乞人憎…試那張啱,下一張又未必就得啱,打到想發皮4…

      5th Nov 2007 14:50 PM

      刪除
  7. 打字機我用過,但經常都打錯字,攪到要塗白油,肉酸到暈,後來有電腦,就沒有這個煩惱。但人的依賴性就由方便而來,越方便,人就越懶惰,這或許就是人類的劣根性。等如那些老人家,可以住在唐樓,每天上下幾層樓都沒有問題,但你叫我行兩層都死。

    9th Nov 2007 14:10 PM

    回覆刪除
  8. 有白油用都好呀,我司度無塗改帶,交form白油又唔好睇,所以咪死打爛打,我有諗過整刮刮字落去添的說…

    電腦確係方便,但就令人懶,我就記串字越來越懶,唔記得咪spell check,再唔係去字典搵一搵copy & paste…真係衰…

    死囉…我就係那些行幾層樓梯係嗌生嗌死的人…XDDDD

    11th Nov 2007 12:30 PM

    回覆刪除

要講幾句嗎?﹗XD