2009/06/27

MJ RIP

其實我只有一張大神的精選碟,不太認識佢啲歌的說。這首《Man in the mirror》係小的飛佛(貫徹sidecut精風格?﹗)~

片段內的歌迷都癲了~邊喊邊唱邊叫的。置身現場睇氣氛一定很正(不過逼死了…),可惜大神都來不切開復出演唱會就離開了。

基於我爹娘都唔聽英文歌的,於是大神最火的80年代本人只係知有呢個人而唔知佢有乜歌,記得小時候唔知邊個整蠱我…話MJ即係香港版張國榮…馬丹娜即係香港版梅艷芳…哈哈哈…咁都得?(但小時候本人係唔知西洋藝能圈為何物嘛…)…睇吓啲人名…而家只剩下娜姐一個了…

琴晚聽收音機,說大神90年代去台灣開演唱會時行唱片店,見到郭城城的《鐵幕誘惑》唱片,望到個封面咁似自己既…仲買咗隻添﹗﹗﹗當年本人對大神名曲略知一 二,不過英文太爛唔知佢唱乜(同一原因大學前本人都無乜聽英文歌的…)…印象更深的是一浪又一浪的負面新聞… (講開又講,本人另一飛佛古天樂先生初出道時profile也說偶像是大神…這叫…隔空認識嗎?)

去到05年某次行過影碟店見播緊大神的MV看得入迷了。…應該是《Thriller》吧?那個月夜人狼跟女友去睇戲的故仔…歌我是完全沒印象…但就入神的由頭睇到尾…那根本是部電影吧﹗咪話,我企喺條街度睇都有啲驚(喪屍回魂啊﹗)…同首歌個名真係勁match的說…。就係咁買咗隻MV集返屋企睇…睇完再買多隻演唱會,嘆為觀止不在話下,發現(嚴重後知後覺…)原來郭城城和堂本光一很多舞姿都啟發自大神喎…(其實還有杜德偉的…)

記得考 IELTS前一晚剛好看了肥豬台一個講大神夢幻樂園的節目,第二天去考時ORAL的題目竟然叫我講一個剛看過的電視節目﹗巧妙到呢…如果係平時煲煲埋的電視劇試問我怎樣翻譯俾外國人考官聽呀?啦啦啦,講大神就妙了,我在bilibala講Neverland點勁點勁,我懷疑個考官係大神的歌迷,竟然也 bilibala的答了幾句。感謝大神,小的會考和高考都未試過英文oral咁高分架﹗

本來頗期待大神嚟緊的演唱會…點知…。是是非非甚麼也好,希望大神去到另一個世界可以快快樂樂吧。

除了《Thriller》很有印象的還有這個《Smooth Criminal》…那個45度向前傾的舞姿…腰力都很驚人啊…(郭城城和容天后都做過?﹗)

不知郭城城本人記唔記得自己有過以上一首叫《MJ》的歌呢?現在拎番出嚟聽真係別有一番滋味…(粉絲向偶像致敬的歌﹗)

舊文:MJ
另一篇: 追思會的廠景主持…

2 則留言:

  1. 佢真係好強...佢d舞真係好型..

    27th Jun 2009 21:33 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家睇番都唔覺得out先勁﹗

      4th Jul 2009 16:08 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD