2009/06/16

被電腦玩謝…

六點幾諗住save好手頭上的案子就熄機收工,但可愛的電腦作反了,我望著這樣的畫面足足半個鐘,很想引刀一快boot機就算…但記不起之前有沒有save過…一下子boot了…番轉頭原來不是最新版本,幾個鐘頭的心血就沒了…囧…

還是等…寂寞到夜深…

(一口氣衝衝衝的做中途唔save係本人特色,我都常常因為不小心click到其他icon而成篇refresh,一整篇文都沒了…囧﹗)

望住個芒一片發白,唔知係hang定load緊,也不知有沒有機會正常番的時候,我諗起《big血鹽hill》的劇情:

胡堅:仔呀仔…你唔好嚇阿爹呀…
亭軒:我無事…淡定,淡定喎阿爹…
胡堅:小沅,你快啲扶二少入房休息啦…
亭軒:男女授受不親,我自己唔識行咩…
胡堅:你行唔行到呀…
亭軒:行先一步…我得既…

我就好似胡堅咁…對住個芒唸唸有詞的說:「機呀機,你唔好嚇我呀…」…

你一hang我幾個鐘既心機就付之一炬…我點淡定得來呀…

開住photoshop做野關係,再加個4mb attachment的email轟炸,就係咁,坐立不安呆了大半個鐘,終於步機好有良心無「行先一步」,望穿秋水…save好了。可憐我嚇到得番半條人命了…(我知,我成日唔中途save一save嘛,但這部可愛電腦save個psd要多久呢?夠我去個死手間再斟一斟茶咁啦…)

我覺得好有需要跟IT哥哥溝通一吓研究有無得upgrade吓佢。想說同時開住4個excel,可以關一個要save5分鐘以上囉…囧﹗

我的電腦緣很差就是了…

我是辦公室的可憐虫之: 被打字機玩殘記

**************************************************
又貼﹗哈…

部衰機唔聽話攪到我要遲番屋企的話追唔到劇…睇唔到亭軒呀…(都估我又講呢套劇的吧﹗哈…)

說實在,二少幽默細心體貼有承擔有智慧遠見愛家庭不財大氣粗文才風流一視同仁,只可惜體弱多病;比起那個正義朋友永遠哭喪臉兼有殺父母大仇的實在優勝太多,兼且放之於清朝的史單特而言,我實在諗唔到有一個理由接受那個哭喪臉正義朋友啦…(我看得太認真了?﹗)

竟然有人在tbb的forum度投票叫tbb改結局…咁不如去facebook開個group紀念胡二少…(劇透了…二少最後會…嗚嗚嗚…)

4 則留言:

  1. 其實我想同你講,我都迷上 "三分親" 的社長....HAHA

    18th Jun 2009 20:59 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 社長?邊個係社長?
      (其實我很少睇《三分親》呢…)

      19th Jun 2009 23:45 PM

      刪除
  2. "等...寂寞到夜深"其實係出自邊到?

    哈, 我間唔中都講呢句

    21st Jun 2009 15:32 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 陳百強的名曲《等》~
      我成日用嚟我口唱我心的…哈

      21st Jun 2009 18:12 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD